JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/80632-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Myszków: PEŁNIENIE NADZORÓW INWESTORSKICH:
1.	W BRANŻY WOD-KAN i ELEKTRYCZNEJ NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. REWITALIZACJA TERENU REKREACYJNEGO POHULANKA W MYSZKOWIE - ZAKRES 
STREFA III;
2.	W BRANŻY WOD-KAN, ELEKTRYCZNEJ I TELEKOMUNIKACYJNEJ NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA DROGI W UL. TRAUGUTTA WRAZ Z JEJ ODWODNIENIEM.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80632 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.miastomyszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PEŁNIENIE NADZORÓW INWESTORSKICH:
1.	W BRANŻY WOD-KAN i ELEKTRYCZNEJ NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. REWITALIZACJA TERENU REKREACYJNEGO POHULANKA W MYSZKOWIE - ZAKRES 
STREFA III;
2.	W BRANŻY WOD-KAN, ELEKTRYCZNEJ I TELEKOMUNIKACYJNEJ NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA DROGI W UL. TRAUGUTTA WRAZ Z JEJ ODWODNIENIEM..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Rodzaj zamówienia: usługa.
2.	Kody CPV dotyczące zamówienia:
1)	71 52 00 00 - 9: usługi nadzoru budowlanego,
2)	71 24 70 00 - 1: nadzór nad robotami budowlanymi.
3.	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obowiązków związanych z pełnieniem funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego:
1)	w części 1 zamówienia w branży elektrycznej i wod-kan;
2)	w części 2 zamówienia w branży elektrycznej, wod - kan i telekomunikacyjnej.
4.	Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych przez Wykonawców. 
Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia.
5.	W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony 
na następujące dwie części: 
1)	Część 1: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży wod-kan i elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja terenu rekreacyjnego Pohulanka w Myszkowie - zakres strefa III;
2)	Część 2: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży wod-kan, elektrycznej, i telekomunikacyjnej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi w ul. Traugutta wraz z jej odwodnieniem
6.	Opis przedmiotu zamówienia dla części 1:
1)	Usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w branży wod-kan i elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja terenu rekreacyjnego Pohulanka w Myszkowie - zakres strefa III swoim zakresem obejmuje:
a)	sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409118 z późniejszymi zmianami), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę robót,
b)	wykonywanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego określonych w wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, w ramach umocowania określonego przez Zamawiającego w tym dokumencie, oraz zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane  i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy;
2)	Zadanie inwestycyjne polega na budowie w ramach strefy III otwartego kompleksu sportowego, obejmującego:
Parterowy pawilon zaplecza sportowego z wyposażeniem,
2 boiska do gry w piłkę plażową,
Boisko do gry w tenisa ziemnego,
Boisko do koszykówki,
Boisko wyposażone w 2 stoły do gry w piłkarzyki,
Boisko wyposażone w 2 stoły do gry w tenisa stołowego,
Plac zabaw,
Plac spotkań,
Elementy małej architektury:
murki kamienne w siatce ocynkowanej typu gabion,
ławki z gabionów,
pojemniki na śmieci,
stojaki na rowery,
zewnętrzne lampy oświetleniowe,
bramki wejściowe,
­	Instalacje wchodzące w skład zagospodarowania terenu otwartego kompleksu rekreacyjno - wypoczynkowego:
instalacja wodociągowa,
instalacja kanalizacji sanitarnej,
instalacja kanalizacji deszczowej,
instalacja elektryczna;
3)	Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski własnym pracownikiem nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i specjalności drogowej. Pierwszy z  nich będzie pełnił również funkcję koordynatora wszystkich inspektorów nadzoru inwestorskiego;
4)	Ogólny zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu: 
­	instalacja elektryczna NN i oświetlenie terenu- linia zasilająca kablem YAKXSżo 5x240 mm2 w rowach kablowych - 250 m, złącze kablowe ZK-3 typu ZK5 - 1 szt., układanie kabli YKYżo 5x35 mm2 w rowach kablowych - 10 m, montaż wyłącznika p.poż - 1 szt., rozdzielnice/tablice T-OK. i T-ZS - 2 szt., układanie przewodów kabelkowych YDY 3x2,5 mm2 - 360 m, YDY 3x1,5 mm2 -250 m, YDY 2x1,5 mm2 - 100 m, F/UTP- 30 m. Montaż opraw wewnętrznych LED - 11 szt., montaż opraw świetlówkowych - 1 szt., gniazda instalacyjne - 14 szt., łączniki instalacyjne - 2 szt., czujnik ruchu zmierzchowy 
- 1 szt., przewody wyrównawcze jednożyłowe - 180 m, grzejniki elektryczne - 4 szt. Podświetlona tablica zewnętrzna informacyjna -1szt. Oświetlenie kortów i boisk 
- montaż słupów oświetleniowych - 10 szt. z wysięgnikami 2-6 ramiennymi, montaż opraw oświetleniowych na wysięgnikach słupowych - 32 szt., montaż projektorów oświetleniowych - 11 szt, układanie kabli w rowach kablowych - YAKXS 5x35 mm2 
- 240m, YKY 3x16 mm2 - 550 m, YKY żo 3x6 mm2 - 65 m,  YKY żo 3x2,5 mm2 - 40 m, ułożenie rur osłonowych -110m, pogrążenie uziomów prętowych - 43,5 m, układanie bednarki ocynkowanej - 12 m, pomiary. Montaż lamp parkowych -10 szt, montaż lamp zewnętrznych iluminacyjnych R11 - 6  szt. R28  11 szt. montaż polerów zasilających 3 szt., układanie kabla zasilającego YAKXS 5x35 mm2, złącze kablowe ZOT-03. 
