Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150421/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150421/55759-N-2015.html |
<p class="kh_header"><b>Lubicz: Remont dróg gruntowych w 2015r.,dostawa kruszyw,sortowanie i zmieszanie kruszyw, kruszenie betonu,</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 55759 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu , ul. Toruńska 36A, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6782709, faks 56 6782709.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubicz.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dróg gruntowych w 2015r.,dostawa kruszyw,sortowanie i zmieszanie kruszyw, kruszenie betonu,.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakupu i dostawy kruszyw drogowych do remontu dróg gruntowych w ilościach: a. żużel paleniskowy 600 ton b. kamień łamany wapienny o frakcji 0-31,5mm 600 ton c. gruz betonowy sortowany z recyklingu o frakcji 5-31,5mm 600 ton d. pospółka drogowa sortowana doziarniona o frakcji 0-31,5mm 3600 ton 2. Usługa sprzętem specjalistycznym na placu wykonawcy kruszenia kruszarką mobilna stożkowa 1200 ton betonu i płyt żelbetonu z recyklingu do max frakcji 0-63mm wraz z hałdowaniem, załadowaniem na sam. samowyładowcze i przewóz na odległość do 10km na place magazynowe i w miejsca wbudowania WBUDOWANIE a. remontowana jezdnia na dz. nr 489 w Krobi o pow. 1280m2 543 ton b. remontowana jezdnia na dz. nr 11/2 w Młyńcu Drugim o pow.345m2 147 ton c. remontowana jezdnia na dz. Nr 46/4 i 46/5 w Brzeźnie i Gronowie o pow.400m2 170 ton POZOSTAJE NA MAGAZYNIE w Lubiczu Dolnym 340 ton 3. Przesortowanie i zmieszanie mechaniczne 1800 ton kruszyw drogowych wraz z hałdowaniem i załadowaniem na sam. samowyładowcze na placach magazynowych: Lubicz Dolny a. Żużel paleniskowy 300 ton b. kamień łamany wapienny o frakcji 0-31,5mm 300 ton c. pospółka drogowa sortowana do ziarniona o frakcji 0-31,5mm 300 ton Rogowo d. Żużel paleniskowy 300 ton e. kamień łamany wapienny o frakcji 0-31,5mm 300 ton f. pospółka drogowa sortowana doziarniona o frakcji 0-31,5mm 300 ton WBUDOWANIE : g. w remontowane drogi gminne na terenie gminy 800 ton POZOSTAJE NA MAGAZYNIE h. w Lubiczu Dolnym na placu magazynowym 500 ton i. w Rogowie na placu magazynowym 500 ton 4. Remont jezdni dróg gruntowych w 2015 r. obejmuje 96,96 km dróg gminnych o powierzchni 328.102m2 na terenie miejscowości gminy Lubicz. Remont jezdni dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i gruntowych utwardzonych polega na mechanicznym wzruszeniu nawierzchni, zryciu kłami równiarki, mechanicznym profilowaniu, równaniu równiarkami samobieżnymi, zagęszczeniu walcami statycznymi samojezdnymi ogumionymi min.10 ton i walcami samojezdnymi metalowymi wibracyjnymi min. 10 ton wraz z miejscowym wzmocnieniem konstrukcji jezdni kruszywem drogowym w ilości 4660 ton przez wbudowanie: a. mieszanki w proporcjach 1:1:1 składającej się z kruszywa kamienia łamanego wapiennego fr.0-31,5, żużla paleniskowego i pospółki drogowej sortowanej o frakcji 0-31,5mm w ilości 800 ton b. pospółki drogowej sortowanej o frakcji 0-31,5mm w ilości 3000ton c. gruz betonowy z recyklingu kruszony przez wykonawcę do frakcji 0-63mm w ilości 860ton 5. Podczas remontu wykonać ścięcie w wyrównanie 4400m2 poboczy przy drogach: a. nr 100749 Rogówko-Młyniec: długość 2x700m, szerokość 1,0m, powierzchnia 1400m2 b. nr 10071 ul. Kolejowa w Grębocinie; długość 2x900m, szer 1,0m, powierzchnia 1800m2 c. nr 100738C (ul. Lipowa)w Gronowie: długość 2x800m, szer 0,75m, powierzchnia 1200m2 6. Remont dróg gruntowych przez urządzenie jezdni: a. na dz. nr 489 w Krobi ,długość 320m, szerokość 4,0m, pow. 1280m2 b. na dz. nr 11/2 w Młyńcu Drugim, długość 230m szer 1,5m pow.345m2 c. na dz. Nr 46/4 i 46/5 w Brzeźnie i Gronowie, długość 100m, szer 4,0, pow.400m2 8. Odtworzenie rowów przydrożnych przy drodze nr 100749C z Rogówka do Młyńca Pierwszego długość 700mx2=1400m, pow. przekroju rowu 0,76m2 , objętość wykopów 1064m3. 9. Zakupione kruszywa muszą spełniać wymagania norm PN-EN udokumentowane przy dostawach. Przed wbudowaniem pospółki drogowej Zamawiający zastrzega sobie zbadanie w wskazanym laboratorium drogowym struktury kruszywa przez ustalenie krzywej przesiewu. 10. Szczegółowy zakres robót został opisany w kosztorysie ofertowym. Roboty remontowe jezdni gruntowych winny być wykonywane zgodnie z PN-EN z użyciem sprzętu technologicznego tj: równiarek 100KM, walców statycznych samojezdnych ogumionych min.10ton, walców statycznych samojezdnych metalowych wibracyjnych min. 10 ton, beczkowozu do transportu wody o poj. 10,0m3 w celu zraszania nawierzchni podczas równania. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia wody na swój koszt i własnym staraniem niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, co wynika z technologii robót. Zamawiający szczególną uwaga zwróci na ilość wody zużytej do uplastycznienia mieszanki kruszyw w celu uzyskania wymaganego zagęszczenia jezdni. Sortowanie kruszywa sortownikiem mobilnym z załadowaniem na samochody samowyładowcze i hałdowaniem ładowarką. Kruszenie kruszarką mobilna stożkowa..</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 14.21.20.00-0, 14.63.00.00-6, 60.10.00.00-9, 44.11.37.00-2, 14.21.00.00-6.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 03.06.2015.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert 2. Wadium należy wnieść do dnia 06. 05. 2015 r. do godz. 10°°. 3. Wadium można wnosić w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Grębocinie Nr 95 9491 0003 0000 0000 1212 0003. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu potwierdzenia wniesienia wadium. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajduje się na rachunku wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) lub kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Nie wniesienie wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 4a (art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych) . Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 ( art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych) jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 (ustawy Prawo zamówień publicznych) nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust. 1 lub pełnomocnictw , chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubicz.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ul. Toruńska 36 A,87.162 Lubicz woj. kujawsko-pomorskie, Polska - pokój nr 1.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ul. Toruńska 36 A,87.162 Lubicz woj. kujawsko-pomorskie, Polska - pokój nr 3.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>