Linia zasilająca kablem 5xYKY 1x16 mm2 przepompownię w rowach kablowych , złącze kablowe ZP,
­	kanalizacja sanitarna - kanały z rur PVC (z wykopami, podsypką i obsypką piaskową oraz zasypaniem wykopów) o śr. 315 mm - 87,5 m, o śr. 200 mm - 79,5 m, kanały z rur PVC o śr. 160 mm - 158,8 m, studnie rewizyjne betonowe o śr, 1200 mm i gł. 2-6 m  
- 13 szt.
­	dostawa i montaż przepompowni:
zbiornik 1200 x 7000 z armaturą 2 x Dn 80 i wyposażeniem,
pompy o mocy 1,1 kW - szt. 2,
konstrukcje stalowe,
układ sterowania,
montaż wewnętrzny, uruchomienie i autoryzacja.
­	instalacja wewnętrzna wod-kan w budynku zaplecza sportowego - instalacja z rur PP o śr. 40 mm- 6 m, z rur PP o śr. 25 mm - 15,40 m, z rur PP o śr. 20 mm -9,60 m, wodomierz skrzydełkowy o śr. 20 mm - 1 szt., zawór antyskażeniowy DN 20 mm - 1 szt., zawory przelotowe i czerpalne 15-32 mm - 5 szt., baterie natryskowe i umywalkowe - 6 szt., bojler elektryczny 80 dm3 - 1 szt. Wentylator wewnętrzny wyciągu wentylacyjnego -2szt., rurociągi o śr. 110 mm - 18,50 m, o śr. 160 mm - 6 m, rury wywiewne - 2 szt., czyszczaki z PVC - 2 szt., muszla ustępowa kompakt - 1 szt, umywalki porcelanowe - 2 szt., zlewozmywaki ze stali nierdzewnej- 2 szt.
­	sieć wodociągowa zewnętrzna - rurociągi z rur PEHD (z  wykopami, podsypką i obsypką piaskową oraz zasypaniem z zagęszczeniem) o śr. zewnętrznej 125 mm - 79,70 m, o średnicy 110 mm - 60,50 m, o średnicy 40 mm - 66,40 m, przewiert pod jezdnią z rurą osłonową - 10 m, hydrant DN80 mm - 1 szt, zasuwy klinowe z obudową o średnicy 
50-100 mm - 4 szt. Studnia wodomierzowa żelbetowa monolityczna o wymiarach zewnętrznych 3,20x1,60x2,20 z włazem kanałowym i stopniami włazowymi - 1 szt. Wyposażenie studni wodomierzowej: wodomierz DN 65 mm - 1 szt, zasuwy klinowe DN65 mm - 2 szt., zawór antyskażeniowy DN65 - 1 szt., filtr siatkowy z osadnikiem DN65 - 1 szt.
­	kanalizacja deszczowa - kanał deszczowy (z robotami ziemnymi, separacją gruntu geowłókniną i obsypką rurociągu keramzytem) z rur PVC o śr. 250 mm - 147,1 m, z rur PVC o śr. 200 mm - 90,50 m, o średnicy 160 mm - 19,4 m, studnie rewizyjne betonowe o śr. 1000 mm - 10 szt, studzienki rewizyjne PVC o śr. 600 mm - 3 szt, żelbetowy zbiornik wód deszczowych o poj. 10 m3 - 1 szt.
­	drenaż boiska do koszykówki - rury drenarskie perforowane o śr. 60mm i 126 mm z tworzywa sztucznego z filtrem z włókna syntetycznego i obsypką żwirową - 253 m, piaskownik z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 1 szt., studzienki kanalizacyjne z PVC o śr. 315 mm - 3 szt.
5)	Szczegółowy zakres robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu został określony w Dokumentacji do wykonania zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja terenu rekreacyjnego Pohulanka w Myszkowie - zakres strefa III - załącznik nr 1 do SIWZ.
7.	Opis przedmiotu zamówienia dla części 2:
1)	Usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w branży wod-kan, elektrycznej i telekomunikacyjnej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi w ul. Traugutta wraz z jej odwodnieniem swoim zakresem obejmuje:
a)	sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409118 z późniejszymi zmianami), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę robót;
b)	wykonywanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego określonych w wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, w ramach umocowania określonego przez Zamawiającego w tym dokumencie, zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane  i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
2)	Zadanie inwestycyjne polega na wykonaniu od podstaw drogi wraz z jej odwodnieniem oraz przebudową kolidującej istniejącej infrastruktury technicznej, na co składa się:
­	budowa odcinka drogi w ul. Traugutta o długości ok. 550m i szerokości 4,5-5,0m oraz dostosowanie jej nośności do 100 kN/oś, klasa techniczna D, kategoria ruchu KR2,
­	budowa chodnika po obu stronach jezdni na odcinku ok. 180m, oraz chodnika jednostronnego na odcinku ok. 370m wraz z krawężnikami i wjazdami indywidualnymi na posesje, szerokość chodników 1,25m - 3,0m,
­	budowa zjazdu do zespołu podczyszczającego z ul. Włodowskiej szer. 3,5m,
­	budowa kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Traugutta o długości ok. 733m,
­	budowa przyłączy kanalizacji deszczowej - 58 szt.,
­	budowę wpustów ulicznych - 29 szt.,
­	przekładka sieci wodociągowej,
­	przekładka sieci gazowej, 
­	przekładka sieci teletechnicznej,
­	przekładka i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej,
3)	Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski własnym pracownikiem nad robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Pracownik Zamawiającego będzie pełnił również  funkcję koordynatora wszystkich inspektorów nadzoru inwestorskiego;
4)	Ogólny zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu:
­	budowa kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Traugutta o długości ok. 733m wraz z wykonaniem przyłączy kanalizacji deszczowej - 58 szt.
Kanalizacja deszczowa projektowana w celu odprowadzenia wód z powierzchni ulic, chodników oraz posesji. Odcinki przyłączy kanalizacji deszczowej zostaną włączone do projektowanego kolektora w ul. Traugutta. Wody opadowe i roztopowe będą odprowadzane do rzeki Warty. Wpusty uliczne z prefabrykowanych elementów betonowych zaprojektowane na studzienkach wodościekowych o średnicy 500 mm. 
Ścieki deszczowe z wpustów ulicznych, oraz posesji odprowadzone do kolektora kanalizacji deszczowej przy pomocy przyłączy z dwuściennych rur średnicy 200 mm. Sieć kanalizacji deszczowej zaprojektowana z rur o średnicach 300, 400, 600 i 800 mm. Studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych z dnem monolitycznym w ilościach: studnie o średnicy 1000 mm - 20 szt., studnie o średnicy 1200 mm - 17 szt. Jako zwieńczenie studni należy zastosować włazy typu ciężkiego D400 o średnicy 600 mm.
­	przekładka sieci wodociągowej - 587m,
Zakres obejmujący przekładkę sieci wodociągowej:
przełożenie sieci wodociągowej DN 63,
zabezpieczenie istniejącej sieci wodociągowej wzdłuż i w poprzek ul. Traugutta zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez ZWIK Myszków. 
Połączenie projektowanego przewodu z istniejącą siecią wodociągową należy wykonać przy pomocy muf dwudzielnych DN 100. Włączenie odgałęzień sieci wodociągowej zaprojektowano przy użyciu trójników żeliwnych w połączeniach kołnierzowych. Wszystkie przyłącza wodociągowe znajdujące się w obrębie pasa drogowego należy wymienić na przyłącza zbudowane z PE i ułożyć je w rurach ochronnych. Zastosowano ochronne DN 88,9 x 4,0 oraz rurę DN168,3 x 4,5. przekładka sieci gazowej: 345,0m,
Przebudowa gazociągu średniego ciśnienia średnicy 80 mm stalowego na PE o średnicach 63, 90 i 110 mm w ulicy Traugutta wraz z przyłączami do posesji. Zestawienie długości przebudowywanych odcinków gazociągu:
gazociąg 110 PE - 9,5 m,
gazociąg 90 PE - 293,5 m,
gazociąg 63 PE - 42,0 m,
przyłącza 32 PE - 22 szt.
­	przekładka i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej:
W zakres prac związanych z  przekładką i zabezpieczeniem sieci elektroenergetycznej wchodzą:
Przebudowa linii kablowych (przełożenie kabla na przebudowanego słupa - 28 m),
Rury osłonowe (ułożenie rur typu SRS 160 - 8 m),
Przebudowa (przełożenie) linii napowietrznej nN (słup wirowany 1 szt, przewód AsXSn 4x95+35 mm2 - 38m, przewód AsXSn 4x95 mm2 - 47m, przewód AsXSn 2x35 mm2 - 47 m).
­	przekładka sieci teletechnicznej:
Zakres rzeczowy przebudowy infrastruktury teletechnicznej związany z budową drogi 
w ul. Traugutta obejmuje:
budowę/przebudowę kanalizacji TT - 30 m,
budowę/przebudowę kabli kanałowych - 108 m,
budowę kanalizacji TT - 46 m, 
budowę/przebudowę studni kablowych - 2 kpl.,
zabezpieczenie/osłonowanie urządzeń TT - 80 m.
Ponadto zaprojektowano regulację wysokości ram i pokryw studni TT (6 szt.), tak aby dostosować je do nowych rzędnych elementów pasa drogowego (do poziomu nowego chodnika).
8.	Szczegółowy zakres robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu został określony w Dokumentacji do wykonania zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi w ul. Traugutta wraz z jej odwodnieniem - załącznik nr 2 do SIWZ.
9.	Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w zakresie wskazanym w swojej ofercie.
10.	Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy, 
na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, 
w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
11.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12.	Zamawiający nie przewiduje:
1)	zawarcia umowy ramowej;
2)	ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
3)	wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej;
4)	rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli:
a)	z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikać, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek,
oraz:
b)	z wykazu wykonanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, będzie wynikać łącznie, że:
 

­	wykonane główne usługi o podobnym rodzaju co przedmiot zamówienia, wykazane przez Wykonawcę, zostały poświadczone przez podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane. Poświadczenie świadczy o należytym wykonaniu wykazanej usługi. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - składa 
w tym zakresie oświadczenie Wykonawcy,
­	jeśli, Wykonawca nie wykonał usług lub wykonał je nienależycie, to winien umieścić je w wykazie, a ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie nie powinno być następstwem niewywiązywania się Wykonawcy ze swoich dotychczasowych zobowiązań umownych - w stopniu, który podważa posiadanie przez Wykonawcę poziomu kwalifikacji, efektywności, doświadczenia i rzetelności, wymaganego do realizacji udzielanego zamówienia (patrz - informacja o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie). Poświadczanie dla usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie - nie obowiązuje,
­	w ramach wykazanych przez Wykonawcę głównych usług, Wykonawca spełnia (wykazuje) dla nich minimalny poziom, ustalony (określony) poniżej przez Zamawiającego.
Minimalny poziom usług wymagany do wykazania przez Wykonawcę, oraz do złożenia poświadczeń określających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie:
­	dla części 1 zamówienia:
Wykonanie usługi/usług polegającej/polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, obejmującej/obejmujących:
budowę kanalizacji o długości łącznej minimum: 300,00 m,
budowę wodociągu o długości łącznej minimum: 200,00m,
budowę linii kablowej o długości minimum: 200,00m,
montaż słupów oświetleniowych: minimum 10 szt. 
­	dla części 2 zamówienia:
Wykonanie usługi/usług polegającej/polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującej/obejmujących:
budowę kanalizacji o długości łącznej minimum: 700,00 m,
budowę/przebudowę wodociągu o długości łącznej minimum: 500,00 m,
budowę/przebudowę sieci gazowej o długości łącznej minimum: 300,00 m,
budowę/przebudowę teletechnicznych kabli kanałowych o długości łącznej minimum: 100,00 m,
budowę/przebudowę elektrycznej linii napowietrznej o długości łącznej minimum 40,00 m. 
Informacja o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie: 
Opisane przez Wykonawcę w ww. informacji przyczyny niewykonania lub nienależytego wykonania usług nie mogą podważać posiadania przez Wykonawcę poziomu kwalifikacji, efektywności, doświadczenia i rzetelności, jaki jest niezbędny do realizacji udzielanego zamówienia (części zamówienia) tj. do zrealizowania przynajmniej minimalnego poziomu usług, odnoszącego się do poszczególnych części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli: z treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli:
a)	z treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek,
oraz:
b)	w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia - niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej:
dla części 1 zamówienia:
1 osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami kanalizacyjnymi i wodociągowymi, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych, objętych ww. specjalnością, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych,
1 osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami elektrycznymi, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych, objętych ww. specjalnością, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych
- poprzez podanie: imion i nazwisk, zakresu wykonywanych przez nie czynności, kwalifikacji zawodowych (uprawnień budowlanych), doświadczenia oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami.
Zamawiający zamiennie dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji inspektora nadzoru przez tę samą osobę pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień budowlanych.
Za równoważne uprawnieniom budowlanym bez ograniczeń uważa się odpowiadające im merytoryką i zakresem ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niż ustawa z dnia 7 lipca 1944 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 
11 września 2014 r. w  sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014r., poz. 1278 z późn. zm.).
dla części 2 zamówienia:
1 osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami kanalizacyjnymi i wodociągowymi, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych objętych ww. specjalnością, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych,
1 osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami telekomunikacyjnymi, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, oraz posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych objętych ww. specjalnością, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych,
1 osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami elektrycznymi, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych objętych ww. specjalnością, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych
- poprzez podanie: imion i nazwisk, zakresu wykonywanych przez nie czynności, kwalifikacji zawodowych (uprawnień budowlanych) oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami.
Za równoważne uprawnieniom budowlanym bez ograniczeń uważa się odpowiadające im merytoryką i zakresem ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niż ustawa z dnia 7 lipca 1944 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 
11 września 2014 r. w  sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014r., poz. 1278 z późn. zm.).
Zamawiający zamiennie dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji inspektora nadzoru przez tę samą osobę pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień budowlanych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli: z treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Minimalny poziom usług wymagany do wykazania przez Wykonawcę, oraz do złożenia poświadczeń określających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie:
­	dla części 1 zamówienia:
Wykonanie usługi/usług polegającej/polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, obejmującej/obejmujących:
budowę kanalizacji o długości łącznej minimum: 300,00 m,
budowę wodociągu o długości łącznej minimum: 200,00m,
budowę linii kablowej o długości minimum: 200,00m,
montaż słupów oświetleniowych: minimum 10 szt. 
­	dla części 2 zamówienia:
Wykonanie usługi/usług polegającej/polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującej/obejmujących:
budowę kanalizacji o długości łącznej minimum: 700,00 m,
budowę/przebudowę wodociągu o długości łącznej minimum: 500,00 m,
budowę/przebudowę sieci gazowej o długości łącznej minimum: 300,00 m,
budowę/przebudowę teletechnicznych kabli kanałowych o długości łącznej minimum: 100,00 m,
budowę/przebudowę elektrycznej linii napowietrznej o długości łącznej minimum 40,00 m.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwa Wykonawców występujących wspólnie. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ofertę podpisuje osoba umocowana do tej czynności prawnej, co powinno wynikać z treści pełnomocnictwa, załączonego do oferty. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz: 1) dokumentów, dotyczących zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) dokumentów, dotyczących sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3) dokumentów, dotyczących charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;4) dokumentów, dotyczących zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Częstotliwość pobytów na budowie inspektora nadzoru inwestorskiego - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA
1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, 
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1)	 w zakresie zmiany podwykonawcy, który został wskazany w ofercie Wykonawcy, jako podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
 

2)	w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy tj: 
a)	koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub,
b)	brakiem technologicznej możliwości prowadzenia robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych na skutek udokumentowanych niekorzystnych warunków atmosferycznych, lub
c)	wystąpieniem konieczności wykonania robót zamiennych, lub
d)	działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub
e)	wstrzymaniem nadzorowanych prac budowlanych przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, lub
f)	innych przyczyn związanych ze zmianą terminu wykonania robót budowlanych w umowie o roboty budowlane.
DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA
1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, 
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1)	w zakresie zmiany podwykonawcy, który został wskazany w ofercie Wykonawcy, jako podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
2)	w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy tj: 
a)	koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub,
b)	brakiem technologicznej możliwości prowadzenia robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych na skutek udokumentowanych niekorzystnych warunków atmosferycznych, lub
c)	wystąpieniem konieczności wykonania robót zamiennych, lub
d)	wystąpieniem konieczności wykonania zamówień dodatkowych, robót dodatkowych, lub
e)	działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub
f)	wstrzymaniem nadzorowanych prac budowlanych przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, lub
g)	innych przyczyn związanych ze zmianą terminu wykonania robót budowlanych w umowie o roboty budowlane.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miastomyszkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 26 w Myszkowie w pokoju 57.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 26 w Myszkowie w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ZAKRESIE CZĘŚCI I - Przedmiotowy projekt ma możliwość uzyskania dofinansowania w ramach konkursu nr 03.02.02-137/13 dla poddziałania 3.2.2. Infrastruktura okołoturystyczna/ podmioty publiczne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży wod-kan i elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja terenu rekreacyjnego Pohulanka w Myszkowie - zakres strefa III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Opis przedmiotu zamówienia dla części 1:
1)	Usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w branży wod-kan i elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja terenu rekreacyjnego Pohulanka w Myszkowie - zakres strefa III swoim zakresem obejmuje:
a)	sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409118 z późniejszymi zmianami), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę robót,
b)	wykonywanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego określonych w wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, w ramach umocowania określonego przez Zamawiającego w tym dokumencie, oraz zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane  i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy;
2)	Zadanie inwestycyjne polega na budowie w ramach strefy III otwartego kompleksu sportowego, obejmującego:
Parterowy pawilon zaplecza sportowego z wyposażeniem,
2 boiska do gry w piłkę plażową,
Boisko do gry w tenisa ziemnego,
Boisko do koszykówki,
Boisko wyposażone w 2 stoły do gry w piłkarzyki,
Boisko wyposażone w 2 stoły do gry w tenisa stołowego,
Plac zabaw,
Plac spotkań,
Elementy małej architektury:
murki kamienne w siatce ocynkowanej typu gabion,
ławki z gabionów,
pojemniki na śmieci,
stojaki na rowery,
zewnętrzne lampy oświetleniowe,
bramki wejściowe,
Instalacje wchodzące w skład zagospodarowania terenu otwartego kompleksu rekreacyjno - wypoczynkowego:
instalacja wodociągowa,
instalacja kanalizacji sanitarnej,
instalacja kanalizacji deszczowej,
instalacja elektryczna;
3)	Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski własnym pracownikiem nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i specjalności drogowej. Pierwszy z  nich będzie pełnił również funkcję koordynatora wszystkich inspektorów nadzoru inwestorskiego;
4)	Ogólny zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu: 
­	instalacja elektryczna NN i oświetlenie terenu- linia zasilająca kablem YAKXSżo 5x240 mm2 w rowach kablowych - 250 m, złącze kablowe ZK-3 typu ZK5 - 1 szt., układanie kabli YKYżo 5x35 mm2 w rowach kablowych - 10 m, montaż wyłącznika p.poż - 1 szt., rozdzielnice/tablice T-OK. i T-ZS - 2 szt., układanie przewodów kabelkowych YDY 3x2,5 mm2 - 360 m, YDY 3x1,5 mm2 -250 m, YDY 2x1,5 mm2 - 100 m, F/UTP- 30 m. Montaż opraw wewnętrznych LED - 11 szt., montaż opraw świetlówkowych - 1 szt., gniazda instalacyjne - 14 szt., łączniki instalacyjne - 2 szt., czujnik ruchu zmierzchowy 
- 1 szt., przewody wyrównawcze jednożyłowe - 180 m, grzejniki elektryczne - 4 szt. Podświetlona tablica zewnętrzna informacyjna -1szt. Oświetlenie kortów i boisk 
- montaż słupów oświetleniowych - 10 szt. z wysięgnikami 2-6 ramiennymi, montaż opraw oświetleniowych na wysięgnikach słupowych - 32 szt., montaż projektorów oświetleniowych - 11 szt, układanie kabli w rowach kablowych - YAKXS 5x35 mm2 
- 240m, YKY 3x16 mm2 - 550 m, YKY żo 3x6 mm2 - 65 m,  YKY żo 3x2,5 mm2 - 40 m, ułożenie rur osłonowych -110m, pogrążenie uziomów prętowych - 43,5 m, układanie bednarki ocynkowanej - 12 m, pomiary. Montaż lamp parkowych -10 szt, montaż lamp zewnętrznych iluminacyjnych R11 - 6  szt. R28  11 szt. montaż polerów zasilających 3 szt., układanie kabla zasilającego YAKXS 5x35 mm2, złącze kablowe ZOT-03. 
Linia zasilająca kablem 5xYKY 1x16 mm2 przepompownię w rowach kablowych , złącze kablowe ZP,
­	kanalizacja sanitarna - kanały z rur PVC (z wykopami, podsypką i obsypką piaskową oraz zasypaniem wykopów) o śr. 315 mm - 87,5 m, o śr. 200 mm - 79,5 m, kanały z rur PVC o śr. 160 mm - 158,8 m, studnie rewizyjne betonowe o śr, 1200 mm i gł. 2-6 m  
- 13 szt.
­	dostawa i montaż przepompowni:
zbiornik 1200 x 7000 z armaturą 2 x Dn 80 i wyposażeniem,
pompy o mocy 1,1 kW - szt. 2,
konstrukcje stalowe,
układ sterowania,
montaż wewnętrzny, uruchomienie i autoryzacja.
­	instalacja wewnętrzna wod-kan w budynku zaplecza sportowego - instalacja z rur PP o śr. 40 mm- 6 m, z rur PP o śr. 25 mm - 15,40 m, z rur PP o śr. 20 mm -9,60 m, wodomierz skrzydełkowy o śr. 20 mm - 1 szt., zawór antyskażeniowy DN 20 mm - 1 szt., zawory przelotowe i czerpalne 15-32 mm - 5 szt., baterie natryskowe i umywalkowe - 6 szt., bojler elektryczny 80 dm3 - 1 szt. Wentylator wewnętrzny wyciągu wentylacyjnego -2szt., rurociągi o śr. 110 mm - 18,50 m, o śr. 160 mm - 6 m, rury wywiewne - 2 szt., czyszczaki z PVC - 2 szt., muszla ustępowa kompakt - 1 szt, umywalki porcelanowe - 2 szt., zlewozmywaki ze stali nierdzewnej- 2 szt.
­	sieć wodociągowa zewnętrzna - rurociągi z rur PEHD (z  wykopami, podsypką i obsypką piaskową oraz zasypaniem z zagęszczeniem) o śr. zewnętrznej 125 mm - 79,70 m, o średnicy 110 mm - 60,50 m, o średnicy 40 mm - 66,40 m, przewiert pod jezdnią z rurą osłonową - 10 m, hydrant DN80 mm - 1 szt, zasuwy klinowe z obudową o średnicy 
50-100 mm - 4 szt. Studnia wodomierzowa żelbetowa monolityczna o wymiarach zewnętrznych 3,20x1,60x2,20 z włazem kanałowym i stopniami włazowymi - 1 szt. Wyposażenie studni wodomierzowej: wodomierz DN 65 mm - 1 szt, zasuwy klinowe DN65 mm - 2 szt., zawór antyskażeniowy DN65 - 1 szt., filtr siatkowy z osadnikiem DN65 - 1 szt.
­	kanalizacja deszczowa - kanał deszczowy (z robotami ziemnymi, separacją gruntu geowłókniną i obsypką rurociągu keramzytem) z rur PVC o śr. 250 mm - 147,1 m, z rur PVC o śr. 200 mm - 90,50 m, o średnicy 160 mm - 19,4 m, studnie rewizyjne betonowe o śr. 1000 mm - 10 szt, studzienki rewizyjne PVC o śr. 600 mm - 3 szt, żelbetowy zbiornik wód deszczowych o poj. 10 m3 - 1 szt.
­	drenaż boiska do koszykówki - rury drenarskie perforowane o śr. 60mm i 126 mm z tworzywa sztucznego z filtrem z włókna syntetycznego i obsypką żwirową - 253 m, piaskownik z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 1 szt., studzienki kanalizacyjne z PVC o śr. 315 mm - 3 szt.
5)	Szczegółowy zakres robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu został określony w Dokumentacji do wykonania zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja terenu rekreacyjnego Pohulanka w Myszkowie - zakres strefa III - załącznik nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Częstotliwość pobytów na budowie inspektora nadzoru inwestorskiego - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży wod-kan, elektrycznej, i telekomunikacyjnej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi 
w ul. Traugutta wraz z jej odwodnieniem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 7.	Opis przedmiotu zamówienia dla części 2:
1)	Usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w branży wod-kan, elektrycznej i telekomunikacyjnej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi w ul. Traugutta wraz z jej odwodnieniem swoim zakresem obejmuje:
a)	sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409118 z późniejszymi zmianami), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę robót;
b)	wykonywanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego określonych w wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, w ramach umocowania określonego przez Zamawiającego w tym dokumencie, zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane  i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
2)	Zadanie inwestycyjne polega na wykonaniu od podstaw drogi wraz z jej odwodnieniem oraz przebudową kolidującej istniejącej infrastruktury technicznej, na co składa się:
­	budowa odcinka drogi w ul. Traugutta o długości ok. 550m i szerokości 4,5-5,0m oraz dostosowanie jej nośności do 100 kN/oś, klasa techniczna D, kategoria ruchu KR2,
­	budowa chodnika po obu stronach jezdni na odcinku ok. 180m, oraz chodnika jednostronnego na odcinku ok. 370m wraz z krawężnikami i wjazdami indywidualnymi na posesje, szerokość chodników 1,25m - 3,0m,
­	budowa zjazdu do zespołu podczyszczającego z ul. Włodowskiej szer. 3,5m,
­	budowa kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Traugutta o długości ok. 733m,
­	budowa przyłączy kanalizacji deszczowej - 58 szt.,
­	budowę wpustów ulicznych - 29 szt.,
­	przekładka sieci wodociągowej,
­	przekładka sieci gazowej, 
­	przekładka sieci teletechnicznej,
­	przekładka i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej,
3)	Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski własnym pracownikiem nad robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Pracownik Zamawiającego będzie pełnił również  funkcję koordynatora wszystkich inspektorów nadzoru inwestorskiego;
4)	Ogólny zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu:
­	budowa kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Traugutta o długości ok. 733m wraz z wykonaniem przyłączy kanalizacji deszczowej - 58 szt.
Kanalizacja deszczowa projektowana w celu odprowadzenia wód z powierzchni ulic, chodników oraz posesji. Odcinki przyłączy kanalizacji deszczowej zostaną włączone do projektowanego kolektora w ul. Traugutta. Wody opadowe i roztopowe będą odprowadzane do rzeki Warty. Wpusty uliczne z prefabrykowanych elementów betonowych zaprojektowane na studzienkach wodościekowych o średnicy 500 mm. 
Ścieki deszczowe z wpustów ulicznych, oraz posesji odprowadzone do kolektora kanalizacji deszczowej przy pomocy przyłączy z dwuściennych rur średnicy 200 mm. Sieć kanalizacji deszczowej zaprojektowana z rur o średnicach 300, 400, 600 i 800 mm. Studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych z dnem monolitycznym w ilościach: studnie o średnicy 1000 mm - 20 szt., studnie o średnicy 1200 mm - 17 szt. Jako zwieńczenie studni należy zastosować włazy typu ciężkiego D400 o średnicy 600 mm.
­	przekładka sieci wodociągowej - 587m,
Zakres obejmujący przekładkę sieci wodociągowej:
przełożenie sieci wodociągowej DN 63,
zabezpieczenie istniejącej sieci wodociągowej wzdłuż i w poprzek ul. Traugutta zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez ZWIK Myszków. 
Połączenie projektowanego przewodu z istniejącą siecią wodociągową należy wykonać przy pomocy muf dwudzielnych DN 100. Włączenie odgałęzień sieci wodociągowej zaprojektowano przy użyciu trójników żeliwnych w połączeniach kołnierzowych. Wszystkie przyłącza wodociągowe znajdujące się w obrębie pasa drogowego należy wymienić na przyłącza zbudowane z PE i ułożyć je w rurach ochronnych. Zastosowano ochronne DN 88,9 x 4,0 oraz rurę DN168,3 x 4,5.
­	przekładka sieci gazowej: 345,0m,
Przebudowa gazociągu średniego ciśnienia średnicy 80 mm stalowego na PE o średnicach 63, 90 i 110 mm w ulicy Traugutta wraz z przyłączami do posesji. Zestawienie długości przebudowywanych odcinków gazociągu:
gazociąg 110 PE - 9,5 m,
gazociąg 90 PE - 293,5 m,
gazociąg 63 PE - 42,0 m,
przyłącza 32 PE - 22 szt.
­	przekładka i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej:
W zakres prac związanych z  przekładką i zabezpieczeniem sieci elektroenergetycznej wchodzą:
Przebudowa linii kablowych (przełożenie kabla na przebudowanego słupa - 28 m),
Rury osłonowe (ułożenie rur typu SRS 160 - 8 m),
Przebudowa (przełożenie) linii napowietrznej nN (słup wirowany 1 szt, przewód AsXSn 4x95+35 mm2 - 38m, przewód AsXSn 4x95 mm2 - 47m, przewód AsXSn 2x35 mm2 - 47 m).
­	przekładka sieci teletechnicznej:
Zakres rzeczowy przebudowy infrastruktury teletechnicznej związany z budową drogi 
w ul. Traugutta obejmuje:
budowę/przebudowę kanalizacji TT - 30 m,
budowę/przebudowę kabli kanałowych - 108 m,
budowę kanalizacji TT - 46 m, 
budowę/przebudowę studni kablowych - 2 kpl.,
zabezpieczenie/osłonowanie urządzeń TT - 80 m.
Ponadto zaprojektowano regulację wysokości ram i pokryw studni TT (6 szt.), tak aby dostosować je do nowych rzędnych elementów pasa drogowego (do poziomu nowego chodnika).
8.	Szczegółowy zakres robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu został określony w Dokumentacji do wykonania zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi w ul. Traugutta wraz z jej odwodnieniem- załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Częstotliwość pobytów na budowie inspektora nadzoru inwestorskiego - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com